کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت اعلامی خودرو دنا قطعی و غیرقابل تغییر است


کد خبر : ۸۷۲۳دوشنبه، ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۱:۲۸۵۶۶۴ بازدید

رئیس شورای رقابت با اعلام اینکه قیمت 42 میلیون تومانی خودروی دنا، نتیجه کار کارشناسی کارشناسان مرکز رقابت است گفت: به هیچ وجه قصد تجدید نظر بر روی قیمت دنا را نداریم.

مسئولان شرکت ایران خودرو قیمت 42 میلیون تومانی دنا را که اخیرا از دل جلسه شورای رقابت بیرون آمده است،ناعادلانه ارزیابی کردند.

عبدالله بابایی معاون فروش گروه صنعتی ایران خودرو گفت: خودرو نمی تواند با زیان وارد بازار شود و قیمتی به آن تعلق بگیرد که نه قیمت تمام شده خودرو و نه قیمت بازار آن است.

این درحالی است که رضا شیوا رئیس شورای رقابت گفت: قیمت، نتیجه کار کارشناسی کارشناسان مرکز رقابت است و به هیچ وجه قصد تجدید نظر بر روی قیمت دنا را نداریم.

درحالی ایران خودرویی ها و شورای رقابت، اختلاف شش میلیون تومانی در تعیین قیمت دنا دارند، رئیس شورای رقابت می گوید در تولید دنا از پلت فرم و موتور سمند سورن استفاده شده است که با احتساب آپشن ها و تجهیزات اضافی نمی‌تواند قیمتی بیشتر از 42 میلیون تومان داشته باشد.

اما عبدالله بابایی معتقد است که رنو داستر که اخیرا وارد ایران شده، خودرویی است که بر روی پلت فرم تندر "ال 90" سوار شده و اختلاف قیمت 50 تا 60 میلیونی با تندر دارد و پلت فرم نمی تواند ملاک عمل باشد.

معاون فروش گروه صنعتی ایران خودرو در پاسخ به این سئوال که درصورت توقف تولید، سرنوشت بیش از شش هزار نفری که دنا ثبت نام کردند چه می شود، گفت: برای این گروه از مشتریان تصمیم هایی خواهیم گرفت که بعدا اعلام خواهیم کرد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها