کانال تلگرام ایران جیب
کیان برنا
ibshop
قیمت ضبط ماشین
نیسان
تاپیک شاپ

راز تبلیغ شرکت ایرانی دور زمین بازی دو تیم اسپانیایی

کدخبر:۹۲۲۷جمعه، ۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۶:۵۱۹۷۴۳ بازدید

تبلیغ یک شرکت ایرانی روی بیلبورد دور زمین بازی دو تیم اتلتیکو مادرید و رئال مادرید با وجود هدفمندسازی تبلیغات، چندان چیز عجیبی به نظر نمی‌رسد.
راز تبلیغ شرکت ایرانی دور زمین بازی دو تیم اسپانیایی

در جریان پخش بازی دو تیم اتلتیکو مادرید و رئال مادرید،‌تبلیغات دور زمین بازی توجه مخاطبان برنامه تلویزیونی را برانگیخت.اما با توجه به گستره عمیق تبلیغات دیجیتال، از این پس باید منتظر اقدامات بیشتری در این قالب بود.

برپایه این گزارش،‌شرکت آوی‌سی فوتبال ابتکار جدیدی برای تبلیغات دور زمین به کار برده که تبلیغات را هدفمند می‌کند و برای هر نقطه تبلیغات مرتبط را نشان می‌دهد. این نکته‌ای است که از نگاه مخاطبان تلویزیونی دور مانده است.

به نظر می‌رسد ترفند هدفمندسازی تبلیغات در بهترین حالت به اینجا می‌رسد که شرکت‌های ایرانی نیز می‌توانند برای بازی‌های مهمی نظیر آرژانتین و برزیل تبلیغات دهند و از مجری پخش تبلیغات بخواهند که آن را تنها برای منطقه خاورمیانه به نمایش درآورد.

"آوی‌سی فوتبال" در معرفی خود آورده است که یکی از معدود آژانس‌های تبلیغاتی هستیم که قادر به انجام چنین کاری بوده و می‌توانیم تبلیغات دیجیتال را جایگزین یکدیگر کنیم.

این شرکت قادر است به عنوان مثال پخش تبلیغات کنار زمین بازی بارسلونا و رئال مادرید در لالیگا را برای کشورهای مختلف، به شکلی متفاوت نمایش دهد.

این شرکت روش خود را نوعی ساختارشکنی در ارائه تبلیغات دانسته که هزینه انجام تبلیغات را نیز نسبت کمپین‌ها بسیار کاهش داده و به هیچ عنوان قابل قیاس با تعرفه تبلیغات تلویزیون‌های سراسری نیست.




اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
X22
نگین خودرو

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها

آسایشگاه خیریه
سکه ثامن
تورآنتالیا