کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
دهکده ساحلی الیت
بیمیتو

نبرد در اوج ; آسیایی بخریم یا اروپایی ؟

کدخبر:۹۱۰۸شنبه، ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۹:۲۳۶۶۹۷ بازدید

این روزها با وجود محدودیت‌های اعمال‌شده در شرایط واردات خودرو، حضور خودروهای اسپرت 6 سیلندر و 8 سیلندر صفرکیلومتر نیز در بازار داخلی کمرنگ‌تر شده ...

این روزها با وجود محدودیت‌های اعمال‌شده در شرایط واردات خودرو، حضور خودروهای اسپرت 6 سیلندر و 8 سیلندر صفرکیلومتر نیز در بازار داخلی کمرنگ‌تر شده است و در واقع اگر طالب یک اتومبیل کوپه یا کروک لوکس با مشخصات فنی قابل توجه و ویژگی‌های اسپرت باشید، راهی جز خرید مدل‌های دست دوم ‌یا مدل‌های کمیاب صفر کیلومتر با قیمت کاذب وجود ندارد! اما نگران نباشید، در میان مدل‌های زیر 2500 نیز گزینه‌هایی پیدا می‌شود که با قیمت و هزینه نگهداری کمتر بتوانند، هیجان و لذت رانندگی با یک اتومبیل اسپرت را برای شما فراهم کنند، به عنوان مثال، شما می‌توانید با قیمتی کمتر از 200 میلیون تومان، یک اتومبیل کوپه کم‌استهلاک مانند تویوتا GT86 را خریداری کنید و یا حتی با قیمتی کمتر از 350 میلیون تومان، از ویژگی‌ها و قابلیت‌های یک رودستر اسپرت آلمانی یعنی ب‌ام‌و Z4 بهره‌مند شوید که در دو نوع 20i و 28i در بازار داخلی عرضه می‌شود و البته در این نوشتار و به لحاظ مقایسه فنی با GT86، مدل 20i آن را در نظر می‌گیریم.

اصولا خیلی‌ها ب‌ام‌و Z4 را به خاطر فرم خاص کاپوت و طراحی قسمت جلوی آن دوست دارند که به قول معروف و با وجود چراغ‌های حلقوی رانندگی در روز، مانند یک کوسه خشن در خیابان‌ها به دنبال شکار می‌گردد. البته Z4 در نمای جانبی و عقب و در حالت بسته بودن سقف، جلوه‌ای نسبتا کلاسیک را نیز به نمایش می‌گذارد که تا حدودی یادآور مدل منحصربه‌فرد، Z8 است. همچنین حدود 99 درصد Z4‌های موجود در بازار داخلی از نوع M Sport Package هستند که با وجود رینگ و کیت بدنه اسپرت M، ظاهر جذاب‌تری را به نمایش می‌گذارد.

در مقابل، GT86 نیز با چهره‌ای جسور و جذاب، پا یه میدان گذاشته است که خصوصیات یک اتومبیل اسپرت ژاپنی را به خوبی به رخ می‌کشد و این طور می‌توان گفت که فعلا از لحاظ ظاهری، هیجان‌انگیز‌ترین مدل تویوتا است. GT86 نیز در دو نوع معمولی و یا اسپرت پکیج در بازار داخلی یافت می‌شود که مدل دوم، دارای سپرها و دیفیوزر اسپرت و همچنین یک بال بزرگ ‌روی صندوق عقب است و مشاهده آن در خیابان، شما را به یاد اتومبیل‌های تیونینگ شده در فیلم Fast and Furious می‌اندازد! البته بعضی‌ها ظاهر معمولی GT86 را با همان اسپویلر کوچک، بیشتر می‌پسندند. در کل، هر دو اتومبیل، طراحی ظاهری اسپرت و جذابی دارند که در این میان، Z4 نسبتا لوکس‌تر است و GT86، مسابقه‌ای‌تر به نظر می‌رسد! 


av0dyf7osa42klulac8s.jpg


کابین و امکانات رفاهی

ب‌ام‌و Z4 در نمای داخلی نیز تلفیقی از ویژگی‌های لوکس، اسپرت و کلاسیک را به نمایش می‌گذارد و از لحاظ چیدمان ادوات کنسول و پانل مرکزی و همچنین دسترسی به کنترلرهای مختلف، ارگونومی خوبی دارد. فرم اهرم تعویض دنده الکترونیکی ب‌ام‌و که شباهت زیادی به جوی استیک هواپیمای ایرباس دارد، در کنار غربیلک فرمان خوش‌دست و اسپرت، حس خوبی را به راننده القا می‌کند و کیفیت ادوات و پوشش‌ها نیز، خوب و قابل توجه است. اما در کابین GT86 خبری از تریم‌ها و تزئینات لوکس نیست و همه چیز، صرفا برای یک اتومبیل اسپرت طراحی شده است. به عنوان مثال، پدال‌ها از نوع اسپرت آلومینیومی هستند و فرم اهرم تعویض دنده، ترمزدستی، داشبورد و غربیلک فرمان به صورتی طراحی شده که گویی پشت فرمان یک خودرو مسابقه‌ای قرار گرفته‌اید.

اگرچه کیفیت پوشش‌های چرمی و پارچه‌ای در GT86 نسبتا خوب و رضایت‌بخش است اما نوع تریم تزئیناتی و قسمت‌های پلاستیکی پانل و کنسول مرکزی چندان دلچسب نیستند که البته در این محدوده قیمت، نمی‌توان انتظار بیشتری داشت، خصوصا اینکه هدف تویوتا از تولید این مدل، عرضه یک کوپه اسپرت نسبتا اقتصادی و ارزان‌قیمت به بازار بوده است. هر دو خودرو در حالت فول آپشن مجهز به تجهیزاتی مانند سیستم استارت و ورود بدون کلید، تنظیم برقی صندلی راننده، گرم‌کن صندلی‌های جلو، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، آینه‌های برقی و فتوکرومیک، مانیتور مرکزی، بلوتوث، سیستم صوتی با قابلیت اتصال USB و AUX، تودوزی چرم و سنسور پارک عقب هستند با این تفاوت که Z4 می‌تواند امکاناتی مانند تنظیم برقی صندلی سرنشین با حافظه، گرم‌کن غربیلک فرمان، TV دیجیتال، تهویه مطبوع اتوماتیک دو‌نقطه‌ای، سیستم اتصال به اینترنت، سیستم کمک پارک با سنسورهای جلو و عقب، چراغ‌های تطبیقی جلو، کروز کنترل و همچنین پکیج نور‌پردازی کابین و چراغ زیر دستگیره‌های بیرونی درب را نیز دارا باشد. در کل، فضای راننده و سرنشین در Z4 راحت‌تر و اندکی جادارتر است و البته برای GT86 یک ردیف صندلی نیز در قسمت عقب تعبیه شده است که فضای بسیار تنگ و محدودی دارد و چندان کاربردی نیست. ضمنا شما در Z4 می‌توانید با باز کردن سقف از جریان هوای آزاد لذت ببرید.


erobv9o2j05sdo6s8z0w.jpg


سواری و مشخصات فنی

هر دو خودرو مجهز به پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری هستند با این تفاوت که موتور Z4 20i، مجهز به سیستم توربوشارژ است. GT86 با قدرت 197 اسب بخار، دقیقا 13 اسب از Z4 20i قوی‌تر است اما در این میان نمی‌توان از گشتاور 270 نیوتن‌‌متری Z4 هم چشم‌پوشی کرد که تاثیر بسزایی در بهبود شتاب‌گیری آن داشته است.

جالب اینجاست که GT86 برخلاف ظاهر تهاجمی و جسورش، کوپه چندان سریع و چابکی نیست و به کمک گیربکس 6سرعته اتوماتیک، در مدت زمان 8.2 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر در ساعت دست پیدا می‌کند؛ یعنی 0.3 ثانیه دیرتر از مرسدس بنز E200 2014 و 1.3 ثانیه کندترتر از ب‌ام‌و Z4 20i که البته ب‌ام‌و این توانایی و بازدهی قابل توجه را با کمک سیستم توربوشارژ و همچنین عملکرد بسیار خوب گیربکس 7سرعته اتوماتیک دوکلاچه کسب کرده است. اما در بحث هندلینگ و فرمان‌پذیری، اوضاع کمی عوض می‌شود و اینجاست که ذات اسپرت GT86 با پایداری بسیار خوب و فرمان‌پذیری نسبتا دقیق آن نمایان می‌شود و بدین ترتیب می‌تواند جلوی سیستم sDrive ب‌ام‌و Z4 آبرو‌داری کند! عملکرد سیستم تعلیق هر دو خودرو (خصوصا در GT86) سفت و اسپرت است و ضمنا Z4 از سیستم فرمان‌پذیری فعال نیز بهره می‌گیرد اما اگر خواهان سواری نرم‌تری باشید باید یک Z4 مجهز به سیستم تعلیق فعال و تنظیم‌شونده را خریداری کنید که دارای حالت‌های کامفورت، اسپرت و همچنین اسپرت پلاس است.

در کل GT86 نسبت به Z4 هزینه نگهداری و استهلاک کمتری دارد و اگر با شتاب‌گیری آن مشکلی نداشته باشید، در رنج قیمتی حدود 150 میلیون تومان، گزینه جالبی به نظر می‌رسد، در غیر این‌صورت باید با پرداخت حداقل 160 میلیون تومان بیشتر، به سراغ 20i Z4 بروید که کشش و چابکی بیشتری را به همراه ادوات داخلی لوکس‌تر و با‌کیفیت‌تر در اختیار شما قرار می‌دهد، البته فراموش نکنید که حالا علاوه بر Z4 28i، مدل‌های 420i و 428i کوپه نیز به جمع خودروهای اسپرت زیر 2500 سی‌سی اضافه شده‌اند که قیمتی بیش از 370 میلیون تومان دارند. 


431ncw4kh6utzbu1ptv.jpg

کانال تلگرام ایران جیب



دیدگاه ها

پرشیا: 1393/10/1311:30:23،
57
95
ایرانجیب چطور روت شد آسیا رو با اروپا مقایسه کنی؟
فرهاد: 1393/10/1312:06:05،
85
35
لکسوزو با چی مفایسه کنه.یا اینفینیتی رو.اینجا صحبت از ژاپنه نه اشغال هایه چینی و کره ای.یه تویتا اریون سوارشو تا بفهمی ماشین ژاپنی یعنی چی
فری: 1393/10/1312:12:21،
62
31
تو میدونی بزرگ ترین خودرو ساز دنی کیه و کجاست.اگه نمیدونی بدون تویتا واقع در اسیا کشور ژاپن.که با کیفیت ترین خودرو هارو در کلاس خودش میزنه.
منصور: 1393/10/1312:15:34،
71
39
خداییش z4 نباید GT86 مقایسه بشه ... این توهینه به بی ام و ....
اسمارت فون: 1393/10/1312:43:05،
57
31
يه نظر سنجي خنده دار
اروپا : بنز ، بي ام و ، فراري ، بوگاتي ، مازراتي ، پژو ، رنو ، پورشه +
آسيا : هيوندا ، تويوتا ، هندا ، نيسان -
h: 1393/10/1313:00:22،
12
9
احست اقا فرهاد احسنت
اسمارت فون: 1393/10/1313:02:10،
35
21
نميفهمم يعني اين سوال
آلمان : بنز ، بي ام و ، آئودي ، پورشه ، فولكس واگون ، ميباخ
ايتاليا ، فراري ، مازراتي ، لامبورگيني ، پاگاني ، فيات ، اتوبيانكي ، آلفارومو
فرانسوي : بوگاتي ، پژو ، رنو ، ديالي ، سيتروئن
بريتانيا : استون مارتين ، جگوار ، اسكاري ، باند ، بيريتيش لياند ، بريستول ، بنتلي ،
بريتيش موتور ، تريومف ، جنسن ، لندرور ، مك لارن ، لوتوس ، ام جي ، ماركوس ، مورگان
والزلي ، واكسهال ، هادسون

هيوندا ، كيا ، نيسان ، هندا و سوزوكي و تويوتا ميخواد با اينا رقابت كنه ؟؟؟؟؟؟؟
نمیدونم: 1393/10/1314:21:28،
14
37
این مهندس اسمارت فون هنوز نمیدونه بوگاتی مال ایتالیاست نه فرانسه
خاک برسرت نمیدونم: 1393/10/1314:37:37،
21
18
اسمت نمیدونم سوادت در حد صفر اطلاعات عمومی هم نداری اومدی میگی بوگاتی مال فرانسس
بوگانی مال فلکس المان هست که کارخونش تو فرانسس فقط در حد مونتاژ نه بیشتر
پاسخ به اسمارت فون: 1393/10/1314:46:33،
18
13
الان اولین وارزشمند ترین برند دنیا تویوتاست نمیدونی برو تو اینترنت سرچ کن و دوما مقایسه چی مثلا صفرتا صد یا مثلا کیفیت و قیمت ؟ برندهای معروف اسیایی بخاطر کیفیت و پایین بودن قیمت الان تو اروپا و امریکا پرفروشتر از ماشینهای خودشونه خدایی طراحیشون هم زیباست مگه اون برند اروپایی تو کره ماه مونتاژ میکنه نه عزیزم همون فلز و لاستیکه که چین هم سرهم میکنه ولی با اون ابروریزی .بیخود به این برندهای اورپایی تعصب نداشته باشید مثلا اسیایی هستید . اون بابا که از شما ایراد گرفته که بوگاتی برند ایتالیاست هم عرض کنم نه برادر مال فرانسه هست میخوای ادرس کارخونه رو برات بنویسم.
اسمارت فون: 1393/10/1314:47:42،
11
8
من توليدو مونتاژو با هم نوشتم
اگه بنا به اين باشه ، پس جگوار هم مال چينو آلمانو ويتنامو آمريكاس
اسمارت فون: 1393/10/1314:58:53،
18
11
آقايون
كارخانه خودرو سازي فرانسوي در سال ١٩٠٩ توسط اتوره بوگاتي ساخته شد
سال ١٩٩٠ هم كارخونه بوگاتي با سرمايه يك كارآفرين ايتاليايي براي توليد خودروهاي لوكس راه اندازي شد و شركت بوگاتيم تو ساله ١٩٩٨ توسط شركت فولكس واگن خريده شدو الانم اين كمپاني تو المانه اما مونتاژش تحت فرانسس
ولي روي شاسي و موتور نوشته made in italy
رضا: 1393/10/1315:22:35،
17
18
ما کی از اظهار فضل های بی سروته و غلط این اسمارت فون خلاص میشیم خدا میدونه !!!



بابا بلد نیستی مجبوری بگی ؟!
اسمارت فون: 1393/10/1318:14:02،
12
8
به قول شما من همين اظهار فضل ها رو بلدم
شمام بلدي مثل من دروغ بگو يا مثل من حفظ كن بگو
سعید: 1393/10/1320:55:07،
8
4
من مگان دارم 4 ساله استفاده میکنم خیلی با کیفیت و ایمن هست . راستش قبل از خرید مگان هر ماشینیو تا یک سال نبود میفروختم و عوض میکردم ولی از وقتی مگان خریدم انقدر راحت بودم که اصلا فکر عوض کردنش نیافتادم . نه خرجی داشته نه ایرادی از رنو ممنونم .
خودرو های بنده پیکان - پراید-206-پارس-405- سونوتا-ماکسیما-نیسان پاترول-تویوتا کرولا - همه نه این که بد باشن نه بعضی ها به درد تهرانم نمیخوردن با این که کیفیتشون خوب بود مثلا ماکسیما جا پارک نیود یا تویوتا کرولا تصادف کردم خیلی بدنش ضعیف بود ....
alireza fk: 1393/10/1322:25:59،
7
5
دراین که از لحظات کیفت تویوتا واقعا عالیه شکی نیست..امت خداییش طراحی آلمانیا یه چیز دیگه اس..
VB: 1393/10/1416:24:19،
3
4
نیسان GTR
حالا برید کل اروپا و آمریکا رو روی هم بزارید فقط شاهد سوسک شدن شون در برابر این ماشین باشد.
همین بس که در کل بالا تا پایین BMW و بنز،خودرویی برای رقابت با GTR وجود ندارد.اصلا شتاب زیر 3 واسه این دو سرکت رویاست!!
البته اینجا ایرانه و نیسان برابر است با نیسان آبی وانت!!
اسماعیل: 1393/10/1521:18:58،
8
7
به نظر من پراید نسبت به قیمتش ماشین خوبی هست.دوستان بی انصاف نباشن.ضمن اینکه پراید تنها ماشینیه که وقتی کمربندو نمیبندی چراغ کمربند روشن میشه
کامبیز: 1393/10/1311:30:57،
42
96
کدام گزینه رو انتخاب می کنید

+++++ تویوتا کمری 2007 کارکرد 100 هزارت

- - - - - - - مزدا نیو 91 کارکرد 100 هزارتا
کوکی مزدا: 1393/10/1311:56:53،
20
16
والا ما یه نیسان مزدا دارم خیی ررازیم
رضا: 1393/10/1312:10:04،
24
22
فقط تویتا
بابك: 1393/10/1315:58:49،
9
8
تويوتا
mehrdad: 1393/10/1311:33:29،
40
51
به نظر من در حال حاضر بهترین کوپه در ایران جنسیس کوپه هست با موتور 3800 و قیمت مناسب به خصوص new face
علی: 1393/10/1312:02:51،
28
24
واقعا یا خودرو شناس نیستی یا دنبال اسباب بازی هستی.ماشینهایه کره ای قابل قیاس با ژاپنی و المانی نیستن .ماشین فقط ظاهر و شتاب نیست.کیفیت مهمترین اصله
سينا: 1393/10/1313:52:30،
17
21
اقاى ماشين شناس همين اسباب بازي ساز چهارمين خودرو ساز بزرگ دنياست بالاتر از پورشه و اعودى و هوندا مجبورم ع بزارم از ماشين هيچى نميدوني ادعا نكن.خود هيوندايي امثال تو رو ديده گارنتي سال بعدش رو بايد ببيني ده سال بنزك اين گارانتيو نميده انكار كن برو با پرايدت حال كن منم با ازرام هه
میلاد حبیبی: 1393/10/1319:29:04،
11
4
آقا سینا اون شرکتها بخاطر این گارانتی نمیکنن چون از کیفیت و ماندگاری خودروشون اطمینان دارن

ولی هیوندای که پنج ساله بعدش مشکل پیش میاد براش

ما نميگيم هیوندای کیفیت نداره ، چرا داره ولی جلو ماشيناي ژاپنی کیفیت نداره
ساسان: 1393/10/1311:39:38،
18
13
سلام بین پارس ال ایکس داشبورد سوناتایی و 206 تیپ 5 هردوشون صفر کدوم???
نوید: 1393/10/1311:57:02،
26
13
تیپ 5
ماشین باز: 1393/10/1312:13:34،
25
16
پارس لش میشه
اسمارت فون: 1393/10/1315:19:50،
14
7
پارس ؟؟؟؟؟
ورداشتن موتور زانتيا با اون قدرتو انداختن روي اتاق پارس اين به كنار
خلاقان عزيز ايرانخودرو ، موتور tu5 كم مصرف كه مچه ٢٠٦ هاچ بكه رو هم روي اتاق
پارسو سمند انداختن
والا اوكي كه پارس اي ال ايكسو مثبت ميده شك ندارم فقط واسه گرم كن و سرد كن صندلياشه
همين الان با مونتاژ بد و كيفيت پايين تيپ ٥ مدل ٩٣ بيايد يه درگ با پارس ال ايكس
يا اي ال ايكس با موتور xum بندازيد ببينيد كدوم تا زير ١٥٠ تا تيپ ٥ رو ميگيره
دروغم نميگم ٢٠٦ الان ٢٣٠٠ تا باش رفتم آبنديشم كردم ١ هفته پيش بعد از دانشگاه يكي از بچها گفت بيا سر ٦ تا پيتزا شرط اونم مدله پارسش ٩١ بود
قشنگ تا ١٥٥ تا گرفتم ولي با كوچيك بودن و هندلينگ كمش ترسيدم ديگه گاز ندادم ازم زد جلو و باختم ولي اگه وي ٨ داشتم عمرا ميرسيد با پارس ال ايكسش
علی: 1393/10/1311:47:03،
20
12
میشه دنا رو هم با اینا مقایسه کنین؟
Gt86: 1393/10/1312:16:55،
27
15
بايد gt86 داشته باشي بشيني پشتش ، بفهمي اين ماشين چيه !
زيره ٢٥٠ ميليون بهترين گزينه هست ، واقعا به صرفه هست

با موتور ٢٠٠٠ ،بدون توربو ٢٠٠ اسب قدرت
با همه ماشيناي ٣٠٠٠ حتي ٣٥٠٠ ميتوني كل بندازي
سينا: 1393/10/1313:53:25،
9
22
اين ماشين به گرد پاي جنسيس نميريه به گرد پاي گرانجور شايد برسه
محمد رضا: 1393/10/1317:38:54،
11
9
بی زحمت آلفا جولیتا رو هم امتحان کن بعد نظر بده
مهرداد: 1393/10/1312:18:11،
21
19
به نظر من جی تی نسبت به قیمتش خیلی ماشین خوبیه. از z4 چیزی کم نداره قیمتش هم نصف اونه.
z4. Or Gt86: 1393/10/1312:24:50،
44
14
Gt86 : 150 000 000 +++++++++

Z4 : 350 000 000 ----------------
رضا: 1393/10/1312:53:19،
17
4
پارس داشبورد سوناتايي !!!!!!!!!!
حتما" سوناتا با داشبورد پارس هم داريم !!!
Gt 86: 1393/10/1313:26:46،
17
7
من كه خيلي وارد نيستم ولي چند هفته پيش توي برنامه ي تخت گاز جرمي داشت gt86 رو تست مي كرد و مي گفت يكي از بهترين كروكي هايي هست كه تا الان سوار شدم (از همه نظر)
ماشين باز خيليخيلي حرفه اي: 1393/10/1313:54:43،
6
5
مدل ايرانيش كروك نيست
nemesis: 1393/10/1313:35:05،
12
10
حداکثر سرعت این دوتا ماشینا رو چه حساب این عددارو زدی؟
جی تی تا ۲۵۵ تا سرعتم رفت.
کلیپاشم موجوده تو سایتا
z4محدود شده ۲۵۰ هست
ایرانجیب همینجوری بر میداری از هر سایتی یه متن میذاری که خالی از عریضه نباشی؟

درضمن دوستانی که میگن جن کوپه٬اکثرا کسایی هستن که نهایت اطلاعاتشون از ماشین اینه که برن تو مجله های ماشین نگاه بندازن ببینن کدوم ماشین شتاب بیشتری داره
دیگه کاری به این ندارن که کیفیت ساخت٬بازده موتور٬هزینه نگه داری٬اعتبار برند٬ استهلاک کم چقدر مهمه
یه تویوتا ۱۰ سالم که بگذره باز دلبری نیکنه ولی یه هیوندا نهایت ۵سال سر پاست
تعصب رو برندو بذارین کنار و رو انصاف نظر بدین
پرشیا: 1393/10/1313:52:30،
14
17
آقا فرهاد
میدونم صنعت خودروسازیه ژاپن قوی داره کار میکنه اما اینو بدون که هنوز خیلی مونده به اروپا برسه
majid: 1393/10/1314:28:44،
11
10
شما وزن و گشتاور تو دور موتورهارو نگاه کنی میبینی تو هرشرایطی جی تی نمیتونه به پای زد4 برسه
خوب همینم خیلی مهمه
باید جی تی توربو رو با زد4 مقایسه میکردین
مهدی: 1393/10/1314:53:36،
15
24
بی ام و رو باید با بنز مقایسه کرد نه با تویوتا
تو یو تا رو باید با هیوندا و ... مقایه کنی
ماشین های آلمانی کجا و ماشین های آسیایی کجا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
برند بی ام و میارزه به کل تویوتا و لکسوس و هیوندا و........
با 150 میلیمون میتونی آیودی تی تی بخری که همه اینا رو میخوره
امینوف: 1393/10/1315:03:21،
10
10
دوستان صاحب نظر لطفا در مورد هیوندا کوپه fx راهنمایی کنید؟
مدل 2008 ارزش خرید داره؟یا اذیت میکنه؟
کسی تجربه یا تخصصش رو در اختیار بذاره ممنون میشم.
amirali: 1393/10/1318:16:09،
6
10
عزیزم من سال2007اتومات و2008هم دنده هم اتوماتشو داشتم صفرخریدیم ماشین خوب با شتاب خوب استهلاک کم وهم شیک.اگه توماشینای هیوندایی پولت به جن کوپ نمیرسه حتما بگیرش البته بیرنگ وسالمشو راضیت میکنه.منکه داشتم راضی بودم...
Gh: 1393/10/1319:00:53،
8
7
زیر 60 بده میارزه
بستگی داره چجور باشه
اگه کم کار باشه نه
اما اگه زیاد راه رفته آره اذیت خواهی شد
احسان: 1393/10/1315:56:52،
13
3
20i توربوشارژ نداره

خيلى به بى ام دابليو علاقه دارم
با اين اشتباهت واقن ناراحت شدم!
ز۴: 1393/10/1407:18:48،
8
5
موتورش تویین توربو هست و دیگه ناراحت نباش
احسان: 1393/10/1317:23:39،
9
4
این مقایسه اصلا درست نیست.
یکی قیمتش 150 اون یکی 350 میلیون.
اگر می خوای مقایسه کنی لااقل رنج قیمت ها یکی باشه.
از قدیم میگن هر چی پول بدی آش می خوری.
سهیل: 1393/10/1319:30:52،
9
9
فقط Z4 3.5i
GT86 تو این رنج قیمت بعد از جولیتا قرار میگیره
"جولیتا با حجم موتور 1400 سی سی، قدرت 170 اسب بخار" واقعاً معرکه است
به دوستان توصیه میکنم یه بار جولیتا رو تست کنید بعد نظر بدید.

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
تور لحظه آخری
ایران تلنت
نگین خودرو
آیسان پرواز

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

آسایشگاه خیریه
تور لحظه آخری
تورآنتالیا
دیجی استایل