کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
دهکده ساحلی الیت
زیرپوش ضد عرق
ایکاپ
نیسان
مجتمع فنی تهران
کانال تلگرام ایران جیب

چرا ثروتمند‌ها را دوست نداريم !

کدخبر:۹۰۴۷چهارشنبه، ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۷:۲۷۷۵۴۱ بازدید

برخی از ما هم راه‌های متفاوتی را امتحان کرده‌ایم ولی به بن‌بست خورده‌ایم؛ مثلا سعی کردیم کارمند نمونه باشیم ولی چون وزارت کار حقوق مصوب کارمندی را 600 هزار ...
چرا ثروتمند‌ها را دوست نداريم !

ما از ثروتمندان بدمان می‌آید چون نمی‌دانیم پولشان را از کجا آورد‌ه‌اند؟!

برخی از ما هم راه‌های متفاوتی را امتحان کرده‌ایم ولی به بن‌بست خورده‌ایم؛ مثلا سعی کردیم کارمند نمونه باشیم ولی چون وزارت کار حقوق مصوب کارمندی را 600 هزار و خورده‌ای تومان! تصویب کرده است، نتیجه گرفته‌ایم بعد از یک‌سال کار و تغذیه با باد هوا (با صرفه‌جویی تمام) تنها  7 میلیون‌ تومان دستمان را می‌گیرد که پول یک پراید دست دوم هم نمی‌شود. شاید برخی از ما در یک دوره‌ای هم تلاش کردیم دانشمندی برجسته شویم اما به محض ورود به دانشگاه استادمان را پروفسوری نامدار یافتیم که تنها کمی بیشتر از حقوق مصوب درآمد دارد.

زمانی خواستیم تولیدکننده موفقی باشیم ولی فهمیدیم که مزاحم تولیدکنندگان موفق یعنی دلالان خیلی خیلی ثروتمندترند. یکبار هم به فکرمان رسید پول در کیفیت است اما خیلی‌زود متوجه شدیم واردکنندگان گوشی از دارقوزآباد چین روی ثروتی افسانه‌ای چنبره زده‌اند. خلاصه ما از ثروتمندان هموطن بدمان می‌آید چون هرکاری می‌کنیم می‌بینیم با فرمول‌های موفقیت و ثروت جور درنمی‌آیند. متاسفانه در این میان، عزیزان متولی نیز هرگز از رموز موفقیت ثروتمندان هموطن پرده‌برداری نمی‌کنند تا مردم خودشان قضاوت شخصی و شنیداری و دیداری را جایگزین کنند.

نه اداره مالیات شفاف‌سازی می‌کند و نه سایر دوستان دست‌اندرکار که برخی از کجا آورده‌اند؟! چه اشکالی دارد این رموز را به ما هم بگویید تا ثروتمند شویم؟! اگر راه‌ها درست است، مگر بد است بیشتر مردم یک کشور ثروتمند باشند؟!... این موضوعات دست به دست هم داده است تا ما ایرانی‌ها به محض دیدن یک ثروتمند دم‌گوش هم یک سوال کلیدی را پچ‌پچ کنیم: از کجا آورده؟!... این سوال بی‌جواب و میل طبیعی علاقه به ثروتمند شدن باعث شده است که ما انسان‌هایی شویم که فکر می‌کنیم، جزو «از ما بهتران» نیستیم و تبدیل به انسان‌های ضدثروتمند شویم.

این درحالی است که همه ما از ته قلبمان مطمئنیم ثروت چیز بدی نیست و کسی که از راه درست ثروتمند می‌شود، قابل احترام است. اما باید بپذیریم مسأله این است که از کجا می‌آید و چرا عده‌ای مالیات واقعی نمی‌دهند و عده‌ای هم از رانت و رابطه یک‌شبه ثروتمند می‌شوند. ‌ای‌کاش حالا که بحث مبارزه با مفسدان اقتصادی داغ است به این هم بیندیشیم که پیشرفت کشور با تولید ثروت و بهبود وضع همه جامعه ممکن است و اگر پدیده ضدثروت در ایران فرهنگ درستی نیابد، تا ابد وضع به همین منوال است.

همراه مکانیک



دیدگاه ها

حقیقت: 1393/10/1010:41:35،
323
30
به قول استاد دانشگاه ما پول تو دلالی هست و نه کار ثابت
یکی: 1393/10/1010:49:35،
264
29
بعضی از ثروتمندان را دوست نداریم چون می دانیم از کجا آورده اند !!!
یا اینکه حداقل می دانیم از آنجا که باید ، نیاورده اند !!!
نعیم: 1393/10/1011:27:36،
66
28
باید اول سعی کنیم فاصله طبقاتی رو تو جامعه از میان برداریم و کم کم چرخه تولید رو افزایش،واردات کالای مشابه داخل رو ممنوع و دست دلالی رو از تولید و عرصه کالا از درب کارخانه به منزل مصرف کننده کوتاه کنیم( یا در ملک و ماشین.)اون2-3% از جمعیت تهران (و ایران) که تو این 8-10 ساله بصورت یک طبقه اجتماعی جدید رشد کردند رو رصد و بازخواست کنیم از چه راه هایی و با تو شیشه کردن خون چه افرادی و با پشتیبانی چه کسانی صاحب این مال و اموال شدند؟
مهدی: 1393/10/1011:28:05،
115
30
من تو کار عمرانیم درآمدم بدک نیست امسال فوق قبول شدم یه ترم خوندم بعد دیدم تو این مملکت که زندگی میکنیم شما چه دیپلم باشی چه دکترا تاثیری روی درآمد نداره پس چه کاریه چندین میلیون بدم و پولمم بر نگرده بهترین راهو این دیدم که انصراف بزنم انرژیمو بذارم واسه پیشرفت کارم
ازرا گرنجور: 1393/10/1012:50:29،
45
129
اقا هرکی پولداره نوش جانش حقشه چن عرضشو داشته.
سلام: 1393/10/1013:03:38،
82
22
سوال من از شما ایران جیب اینکه ...چرا تو کشور اسلامی این اتفاب میفته ولی وت سوئد و نر.ژ این جوری نیست و همه در سطح متوسط هیتند و تعداد خیلی کمی در سطح بالا و تعداد خیلی کمی در سطح پایین هستند
نسل سوخته تحریم ها: 1393/10/1015:03:10،
40
24
م.خ 1600000000 یورو پول نفت.


برید از ایشون بپرسید.
سالار: 1393/10/1015:18:06،
38
36
به گفته معروف پول ، پول می آورد نتیجه میشود که اکثر پولدارا ثروتی از پدرانشان مانده و این ها هم صد برابرش کردند!
سهیل: 1393/10/1016:22:55،
47
16
احیانا این طور اخبارا ربطی به مناظره ی جمعه نداره که؟
البته من منکر این نیستم که باید دست کلاه بردارا و دلالا کوتاه بشه... اما نباید اون قشری از جامعه که واسه پولشون زحمت کشیدن رو به چوب اینا بزنیم...باید یاد بگیریم به هر راننده ی ماشین مدل بالا فحش ندیم...فکر نکنیم حقمون تو حلق پزشکی هست که11 سال درس خونده و الان ویلا بالا شهر داره...البته منظورم جسارت به دوستان نبودا ... فکر کردم لازمه موضوع از این جهت هم بررسی شه.
پارسا: 1393/10/1018:19:24،
30
15
اگر کشور مدیر لایق داشت و قانون از اول طبق ادعا ها و قولهایی که دادند و امدند اجرا میشد ثروت کشور به تاراج نمیرفت و فاصله طبقاتی زمین تا اسمان نمیرسید , خدا جزای اول تا اخرشان را بدهد.
زحمتکش: 1393/10/1109:15:49،
21
17
خدایا ما رو که توی آمریکا به این دنیا نیاوردی...
خدایا شما که میخواستی ما رو بفرستی تو ایران لااقل کاش تو رفسنجان به دنیا می آوردی ؟!؟!؟
پرشیا: 1393/10/1010:42:25،
103
285
هرکی ثروتنمنده نوش جونش.حالا از هر راهی در آوره باشه مهم نیست و اورزشو داشتو پولدار شد. تو این مملکت که همه دارن میکنن و میخورن پس چرا ما نکنیم؟ا
اینجا قانونه جنگله و باید بخوری تا خورده نشی
ARYA: 1393/10/1010:57:34،
71
167
دقيقا همينطوره وضعيت كشورمون.موندم چرابهت منفي دادن بعضيا!!!
کارمند: 1393/10/1011:05:27،
146
27
امان از دست بیسوادهای ثروتمندی که به گفته خودشون از هر راهی پولدار شدند !!! ( به ثروتمندای باسواد و کلا" ثروتمندایی که از راه حلال پولدار شدند توهین نمیکنم .) ببینید پرشیای ثروتمند تو همین چندتا جمله چقدر غلط املائی داره !!!
امیر : 1393/10/1011:16:25،
109
28
پولدار های بیسواد !
مجید جان اورزه یعنی چی ( فرهنگ فارسی معین رو نگاه کن )
کوکی(مزدا): 1393/10/1013:41:18،
70
24
واسه این منفی دادن چون هنوز یکم تو مردم وجدان مونده.
تا جایی که بتونن میخوان که حلال بخورن.
هنوز شرفشون رو نباختن و نفروختن.
تا جایی که بشه مقاومت کرد هم نمی بازن.
فرهاد7: 1393/10/1101:21:03،
16
20
آقا ما مال حرام نخواستیم.هر کی براش فرق نمیکنه بخوره.
حقوق کمم رو با این پولا عوض نمیکنم.
علی: 1393/10/1010:48:42،
71
35
راسته که میگن با وجود اقتصاد مقاومتی وزرای دولت تدبیر وامید ماهی 20 میلیون تومان حقوق خالص میگیرند؟ تو رو به خدا اگر این عزیزان توی زندگی مشکل مالی دارند من با اینکه بیکارم حاضرم هر کمکی از دستم بر می اید برای این عزیزان انجام بدم .
فرزاد: 1393/10/1010:51:03،
95
25
واقعا مقاله کوتاه و شسته رفته و گویایی بود . شخصا برای کسانی که با تلاش و یا هوش و استعداد ثروت کلانی از راه درست بدست اوردن بسیار احترام قائلم و همچین کسانی رو مایه پیشرفت بقیه میدونم . ولی درباره این تازه بدوران رسیده های آقازاده ............... چیزی نگیم بهتره . فردا بد میشه یه وخت !!
رضا: 1393/10/1010:54:06،
104
26
چون بیشتر پولدارا آقازاده های محترم هستند که پول و ثروت مملکت میره تو جیبشون
رام رام: 1393/10/1010:54:48،
96
52
به قول مولايمان هرگز كاخى ساخته نشود مگر كوخى نابود گردد
مهران: 1393/10/1011:00:40،
71
24
ایران خودرو را تحریم می کنیم .
ميثم: 1393/10/1011:07:18،
59
42
واقعا اينطور نيست كه از تمام ثروتمندان بدمون بياد ولي متاسفانه انقدر كسب ثروتهاي نامشروع زياد شده كه ناخودآگاه همه را با يك چوب مي زنيم . به عنوان مثال وقتي مي بينيم كه يك پزشك كه وظيفه اش خدمت به جامعه است وطيفه اش را به درستي انجام مي دهد در اين راه پولدار هم مي شود كه خوب دستمزد زحمات چند ساله اوست هر گز ناراحت نمي شويم ولي وقتي مي بينيم كه برخي از پزشكان به جاي خدمت به چپاول مردم مشغول شده و پولهاي غارت كرده را نيز در دلالي سرمايه گذاري مي كنند خوب طبيعي است از انها خوشمان نمي ايد .
ميثم: 1393/10/1011:10:38،
73
30
همكاري داشتم كه از شركت استعفا داد و 10 سال پيش تقريبا از صفر يك فروشگاه اينترنتي را بنيانگذاري كرد و به دليل ايده هاي بي نظير خود امروز فروشگاه وي يكي از برترين فروشگاه هاي ايران است و ثروت او ميلياردي است هرگز كسي را نديدم كه به جز تحسين سخني در مورد او بگويد اما در عوض همكاري در تداركات شركت داريم كه به عنوان يك كارمند ساده وارد شركت شد در بدو ورود اجاره نشين بود و خودروئي نداشت و اكنون پس از 10 سال و با همان پست سازماني داراي يك منزل ويلائي و خودروي 300 ميليوني و ... مي باشد انتظار داريد نظر مردم در مورد اين شخص مساعد باشد؟ هرچند كه خود وي كوچكترين ارزشي براي نظرات سايرين قائل نيست و با قدرت به راه خود ادامه مي دهد.
کوکی(مزدا): 1393/10/1011:59:03،
42
38
به نظر من کار اون کارمند خیلی درست تر از اون کاسبه.
شرایط واسه اون کارمند بسته هستش.
ممکن هم هست اصلا پولی نداشته باشه که سرمایه گذاری کنه.شما یه کار رو توی بازار بفرمایید که سرمایه نخواد.
میثم عزیز مطمئنم اون دوستی که میفرمایین یا پشتوانه پدری داشته یا به هر حال پشتش گرم بوده.که رفته چنین ریسکی رو کرده و سرمایه گذاری کرده.در مورد پزشک ها موافقم.ولی وقتی یه پزشک میبینه با تعرفه دولتی باید یه زندگی خیلی معمولی داشته باشه ازش چه انتظاری داری؟یا یه کارمند همینطور.
همه که نمیتونن برن تو بازار.این کشور کارمند حقوق بگیر هم لازم داره.ولی مشکل اینجاست که حقوق باعث میشه هر روز بدهکار تر بشی.هیچ کسی از پول غیر حلال خوشش نمیاد.
مجبور هستن میثم جان.واسه زنده موندن.واسه تحقیر نشدن جلوی خانواده.واسه شرمنده نشدن.
کوکی(مزدا): 1393/10/1012:06:49،
52
29
شما میگید دوستتون زحمت کشیده.کاملا حرفتون درسته.
ولی اون متخصص زحمت نکشیده؟؟؟ 12 سال درس خوندن فقط توی دانشگاه شوخی نیست.
به نظرتون همون کارمند زحمت نکشیده؟4 سال رفته دانشگاه بعضا شهر غریب و کلی سرمایه گذاری و خرج تحصیل.
چرا باید اشخاصی که بعضا دیپلمه هم هستن اینقدر اختلاف درآمدی داشته باشن؟؟؟؟
یه دلال نمایشگاه ماشین توی معامله یه خودرو حداقل 4 5 میلیون تومن داره در میاره.این پول چی رو داره میگیره؟؟؟
پول کدوم زحمت؟؟4 5 برابر اون آدمی که درس خونده.
به نظرت انصافه؟؟به نظرت اون کارمند یا پزشک فاسد نمیشه؟با دیدن این همه هرج و مرج شغلی و درآمدی.
مهران: 1393/10/1011:12:37،
53
24
دوست نداریم چون آقازاده هایی هستند که مثل آب پول مردم رو خوردن
بهروز: 1393/10/1011:30:52،
33
28
اره. واقعا.پس تحریم خودرو سازها ادامه دارد...
هادی: 1393/10/1011:44:21،
43
22
اقا جان جواب ساده است شما اگر در صد سود هر معامله را حساب کنی به عدد خواهی رسید در حالتی که در تمام دنیا سود مشخص است وبیشتر از انگشتان یک دست نیست چگونه یک بیسواد بدون سرمایه و امکانات یک شبه میلیاردها در امد دارد؟

جواب:فقط رانت
محمد: 1393/10/1011:46:28،
50
24
به کارکنان شهر داری و مالیاتی مراجعه کنید جواب را خواهید یافت زیاد راه دور نروید به دور خودتان نظری بیفکنید حتما چند تا از این افراد را پیدا میکنید
ش: 1393/10/1012:03:12،
42
27
می تونم بپرسم که چطور با حقوق ماهی 600 تومان بعد از یکسال 7 میلیون جمع کردی؟ یعنی خرجت در یک سال فقط شد 200 تومان؟ 200 تومان خرج رفت و آمدت را به محل کارت برای یکسال رو جواب نمیده چه برسه به سایر خرج ها.
محسن: 1393/10/1012:41:36،
40
26
خدا ایشالاه هرکی داره بهش ببخشه
هرکی هم که نداره خدا بهش بده
ممد: 1393/10/1013:16:38،
35
19
مرسی ایران جیب عالی بود!
فن دوست: 1393/10/1013:32:50،
40
24
یکی از روشهای کنترل فاصله طبقاتی در کشورهای مدرن عبارتست از مالیات تساعدی.
مثلا در استرالیا برای در آمد سالیانه پنجاه هزار دلار، بیست و پنج درصد مالیات میپردازند ولی برای صد هزار دلار، پنجاه درصد.
خوشبختانه در جهان سوم هم مالیات تساعدی وجود دارد ولی بشکل معکوس.
یکی از مردم: 1393/10/1013:50:52،
30
25
با سلام ثروت خیلی از ثروتمندان به علت شرایط بهم ریخته اقتصادی وبدون نظارت وفساداداری وسوء استفاده عده ای سود جو جمع می شود واین ثروت بدون زحمت و بعضا نامشروع در نهایت از جیب افراد عادی وزحمتکش به جیب انها روانه می شود ودر واقع ظلم به عموم جامعه است و علت تنفر از ثروتمندان همین است .و چون در مملکت ما کسی از راه زحمت و تحصیل وشایستگی به ثروت نمی رسد متاسفانه انگیزه مردم برای بدست آوردن پول حلال در حال کم شدن است.نتیجه انهم کاملا در جامعه مشهود است.
دهه شصتي : 1393/10/1014:01:22،
51
24
سال ٦٧ به دنيا امدم بعد از چندسال در دوران اپتدايي فهميديم كه جنگ بوده و كشورمون هم خيلي فقير بوده بابام ميگفت كه حتي شير خشكم گير نميومد همه چي كوپني بود و حقوق بابا مونم كم بود و جمعيت خانوادمونم ٦ نفر بود بعدش كه بزرگتر شديم متوجه شديم كه اكثر خانواده ها مثه ما پر جمعيتنو كم درامد خلاصه تا زمان اخر دبيرستان به درستي جامون تو كلاسا نبود به علت ازدحام جمعيت نتونستيم بريم دانشگاه دولتي خلاصه با وضعيت بد تو دانشگاه ازاد لينسانس گرفتيم و فهميديم كه خيليا هم مثه ما لينسانسن و بيكار خلاصه قيد كار دولتيو زديم و اومديم تو بازار سال ٩١ بعد از چند ماه دلار شد ٣٠٠٠ و حالاهم اين اوضاع كشورمونه حالا هم ايران جيب انتظار اينو داره كه ما بچه پولداراي يه شبه رو دوس بداريم
علیرضا: 1393/10/1014:25:13،
33
16
کی گفته مردم ما از پولدارا بدشون میاد؟؟؟دیروز رفته بودم جمهوری یه تلوزیون قیمت کنم،رفتم تو مغازه،همزمان با یه یارو با بنزو کت شلوار آنچنانی اومد تو،اصلا منو نیگا نمیکردن که بخوام سوال کنم! رفتار مردم تو همه جا اینه،شما قضاوت کنین،آیا ما از پولدار بدمون میاد؟
م.ن: 1393/10/1014:26:21،
35
21
ما از "پولدار" بدمون میاد نه از "ثروتمند"
تفاوت این دو از زمین تا آسمان است.

مهدي: 1393/10/1015:41:33،
25
26
فرق كشور جهان سوم با كشور پيشرفته اينه كه:
1-تو كشور پيشرفته قانون وجود داره قانون قانون قانون
2- تو كشور جهان شوم فقط از ادم هاي فقير وشرافتمند ماليات گرفته مي شه.
3-
مهران : 1393/10/1015:57:44،
33
23
بنظرم این نظریه اشتباهه
چون تو هر جامعه ای فساد هست پس ما نمیتونیم خودمون رو بدبخت فرض کنیم و تلاش نکنیم!

بنظر شما چند درصد از کارمندان دولت حاضرند همون 600 هزارو خورده ای رو رها کنن ؟ و برن دنبال یک کار دیگه که ریسک پذیر باشه؟؟

مردم عزیز ما تو افسانه ها هستند.
اگه مردم ما تو آرزوهاشون پی ثروت نبودن الان قرعه کشی محسن و آوازه ای در کار نبود.

مردم ما تلاش رو بوسیدن گذاشتن کنار.
همه فکر میکنن یک زمانی معجزه ای خواهد شد و یهو رئیس شرکتی یا کارخونه داری خواهند شد.

باید جنگید و تلاش کرد.

به غیر این تا آخر عمر باید راضی به حقوق بدون ریسکت باشی و دم نزنی.

کسی که ریسک میکنه یا میبره یا میبازه اما اونهمه ادامه میده تا بلاخره جواب بگیره.
موفق باشید ♥
کوکی(مزدا): 1393/10/1101:00:57،
19
16
به نظرت میشه با همون حقوق زنده موند؟؟؟؟
اول اینکه این طرز فکر اشتباهه.
چون کشور به همه جور شغلی نیاز داره.
من نوعی از کارم بیام بیرون برم تو شغل آزاد.به هر حال یکی باید بیاد کار من رو انجام بده یا نه.اون آدم هم بعد از 1 سال نه 2 سال میشه یه آدمی مثل امروز من.صحبت سر اینه که درآمد هر شغلی باید باعث رفاه و آسایش مردم و البته تا حدی پیشرفت تو زندگی بشه.نه اینکه ماه به ماه بدهکار تر بشه.همین الانش خیلی از کارمند ها رو میشناسم که بخاطر نداشتن امنیت شغلی و البته درآمد کم اونقدر نسبت به کارشون دلسردن که اصلا موندن یا نموندن تو اون اداره واسشون مهم نیست.
به نظرت همه میتونن بازاری بشن؟بعد کی بیاد تو ادارات کار کنه؟
یکم با حساب کتاب بیشتر به مسائل نگاه کنیم.
ممنون.
مهران : 1393/10/1108:08:27،
14
17
دوست من کوکی جان : حق با شماست ، اما اینجا بحث رفاه شغلی نبود بلکه حرف از ثروامند شدن بود.

همه میدونن با کارمندی نمیشه ثروتمند شد مگر اینکه جائی باشی که بتونی زیر و رو بکشی !

ما قصدمون توهین به قشر کارمند نیست
من خودمم هشتم گروی نهمه ، اما واسه این اینطوری هستم که تلاش نکردم 29 سال خوردم و خوابیدم حالا بیدار شدم و میخوام روی پام بمونم.

این سخته حالا من نمیتونم بیام دم از ماشین های چند صد میلیونی بزنم.
چون تلاش نکردم پس حقم نیست،
فقط من قصدم از نوشتن این جواب این بود که نذاریم مردممون بیشتر ازین تو رویا باشن.
هرکی ثروت میخواد باید ریسک کنه باید تلاش کنه باید بجنگه
الکی به کسی ثروت نمیدن.
احمد: 1393/10/1017:13:02،
17
26
ای کاش یه جای اینکه تمام عمرمون رو به حسادت ورزیدن بگذرانیم ,مثل مرفهان و ثروتمندان قدری بیشتر زحمت می کشیدیم (ذهنی و فیزیکی) و از تنبلی خودمان دست می کشیدیم.
ها ها: 1393/10/1018:10:53،
17
15
اگه از راه نامشروع و ضایع کردن حقی باشه ،حرومه واون ثروت باعث تحصیل آرامش نمیشه.
نیما: 1393/10/1020:53:40،
16
16
مگه ما چمونه؟
mohsen: 1393/10/1021:30:45،
18
17
هیچ ثروت بزرگی در اختیار یک نفر جمع نمیشه مگر اینکه حق عده ای پایمال بشه.
كيا: 1393/10/1021:43:08،
17
18
ما چند تا برادريم،باديدگاه هاي متفاوت.هر كدوم هم درامد وسرمايه اي داريم ،يكي بيشتر يكي كمتر،هيچ كدوممون هم كار خلافي نكرديم.گاهي وقتا يكي يه جا وقتشو هدر داده، اون يكي جاي مناسب قرار گرفته وفعالتره(ازنظر روابط عمومي نه زور بازو)و پولدار ميشه،كه اتفاقا بيشتر بدرد جامعه ميخوره،. مثلا؛ماشين گرونترخريدن:ماليات بيشتر دادن و....بعنوان مثال يه نفر كه بنز سوار ميشه يعني اينكه١:عوارض وماليات زيادتري ميده ٢: لياقت بيشتري داره٣:موقع لزوم توانايي كمك بيشتري داره و...
امين: 1393/10/1021:56:33،
17
17
منكه ازشون خوشم مياد... ولي نه همشون چون آدماي بد هم بين همه پيدا ميشه...
مهران : 1393/10/1023:14:53،
17
15
ادم های کم درامد هم داریم که برای 100.000 آدم کشتن پس باید بگیم همه کم در آمدها باعث قتل و نا ارامی هستند؟؟؟
مهرداد: 1393/10/1100:50:43،
16
15
اکثر پولدارهای این دور و زمونه با حق خوری به ثروت رسیدن پس نه تنها ما ازشون بدمون میاد بلکه دعا میکنیم درد بی درمان بگیرند.
بتمن: 1393/10/1106:45:58،
17
16
ديروز در جايي شاهد گفتگوي تلفني دو نفر بودم که حال خريد دلار به نرخ 1600تومان و فروش به نرخ 2200تومان بودند،که به گفته خودشان 18ميليارد تومان برايشان سود داشت،ان کساني که گفته اند با راه راست ميشود بهثروت رسيد همانا از گمراهانند
سفید: 1393/10/1110:20:58،
35
16
سلام دوستان ایرانجیبی
به نظرات همه شما دوستان احترام می گذارم.
امروزه كسب ثروت منوط به كار پرزحمت نمیباشد
بلكه با سعی و تلاش وكار فكری میتوانیم ثروتمند باشیم
البته فراموش نكنیم بزرگترین ثروت سلامتی است.
با تشكر از دوستان خوب ایرانجیب
وحيد ر: 1393/10/1210:50:29،
21
22
دوستان اگر دنبال فرمول واحد براي ثروتمند شدن هستيد، در يك كلام اون رو ميتونيد توي تورم ببينيد، خود من قبل از اوج گرفتن قيمت دلار تو سال ٩١ چندر غاز پولم رو دادم چيزي خريدم كه در نتيجه بعد از تورم از همكارهاي كارمندم به همون ميزان جلوترم،
آشنايي هم دارم كه يه توليدي كوچك داشت، اول انقلاب و قبل از جنگ از ژاپن مواد اوليه اش رو وارد ميكرد، يه بار از خريد خرد و كوچك حوصله اش سر ميره و يه محموله خيلي بزرگ براي مصرف سالش ميخره، جنسها كه تو انبار نشستند جنك شد و قيمت همون اجناش كمتر از چند ماه ٣٠ برابر شدند، الا هم از بركت همين روال ثروت بسيار كلاني دارند
کیشوند : 1393/10/1219:54:07،
23
19
بابا ما پولدارا رو دوست داریم خیلیاشون خیلی کارا خوب انجام دادن
مشکل تبعیض در قانون امان از مدیران واسته و چشم تنگ و بخیل
دنبال منافع شخصی هستن خدا ریشه ها شون رو خشک کنه
یاد فرعون میافتم که اخرش همه چیزشو گذاشت و به درک واصل شد اخر عاقبت این مدیرا ن دیدن داره
نماینده مجلس چقدر حقوق میگیرد؟
مدیران بانک ها چقدر حقوق میگیرن؟
وزیران محترم چقدر حقوق میگیرند؟
قاضی دادگاه چقدر حقوق میگیرد؟
معلم زحمت کش چه قدر حقوق میگیر؟
کدام ارزشمند تر است؟
ایران جیب جواب بده
۱ میلیون ۲۰۰
بالای ۳ میلیون
بالای ۱۰ میلیون
چقدر میگیرن؟
ماشاءالله همه بلد هستن حرف قشنگ بزنن
یه مرد میخواد این هارو جای خودشان بشونه
همه از هم نقطه ضعف دارن
من راضی هستم به رضای خدا اما ظلم اینارو کی میتونه جمع کنه
خدا به دادمون برسه

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
تور لحظه آخری
نگین خودرو
آیسان پرواز
رزرو هتل
آژانس مسافرتی بهار پرستوها

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

آسایشگاه خیریه
تور لحظه آخری
تورآنتالیا
فروشگاه اینترنتی مد و پوشاک دیجی استایل
بلیط هواپیما