کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

فروش موتورسیکلت‌های برقی 600 دلاری به قیمت 17 میلیون !


کد خبر : ۸۹۹۲دوشنبه، ۸ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۱:۱۷۵۶۶۲ بازدید

مدیرعامل شرکت بهینه‌سازی گفت: طرح برقی کردن موتورسیکلت‌ها به دلیل نرخ‌هایی که از سوی شرکت‌های خصوصی اعلام شده، فعلا کان لم یکن مانده است.

نصرت‌اله سیفی در خصوص مسکوت ماندن طرح برقی کردن موتورسیکلت‌ها اظهار داشت: این طرح به دلیل نرخ‌هایی که از سوی شرکت‌های خصوصی اعلام شد، فعلا کان لم یکن مانده است. یعنی قیمتی که ما برای برقی کردن هر موتورسیکلت در نظر گرفتیم یک میلیون و 800 هزار تومان بود اما شرکت‌های خصوصی این میزان را 10 میلیون تومان اعلام کردند ضمن اینکه شورای اقتصاد نیز آن را هنوز تصویب نکرده است. 
 
مدیرعامل شرکت بهینه سازی مصرف سوخت با اشاره به طرح تردد موتورسیکت‌های برقی در کلانشهرها، گفت: میزان آلایندگی اغلب موتورسیکت‌ها چندین برابر خودروها است، بنابراین طرح جایگزینی آنها با موتورسیکلت‌های برقی را آماده کردیم. 
 
وی خاطرنشان کرد: بر اساس طرح سازمان بهینه‌سازی مصرف سوخت، قرار شد که به هر موتورسیکلت برقی 500 دلار پرداخت شود. 
 
سیفی افزود: شهرداری تهران نیز اعلام کرده که ایستگاه‌های شارژ رایگان موتورسیکلت را احداث و مانع ورود سایر موتورسیکلت‌ها به مرکز شهر می‌شود. 
 
وی با انتقاد از گران‌فروشی در عرضه موتورسیکلت‌های برقی در تهران توسط شرکت‌های بخش خصوصی، اظهار داشت: قیمت جهانی موتورسیکلت‌های برقی با باتری اسیدی معمولی 600 دلار و با باتری لیتیوم یونی 1200 دلار است، اما بررسی‌ها نشان می‌دهد که موتورسیکلت‌های وارداتی را به قیمت 10 تا 17 میلیون تومان به فروش می‌رسانند که با هدف اجرای این طرح تناقض دارد. 
 
مدیرعامل شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت گفت: برای افزایش استفاده از موتورسیکلت‌های برقی و کاهش قیمت، پیشنهاد داده‌ایم تعرفه واردات این موتورسیکلت‌ها صفر شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها