کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
دهکده ساحلی الیت
بیمیتو

آلمانی‌های همیشه رقیب

کدخبر:۸۸۴۹یکشنبه، ۳۰ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۲:۲۰۹۷۷۶ بازدید

اگر مطلب هفته گذشته را خوانده باشید یادتان هست که گفتیم خودروهایی هستند که در کشورشان تاکسی می‌شوند اما در ایران در ردیف خودروهای لوکس ...
آلمانی‌های همیشه رقیب

اگر مطلب هفته گذشته را خوانده باشید یادتان هست که گفتیم خودروهایی هستند که در کشورشان تاکسی می‌شوند اما در ایران در ردیف خودروهای لوکس قرار می‌گیرند. این هفته می‌خواهیم به سراغ این خودروها برویم.

بنز و ب‌ام‌و دو خودروسازی هستند که اگر جنگ مقایسه بین همه خودروهای دنیا به صلح منتهی شود، رقابت این دو خودروساز هموطن با هم تمامی ندارد. آنقدر تابلو مدل‌هایی را صرفاً برای رقابت با هم و عقب نماندن از رقیب می‌سازند که هیچ جور نمی‌شود رقابت بین آن‌ها را نادیده گرفت. ب‌ام‌و سری پنج و مرسدس‌بنز E کلاس دو خودرویی هستند که می‌توان آن‌ها را برای مقایسه با هم انتخاب کرد. اساساً سری پنج در سبک و سیاق محصولات ب‌ام‌و نبود و برای آنکه این بازه را در رقابت با بنز پر کند تولید شد.

البته که کارش هم خوب از آب در آمد و بعد از سری سه پرفروش‌ترین محصول ب‌ام‌و به حساب می‌آید. در مقابل بنز E کلاس یک محصول اورجینال است و به اعتقاد خیلی از ماشین‌بازهای بنز دوست، سرآغاز بنز سواری از E کلاس شروع می‌شود و کلاس C چندان حال و هوای مرسدس‌بنز را ندارد. برویم ببینیم این دو آلمانی چه حرف‌هایی برای گفتن دارند با این توضیح که مدل ۲۰۰۰ سی‌سی این دو خودرو مدنظر قرار گرفته‌اند.
 

BMW 5 Series & Merc E-Class new head lamps

Mercedes E 250 CDI interior

فراتر از یک ماشین

مرسدس‌بنز E کلاس بیشتر از دیگر مدل‌های بنز دستخوش تغییر و تحول شده است. این شرکت هر چقدر روی تغییر مدل‌های دیگر مثلاً S کلاس وسواس دارد، در تغییر مدل E کلاس با جسارت عمل می‌کند. با این حال حفظ یک المان در این خودرو به جنبه اصلی طراحی آن تبدیل شده است. چراغ‌های دو تایی جلو. این چراغ‌ها که از سه نسل قبل در طراحی E کلاس گنجانده شدند اکنون به نمادی از این خودرو تبدیل شده‌اند. چراغ‌های جفتی زاویه دار تنها دو سال در خط تولید بودند و اکنون از مدل ۲۰۱۴ که مرسدس‌بنز رسماً چراغ‌های LED را وارد طراحی خود کرد دیگر از چراغ‌های جفتی مجزا در E خبری نیست.

اگر چه کاسه چراغ در این خودرو یک تکه شده اما باز هم چراغ‌های جفتی را این بار با حاشیه LED از یکدیگر متمایز کرده‌اند. ظاهری که بیشتر از گذشته به سبک و سیاق طراحی مرسدس‌بنز می‌آید. روشن یا خاموش بودن چراغ‌های LED موجب می‌شود تا چهره جلو خودرو دو نمای کاملاً متفاوت داشته باشد. وقتی چراغ‌های LED روشن هستند خودرو حالتی تهاجمی‌تر دارد. به این می‌گویند استفاده هوشمندانه از LED و نه صرفاً برای رفع تکلیف. از مدل ۲۰۱۴ به این طرف طراحی E کلاس اسپرت‌تر شده است.

این برای کسانی که می‌خواهند این خودرو را بخرند مثل یک شمشیر دو لبه خواهد بود. اگر به دنبال وقار و سنگینی گذشته مرسدس‌بنز هستید باید گفت که به میزان اندکی این خصوصیت در مدل جدید E کم شده است. اما اگر قصد دارید تکنولوژی مرسدس‌بنز را روی یک خودرو با ظاهری اسپرت‌تر از گذشته تجربه کنید دقیقاً برای شما طراحی شده است. اضافه شدن ورودی‌های هوا به سپر جلو عامل اصلی ظاهر اسپرت در E کلاس جدید هستند. در مدل‌های قبلی برای داشتن این ورودی‌ها باید کلی هزینه کرده و یک کیت بدنه AMG خریداری می‌کردید. جلو پنجره خودرو نیز از حالت کاملاً کرومی بیرون آمده و با بازگشت لوگوی بزرگ مرسدس‌بنز به وسط آن وظیفه ایجاد سنگینی طراحی مرسدس‌بنز را به خوبی انجام می‌دهد.

انحنای ملایم روی درب موتور خودرو نیز جذابیت آن را بیشتر کرده است. اما زمانی که در خودرو را باز کرده و وارد آن می‌شوید، تازه بازی مرسدس‌بنز با روح و روان شما آغاز می‌شود. اگر در طراحی بیرونی وجه اسپرت مورد توجه قرار گرفته است، در طراحی داخلی E جدید لوکس‌تر شدن حرف اول را می‌زند. در مقایسه با مدل قبلی شما با طراحی داخلی پیچیده‌تری رو به رو هستید. چیدمان کلیدها چه روی داشبورد و چه روی کنسول تغییر کرده است. استفاده از سه متریال چوب، کامپوزیت و آلومینیوم کرومی در طراحی داخلی باعث شده تا حال و هوایی لوکس‌تر از مدل قبلی که در ایران بود داشته باشد. کیفیت مواد استفاده شده نیز در سطحی است که بعید است در ایران بتوانیم بالاتر از آن را پیدا کنیم مگر در بنز Sکلاس! سیستم تعلیق این خودرو حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. این سیستم تعلیق که با مجموعه‌ای از سیستم‌های پایدارکننده الکترونیکی هماهنگ شده است می‌تواند برای شما یک رانندگی مطلوب را ایجاد کند. فضای کابین عقب خودرو کاملاً جا دار است و با آنکه طول کلی خودرو از سری پنج کمتر است فضای بیشتری به سرنشینان عقب داده شده است.


BMW 5 Series & Merc E-Class new grille
 
BMW 520d interior

حالا شد یک ب‌ام‌و

ب‌ام‌و سری پنج تپل با بدنه حجیم را یادتان هست؟ بهتر است دیگر آن را فراموش کنید. مدل ۲۰۱۴ ب‌ام‌و سری پنج یک بازگشت بزرگ برای این مدل به دامن طراحی سنتی ب‌ام‌و به حساب می‌آید. اکنون می‌توان این خودرو را برای کسانی که در درجه اول ب‌ام‌و می‌خواهند و سادگی داخل سری سه را هم نمی‌پسندند، توصیه کرد. بدنه کشیده در مدل جدید بسیار بیشتر به حال و هوا و سلیقه طرفداران ب‌ام‌و خوش خواهد آمد. در طراحی جلو این خودرو نیز تغییراتی ایجاد شده که روح اسپرت دارد. با این حال عمق تغییرات به حدی نیست که به ظاهر جدی و مدیریتی این خودرو لطمه بزند.

قسمت پایین سپر سری پنج هم دارای طراحی ورودی هوا است! اما استفاده از نورافکن و زه‌های کرومی داخل آن موجب شده تا از وجه اسپرت آن کاسته شود. شاید برای اولین بار باشد که در دو خودرو همکلاس از مرسدس‌بنز و ب‌ام‌و، وجه اسپرت ظاهر بنز بر ب‌ام‌و برتری یافته است. با این حال در نمای جانبی استفاده از خطوط عمیق نمای ب‌ام‌و را جذاب‌تر کرده است. در طراحی داخلی این خودرو با شکوهی که در بنز E کلاس مواجه بودیم، رو به رو نیستیم. هر چند سطح تزیینات داخلی و حتی استفاده از متریال‌هایی مانند چوب در هر دو خودرو تقریباً یکسان است، اما شیوه استفاده دو رنگ در E کلاس موجب شده تا ظاهری لوکس‌تر داشته باشد. با این حال در بخش‌هایی مانند کنسول وسط چیدمان ب‌ام‌و بهتر بوده و چشم‌نوازتر است. به خصوص استفاده از دسته دنده اختصاصی ب‌ام‌و در این خودرو که حس و حال بسیار خوبی در موقع رانندگی می‌دهد.

 در مجموع می‌توان گفت کیفیت متریال استفاده شده در مرسدس‌بنز کمی بهتر است. اما فکر نکنید که ب‌ام‌و سری پنج جدید در برابر مرسدس‌بنز E کلاس دست و پا بسته است. زمانی که شروع به رانندگی می‌کنید به فاصله کوتاهی هندلینگ این خودرو شما را شگفت‌زده خواهد کرد. با توجه به طول نزدیک به پنج متری خودرو احتمالاً انتظار یک هندلینگ معمولی را دارید اما سری پنج جدید به مانند یک خودرو اسپرت چالاک و فرمان‌پذیر است.از نظر شتاب هم عملکرد کاملاً برتری دارد. با این حال به مانند همه خودروهایی که هندلینگ خوبی دارند، سیستم تعلیق این خودرو در مقایسه با مرسدس‌بنز E کلاس خشک‌تر است.


BMW 5 Series & Merc E-Class rear

کانال تلگرام ایران جیب



دیدگاه ها

بنزين : 1393/9/3010:01:52،
285
232
Bmw 528i ++++
Benz E200 ------
مجید.ح: 1393/9/3011:19:12،
140
24
آقا در اروپا آرزوی هر شرکت خودروساز این است که خودرو ساخت آن شرکت تاکسی باشد .علت آن را میتوانید در پیمایش زیاد و کم مصرف و کم استهلاک بودن آن خودرو دید که بهترین تبلیغ برای خودرو سازان است .
سالار: 1393/9/3011:31:50،
114
81
Benz ++++++++++++++
Bmw -----------------
اسمارت فون: 1393/9/3011:49:38،
54
77
بنز مثل شركت اپل واقعا در طراحي حرف اولو در جهان ميزنه
سلطگري سوپر لوكس بنتلي رو پايان دادن و الان در جهان حرف اولو در لوكس بودن و طراحي ميزنه
در سايت هايي مثل iranecar بريد عكس هاي ماشين هاي benz s500 , benz s550 2015 رو ببنيديد واقعا اصلا يك روياست ماشين هاي بنز
و رقيب كُشنده پورشه ٩١١ رو ساختنو و فيلمشو هم در همين سايت ديديم
به جرات ميگم هيچ برندي مثل بوگاتي ، لامبورگيني ، بنتلي ، مكلارن و حتي آئودي نميتونن به گرد پاي بنز در ضمينه ماشين هاي سوپر لوكس برسن
خبر ماشين سنگينه روياييش رو هم همين چند وقته پيش ديديم
بي ام و حرفي براي گفتن در برابر بنز نداره
بي ام و بايد در مقابل نيسان ، دوج يا حتي تويوتا و هيونداي مقابله كنه نه در برابر غولي مثل بنز
هر كسي موافقه با حرفام +
سیامک: 1393/9/3012:49:51،
40
17
چه عجب!! ایرانجیب بعد از کلی مقاله تعریف و تمجیدی از فرغونها و لگن های چینی یه مقاله هم راجع به دو تا خودرو واقعی گذاشت.
فقط جای تعجبه که چرا آخرش نتیجه گیری نکردی که جک اتومات بهتر از جفتشه!!
کنجکاو: 1393/9/3014:03:10،
27
30
ماشینی که آدم نمی تواند بخرد نباید حرصش را خورد.
من خودم هر روز 7 روز رر هفته هم BRT سوار می شوم. و هم خطی. شما چطور
x: 1393/9/3014:19:19،
15
20
عاشق آستون مارتین و غولهای آمریکاییم
ترانس ام، هنوزم عروسکه
امیر: 1393/9/3014:56:26،
14
56
دیروز یه بنز e 200 مشکی خریدم ازش راضیم مرد میخوام یکی لنگشو بخره
محسن: 1393/9/3015:29:57،
14
20
واقعا انتخاب بین این دو خیلی سخته
میلادم: 1393/9/3015:56:31،
36
16
528 موتورش قوی تره،قیافشم لوکس تره،بنز از e300 به بالا شاخ میشه
پاسخ به اسمارت فون: 1393/9/3023:04:58،
16
20
یکی نیس به این امارت فون بگه عزیز جان مجبوری اطالاعات نداری حرف بزنی ؟!
مگه ماشین گوشی موبایل هستش هستش که نشستی حفظ کردی و اومدی داری بازم نظراتت و تحمیل میکنی !!!

هرچند بازم اشتباه حفظ کردی !!
اسمارت فون: 1393/10/100:13:29،
10
11
بازم من حفظ ميكنم به قول شما تحويل ميدن
ولي بعضيا نميدوننو حفظ نميكننو تحويل ميدن
هركس كه نداند و نداند كه نداند در جهل مركب ابد الدهر بماند
اين حفظ كردم
اسمارت فون: 1393/10/100:18:03،
8
12
مجبورتون نكردن به حفظيات من گوش بدين شمام حفظ كن بيا اينجا مطلب بده كسي مجبورتون نكرده حفظيات منو بخوني
پدرام: 1393/10/200:39:41،
13
11
پارس داشبورد جدید +++++
پارس داشبورد جدید - - - - -

:)))))))
سالار: 1393/10/600:43:15،
8
6
داداش خودم یه E300 دیروز خریدم
زیاد شنگول نباش
دانيال : 1393/9/3010:09:22،
102
17
اين ماشينا به درد خيابوناي داغون ايران نميخورن . يكي از دوستام سري پنج داره ميگه يكم ملاحظه نكني زير سپر جلو راحت تر از اون چيزي كه فكرشو بكني به زمين گير ميكنه. حالا تو فكر كن رانندگي با ب ام و تو اين مملكت سر اين چيزا زهر مار ملت پولدار ميشه :))) آقا اينجا بايد سوار سمند شي كه ارتفاعش انقد بالاس ميتوني باهاش آفرود كني . خخخخخخ . تو ايران كسايي كه ماشين وارداتي اين تيپي دارن خيلي باهاش مشكل دارن چون اصلا مال ماها نيست اينا !!!!!
رضا: 1393/9/3010:09:22،
133
18
اينا سره کيفيت با هم رقابت ميکنن ولي سايپا و ايران خودرو سره گرون فروشي با هم رقابت ميکنن اصلا با کيفيت و تکنولوژي کاري ندارن
امار گیر: 1393/9/3010:11:29،
102
129
نظر مردم ایران چیه؟
بی ام و +++++++++++
مرسدس بنز------------
اعودی نظر
ببخشید اعودی را با همزه نتونستم بنویسم
اسمارت فون: 1393/9/3011:58:30،
25
22
آئودي رو بيشترمردم آمريكا و انگلستان سوار ميشن
در اين دو كشور ماشين يكي از واجبات فرهنگ و همينطور اخلاقه
آئودي رو بيشتر ثروتمندان انگليسي اول ماشين بنتلي و سپس آئودي هست كه سوار ميشن برو توي سايت طرفاداران آئودي ببين نوشته يك فردي در انگلستان كه سهام داره بزرگيه وقاره ماشين آئودي رو با وقارترين ماشين ميدونه اما در آمريكا و آلمان يا حتي ايتاليا با داشتن بهترين برند هاي جهان اما ميبيني رئيس جمهور و مردمان ثروتمند يك بنز سري اس دارن
محسن: 1393/9/3020:45:21،
13
16
تا اونجا که یادمه اسمارت ففون عزیز تیمه چند نفره واسه اپل داشتین
نکنه یه تیم دیگه واسه ماشین هم درست کردین
جلل الخالق از آدمهایی که فکر میکنن از همه چی سردر میارن
اسمارت فون: 1393/10/100:16:32،
11
9
يكم سواد داشتن بد نيس محسن بجا اينكه بياي و اينجا بخواي مثلا منو خراب كني
مطالعه كن اطلاعات عموميتو ببر بالا بد نيست منم خيلي بي سوادم خيلي
ولي مطالعه دارم پشت كامپيوتر نميشينم بازي كنم تحقيق ميكنم در مورد همچي نظر ميدم چون تحقيق ميكنم و نظر ميدم
مشكل داري نخون كسي جلوتو نگرفته
رضا: 1393/10/101:02:24،
9
5
ای بابا اسمارت فون شما چقدر اطالاعاتت زیاده !!

معلوم که عشقه بنز هم هستی ، کلا اس کلاسم که خداس !!!

معلومه که متعصب هستی و هر چی میگی از روی تعصب هست

البته اینا ماشین هستن نه گوشی موبایل که عدد و رقم و ... باشن

آدم باید تجربه داشته باشه تو ماشین و اطلاعات بروز و دقیق
نه بخاطر چندتا حرف که شنیده میاد حرف برنه و اظهار فضل کنه !!!

کمتر تحمیل کنید نظراتتون و لطفا
مرتضی: 1393/9/3010:11:31،
72
21
ایران جیب این مطالب جز تازه کردن داغ ما و صنعت فرغون سازی خودمون منظور دیگه ای داره؟
از یه بچه هم بپرسی ماشین؟ میگه "بنز" و "BMW"
فرهاد: 1393/9/3010:16:45،
63
64
فقط بی ام دبلیو ... فقط 528 2014
سوشا: 1393/9/3010:29:40،
46
24
ای خدا. تا کی
آلمان: 1393/9/3010:34:33،
117
18
آلمان = کیفیت
هادی: 1393/9/3010:34:35،
68
22
واقعا ما کجا و این مردمان بلاد کفر کجا ؟؟؟!!! ما کجا میریم اینا کجا؟؟ تا چند سال دیگه دوغول خودروساز وطنی دنده و فرمون رو میزارن جز آپشن اونوقت اینارو ببین ...
ali: 1393/9/3010:40:38،
82
31
عِشق فَقط یک کلام ، بِنز آلمان وَسلام ...
Ali: 1393/9/3010:43:09،
61
34
فقط مرسدس و ديگر هيچ...!!
بتمن: 1393/9/3012:37:27،
17
15
آقااااااااااا اون سن ایچِ و دیگر هیچِ :)
آفرودر حرفه ای: 1393/9/3010:46:04،
24
149
با 320 تومن قیمت اینا 4 تا ماکسیما میشه گرفت دادا تازه همشون سریعتر از این ماشینا با موتور 2000 توربو پایه هستن یا دوتا موهاوی 8 2011 که بازم هم آفرود میری هم تا 180 تا سرعت سریعتر از این بنز و بی ام و راه میره اونم شاسی بلند بالا 2 تن!!! تازه از همه بدتر بنز مدل پایه غیر فولش صندلی برقی هم نداره در حد یه پارس ای ال ایکس!!!
وحید: 1393/9/3012:52:23،
35
20
درگیر اون واژه "حرفه ای"یم که جلو اسمت مینویسی،افعال معکوسه نه؟
با این استدلال به جای ایفون 6 دو هسته ای میشه چهارتا گوشی جی ال ایکس 4 هسته ای گرفت یا دوتا هواوی پی 7 تازه باریکم هستن.
مطمئنا کسی که اینو میگیره موهاوی 2011 رو اصن ماشین حساب نمیکنه.
"عقل که باشد تن در عذاب است"
روز خوش
حمید: 1393/9/3013:03:49،
27
18
داداش شما برو با همون چیپ ت افزود بازی کن اصلا میدونی بنز و بی ام و یعنی چی ،مگه قراره همه برند افرود که شاسی بخرند اونهم از نوع مسخره کره ای !!!
mehdi: 1393/9/3013:14:21،
31
16
داداش اول برو یه bmw یا بنز 2014 سوار شو بعد بیا نظر بده...من bmw 328 سوار شدم آره موتورش 2 لیتریه ولی دوتا هم توربو شارژ داره..ماکسیما به گردشم نمیرسه
بعدشم تکنولوژی اینا بروزه نه مال ده سال پیش
رامین: 1393/9/3015:07:25،
28
14
واقعا برای افرادی که این دو شاهکار صنعت خودروسازی جهان رو با نیسان ماکزیمای مدل 2002 مقایسه میکنند و یا با یک خودروی SUV نمیدونم چه باید گفت. گاهی اوقات بهتر است آدم ساکت باشد.
مهیار : 1393/9/3015:31:43،
19
14
عزیز شما حداقل با این نبوغت دیگه اسم خودت و افرودر حرفه ای نمیذاشتی !!

میگفتی ظاهر بین حرفه ای !!!

البته اگه برای خنده و شادیمون گفتی خیلیم خوب و باحال گفتی
ممنون !!!

راستی میگم موهاووی 180 بره ترمز داره وایسه ؟!

چند کیلومتر بعدش وای میسته ؟؟
فرهاد: 1393/9/3022:24:06،
13
13
دوستان آقایون خانوما هموطنان عزیز با یکدیگر دوست باشید.یه فضایی به لطف ایران جیب عزیز درست شده.هر کی آزاده نظر خودشو بگه. دموکراسی یعنی همین دیگه.
من خودم با خودروی ماکسیما آشنایی دارم.در حد کلاس خودش ماشینه خوبیه.کمپانی نیسان هم کم کمپانی نیست..
البت در این بحث که دو شاخ خودرو ساز جهانی بنز و بی ام و دارن رقابت میکنن جای بحث نداره.
سیمون: 1393/10/100:19:28،
9
7
با عرض سلام خدمت افا یا خانم افرود حرفه ای. در اینکه ماکسیما ماشین فوف العاده وبا قدرتی هست شکی نیست. ودرسته حجم موتور 3000 و6سیلندره ولی قدرت موتورش223 اسب بخاره ولی بعنوان مثال bmw 528 با حجم 2000 سی سی و4 سیلندر 240 اسب بخار قدرت داره.
م: 1393/9/3010:46:23،
33
16
واقعا عالي
سمند: 1393/9/3010:50:51،
32
18
هیییییییییییی!
عليرضا: 1393/9/3011:13:03،
43
18
واى دنده < بى ام و > رو ببين ...
علی: 1393/9/3014:15:37،
19
14
چشمات رو درویش کن ما فقط باید دنده پراید رو ببینیم
ببیو: 1393/9/3014:46:30،
8
16
پس دنده بنز کووو؟؟
مهدی: 1393/9/3014:47:26،
13
15
وااااای
دنده بنز رو نبین!!!
معلوم نیس
مهندس وحید ص: 1393/9/3011:20:34،
147
21
من هم از مسئولان ایر انجیب خواهش میکنم' یه مقایسه ای بین دو رخش و دو تک ستاره شرکتهای معظم سایپا و ایرانخودرو یعنی پیکان وانت و پراید وانت ' ارائه بدن تا جهانیان با این دو غول ما بیشتر آشنا بشن. ضمنا خواهش میکنم یه وقت از نیسان گاوی جایی اسم نبرید'وگرنه مدیران ارشد بنز و بی ام دبلیو دست به خودکشی میزنن.
آرمین: 1393/9/3011:23:12،
20
15
درود بر شرف و غیرت مردم سخت کوش آلمان
رسول: 1393/9/3011:30:07،
18
18
فقط پارس سال دوگانه سوز داشبورد جدید از 100 تا بنز بهتر است در کل صنعت فرغون سازی ایران در 10 سال آینده خواهد توانست از فرغون به گاری ساختن ارتقاء پیدا کند.
علی: 1393/9/3011:32:09،
15
14
آنرا که عیان است چه حاجت به بیان است ؟
شاید در مورد تخلفاتشان بد نباشه مطلب تهیه بشه
ماشين شناس: 1393/9/3011:45:17،
14
16
ما هم رقابت بين وانت بار ٢ و وانت پرايد داريم هر دو اينها رقابت بسيار نزديكي دارن چون هر دو اشغاله
بهنام: 1393/9/3011:59:13،
18
14
دیروز خیابون یه پژو 405بخار از موتورش میزد بیرون یه مکانیکم اونجا بود گفت سر سیلندر سوزونده گفت ای داد ای هوار یک ماه خریدم . واقعا چی بر سر ما امده .
ماشین باز: 1393/9/3012:10:27،
14
24
بنز مظهر زیبایی کیفیت و وقاره . ولی وقتی موتور رو روشن میکنی و وارد جاده ها میشی این ب ام و هست که حرف اول رو میزنه . زیبا ترین لذت رانندگی اسپرت ، بهترین خصوصیات دینامیکی و حرکتی ، زیبا ترین فرمان پذیری و تعادل ( هند لینگ ) زنده باد کمپانی معظم " ب ام و "
کارمند: 1393/9/3012:20:51،
11
15
ﺩﻭﺳﺘﺎﻥ ﮐﺴﯽ ﺷﺮﮐﺖ ﻟﯿﺰﯾﻨﮓ ﮐﻪ ﮐﺎﺭﺵ ﺧﻮﺏ ﺑﺎﺷﻪ
ﺳﺮﺍﻍ ﻧﺪﺍﺭﻩ؟؟
ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ ﺳﻮﻧﺎﺗﺎ ﺑﺨﺮﻡ ﻗﺴﻄﯽ
ﻣﻤﻨﻮﻥ
tgt: 1393/9/3012:25:52،
11
21
الان کسانی که منافعشان با خودرو سازها تامین می شود مخالف ورود خودروهای استاندارد هستند. وهیچ موقع دنبال کیفیت نیستند چون هر
اشغالی تولید کنند خریداری میشود.و رقیب ندارند
شهرام: 1393/9/3013:21:15،
16
19
ماشين فقط بي ام و x3
شتاب وحشتناك بالاست
خوش فرم و زيبا و هندلينگ فوق العاده
مردم: 1393/9/3013:37:27،
14
15
توی ایران هم پراید و سمند میشه تاکسی

تفاوت و عقب افتادگی ما رو با المان میشه از همین نکته فهمید
ولی ما پر ادعا و بی مصرف اما اونها کم ادعا و پر مصرف

ای خدا اخه تا کی تا کجا چرا ما مردم باید همیشه این طور باشیم
الان ۳۵سال شدش دیگه ای خدا دیگه بسه قوم ما دیگه ادب شدش
م: 1393/9/3013:52:18،
23
17
اصلا چنین درخواستی نکنید یدفعه می بینید بخاطر این طراحی های زیبا و تکنولوزی جلوتر از دنیا شبانه به این دو ابر خودروساز حمله کردند و طراحان آن را ربودند آن وقت ما چه کنیم ؟؟؟؟؟؟ باید برویم بنز و تویوتا و ........ دیگر خودروهای در پیت جهان سوم را بخریم ؟؟؟ ایران جیب خواهشمندیم چنین خیانتی نکنید .
عليي: 1393/9/3014:18:19،
10
16
خيلي دوست دارم نظر دوستاني که عاشق بنز وبي ام وهستن بعد سواري و رانندگي دو ساعتهبا کاديلاک اسکالاد بدونم ...;)
پورتال تفریحی گردو: 1393/9/3014:35:44،
13
17
جالب بود خیلی ممنون از سایت خوبتون خواندنی بود
امين: 1393/9/3014:43:55،
12
17
اي بابا چرا هرچي خبره تازس حالمو ميگيره!
hkh: 1393/9/3014:48:39،
15
16
در سطح این خودروها دیگه بحث از کیفیت،اپشن و...که وابسته به بحث مهندسی است بسیار مشکل وفراتر از سواد خیابونی است و افرادی که توانایی خرید این خودرو هارو دارند به چنین چیزهایی فکر نمیکنند و کاملا صلیقه ای ومتناسب با سن خودشون انتخاب میکنند که عموما طراحی (بی ام و)جوان پسندتر هست وبنز خودروهایی رو برای گروه سنی میانسال یا جوانانی که از لحاظ فکری جلوتر از سن خودشون هستند میسازه ولی در مجموع هردو شرکت عالی هستند
رامین: 1393/9/3014:51:51،
20
12
کیفیتشون از هر لحاظ تضمین شده است
کیفیت زندگی
کیفیت پزشکی
کیفیت اتومبیل
کیفیت تغذیه
کیفیت پوشاک
نمیدونم چرا خدا همه چیزهای خوبو به اونا میده
شب و روز باید کار کنیم پدرمون در بیاد تا بلکه 22 میلیون جور کنیم یه پراید بخریم اخرشم با یه ضربه مچاله شیم بریم اون دنیا

وحيد: 1393/9/3015:35:28،
18
17
آقاي ايرانجيب مطالبي از صنعت خودرسازي بيگانه تو سايتت نذار كه صنعت خودرو سازيمون لطمه ميخوره...!!!
روزبه: 1393/9/3015:56:12،
17
16
تنها مشکل این ماشینهای آلمانی سخت پیدا شدن قطعاتشون هستش!من الان 5 ماه هستش که e200 AMG دارم که دفعه دوم که خواستم برم تعویض روغنی اجبارا 3 روز معطل فیلتر هوا و فیلتر روغنش شدم با اینکه هر جا بگی ماشین آلمانی دارم همه میگن خیالت راحته اینم از دردسرهاش که دوستانی که میخوان طرفش برن اطلاع داشتن بد نیستش.
عادل: 1393/9/3016:01:37،
18
15
چرا یه گزارش از هزاران بنزی که به عنوان پلیس تو جاده ها و خیابونا میدیدیم تهیه نمیکنید؟ از کجا اومد؟ به کجا رفت؟ چرا الان پلیس شده ماشینای داخلی؟؟!!
محسن: 1393/9/3023:29:15،
7
7
هرکی سوال در هر ضمینه ای داره از اسمارت فون بپرسه ماشالاه تو همه چی دست داره
واسه خودش یه پا دلاله
هرکه هم بهش حرف بزنه جاهله
آخه این آقا یه تیم دارن در مورده همه چی تحقیق میکنن
هرکس که ندادن که نداند که نداند.......خخخخخ
بیکاره الاف
بهروز: 1393/10/110:39:34،
8
7
روزبه من نميدونم ماشينتو كجا ميبري براي سرويس من از سال ٢٠١٢ بنز c200 AMG دارم ولي هيچ مشكلي با پيدا كردن لوازم و قطعات نداشتم اگه خواستي آدرس جائي كه هميشه ميرمو بهت ميدم يه آقاي ارمني هستش كارشم كاملاً عاليه موفق باشي.
مهران: 1393/10/223:31:20،
9
8
به نظر من رقیب اصلی بنز دنا هست نه بی ام و

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
تور لحظه آخری
ایران تلنت
نگین خودرو
آیسان پرواز

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

آسایشگاه خیریه
تور لحظه آخری
تورآنتالیا
دیجی استایل