کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

واردات گندم نشان می‌دهد در مسیر اقتصاد مقاومتی نبوده‌ایم


کد خبر : ۸۸۱۰جمعه، ۲۸ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۴:۱۵۱۸۵۷ بازدید

نماینده مردم بروجرد در مجلس، خودکفایی کشور در محصولات کشاورزی را از مقدمات اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: اگر کشاورزان مورد حمایت نباشند، طبیعی است که ...

نماینده مردم بروجرد در مجلس، خودکفایی کشور در محصولات کشاورزی را از مقدمات اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: اگر کشاورزان مورد حمایت نباشند، طبیعی است که بخواهیم گندم از دیگر کشورها وارد کنیم.

بهرام بیرالوند نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش قیمت نان، گفت: مهمترین مطالبه مجلس از دولت بهبود وضعیت اقتصادی کشور است و این مهم تنها با توجه به سیاست های اقتصاد مقاومتی حاصل می شود.

وی با با انتقاد از افزایش قیمت نان، افزود: ما اعتراض خود را نسبت به افزایش قیمت نان به دولت محترم اعلام کردیم چرا که این اقدام دولت موجب نارضایتی اقشار ضعیف جامعه شده است.

نماینده مردم بروجرد همچنین گفت: یکی از مهمترین مولفه های اقتصاد مقاومتی این است که ما به تولید فکر کنیم و از ورود کالاهای غیرضروری به کشور خودداری کنیم؛ اینکه در کشوری مثل ایران با ظرفیت بسیار زیاد کشاورزی، بخواهیم گندم وارد کنیم نشان می دهد که ما به سیاست های اقتصاد مقاومتی توجه نکرده‌ایم.

وی خودکفایی کشور در محصولات کشاورزی را از مقدمات اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: کشاورزان ایرانی در صورتی که مورد حمایت دولت باشند می‌توانند نیازهای کشور را رفع کنند؛ مثلا در بحث گندم ما به خوبی می توانیم خودکفا شویم اما اگر کشاورزان مورد حمایت نباشند، طبیعی است که بخواهیم گندم از دیگر کشورها وارد کنیم.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها