کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

هنوز برای رسیدن به راه‌حل فاصله داریم


کد خبر : ۸۷۵۹سه شنبه، ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۲:۵۶۴۱۸۰ بازدید

عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته‌ای پس از رایزنی با آمریکایی‌ها در ژنو با بیان اینکه در موقعیتی نیستیم که مذاکرات را قضاوت ...

عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته‌ای پس از رایزنی با آمریکایی‌ها در ژنو با بیان اینکه در موقعیتی نیستیم که مذاکرات را قضاوت کنیم، گفت: فضای جلسات بسیار خوب است، اما در اینکه به راه‌حل برسیم هنوز فاصله وجود دارد.

سید عباس عراقچی معاون امور حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه و عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته‌ای پس از پایان گفت‌وگوهای دوجانبه با آمریکا در ژنو در گفت‌وگو با واحد مرکزی خبر اظهار داشت: هنوز در مراحل اولیه هستیم و شش ساعت گفت‌وگو کردیم.

عراقچی افزود: تقریبا درباره همه مسائلی که مطرح است به خصوص بحث تحریم‌ها بحث‌های مفصلی هم در سطح معاونان و هم در سطح کارشناسی صورت گرفت.

وی افزود: عصر سه‌شنبه گفتگوهای دوجانبه با بقیه کشورهای 1+5 ادامه می‌یابد و چهارشنبه جلسه‌ای با همه اعضای گروه 1+5 خواهیم داشت.

عراقچی گفت: به دلیل آنکه بحث‌ها خیلی جزیی و خیلی ریز شده است در برخی از موارد راه‌حل‌هایی وجود دارد و در بعضی از مراحل هنوز باید بیشتر تلاش و بحث شود.وی با اشاره به اینکه در موقعیتی نیستیم که مذاکرات را قضاوت کنیم، گفت: فضای جلسات فضای بسیار خوبی است، اما در اینکه به را‌ حل برسیم هنوز فاصله وجود دارد.

عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته‌ای همچنین گفت که رایزنی‌ها با آمریکایی‌ها امروز -سه‌شنبه- هم ادامه دارد. سید عباس عراقچی و مجید تخت روانچی معاونان وزیر امور خارجه ایران و وندی شرمن قائم مقام موقت و معاون سیاسی وزیر خارجه آمریکا پس از تمدید هفت ماه و هفت روزه توافقنامه ژنو روز گذشته در شهر ژنو به گفت‌وگو پرداختند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها