کانال تلگرام ایران جیب
کیان برنا
نیسان
تاپیک شاپ

رفتار با مشترکان بدهکار تلفن ثابت و همراه + جدول سقف بدهی

کدخبر:۹۱۳۳یکشنبه، ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۷:۳۹۴۶۲۶ بازدید

اپراتورهای ثابت و همراه مجاز هستند طبق ساختار در نظر گرفته شده برای رفتار با مشترکان بدهکار، اقدام به قطع خطوط آنها کنند.

تلفن‌های همراه و ثابت دارای چارتی کلی برای نحوه رفتار با مشترکان بدهکار هستند اما اغلب برای مشترکان سوال است که در چه صورتی خط آنها قطع می‌شود.

کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات به منظور ساماندهی و ایجاد وحدت رویه در نحوه برخورد ارائه کنندگان خدمات تلفن ثابت و همراه دائمی (اپراتورها) با مشترکان بدهکار و وصول به موقع مطالبات آنها، دستورالعمل نحوه برخورد با مشترکان بدهکار را تصویب کرده است.اگر کارکرد تلفن ثابت و همراه مشترکان به حد نصاب رسید، دارنده پروانه یا اپراتورها پس از اطلاع‌رسانی و تعیین زمان برای پرداخت کارکرد به مشترک مجاز هستند در صورت عدم پرداخت کارکرد از سوی مشترک بدهکار، خط تلفن او را قطع کنند.

مهلت تعیین شده از سوی اپراتورها، برای مشترکان تلفن ثابت و همراه دائمی بدون مبلغ سپرده، حداقل 24 ساعت و برای مشترکان خطوط تلفن ثابت و همراه دائمی دارای مبلغ سپرده یا تضمین پرداخت 72 ساعت است.خط تلفن مشترک بدهکار ابتدا به مدت دو هفته یک طرفه می‌شود و در صورت عدم پرداخت بدهی ظرف مهلت مقرر، با ارسال اخطار کتبی شش ماهه اپراتور می‌تواند نسبت به قطع تلفن مشترک به طور کامل اقدام کند.

حد نصاب کارکرد تلفن ثابت و همراه به شرح جدول زیر است:

upcud5ap27p3u1z9hwn.jpg




اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
X22
نگین خودرو

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها

آسایشگاه خیریه
سکه ثامن
کلینیک دی
جار میزنم
تورآنتالیا