کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تصاویری از تحویل اولین سری از کشنده های C-C در ایران


کد خبر : ۹۰۸۷جمعه، ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۸:۱۸۶۵۸۲ بازدید

مراسم تحویل نمادین اولین سری از کشنده های C&C چین توسط آریا دیزل امروز در هتل المپیک تهران انجام شد این مراسم با حضور مدیران ارشد شرکت آریا ...

مراسم تحویل نمادین اولین سری از کشنده های C&C چین توسط آریا دیزل امروز در هتل المپیک تهران انجام شد این مراسم با حضور مدیران ارشد شرکت آریا دیزل، شرکت های لیزینگ و مدیران برخی از بانک های کشور آغاز شد که در این مراسم آقایان مهندس هیربد جناب زاده مدیر عامل شرکت آریا دیزل، مهندس داوود عابدی آملی رئیس هیت مدیره شرکت آریا دیزل، دکتر حمید شیروانی مدیر عامل شرکت لیزینگ ایران و آقای مهندس محمد کاظم مدیرعامل شرکت لیزینگ اقتصاد نوین به سخنرانی در این مراسم پرداختند.

با سخنرانی مهندس جناب زاده مدیرعامل شرکت آریا دیزل آغاز شد. وی در خصوص همکاری آریا دیزل و برند C&C چین افزود مذاکرات ابتدایی در سال 1388 آغاز شد که با جلسات متعدد و بازدید از خط تولید این کشنده ها تصمیم برآن شد تا این محصول با کیفیت را در کشور عرضه کنیم که در همین رابطه نمونه هایی از این کشنده وارد کشور شد و ماه ها مورد تست و بررسی قرار گرفت که پس از  انجام آزمایش های متعدد شرکت آریا دیزل خواستار تغییراتی در جهت بهبود و هماهنگی بهتر این کشنده با شرایط کشور شد که ضمن استقبال طرف چینی از ایده های شرکت آریا دیزل بلافاصله این تغییرات بر روی کشنده های کمپانی C&C اعمال شد و سپس این محصولات راهی ایران شدند البته این تغییرات سبب اخذ استاندارد LSLA کشور ایرلند هم شد که این موضوع را هم باید به نکات مثبت این ماجرا اضافه کرد.

هیربد جناب زاده در ادامه صحبت های خود افزود پس از انجام مراحل متعدد اولین سری از این کشنده ها وارد کشور شد و بلافاصله در بدو ورود این محصول توانست توسط اداره استاندارد تایید شود و مجوز ورود به کشور را پیدا کند و به همین دلیل در مرحله اول 400 دستگاه از کشنده های کمپانی C&C چین ثبت سفارش شد و ثبت نام این محصول در تابستان سال جاری صورت پذیرفت که امروز پس از گذشت حدود 5 ماه از ثبت نام های صورت گرفته، شرکت ما موفق شد تا در زمان مقرر کشنده های ثبت نام شده را به مشتریان تحویل بدهد. وی همچنین افزود از 400 دستگاه کشنده ای در تعهدات شرکت آریا دیزل است که باید تا پایان سال جاری تحویل مشتریان محترم این شرکت شود تعداد 200 دستگاه در حال حاضر وارد کشور شده است و به مرور 200 دستگاه باقی مانده هم تا پایان سال وارد و عرضه خواهد شد که تمامی این کشنده ها با گارانتی 3 ساله به دست مشتریان می رسد. جناب زاده در ادامه به امکانات فنی و رفاهی کشنده U480 هم اشاره کرد.

وی افزود این کشنده با بهره گیری از پیشرانه جدید و به روز خود در کنار استفاده از گیربکس ZF آلمان نام قویترین کشنده کشور را با خود یدک می کشد که در این خصوص حرف های زیادی را برای گفتن دارد وی در ادامه به امکانات رفاهی کشنده U480 هم اشاره کرد که در این رابطه به سیستم های فرمان هیدرولیک، ترمز های دیسکی چهار چرخ، کروز کنترل، تهویه اتوماتیک و ... اشاره کرد. جناب زاده در پایان صحبت های خود افزود هدف ما تولید این کشنده خوب و با کیفیت در کشور است که استارت این پروژه از نیمه دوم سال 1394 خواهد خورد که پس از آن شاهد تولید و عرضه این کشنده ها در داخل کشور خواهیم بود. او این نکته را هم افزود که ارائه خدمات یکی از اولویت های کلیدی ما است که برای این تحقق این هدف در تمامی شاه راه های اصلی کشور کشنده هایی  را آماده  خدمات رسانی می کنیم و برای نقاط دور دست و غیرقابل دسترسی کشور با استفاده از یک فروند هواپیما در به کمک مشتریان محترم خواهیم رفت.

بعد از سخنرانی های صورت گرفته، فیلم هایی از خط تولید شرکت های C&C چین و شرکت آریا دیزل برای شرکت کنندگان در مراسم پخش شد که نمایش این فیلم ها سبب آشنایی هرچه بیشتر شرکت کنندگان با برند C&C و خط تولید این کمپانی با کیفیت شد.

در حاشیه مراسم امروز از کارکنان 5 ساله شرکت آریا دیزل تقدیر و تشکر به عمل آمد و همچنین این مراسم با اجرای مسابقه و اهدای جوایز به برخی از شرکت کنندگان ادامه یافت.

در پایان مراسم تحویل نمادین 2 دستگاه کشنده U480 C&C انجام شد و مراسم با صرف ناهار مدعوین به پایان رسید.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها