کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

5000 نفر بلاتکلیف دعوای ایران خودرو و شورای رقابت


کد خبر : ۹۰۳۳سه شنبه، ۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۴:۴۵۶۰۷۳ بازدید

خریداران دنا در حالی برای تحویل این خودرو معطل و بلاتکلیف هستند که نه ایران‌خودرو حاضر به تحویل آن با قیمت تعیین‌شده است و نه شورای رقابت قیمت ...

خریداران دنا در حالی برای تحویل این خودرو معطل و بلاتکلیف هستند که نه ایران‌خودرو حاضر به تحویل آن با قیمت تعیین‌شده است و نه شورای رقابت قیمت این محصول را به خودروساز ابلاغ کرده است.

خریداران دنا این روزها در حالی برای تحویل این خودرو انتظار می‌کشند که قیمت‌گذاری آن محلی نزاع ایران خودرو و شورای رقابت شده است. قیمت دنا بالاخره سه سال پس از رونمایی این خودرو، مشخص شد و شورای رقابت عدد 41 میلیون و 900 هزار تومان را برای این محصول تعیین کرد اما مدیران شرکت ایران خودرو با اعتراض نسبت به این قیمت‌گذاری اعلام کردند عرضه دنا با این قیمت با ضرر همراه خواهد بود و حاضر نیستند دنا را با قیمت تعیین شده توسط شورای رقابت عرضه کنند.

این موضع‌گیری ایران خودرو در حالی صورت گرفته که حدود 5 هزار نفر دنا را پیش خرید کرده‌اند و حال با تأخیر در تحویل خودرو روبرو هستند. ایران خودرو در شرایطی با قیمت‌گذاری دنا مخالف است که دولت، شورای رقابت را به عنوان یک مرجع رسمی برای تعیین قیمت خودرو تعیین کرده است، در عین حال، با وجود اعلام مکرر رئیس شورای رقابت مبنی بر تعیین قیمت دنا وی حاضر نیست این قیمت را به ایران خودرو ابلاغ کند و تاکنون قیمتی از سوی شورا به خودروساز ابلاغ نشده است که این مسئله جای سوال دارد.

مدیرعامل ایران خودرو نیز با این توجیه که قیمت‌ جدیدی برای دنا به این شرکت ابلاغ نشده است، همچنان بر اعتراض خود نسبت به این قیمت پافشاری می‌کند. در این شرایط، خریداران دنا همچنان برای تحویل خودروی خود معطل و بلاتکلیف هستند و برنامه تحویل خودرو به آنها نیز مشخص نیست.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها