کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

سبزپوش شدن تالار بورس تهران


کد خبر : ۸۸۴۰شنبه، ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۲:۱۷۲۵۹۸ بازدید

در پایان معاملات امروز شاخص کل بعد از روند منفی روزهای اخیر خود امروز با 42 واحد رشد از نیمه کانال 69 هزار واحدی عبور کرد.

بر این اساس ایران ترانسفو با رشد 3.99 واحدی برترین نماد تالار بورس بود.

این در حالی است که در گروه خودرویی‌ها هم روند مثبتی به چشم می‌خورد به طوری که ایران خودرو با روند مثبت 3.28 واحدی و پارس خودرو با روند مثبت 0.98 واحدی به کار خود پایان دادند. علاوه بر این در گروه بانکی‌ها، بانک ملت روند مثبت 1.29 واحدی و در مقابل بانک صادرات ایران کاهش 0.62 واحدی را به خود اختصاص داده است. 

همچنین گروه صنایع آذرآب با کاهش 2.08 واحدی و س. نفت و گاز پتروشیمی تأمین روند مثبت 0.37 واحدی را تجربه کردند. همچنین در میان شاخص‌ها، شاخص صنعت با رشد 6213 واحدی، شاخص آزاد شناور رشد 123 واحدی، شاخص بازار اول با رشد 45 واحدی روبرو شدند. 

این در حالی است که شاخص 50 شرکت فعال‌تر با روند منفی 0.80 واحدی، شاخص 30 شرکت بزرگ با روند منفی 0.10 واحدی و شاخص شاخص بازار دوم با روند منفی 7 واحدی به کار خود پایان دادند. 

گفتنی است در معاملات امروز تالار شیشه‌ای بازگشايي نماد معاملاتي (فجام)، بازگشايي نماد معاملاتي (غشصفا)، بازگشايي نماد معاملاتي (وسكابح)، حراج مجدد نماد معاملاتي (فاما)، توقف نماد معاملاتي (قمرو)، نماد معاملاتي (وساخت) مشمول دستورالعمل رفع گره معاملاتي، اطلاعيه مهم در خصوص عدم امكان فروش مجدد سهام در نماد معاملاتي فوكا صورت گرفت. 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها