کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

افتتاح نمایشگاه فناوری CES 2015


کد خبر : ۹۱۸۲سه شنبه، ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۳:۱۸۲۴۸۸ بازدید

مدیر عامل سامسونگ سخنران اصلی برنامه افتتاحیه نمایشگاه فناوری سی ای اس 2015 بود. وی در سخنانش از اینترنت اشیا و خانه های هوشمند نیز سخن گفت ...
افتتاح نمایشگاه فناوری CES 2015افتتاح نمایشگاه فناوری CES 2015

سامسونگ برنامه های مفصلی برای فعالیت در این دو زمینه دارد و در همین راستا در ماه آگوست سال گذشته شرکت اسمارت تینگز را با پرداخت 200 میلیون دلار خریداری کرده بود. این شرکت بعد از این خرید به سمت هوشمند سازی محصولات خود پیش رفته است.

اسمارت تینگز که فعلا زیرمجموعه سامسونگ است در حال حاضر تعداد برنامه نویسان و توسعه دهندگان خود را دو برابر کرده و به 10 هزار نفر رسانده و بیش از یک میلیون برنامه آن برای هوشمند سازی مورد استفاده قرار گرفته اند. از جمله دیگر مباحث این سخنرانی می توان به عرضه تلویزیون های پیشرفته و لوازم خانگی هوشمند اشاره کرد. مدیر عامل این شرکت اظهار امیدواری کرد که در آینده وسایلی از سوی این شرکت تولید شوند که به اشتراک گذاری داده را میان خود تسهیل نمایند.

به گفته Boo-Keun Yoon مدیر عامل و رییس سامسونگ نسل جدید محصولات دنیای فناوری با قابلیت اتصال به شبکه های وای – فای زمینه ساز همه گیر شدن اینترنت اشیا خواهند بود. به گفته او در سال های آینده شاهد همگرایی بسیاری از لوازم منزل و دیگر ابزار مورد استفاده انسان ها و تبادل اطلاعات میان آنها از طریق اینترنت و با استفاده از حسگرهای پیشرفته خواهیم بود.

وی همچنین از پیشرفت های به عمل آمده در زمینه طراحی نمایشگرهایی با قابلیت پخش تصاویر متعدد و همین طور سیستم های ویدیو کنفرانس اظهار خرسندی کرد. مدیر سامسونگ ضرورت اقناع مشتریان در مورد فواید چنین فناوری هایی را یادآور شد تصریح کرد: اینترنت اشیا از این قابلیت برخوردار است که اقتصاد، جامعه و نحوه زندگی ما را متحول کند.

وی پیش بینی کرد که تا سال 2017 نود درصد از تولیدات سامسونگ و از جمله تلویزیون ها و گوشی های آن مبتنی بر قابلیت های اینترنت اشیا خواهند بود.

مدیر سامسونگ به این نکته هم اشاره کرد که این شرکت به تنهایی قادر به تحقق اینترنت اشیا نخواهد بود و دیگر شرکت‌ها و موسسات هم باید در این زمینه همکاری کنند. وی از سرمایه گذاری 100 میلیون دلاری سامسونگ به منظور ارتقای برنامه های مرتبط با این موضوع در سطح جهان خبر داد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها