کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

جولان دلالان در پرند برای خرید واحدهای مسکن مهر


کد خبر : ۹۲۶۸یکشنبه، ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۱:۳۲۳۳۷۴ بازدید

درحالی دلایل افزایش قیمت مسکن مهر پرند در هاله‌ای از ابهام قرار دارد که دلالان با تجمع مقابل شرکت عمران این شهر پیشنهاد 24 میلیون تومانی را برای این ...

درحالی دلایل افزایش قیمت مسکن مهر پرند در هاله‌ای از ابهام قرار دارد که دلالان با تجمع مقابل شرکت عمران این شهر پیشنهاد 24 میلیون تومانی را برای این واحد‌ها به متقاضیان می‌دهند.

با وجود آنکه مدیرعامل شرکت عمران پرند  بر رفع نگرانی متقاضیان مسکن مهر با اعلام قیمت نهایی پروژه‌های این طرح تأکید کرده که صبح امروز شمار دیگری از متقاضیان با تجمع در مقابل ساختمان شرکت عمران پرند خواستار توضیح مسئولان در رابطه با دلایل افزایش 15 تا 17 میلیون تومانی قیمت مسکن مهر شدند.

یکی از متقاضیان مسکن مهر در این باره به خبرنگار تسنیم، گفت: سه سال پیش برای مسکن مهر در فاز 6 "کیسون" ثبت‌نام کردم و مبلغ 11 میلیون تومان را در همان ابتدا واریز کردم.

وی با بیان اینکه قرار براین شد تا در نهایت با پرداخت 5 میلیون تومان دیگر واحد مسکن مهرم را دو سال پیش تحویل بگیرم، بیان کرد: درحالی که براساس برنامه زمان‌بندی شده مبلغ مورد نظر شرکت عمران پرند را واریز کردم اما از تحویل واحدم خبری نشد.

این متقاضی مسکن مهر ادامه داد: این درحالی است که هم اکنون به ما اعلام شده که باید 17 میلیون تومان دیگر برای تحویل واحد مسکن مهر پرداخت کنیماما دلایل این افزایش قیمت را به ما نمی‌گویند. 

وی با اشاره به اینکه از سازندگان و پیمانکاران دلایل افزایش قیمت را جویا شدیم، گفت: آنها می‌گویند این افزایش قیمت به دلیل نصب پکیج، کولر، شوفاژ و سرامیک واحد مسکونی است. اما در پیش قراردادی که به ما تحویل شده تمام هزینه‌های مربوط به تأسیسات واحد مسکونی را پرداخت کرده‌ایم.

این متقاضی مسکن مهر تأکید کرد: همین مسئله را از مسئولان شرکت عمران پرند پرسیدیم که آنها نیز دلیل افزایش قیمت را تأسیسات گرمایشی و سرمایشی واحدهای مسکونی اعلام کردند .

 وی با بیان اینکه مسئولان شرکت عمران پرند اعلام کردند که معلوم نیست با افزایش قیمت پکیج، کولر، شوفاژ واحدهای مسکونی نصب شود، گفت: گرفتاری‌های ما در طرح مسکن مهر به همین مسئله ختم نمی‌شود. هم اکنون در مقابل شرکت عمران پرند دلالان پیشنهاد خرید واحدهای مسکن مهر 75 متری را با قیمت 21 تا 24 میلیون تومان به متقاضیان می‌دهند.

 این متقاضی مسکن مهر با بیان اینکه دلالان بابت واحدهای مسکن مهر نهایتاً 5 میلیون تومان اضافه بر واریزی‌های ما پرداخت می‌کنند بیان کرد اگر از سه سال پیش 16 میلیون تومان را در بانک سپرده‌گذاری می‌کردم همین میزان سود به من تعلق می‌گرفت.

وی با انتقاد از عملکرد مسئولان شرکت عمران گفت: در 17 ماه اخیر دولت همواره اعلام کرده نرخ تورم روند کاهشی داشته و به همین دلیل قیمت مصالح ساختمانی نیز نه تنها افزایش نیافته بلکه سیر نزولی داشته است. حال چرا برخی مسئولان وزارت راه و شهرسازی دلیل افزایش سرسام‌آور قیمت مسکن مهر را تورم و افزایش قیمت مصالح اعلام می‌کنند.

 روز گذشته حدود 300 نفر از متقاضایان مهر پرند در مقابل شرکت عمران این شهر تجمع کرده و خواستار توضیح در رابطه با دلایل افزایش قیمت مهر شدند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها