کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

پیش بینی کارشناسان از آینده طلا


کد خبر : ۹۰۸۳جمعه، ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۲:۵۳۳۵۰۶ بازدید

موسسه سرمایه گذاری آنجل در تازه ترین گزارش خود پیش بینی کرد که قیمت طلا و نقره در کوتاه مدت با نوسانات بیشتری روبرو خواهد شد ولی احتمال کاهش بیشتر ...

موسسه سرمایه گذاری آنجل در تازه ترین گزارش خود پیش بینی کرد که قیمت طلا و نقره در کوتاه مدت با نوسانات بیشتری روبرو خواهد شد ولی احتمال کاهش بیشتر قیمت طلا به مراتب بیشتر از افزایش قیمت خواهد بود.

موسسه سرمایه گذاری آنجل تاکید کرد که با توجه به نگرانی های بین المللی مربوط به تنش در روابط روسیه و آمریکا و نگرانی نسبت به اوضاع سیاسی و اقتصادی یونان و آینده این کشور در منطقه یورو احتمال افزایش قیمت طلا در کوتاه مدت وجود دارد.

بر اساس این گزارش تحلیلگران اقتصادی موسسه آنجل البته بر این باورند که قیمت طلا در هفته های آینده به شدت تحت تاثیر بهبود اوضاع اقتصادی آمریکا و افزایش ارزش دلار قرار خواهد داشت.

افزایش تقاضای فیزیکی در بازارهای آسیایی نیز به تنهایی نمی تواند موجب افزایش چشمگیر قیمت طلا شود. افت شدید تقاضای سرمایه گذاری در کشورهای غربی و بهبود اوضاع اقتصادی آمریکا تاثیر زیادی بر افت قیمت طلا داشته است. قیمت طلا در حالی سال 2014 را به پایان می رساند که قیمت طلا نسبت به پایان 2013 میلادی تغییر چندانی نداشته است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها