کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

فروش فوری محصولات ایران خودرو با تحویل 5 روز - دی 93


کد خبر : ۹۰۳۸سه شنبه، ۹ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۲:۲۸۷۶۷۲۶ بازدید

به مناسبت آغاز هفته وحدت و ولادت با سعادت حضرت رسول اكرم ( ص) و در راستاي سياست عرضه خودرو به مصرف كننده نهايي و تنظيم بازار، ايران خودرو، محصولات خود را با تحويل پنج روزه عرضه مي كند.
فروش فوری محصولات ایران خودرو با تحویل 5 روز - دی 93فروش فوری محصولات ایران خودرو با تحویل 5 روز - دی 93

 به مناسبت ولادت حضرت رسول اکرم و آغاز ھفته وحدت، طرح فروش فوری دی ماه بصورت فروش ویژه " تحویل 5 روزه " به شرح جدول پیوست از روز شنبه مورخ ٩٣/١٠/١٣ به مدت یک ھفته و یا تا زمان تكمیل ظرفیت ارائه مي گردد.


شرايط و توضیحات بخشنامه :

١- شرکت ایران خودرو در نظر دارد در جھت ارائه خدمات نوین به مشتریان، خودروی ثبت نامی مشتریان محترم را حداکثر ظرف مدت ۵ روز (به شرط تحویل مدارک به سازمان) پس از ثبت نام تحویل دھد و این شرایط فرصتی را جھت ھموطنان گرامی برای بھره مندی ازخودروھای تولیدی این شرکت مھیا می نماید.

٢- به محض انجام ثبت نام، خودرو به صورت خودکار از سبد رزرواسیون جھت قرارداد مشتری یا توسط سازمان و یا توسط نمایندگی رزرو خواھد شد و اطلاع رسانی به مشتری نیز صورت خواھد گرفت.

٣- در صورتیکه نمايندگي در نظر دارد از خودروھاي اماني خود جھت مشتريان ثبت نام نمايد، لازم است تا از بخش ويژه نمايندگي ھا و از طريق برنامه فروش ھاي مختص اماني استفاده نمايد.

۴- با توجه به تخصیص سیستمی و آنی خودرو، به ھیچ وجه امکان ھیچگونه تغییر در قرارداد
میسر نمی باشد.

۵- با توجه به صدور فاکتور خودرو بدون الزام به گردش پرونده در سازمان، تحویل اسناد و مدارک خودرو منوط به ارائه پرونده مشتری توسط نمایندگان محترم به سازمان می باشد.

۶- در صورتیکه مشتری دارای پلاک فکی باشد و یا تاخیر در ارسال پرونده به سازمان صورت پذیرد، زمان ساخت پلاک و تاخیر در ارسال پرونده به زمان موعد تحویل افزوده خواھد شد.

٧- در اين بخشنامه امکان انتخاب كارت طلائي يك ستاره اختیاري با امتیاز ٢۵% تخفیف جھت خودروھاي خانواده وانت، پژو٢٠۶و پژو۴٠۵ فراھم شده است. لذا مشتریان محترم در صورت تمايل به دريافت كارت طلائي، لازم است حین انجام مراحل ثبت نام نسبت به انتخاب آن اقدام نمایند.

٨- در اين بخشنامه امكان انتخاب دستگاه مالتي رھیاب به صورت آپشن (اختیاري) امكان پذير خواھد بود. لذا مشتریان محترم در صورت تمايل به دريافت این دستگاه، لازم است حین انجام مراحل ثبت نام نسبت به انتخاب آن اقدام نمایند.

٩- در این بخشنامه مشتریان حقوقی مجاز به ثبت نام نمی باشند.

١٠- در این بخشنامه در حین ثبت نام، امکان انتخاب رنگ ھای متنوع برای خودروھای این بخشنامه فراھم می باشد و پس از ثبت نام امكان تغییر رنگ وجود نخواھد داشت.

١١- شركت ايرانخودرو مجاز است در صورت تكمیل ظرفیت ، نسبت به قطع ثبتنام اقدام كند .

١٢- امكان انتخاب شركت بیمه گر در زمان ثبت نام وجود دارد.

١٣- در اين بخشنامه، تنظیم صلحنامه قابل اجرا نیست.

١۴- در صورت بروز ھرگونه تاخیر احتمالی در تحويل خودرو برابر ضوابط مندرج در قرارداد، مطابق کلیه قراردادھا ١٨ درصد سالیانه (يك و نیم درصد ماھیانه) ، جريمه تاخیر به صورت روزشمار محاسبه و قابل پرداخت خواھد بود.

١۵- پس از انعقاد قرارداد، مشتری به ھیچ عنوان حق انصراف ندارد.

١۶- ھر گونه تغییرات قیمتي غیر مستقیم (بیمه، عوارض دولتي ، مالیات و ...) و ھمچنین تغییرات قیمتي ناشي از الزامات قانوني و تصمیمات ابلاغي دولت و نھادھاي قانون گذار تا قبل از صدور فاكتور بر عھده مشتري خواھد بود.

١٧- ثبت نام صرفا اينترنتي ( وب سايت ھاي www.ikco.ir و ikco.iranecar.ir ) مي باشد.

١٨- نمايندگان محترم ھنگام ثبت نام از مشتريان حتما موارد عنوان شده در بخشنامه٢٩۶٨( مدارك مورد نیاز جھت احراز سكونت ) را مد نظر قرار داده و بر اساس آن اقدام نمايند.

١٩- تھیه رونوشت از صفحه اول شناسنامه و كارت ملي مشتري كفايت مي كند و چنانچه شناسنامه داراي توضیحات بود، رونوشت از آن صفحه نیز لازم مي باشد.

٢٠- ارائه كد ملي، كد پستي، آدرس دقیق، منطقه شھرداري محل سكونت و شماره تلفن ثابت و ھمراه در زمان ثبتنام الزامي است. 

١- در صورت ارائه يا درج آدرس پستي اشتباه توسط مشتري،به ھیچ عنوان امكان اصلاح وجود ندارد و كلیه تبعات ناشي ازصدور پلاك باكدشھر مغايرو يا مفقود شدن مدارك خودرو، به عھده مشتري خواھد بود.

٢٢- در صورت ارائه اطلاعات نادرست آدرس توسط مشتری، شرکت حق دارد بطور یکطرفه قرارداد را فسخ نماید.

٢٣- مبالغ ارائه شده بر اساس دستورالعمل ابلاغی شورای ملی رقابت می باشد.

 

زمان فعال سازي این بخشنامه ساعت 10 صبح روز شنبه مورخ 93/10/13 می باشد


ilg2cksbfczalh446ra1.png



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها