کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

درز اطلاعات جدید از سونی اکسپریا Z4 و Z4 Ultra


کد خبر : ۸۸۲۹شنبه، ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۱:۳۹۵۷۲۵ بازدید

اخیرا اخبار جدیدی منتشر شده حاوی ویژگی‏ های گوشی‏ های جدید سونی که قرار است در ابتدای سال آینده‏ میلادی عرضه ...

اخیرا اخبار جدیدی منتشر شده حاوی ویژگی‏ های گوشی‏ های جدید سونی که قرار است در ابتدای سال آینده‏ میلادی عرضه شوند. این گوشی‏ها شامل Xperia Z4 و Z4 Ultra هستند. 

سونی Xperia Z4 Compact از صفحه نمایش 4.7 اینچی با کیفیت Full HD بهره می‏ برد. اسنپدراگون ۸۱۰، ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی از دیگر ویژگی‏های این گوشی است. دوربین این گوشی ۲۰ مگاپیکسل و دوربین جلویی نیز ۵ مگاپیکسل است. سونی اکسپریا Z4 کامپکت مانند بقیه گوشی‏های این سری سونی ضد آب و ضد گرد و غبار با گواهینامه IP68 است. همچنین این گوشی از LTE پشتیبانی می‏کند. گوشی سونی اکسپریا Z4 اولترا نیز با صفحه نمایش 6.4 اینچی از کیفیت K2 برخوردار است. شکل ظاهری این گوشی شبیه Z4 کامپکت است.

اسنپدراگون ۸۱۰ و همچنین ۳ گیگابایت رم از ویژگی‏ های این گوشی است. دوربین این گوشی ۱۶ مگاپیکسل است. مشخصه ‏ای که اکسپریا Z4 اولترا را از دیگر گوشی‌های سری اولترای سونی متمایز می‏کند این است که ظاهرا این گوشی به یک قلم هوشمند مجهز است. طبق اطلاعات به ‏دست آمده باتری این گوشی بین ۳۵۰۰ تا ۴۰۰۰ میلی‏آمپر خواهد بود. طبیعتا با توجه به اینکه قرار است این دو محصول با اسنپدراگون 810 وارد بازار شوند، بنابراین انتظار می‏رود عرضه هردو گوشی تا سه ‏ماه دوم سال آینده میلادی به تعویق بیفتد. از طرفی این دو محصول برتر سونی قرار است در نمایشگاه CES 2015 معرفی شوند.

65fv35em92kvov98gp.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها