کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تحویل اولین سری از کشنده های C-C چین در ایران


کد خبر : ۸۹۶۰شنبه، ۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۷:۴۱۷۳۶۰ بازدید

بنابر اعلام قائم مقام شرکت آریا دیزل تحویل اولین اول سری از کشنده های C & C چین به زودی انجام خواهد شد.

شرکت C&C Trucks با مشارکت دو شرکت بسیار بزرگ و معتبر چین به نام های Chery و CIMC تاسیس شده و یکی از مدرن ترین خطوط تولید کامیون و کشنده در آسیا را در اختیار دارد. طراحی محصولات این شرکت توسط استودیوی تورین ایتالیا انجام شده و مشخصات فنی و امکانات آن کاملا متمایز از تمامی کامیون ها چینی می باشد.

رونمایی از برند C&C چین بهار سال گذشته توسط آریا دیزل نماینده انحصاری این برند در کشور صورت پذیرفت و پس از گذشت حدود 1 سال از رونمایی این برند در کشور، تابستان سال جاری آریا دیزل اقدام به پیش فروش اولین سری از کشنده های C&C چین  با موعد تحویل 4 الی 5 ماه کرد.

البرز کرد قائم مقام شرکت آریا دیزل در این خصوص یاد آور شد که تمامی کشنده های پیش فروش شده در موعد مقرر تحویل مشتریان این شرکت خواهد شد. وی در رابطه با وقفه به وجود آمده از زمان رونمایی تا فروش این کشنده ها گفت در این مدت آریا دیزل کارهای آماده سازی عرضه این کشنده ها را انجام داد که در این رابطه می توان به دریافت مجوز ها و استاندارد های لازم، آماده سازی خط تولید، تست بلند مدت این کشنده ها در جاده های سراسر کشور، و بسیاری از موارد دیگر اشاره کرد. وی همچنین افزود در فاز نخست عرضه، این کشنده ها به صورت CBU و در فاز های بعد به صورت CKD عرضه خواهند شد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها