کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
دهکده ساحلی الیت
آژانش مسافرتی الی گشت
زیرپوش ضد عرق
کانال تلگرام ایران جیب

در محدوده 100 میلیون تومان

کدخبر:۹۱۴۷یکشنبه، ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۴:۴۷۱۳۱۷۵ بازدید

حدود یک سال از اولین برخوردمان با محصول پر فروش جیلی در بازار داخلی یعنی مدل EC7 می گذرد.خودرویی که باعث تغییر نگرش بسیاری ایرانیان نسبت ...
در محدوده 100 میلیون تومان

دنده 6 -  حدود یک سال از اولین برخوردمان با محصول پر فروش جیلی در بازار داخلی یعنی مدل EC7 می گذرد.خودرویی که باعث تغییر نگرش بسیاری ایرانیان نسبت به کیفیت و ساختار خودروهای چینی شد و ما را هم تحت تاثیر قرار داده بود.EC7 پر طرفدار اما برادر بزرگتری هم دارد که در کلاس کراس اوور های شهری جای می گیرد و امگرند X7 نام دارد.این مدل،محصول چندان جدیدی نیست و سال گذشته در نمایشگاه خودرو مشهد معرفی شده بود، اما عجیب است که ظاهرا نتوانسته در حد و اندازه مدل های سدان جنجالی ظاهر شود و علیرغم طراحی جذاب خود به محصول چندان پر فروشی مبدل نشده است.ماه پیش به لطف همکاری یکی از دوستان قدیمی فرصت آزمایش جیلی X7 مهیا شد.آزمایشی که به خوبی دلایل کم فروغ بودن این محصول را در بازار داغ کراس اوور های شهری مشخص کرد.

طراحی ظاهری

ایکس 7 نام خوب و طراحی جالبی دارد.نام خوب از آن جهت که از اصول نامگذاری شاسی بلند های ب ام و پیروی می کند که بیش از 15سال است در سرتاسر دنیا عرضه می شوند.بنابراین کد X7 به راحتی به یاد می ماند و برخلاف نامگذاری بسیاری خودروهای چینی دیگر عبارتی کوتاه و ساده است.طراحی ظاهری نیز به نظر مدل بازنگری شده از نسل سوم تویوتا RAV4 به چشم می آید.شباهت آنقدر است که ازفاصله نسبتا بعید، تشخیص دو خودرو از یکدیگر مشکل خواهد بود.بنابراین با یک چینی کپی شده از محصولات تویوتا با نامی مشابه محصولات ب ام و طرفیم که فقط در رنگ های طلایی، مشکی، نقره ای و سپید عرضه می شود.هیچ شکی وجود ندارد که در میان این رنگ ها،مشکی بهترین و جذاب ترین انتخاب خواهد بود و همانطور که تصاویر مشخص است ظاهر شیک و جذابی را به این خودرو می بخشد.البته مالک خودرو بنا بر سلیقه شخصی نسبت به دودی کردن شیشه های جانبی و عقب اقدام کرده اند که در ایجاد حس بهتر تاثیر بسزایی داشته است.

usn4clc3qgqlo1h6vmz6.jpg


در نمای جلو طراحی چراغ های بزرگ جالب توجه به نظر می رسد.این چراغ ها بر خلاف سایر خودروهای کراس اوور و SUV طراحی هندسی خشکی ندارند و به خصوص شبیه خودروهای اسپرت در عمق نیز بعد دارند.در عوض چراغ های عقب بیش از اندازه کوچک و جمع و جور طراحی شده اند و این نکته به خصوص در خودروهایی با رنگ روشن بیشتر جلب توجه می کند.بر روی آخرین ستون ها (ستون C) و درست در مجاورت شیشه بزرگ عقب نیز دو قطعه مشکی رنگ نصب شده است که تنها یک وظیفه دارند، طویل نشان دادن شیشه بزرگ عقب که رنگ تیره ای دارد و در یک نگاه با قطعات مشکی رنگ ذکر شده یکپارچه به نظر می رسد!در نمای جانبی نیز دو نکته قابل توجه به نظر می رسد.نخست طراحی شیشه لچکی مانند سه گوش بر روی ستون C است که با حالت خمیده و رو به بالای خود خط بصری را به سمت سقف هدایت می کند.در واقع مشابه چنین طرحی در کمتر خودرویی دیده می شود و شمایی محافظه کار و اقتصادی را به خودرو می بخشد که شاید مختص به خودروهایی چون تویوتا RAV4 باشد.نکته دوم نیز در نمای جانبی فرم ضربه گیر مانند پایین درهاست که قوس حجیم دو گلگیر عقب و جلو را به هم متصل می کند.اوج هنر طراحی بر روی درب عقب در جایی دیده می شود که نقطه پیوند گلگیر عقب و خط طولی پایین درب هاست.این بخش در خودروهای مشکی رنگ چندان جلب توجه نمی کند، اما می توان انتظار داشت که در صورت وقوع تصادف، کار صافکار برای ترمیم این قسمت از درب مشکل خواهد بود.جالب است که ادامه ماهیچه گلگیر عقب به زیبایی چراغ عقب را در بر گرفته و تا نزدیکی محل نصب پلاک ادامه می یابد.در نمای عقب با طراحی حساب شده و تقریبا ساده ای روبرو هستیم که نمی توان انتقاد بزرگی جز کوچک بودن چراغ های عقب را به این بخش وارد دانست.


3ao87sr68zk0ta4nqj5v.jpg


مشخصات فنی

پیشرانه 2.4 لیتری چهار سیلندر ظاهرا بر مبنای یکی از پیشرانه های خوش نام تویوتا (2AZ-FE) ساخته و پرداخته شده است و یارای تولید 162 اسب بخار قدرت و 220 نیوتن متر گشتاور را دارد که برای یک کراس اورر 1.5 تنی ارقام چندان قابل توجهی نیست.گیربکس خودکار شش سرعته وظیفه انتقال نیرو به چرخ های جلو را به دوش می کشد و سیستم تعلیق نیز با آرایش مستقل در هر چهار چرخ با فنرهای لول طراحی شده است.به بیان دقیق تر تعلیق چرخ های جلو از نوع مک فرسون و برای چرخ های عقب به صورت چند اتصالی (مولتی لینک) برگزیده شده که آرایشی مدرن با عملکرد مطلوب قلمداد می شود.ترمزها نیز در هر چهار چرخ دیسکی هستند و از پشتیبانی سامانه های کمکی ABS و EBD بهره می گیرند.
 

zuantejhhgldtxcuigy7.jpg


فضای داخلی

در اولین لحظات پس از ورود به X7 درخواهید یافت که با فضای داخلی بزرگ و جاداری رو برو هستید.صندلی های جلو طراحی خوبی دارند اما تنظیمات برقی تنها مختص به صندلی راننده است.طراحی مجموعه داشبورد و پشت آمپر هم زیبا و قابل قبول به نظر می رسد اما با توجه به برچسب قیمتی خودرو توقع استفاده از پلاستیک با کیفیت تری را برای داشبورد و سایر قطعات پلاستیکی کابین داریم که همگی از موادی خشک شکل گرفته اند.تنها قسمتی در این بخش که جنس خوبی دارد،قطعه تزیینی سرتاسری میانه داشبورد است که طرح جذابی دارد و داشبورد را به دو بخش عرضی تقسیم می کند.انتخاب رنگ قطعات در تمام کابین با سلیقه انجام شده و انصافا باید گفت که فرمان و مجموعه دنده به عنوان دو عنصر مهم و پر استفاده برای راننده، کیفیت ساخت و طراحی خوبی دارند.برای سرنشینان عقب هم فضای پا و سر کافی وجود دارد،اما طبق تجربه مالک باید خاطر نشان کرد که صندلی های این بخش چندان راحت نیستند.در واقع نشیمنگاه به شکل قابل توجهی نرم تر از سایر کراس اور ها احساس می شود و همین نرمی بیش از حد،حتی در کوتاه مدت هم احساس بدی را از فرو رفتن در صندلی به وجود می آورد.امکان تا کردن صندلی ردیف عقب در X7 وجود دارد که با توجه به فضای نسبتا بزرگ حمل بار می تواند کمکی در راستای حمل اشیاء بزرگ و طویل باشد.
 

siguq6xll3k1a4kz6.jpg


پشت فرمان

تسلط خوب به محیط پیرامون یکی از بهترین ویژگی های مربوط به خودروهای شاسی بلند و کراس اوور است که در جیلی X7 هم به وضوح دیده می شود.به محض نشستن پشت فرمان در خواهید یافت که دید فوق العاده ای نسبت به ابعاد و اطراف خودرو دارید و به خصوص آینه های جانبی بزرگ هم در این قضیه نقش چشمگیری دارند،البته شیشه عقب کمی کوچک است و آینه وسط نمی تواند چندان کار آمد باشد، اما در عوض خودرو به شکل استاندارد از دوربین دید عقب بهره می برد که می تواند در زمان پارک کردن هم بسیار موثر باشد.سوئیچ را می چرخانم و پیشرانه چهار سیلندر با صدایی نه چندان خاص روشن می شود.نوبت به آزاد کردن ترمز دستی رسیده که مشابه سنت مرسدس بنز و لکسوس به صورت پایی کار می کند.اهرم تعویض دنده را در حالت تعویض تیپ ترونیک (دستی) قرار می دهیم و به راه می افتیم.واکنش موتور نسبت به فشردن پدال گاز در این حالت به وضوح خوب است و می توان از قدرت 162 اسب بخاری پیشرانه تمام و کمال استفاده کرد.البته صدای برخواسته از پیشرانه در دورهای بالا به شکل چشمگیری افزایش می یابد که برای یک شبه SUV یکصد میلیون تومانی چندان ویژگی جالبی نیست.نوبت به محک زدن گیربکس در حالت تمام اتوماتیک می رسد.در این وضعیت تاخیر موتور در واکنش به پدال گاز به وضوح بیشتر و شتاب گیری ضعیف تر می شود.به نظر می رسد که گیربکس در انتخاب برنامه های رانندگی اسپرت یا رانندگی اقتصادی مردد است و تمایل بیشتری به تعویض زود هنگام دنده ها دارد،البته این می تواند دلیلی بر مصرف سوخت بسیار مناسب خودرو (کمتر از 10 لیتر) باشد که براساس تجربه 5000 کیلومتری مالک بدست آمده است.
 

8noe1p2l5tec1pes33qj.jpg


با این وجود باید گفت که تا اینجای کار صدای بلند پیشرانه و عملکرد نه چندان مطلوب گیربکس دو نقطه ضعف نسبتا ملموس بوده اند.با رسیدن به اولین سرعت گیر، نقطه ضعف سوم هم آشکار می شود.ترمز نیاز به نیروی زیادی برای توقف خودرو  دارد.در واقع پدال ترمز حساسیت خوبی ندارد و برای کاهش سرعت مطلوب نیاز دارید که با حداکثر توان آن را فشار دهید و در همین لحظات به دلیل کورس بلند پدال، ثانیه های با ارزشی با سرعت زیاد تلف می شود که ممکن است خطرناک باشد.البته این مشکل ممکن است با کمی تنظیم و رگلاژ پدال ترمز مرتفع شود،اما در خودرو مورد آزمایش به هرحال ترمز گیری چندان جالب و دقیق انجام نمی شد.سیستم تعلیق در عوض عملکرد خوب و قابل قبولی دارد که در حد و مرز متعادلی بین نرمی بیش از حد و سفتی آزاردهنده قرار می گیرد.در واقع اگر تجربه رانندگی با سایر خودروهای هم کلاس را داشته باشید، احتمالا تعلیق X7 را خوب و نرم توصیف خواهید کرد و این مورد یک ویژگی مثبت بزرگ است که به خصوص در گذر از خیابان های پر از دست انداز و سرعت گیر خود را نشان می دهد.

کیفیت مونتاژ به طور کلی بد نیست اما برخی قطعات درون کابین از نظر طراحی یا ساخت دچار مشکل هستند.برای مثال وقتی در هنگام رانندگی دستم را بر روی کنسول تعبیه شده در حد فاصل و صندلی جلو قرار می دهم که کاربرد زیر آرنجی دارد، سر و صدای آزار دهنده و جیر جیر متناوبی از آن به گوش می رسد و این مسئله قطعا برای یک خودرو کاملا نو پوئن مثبتی نیست.هرچند که ظاهرا این مشکل بین تمام X7 ها فراگیر نیست و برخی در زمینه سر و صدای قطعات داخلی از سایرین بهترند.X7 شتاب گیری هیجان انگیزی ندارد اما در مجموع قابل قبول ظاهر می شود.در واقع از یک گیربکس اتوماتیک نه چندان پیشرفته و موتور چهار سیلندر 160 اسب بخاری انتظار بیشتر از این را نداریم.در سرعت های میانی و سبقت گیری ها مشکل صدای بلند موتور به قوت خود باقی است و به تدریج صدای آزار دهنده ناشی از تماس چرخ ها با سطح مسیر هم به سمفونی ناکوک قطعات لرزان کابین اضافه می شود.درست نمی دانم که باید علت این صدا را به گردن تایرها چینی از برند GITI بیاندازم یا عایق کاری ضعیف بدنه هم در این ماجرا نقش دارد،ولی به هرحال تعویض تایرهای چینی با نمونه های بهتر می تواند گامی مثبت در افزایش راحتی و ایمنی باشد که ممکن است برای حل این مشکل نیز کارساز شود.با این حساب عجیب نیست که بگویم، جیلی X7 سواری چندان لذت بخشی ندارد و در تمامی زمینه ها متوسط ظاهر می شود.در واقع این خودرو نه مشخصات فنی و عملکردی هیجان انگیزی دارد و نه می تواند نظیر برخی خودروهای ژاپنی یا اروپایی نرم، بی صدا و با کیفیت ظاهر شود.بنابراین در سطح متوسطی ظاهر می شود و مزیت خاصی را نسبت به خودروهای سواری ارائه نمی کند.کروز کنترل عملکرد قابل قبول و مفیدی دارد،اما گیربکس به خصوص در زمان اعمال دنده معکوس توسط راننده چندان گوش به فرمان عمل نمی کند و نمی توانید برای کاهش سرعت از طریق دنده معکوس بر روی آن حساب باز کنید.
 

امکانات رفاهی و ایمنی

عدم امکان سفارش سیستم انتقال قدرت به دو دیفرانسیل،نبود سامانه پایداری ESP،عدم تنطیم برقی صندلی برای سرنشین جلو (شاگرد) و نبود تکنولوژی POWER WINDOWS برای کلیه پنجره ها از جمله مهمترین امکاناتی هستد که به شکل مرموزی در X7 وجود ندارند.همچنین در چین امکان خرید X7 با گیربکس دستی هم وجود دارد که جای خالی این انتخاب هم در بازار کشورمان محسوس است.از سوی دیگر GPS همچون نمونه سدان (امگرند) در زمان تحویل خودرو غیر فعال بوده است و برای فعال سازی آن باید مراحلی طی شود.با این اوصاف مهمترین امکانات X7 سانروف برقی دوحالته، کیسه هوا راننده و سرنشین، کیسه هوای جانبی و زانو،تهویه مطبوع اتوماتیک،روکش چرم مصنوعی صندلی ها،تنظیم نور اتوماتیک چراغ های جلو،کروز کنترل،دوربین دید عقب و سامانه کمک ترمزی ABS و EBD هستند که همگی کارایی خوبی دارند،البته امگرند X7 بر خلاف برادر سدان خود تاکنون توسط موسسه اروپایی EURO NCAP مورد آزمون تصادف قرار نگرفته ولی با کمی خوش بینی می توان گفت که از ایمنی خوب و مناسبی برخوردار است.
 

قیمت و شرایط بازار

جیلی امگرند X7 به شکل همزمان ارزان ترین کراس اوور اتوماتیک و گران ترین کراس اوور چینی حاضر در بازار کشورمان است که این روزها با قیمتی بین 112 تا 115 میلیون تومان در نمونه های صفر کیلومتر عرضه می شود،اما باید گفت که این خودرو از نظر بازار فروش دست دوم شرایط چندان مساعدی ندارد و بسیاری خریدارانی که در سری اول خودرو خود را با قیمت 95 میلیون تومان تحویل گرفته اند،حالا برای فروش این چینی نه چندان پر طرفدار با مشکل روبرو هستند،البته X7 با توجه به مشخصات و امکانات خود در قیاس با کراس اوور های کره ای و ژاپنی موجود در بازار قیمت عجیبی ندارد، اما واقعیت این است که در کلاس قیمتی 80 تا 120 میلیونی رقابت فشرده ای بین خودروها نو چینی و دست دوم های خوش ساخت کره ای و ژاپنی وجود دارد و بسیاری افراد خرید خودروهای دست دومی نظیر سوزوکی ویتارا را به خرید یک کراس اوور چینی تک دیفرانسیل و ناشناخته ترجیح می دهند.جالب آنکه علیرغم اشباع بازار در این بازه قیمتی،شاهد معرفی خودروهای جدیدی نیز در این کلاس هستیم که از جمله آن ها می توان به جک S5، چانگان CS35 و یا رنو داستر اشاره کرد که به ترتیب با قیمت حدودی 75، 85 و 100 میلیون تومان عرضه می شوند و بنابراین شرایط پیش رو برای فروش جیلی X7 سخت تر هم خواهد شد،با چنین شرایطی به نظر می رسد که تنها انتخاب برای شرکت عرضه کننده،کاهش قیمت و ارائه روش های فروشی اقساطی و کم بهره باشد .

2e8o1gpqb722qbtd81o.png

همراه مکانیک



دیدگاه ها

ه: 1393/10/1420:11:00،
268
28
حیف از 100 میلیون که بدی اینو بگیری.یه آزرا 2010 یا سوناتا 2010 میگیریم.انتخابهای دیگری هم وجود داره.
ياكوزا: 1393/10/1421:07:04،
75
172
١١٠ تومن ميدم يه سوزوكي ويتارا كلاس هشت مدل ٩١ ميگيرم حالشو ميبرم
محسن: 1393/10/1421:18:53،
181
69
موافقم حتي اگر شاسي بلند هم بخواي توسان و اسپورتيج 2010 خيلي تميز و كم كاركرد هم همين قيمته.
دلال ماشین: 1393/10/1421:47:01،
36
287
تو محدوده زیر 100 دنا بهترین ماشین دنیاست من خودم 3 تا ثبت نام کردم همون روزی که تحویل گرفتم 50 میفروشم مفت مفت مفت
علي: 1393/10/1421:48:04،
106
23
توسان مدل 2012دو ايربگ تمام فابريك در حد صفر الان 105ميليون قيمتشه
امیر: 1393/10/1421:51:24،
98
21
هرکی هم بخره صاحب اول و آخرش خودشه، ماشینهای چینی قیافه خوب و غلط اندازی دارن با کلی آپشن ولی اون چیزی که باید داشته باشن رو هیچوقت ندارن
حامد: 1393/10/1422:34:36،
43
18
یه بنز S کلاس 2000 هم بگیری بد نیستا !!!!
حیف کامنت اول !
آزرا: 1393/10/1422:49:56،
27
21
آزرا 2010 با صد تومن سراغ داشتی خریدارم
ایرانی: 1393/10/1422:50:48،
53
13
آقای نویسنده مقاله!! نظر ما با این چیزا عوض نمیشه.مساله این برند واون برند نیست.اصل و حقیقت تنفر مردم ایران از چین و حکومت کمونیستی استثمار گرش هست.ما خواهان ارتباط با آدم حسابیهای دنیا هستیم و از سر تا پای چین متنفریم.
سیمون: 1393/10/1422:50:51،
32
40
با سلام. اگه بفکر شاسی بلند هستید که هیچ ولی با 112 تا 115 یه ماکسیمای 91 یا 92 میشه خرید وحالشو ببری.
نظر سنجی + -: 1393/10/1423:00:41،
57
37
به نظر شما سال 94 خودرو وارداتی چه تغیر قیمتی دارد ؟
( از تمام نظرها ؛ قیمت دلار و تعرفه واردات گمرک و غیره....)

گران میشه ++++++ +++++++++++++++
ارزان یا تغیری ندارد - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

نظر سنجی 2: 1393/10/1423:04:07،
25
53
به نظر شما خودرو تولید داخل در بهمن و اسفند از نظر قیمت افزایش دارد یا کاهش یا تغیر قیمتی ندارد ؟؟
گران میشه از بهمن به بعد +++++++++++++++++
ارزان یا تغیر قیمت ندارد - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
سالار: 1393/10/1500:07:46،
83
20
با تولید کدام خودرو موافق هستید

فرانسه مثل مگان ..++++++++
چینی مثل جیلی x7 ------------
کوکی(مزدا): 1393/10/1508:04:05،
37
18
این ماشین رو میبینم یاد پیرزن هایی که آرایش غلیظ میکنن می افتم.
ماشین شاسی ای که کمک نداشته باشه مفتش گرونه
ahura: 1393/10/1508:11:24،
24
17
"البته امگرند X7 بر خلاف برادر سدان خود تاکنون توسط موسسه اروپایی EURO NCAP مورد آزمون تصادف قرار نگرفته ولی با کمی خوش بینی می توان گفت که از ایمنی خوب و مناسبی برخوردار است."

پس این 5 ستاره رو توی جدول، ایران جیب از کجا آورد و به این ماشین چینی داد.

همینجوری با یک نگاه فهمید 5 ستاره هست. خسته نباشی با این نگاهت
پاسخ به اهورا: 1393/10/1511:56:33،
30
13
دوست عزيز بهتره كمي دقت كنيد و يا حداقل اگر دانش كافي نداريد نظر هم نديد.
CNCAP مربوط به موسسه تست چين و EURONCAP مربوط به موسسه تست اتحاديه اروپا هستش و كيفيت تست اينها با هم تفاوت دارد. نويسنده مقاله بالا در جدول به پنج ستاره از CNCAP اشاره كرده و نه تست اروپايي.
حسب اطلاع دوستان نمي بايست به ستاره هاي چيني خيلي توجه كرد و معمولا پنج ستاره چيني به معني سه يا چهار ستاره اروپايي هست. در واقع ستاره هاي ايمني چيني هم مانند بقيه كالاهايشان بي كيفيت و مخدوش است. موسسه ديگر قابل توجه و اعتماد قطعي NHTSA ‌امريكاست كه موسسه ايمني حتي دقيق تر از اروپاست. به اين معني كه در بسياري موارد نمرات ايمني امريكا به خودرو ها پايين تر از اروپاست و يعني استاندارد هاي سختگيرانه تري در امريكا وجود دارد. و البته غير از اين هم انتظار نمي رود.
البته EC7 واقعا از اروپا 4 ستاره گرفته است.
arsalan: 1393/10/1420:14:33،
69
24
حالا باز یه سربا میگن بازم چینی
چین داره تلاششو میکنه که پیشرفت کنه
سال 2007 که هیوندایی محصولاتش سرازیر بازار شد همه میگفتن اه کره ای
الان همه میگن به کره ای
امیر: 1393/10/1421:46:37،
66
20
آفرین خوب کاری میکنه تلاش کنه ولی ما دوست نداریم موش آزمایشگاهی چینیا باشیم! برن افغانستان تلاششون رو آزمایش کنن، ماشینهای آمریکایی هم از افغانستان بیارن اینجا رو ما آزمایش کنن
حميد: 1393/10/1420:18:30،
63
15
موتور اين خودرو چينيه و ساخت تويوتا نيس
امیرخان: 1393/10/1422:10:27،
30
15
کجا نوشته که ساخت تویوتا هست ؟ همه مطالب رو با همین دقت و توجه میخونی و بعد از چین و ماچین ایراد می گیرید ؟
امير: 1393/10/1420:20:51،
32
49
قدرتش خيلي كمه...ماشين فقط كيا كادنزا... محشره
سینا: 1393/10/1420:21:04،
121
26
چقدر گرفتی تبلیغ کنیی؟؟
112 تومن پول اینو بدم !؟؟! تک دیفرانسیل چینی ...
مجبورم باشم بخرم میرم اکتیون میگیرم 115 دودیفرانسیل حداقلش و کره ای!!
سیامک: 1393/10/1500:08:24،
27
14
اصلاً مقاله را خوندی ؟؟؟ اول بخون بعد نظر بده آخه نویسنده بنده خدا که تعریف خاصی از این خودرو نکرده تازه ایرادهاش را هم نوشته
سینا: 1393/10/1420:24:16،
57
33
حیف 112 میلیون نیست برای این چینی الان هیوندای اکسنت نیمه فول 2015 رو میشه با 90 میلیون خرید که حداقل روت بشه بگی ماشین دارم اخه جیلی هم شد برند خود دانید.
مازیار: 1393/10/1420:27:33،
40
34
تبلیغ الکی فایده نداره ایران جیب عزیز
1-با دلار 3500 تومن قدرت خرید قشر منوسط به پایین ضعیفه
2-تنوع خودرو های ساخت داخل با ده سال پیش تغییر نکرده ضمنا کیفیتشون خیلی پایینتر اومده
3-قشر متوسط به بالا هم حداقل کره ای ،ژاپنی سوار میشن
اینطور نتیجه گیری میکنم که رکود خودرو با پایین اومدن دلار پایین میاد یا حداقل نصف کردن تعرفه واردات
والسلام
تعرفه: 1393/10/1421:03:55،
40
53
سال بعد منتظر افزایش تعرفه باش
mj: 1393/10/1420:29:08،
51
22
پشت ماشین منو یاده کایان میندازه (^-^)
اگه 100 میلون داشتم یه سانتافه 2008 تمیز میگرفتم نه این چینی.
شما رو نمیدونم
علیرضا: 1393/10/1420:39:55،
39
33
اگه ادم عاقل باشه بجاش میره یه سانتافه ۲۰۰۹تا۲۰۰۸تمیز میگیره میدونه حداقل چی داره
ازرا گرنجور: 1393/10/1420:41:07،
27
25
اخه ماشین چینی چیه که خبرشو گذاشتی؟!؟!
ماشین شیک و باکلاس فقط ازرا گرنجور!
بهروز: 1393/10/1420:41:10،
99
24
رنو داستر +++
جیلی x7 - - -
mohammad: 1393/10/1420:42:43،
41
25
اشتباه ترین کار خرید این خودروهاس
تومحدوده 100 تومن الانترا غیر چینی
تازه اونم بدرد نمی خوره
ماکسیم کوپه FX حتی سانتافه های قدیمی و سورنتو هااااااا
خیلی باکیفیت تر از ایناس
سوناتا هم پیدا می شه
چینی حتی ام جی اش هم بی کیفیت
جیلی ای سی 7 که داغوووووووووووووونه وقتی بخری می فهمی
من دوتا پارس موتور زانتیا داشتم اشتباهی کردم فروختم
مدل 89 و92 البته 89 کیفیت و آپشن اش بیشتر بوووووووود
به نظر من چینی خرید دسته دوم تمیز غیر چینی بهتره
نون: 1393/10/1423:28:56،
15
23
بر اساس آمار موسسه Driver Power و رای گیری از 50 هزار راننده در انگلستان به ترتیب 10 خودروی خانوادگی با دوام در انگلیس را به شما معرفی می کنیم:





ام جی 6 با امتیاز 94.11 در مقام 5 م ایستاد :-) :-) :-) ، عجب ضد حالی برای ام جی ستیزان

ام جی چینی !!!!!

اطلاعاتت رو ببر بالا



احسان: 1393/10/1420:42:52،
44
42
خدا به ما لطف کرده تا حالا از این ماشین های چینی و کره ای نخریدم
امیدوارم هیچ وقت هم نخرم
صنعت خودرو= آلمان
تعرفه: 1393/10/1421:01:34،
45
24
احسان خان
چون پولشو نداری نخریدی!!
حالا که سال دیگه سوناتا شد ۲۰۰ میلیون بیشتر حسرت میخوری
امید: 1393/10/1422:30:56،
36
18
اره تو باید فقط پراید سوار بشی و حال کنی
Mamasovic: 1393/10/1420:43:13،
45
29
چینی ! به درد نخور !‌ یک بار مصرف !
٧٣٢١: 1393/10/1420:50:19،
31
21
ايران جيب چرا باز ماشين چيني ميذاري كه يه عده كه بيشتر از پرايد و پژو سوار نشدن بيان اينجا و بگن اين چيني ها چيه...
زد: 1393/10/1420:52:39،
43
31
خواهـشن با رنو داستر مقايسه نكنين داستر تو كلاس خودش نرمترين گيربكس را داره
علی: 1393/10/1420:53:09،
27
24
عمر مفید ماشین چینی حداکثر2ساله
جالب اینجاهه که دولتش میگی مردم ایران جنس اشغال نخرن یکی نیست بهش بگه خب شما جنس اشغال تولید نکن
نمیشه که دور ایران را دیوار کشید که جنس وارد نشه
ژاپن که جنس خوب تولید میکنه ما ازش نمیخریدیم
ژاپن ماشین میزنه20سال عیب نمیکه
100میلیون پول این اشغال را بدن که چی بشه
زال: 1393/10/1420:53:41،
33
34
چينى مساوي با اشغال
همکاری کنید: 1393/10/1420:54:29،
53
59
شما کدام گزینه را پیشنهاد میکنید؟

در سال 94 سرمایه گذاری در

بازار مسکن خودرو طلا دلار+++++

بانک-------------




بورس هم که ارزش نظرسنجی نداره
کوراندو: 1393/10/1420:55:55،
39
40
پنج میلون بزار روش ی کوراندو بخز
این چیه هم چینی هم112 میلیون!!
احمدرضا: 1393/10/1501:18:40،
13
19
شما که زیر هر خبر و به هر بهانه خودرو کوراندو تبلیغ میکنید لطفاً بفرمایید این خودرو کوراندو توی کدوم موسسه تست تصادف شده ؟ جیلی ای سی 7 برادر کوچکتر این خودرو توی یورو انکاپ 4 ستاره ایمنی داره. این خودرو هم هر چند تست تصادف اروپا نداره ولی لااقل توی خود چین تست شده و 5 ستاره گرفته که حالا درسته نمیشه با تست اروپا مقایسه اش کرد ولی به هر حال از نظر ایمنی با 6 ایربگ میشه به داشتن حداقل ایمنی توی اون اعتماد کرد.
۰۰۷: 1393/10/1421:00:25،
50
17
مگه دیونم ۱۱۵ میلیون بدم چینی بخرم۱۲۰ میدم توسان ۲۰۱۱ میگیرم






نمايشگاه بهروز: 1393/10/1422:14:48،
29
13
اي بابا توسان 2013فول اپشن 10 ايربگ 128ميليونه
سعید: 1393/10/1421:39:22،
18
77
جیلی x7 +++++++

جک s5 ------------
بی نام: 1393/10/1421:44:44،
36
31
هیچکدوم
امیرخان: 1393/10/1422:08:01،
36
11
S5 حداقل دوبرابر از این بهتره... به نظرم خرید جیلی X7 کاملا اشتباهه.
محمد: 1393/10/1422:12:33،
25
28
با اين قيمت ميرم كوراندو ميخرم
ت: 1393/10/1422:22:04،
17
51
من 2سال پيش خواستم توسان خواستم توسال 2013بخرم 142ميليون منصرف شدم از خريد الان حساب كردم با سود پولم افت قيمت ماشين 120ميليون سود كردم 262ميليون الان ميشه يه بنز c200خريد ولي ماشين فقط ضرره من كه نميخرم
کرماشان: 1393/10/1422:59:58،
35
15
اگه اینجوره زندگی نکن
پولات رو بذار بانک تا موقع مرگت
حسین: 1393/10/1423:07:56،
29
11
ضرر کردی که نخریدی ی عمرزحمت بکش پول جمع کن بعدم بچه هات بخورن چندتام فحش بهت بدن بگن اسکروج
حسن: 1393/10/1423:25:09،
26
14
اگه نون هم نخوری روزی 10 تومن سود کردی. این چه منطقیه؟عوضش اونکه خریده سوار شده حالشو برده تو هم اینقدر گردنتو برا دیدن تاکسی کج کردی که اگه دیسک گردن نگرفته باشی شانس آوردی خوب نداری بگو نداشتم نخریدم دیگه این حرفا چیه والا!!
شوالیه: 1393/10/1422:49:20،
14
14
نمردیم و دیدیم ایران جیب از یک چینی ایراد میگیره
فرانس سوار: 1393/10/1422:49:58،
22
12
لیاقت مردم ما همین چینی های آشغال کپی شده صد سال پیش هست. کسی که 405 که برای 32 سال پیش ومربوط به عصر هجر میباشد رو با میل و رغبت میخره چنین ماشینی براش حکم مازراتی رو داره.
محمد از اصفهان: 1393/10/1422:54:36،
16
13
به خدا حیف پول.
من چین بودم .اونها خودشون این اشغالها را به خرج بر نمیدارند.
صادق خان: 1393/10/1423:31:14،
13
16
این چه کاریه؟
تو که میخوای ۱۰۰ میلیون بدی جیلی بخری, یه باره ۹۰۰ بذار روش, یه x6 بخر.
بد میگم؟
mohsen: 1393/10/1423:51:27،
16
22
کلا هر نوع وسیله با برند چینی یعنی وسیله یکبار مصرف.
مهدی: 1393/10/1500:00:40،
16
13
اگه ماشین چینی نباشه ماشین پراید دو برابر میشه؛خومون هم بهتر میدونیم که اکثریت قطعات خودروها چینی هستند
shaitoon: 1393/10/1500:12:42،
12
12
سلام به همه
درسته که چین داره سعی میکنه تو صنعت خودرو پیشرفت کنه ولی ما که موش ازمایشگاهی نیستیم که ماشیناشونو با ما امتحان کنن.
من که هرچی سوار شم چینی رو نمیخرم حتی اگه یه روز مجبور شم پراید سوار شم.
ایران جیپ تو هم لطفا چهارتا ماشین درست رو معرفی کن نه این اشغالا رو.
آرمین: 1393/10/1501:24:36،
26
10
خووووووووووب حالا ابرانجیب عزیز بگو ما این 100 میلیون رو از کجا بیاریم داداش ؟
منه لیسانسه بیکار که به هر کس و نا کس واسه کار رو انداختم کجا 100 میلیون گیر بیارم که شما ماشین محدوده 100 میلیون پیشنهاد میدی ؟
عزیز من 90 درصد ایرانیها وضعیت من رو دارن
شما مثل اینکه اخبارت رو واسه اون 10٪ میزاری ؟
نکنه خبر ها هم سرمایه داری شده !
گرونه: 1393/10/1508:30:27،
17
9
آقایی که اینهمه از ماشین نوشتیو تبلیغ کردی... گرونه... گرونه ... گرونه ... بیش تر از 70 نمی ارزه... هر کیم خریده دونبال مشتریه که متاسفانه هیچکی کار کردشو نمی خره
مهردادج: 1393/10/1508:32:58،
32
12
باسلام من تمام نظراتو خوندم هركسي يه جيز ميگه ولي من اگه پول داشتم ميخريدم چون ازدست محصولات داخلي به تنگ اومدم پارس دارم هر روز ميرم تعميرگاه
وحید@@@@@@@: 1393/10/1509:15:02،
22
10
این ماشین با قیمت 75تا80ملیون خوبه.البته بازم خرید خودرو چینی با هرقیمت اشتباهه چون دست دومش بد بازار هست و در هر شرایطی خیلی افت قیمت میکنه.کیفیتشون هم که دیگه نیاز به توضیح نداره.
با112ملیون سانتافه سورنتو ازرا ماکسیما مزدا3 سوناتا هر چند کار کردشون خیلی بهتر از ماشینای چینی هست.شک نکنید
آرش: 1393/10/1509:39:24،
20
14
تو اين مملكت كه همه ماشينهاي آلماني يا ايتاليايي ( از ياد داشتهاي بالا متوجه شدم ) سوار ميشن چرا بايد چيني سوار شد !!!!!
امیرخان: 1393/10/1511:27:03،
12
11
نکته رو گرفتی! دمت گرم.
sajjad X7: 1393/10/1509:46:49،
17
19
با سلام من مدت 5 ماه هست دارم بسیار راضی هستم خیلی ماشین راحتی هستش تنها مشکلش ترمز هست ++++++
رضابالا: 1393/10/1510:10:56،
12
18
تو این رنج قیمتی در مقایسه با این چینیا نیو کوراندو عالیه
احمدرضا: 1393/10/1511:43:23،
20
13
بهتره با موضوع ماشینهای چینی منطقی برخورد بشه. درسته که کیفیت ماشینهای چینی بالا نیست ولی اکثرشون از ماشینهای ایرانی که کیفیت بالاتری دارند. بعد ماشینهای چینی هم درجه یک و دو دارند. برندهایی مثل ام جی و جیلی درجه یک چینی محسوب میشن. جیلی EC7 و ام جی مجوز ورود به بازار اروپارو دارند. کدام ماشین ایرانی چنین مجوزی کسب کرده؟ بعد هم هر کالایی باید بر اساس قیمتی که داره سنجیده بشه. الان بخوای مورد مشابه این ماشینو با همین مشخصات از بین کره ای یا ژاپنیها بخری توی این کلاس لااقل باید 40-50 میلیون بالاتر پول بدی. اگه بخوای دسته دو هم با همین حدود قیمت بگیری باید بری سراغ ماشینهایی که در حدود 100 هزار کار کرد دارند. خب مگه ماشین صرف اینکه مثلاً کره ای یا ژاپنی باشه تا ابد میتونه کم خرج کار کنه ؟ ماشینهای کره و ژاپن و اروپایی هم بعد از یک مقدار کارکرد پرخرج میشن و برای مردم عادی قابل استفاده نیستند.
اقتصاددان: 1393/10/1520:08:11،
4
7
چین به همه جای دنیا صادرات داره کیفیت اجناس چینی در همه جای دنیا پائینه ولی بخاطر قیمت ارزان توان رقابت در فروش را دارد هر جنسی که در اروپا فروخته شود دلیل بر کیفیت داشتن تیست از قدیم گفته اند هر چقدر پول بدی آش میخوری ماشینی که قبل از پنج سال از مان ساختش اوراق میشه فقط بدرد پز دادن میخوره

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
تور لحظه آخری
ایران تلنت
نگین خودرو
آیسان پرواز

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

آسایشگاه خیریه
تور لحظه آخری
تورآنتالیا
دیجی استایل