کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

آژانش مسافرتی جا اینجاس
فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
ایکاپ
نیسان
کانال تلگرام ایران جیب

در محدوده 160 میلیون تومان

کدخبر:۸۶۶۵شنبه، ۲۲ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۸:۱۶۸۰۳۰ بازدید

پنج سال است که سوناتا در سگمنت سدان های متوسط استانداردهای جدیدی در زمینه مصرف سوخت، جاداری و استایل تعریف کرده است و مدل 2015 نیز همین نقاط ...
در محدوده 160 میلیون تومان

 پنج سال است که سوناتا در سگمنت سدان های متوسط استانداردهای جدیدی در زمینه مصرف سوخت، جاداری و استایل تعریف کرده است و مدل 2015 نیز همین نقاط قوت فعلی را حفظ کرده و در کنار ارزش بیشتر در برابر مبلغ پرداختی را نیز اضافه کرده است.

سوناتا 2015 با کد LF شناخته می شود یک سدان متوسط خانوادگی 5 نفره است. هیوندا در سال 2015 طول، عرض، ارتفاع و ویل بیس (فاصله محور جلو و عقب) سوناتا را افزایش داده است. طول کلی 1.3 اینچ بیشتر شده، ویل بیس 0.4 اینچ افزایش یافته و عرض آن 1.2 اینچ بیشتر شده است. با اینکه سوناتا بزرگترین ویل بیس در این سگمنت را ندارد نسبت به رقبای عمده خود فضای سرنشین بیشتری ارائه می دهد.
 

2015 Hyundai Sonata - Action Profile


طراحی بیرونی سوناتای 2015 نسبت به قبل با وقار تر شده و طرح آن برگرفته از جنسیس سدان است که بیشتر روی جنبه لوکس بودن تمرکز دارد. داخل سوناتا مانند جنسیس شده است و کیفیت مواد بهبود یافته و لیست آپشنهایی که در آن به کار رفته از نوعی است که بیشتر در خودروهای لوکس دیده می شود. پنج سطح متفاوت تریم برای آن در نظر گرفته شده که شامل SE، Sport، Limited، Eco، و مدل تست شده در این مقاله Sport 2.0T است. سه موتور مختلف 4 سیلندر در دسترس هستند و تمام مدل ها (تریم ها) دیفرانسیل جلو هستند. تا سال 2015 یک مدل هیبرید با طراحی مجدد نیز اضافه خواهد شد ولی تا زمان عرضه مدل هیبرید 2014 در کنار مدلهای جدید فروخته می شود.


موتور و گیربکس:

مدل Sport 2.0T قوی ترین انتخاب در بین مدلهای 2015 است که 245 اسب قدرت و 352 نیوتن متر گشتاور دارد. این موتور به منظور رقابت با رقبای 6 سیلندر تنفس طبیعی مانند تویوتا کمری و هوندا آکورد طراحی شده است.مدل پایه با حجم 2.4 لیتر (تنفس طبیعی) 185 اسب قدرت دارد که نسبت به سال پیش 5 اسب کمتر شده است. هر دو موتور 2.0 و 2.4 مجهز به گیربکس 6 دنده اتوماتیک با قابلیت تعویض دستی هستند. در مدل 2.0 توربو امکان تعویض دنده ها از طریق شیفترهای فرمان نیز وجود دارد که برای خودرویی در این سگمنت هم خوشایند و هم غیر عادی است.
 

2015 Hyundai Sonata - Interior


موتور سوم در برنامه تولیدات سوناتا یک موتور جدید محسوب می شود. موتور مذکور از نوع 1.6 لیتر توربوشارژ 4 سیلندر با 177 اسب قدرت و 264 نیوتن متر گشتاور است. گشتاور این موتور به طور قابل ملاحظه ای از نمونه 2.4 لیتر تنفس طبیعی بیشتر است. برای دستیابی به کمترین مصرف سوخت این موتور 1.6 که فقط در تریم Eco نصب می شود مجهز به گیربکس 7 دنده دابل کلاچ اتوماتیک با قابلیت تعویض دستی است.

رانندگی با آن چگونه است؟

احتمالا بارزترین ویژگی شخصیتی سوناتا در بین تمام مدلهای آن سکوت مطلق آن است. سوناتا خودرویی ساکت است. جذب ناهمواریهای جاده با تعلیقی بی صدا بزرگترین نقطه قوت این سدان متوسط است. کیفیت سواری آن (فارغ از نوع تریم) به خوبی تحت کنترل بوده و هرگز خشن نیست. با اینکه شکایت خاصی نمی توان از قابلیتهای دینامیکی سوناتا کرد ولی رانندگی با آن هیجان زیادی ندارد. حتی قوی ترین مدل آن (اسپرت 2 لیتری توربو) مشکل جدی کمبود قدرت دارد ولی نسبت به مدل پایه خیلی سریعتر سرعتش به محدوده سرعت بزرگراه می رسد. در تست نشریه Edmunds مدل اسپرت در عرض 8.3 ثانیه به سرعت 96.5 کیلومتر رسید که در بین خودروهای 4 سیلندر دیگر در این سگمنت رقمی متوسط است. رقبای 6 سیلندر سوناتا حدود 2 ثانیه زودتر از آن به همین سرعت می رسند.
 

2015 Hyundai Sonata - Engine

 

در تست ترمزگیری نشریه ادموندز سوناتا Sport 2.0T برای توقف کامل از سرعت 96.5 کیلومتر نیاز به 38.1 متر مسافت داشت. با اعمال بیشترین نیروی ترمز، سوناتا تعادل خود را حفظ کرد و دایو دماغه خیلی کمی داشت. با اینکه پدال ترمز سفتی و حس اطمینان خود را در تستهای ترمز متوالی حفظ کرد ولی مسافت ترمز 1.5 متر افزایش یافت.

در مدل اسپرت 2 لیتری توربو علاوه بر شیفتر فرمان، غربالک فرمان در قسمت بالای پای راننده از نوع صاف است که نسبت به غربالکهای کاملا مدور در تریم های دیگر بهتر است. ولی همچنان هیوندا خودرویی اسپرت برای لذت رانندگی نیست. هوندا آکورد اسپرت که گیربکس 6 دنده دستی ارائه می کند رانندگی بسیار لذت بخش تری نسبت به سوناتا دارد.رانندگی با مدل Eco تعجب آور است زیرا نسبت به مدل پایه بسیار قویتر است و رفتار جاده ای مشابهی دارد و در عین حال کم مصرف ترین عضو خانواده سوناتا و از مدل اسپرت 2 لیتری توربو نیز ارزان تر است. همچنین از نظر امکانات نیز زیاد فقیر نیست و می توان با پکیج تکنولوژی صاحب آن شد که شامل آپشنهای اضافه ای مانند سیستم ناوبری، شناسایی نقطه کور و صندلیهای جلو با سیستم گرمایش و .. است.

در تمام تریم ها سه حالت رانندگی وجود دارد: Normal، Sport، و Eco که نوع کالیبراسیون گیربکس و عکس العمل دریچه گاز را با نیازهای شما هماهنگ می کنند. در مدل اسپرت سفتی فرمان نیز بیشتر می شود. اختلاف میان حالت Eco و Sport ناچیز است و اگر هنگام رانندگی صبر و حوصله تان از دیگران بیشتر است می توانید از حالت Eco اجتناب کنید.

 

مصرف سوخت:

اگر هدف شما از خرید سوناتا مصرف سوخت پایین باشد مدل Eco انتخاب واضح است. مصرف سوخت آن بر اساس استاندارد EPA در شهر 8.4 لیتر، در جاده 6.18 لیتر و در سیکل ترکیبی 7.35 لیتر در 100 کیلومتر اعلام شده است. البته مشکل اینجاست که مصرف آن فقط 0.78 لیتر کمتر از مدل 2.4 لیتری است که قیمت مدل پایه آن 2.125 دلار پایینتر است. ولی مدل 1.6 لیتری به خاطر گشتاور بهترش رانندگی لذت بخش تری نسبت به نمونه 2.4 لیتری دارد. مصرف سوخت در تریم های اسپرت و لیمیتد با موتور 2.4 لیتری (8.4 ترکیبی/9.8 شهر/6.7 اتوبان) و مدل پایه تریم SE نیز (8.11 ترکیبی/9.4 شهر/6.35 اتوبان) با همان موتور اعلام شده که مصرف بیشتر تریم های اسپرت و لیمیتد به گفته یکی از نمایندگان هیوندا به خاطر سایز بزرگتر تایر و رینگ و وزن تجهیزات اضافه آنهاست.

مصرف مدل اسپرت 2 لیتری توربو تست شده در این مقاله بر اساس استاندارد EPA در سیکل ترکیبی 9.04، در شهر 10.22 و در اتوبان 7.35 لیتر در 100 کیلومتر اعلام شده است که نسبت به مدل 2 لیتری توربو در سال گذشته در شهر 0.98 لیتر و 0.36 لیتر در 100 کیلومتر در سیکل ترکیبی کاهش مصرف داشته است ولی مصرف در اتوبان تغییری نکرده است. در تست نشریه ادموندز مدل اسپرت 2 لیتری توربو در سیکل ترکیبی 10.22 و در اتوبان 7.49 لیتر در 100 کیلومتر بنزین سوزاند.


داخل کابین سوناتا و امکانات آن چگونه است؟

به بیان ساده داخل سوناتا بسیار بزرگ است. احتمالا در کابین سوناتا هیچ وقت نیازمند فضای بیشتر نخواهید بود. افراد بالغ با سایز بزرگ در صندلی های عقب آن راحت خواهند بود و فضای سر و پا برای سرنشینان جلو در سوناتا جزو بهترین در کلاس خودش است. طراحی کنسول وسط نسبت به مدل قبلی که حالتی عمودی داشت بیشتر حالت افقی پیدا کرده و باعث افزایش عرض کابین شده است. با این حال در طراحی کابین ویژگی نوآورانه ای به چشم نمی خورد. حس جاداری سوناتا در تمام رقبای آن وجود ندارد.
 

2015 Hyundai Sonata - Front Seats

 

چیدمان دکمه های طوری است که استفاده از آنها را آسان می کند و برای سیستم ناوبری، تلفن، رادیو و سیستم های رسانه ای دکمه های جداگانه در نظر گرفته شده است. کنترل سیستم تهویه از طریق دکمه های مدور انجام شده و صفحه نمایش اینترفیس لمسی هیوندا که کار کردن با آن راحت است همچنان وجود دارد. در تریم لیمیتد صندلی های تمام چرم در دسترس هستند ولی صندلی های چرم نارنجی در مدل اسپرت 2 لیتری توربو بهتری ظاهر را دارند. صندوق بار سوناتا با حجم 461 لیتر با صندوق حجیم فولکس پاسات برابری می کند.
 

2015 Hyundai Sonata


سایه بان شیشه عقب، کروز کنترل با قابلیت توقف کامل خودرو، در هوشمند صندوق عقب که با نزدیک کردن کلید به آن و صبر کردن به مدت 3 ثانیه در صندوق اتوماتیک باز می شود، سیستم گرمایش و سرمایش برای صندلی راننده و سرنشین کناری راننده (برای صندلی عقب بنا بر سفارش)، سیستم گرمایش برای فرمان در پکیج Tech، بلوتوث، USB، خروجی اضافه، سیستم Apple CarPlay برای ارتباط iPhone با صفحه نمایش 8 اینچی سیستم ناوبری بخشی از امکانات ویژه سوناتا 2015 هستند. سیستم هشدار هنگام برخورد از جلو، سامانه شناسایی نقاط کور و سیستم اخطار خارج شدن از لاین از دیگر موارد قابل ذکر هستند.در میان تجهیزات ایمنی سوناتا 2015 می توان به 7 ایربگ (به طور استاندارد) که شامل ایربگ های زانوی راننده هم می شود اشاره کرد. مقاومت پیچشی شاسی 41 درصد و استحکام خمشی آن 35 درصد بهتر شده است. در تست موسسه NHTSA سوناتا 5 ستاره ایمنی دریافت کرد.

 

سوناتا برای چه افرادی مناسب است؟

اگر در جستجوی یک سدان متوسط هستید که بسیار جادار و ساکت باشد و کابین آن کاربردی باشد سوناتا 2015 قطعا همان خودرویست که دنبالش بودید. امکانات فراوان با قیمتی رقابتی و گارانتی 10 ساله/160 هزار کیلومتر دلایل دیگری برای انتخاب سوناتا هستند. در نقطه مقابل آن باید گفت موتور 2 لیتری توربو سوناتا در مقایسه با رقبای 6 سیلندر خود بسیار ضعیفتر است بنابراین اگر خودرویی خانوادگی با موتوری قدرتمند می خواهید سوناتا شما را مایوس خواهد کرد. همچنین فارغ از نوع تریم یا نوع موتور، سوناتا لذت رانندگی خاصی ندارد و اگر لذت یا هیجان رانندگی از فاکتورهای ارزشمند شماست در این سگمنت رقبای دیگری هستند که از این نظر به سوناتا برتری دارند.


2015 Hyundai Sonata - Front 3/4

کار.آی آر

بلیط هواپیما



دیدگاه ها

داریوش : 1393/9/2209:43:27،
95
67
سوناتا هرچقدر هم زیبا باشد با داشتن موتور 4سیلندر دارای نقص است.وموتور آن برای این بدنه سنگین ، بویژه اگر 5 نفر سرنشین داشته باشد،واقعا"ضعیف است.ولی درزیبایی واقعا خوب کارشده است.
علیرضا: 1393/9/2210:30:57،
73
202
من 2014 دارم در یک کلام بگم اشغاله اشغال بدرد نمی خوره خیلی نقص داره همه ماشینای کره ای اشغالن واقعا ادم پراید بشینه بهتر از کره ای
محمد: 1393/9/2211:18:23،
154
35
در پاسخ به علیرضا
من سوناتا 2011داارم الان بعد 80هزار کیلومتر کوچکترین مشکلی تا حالا نداشته فقط یه لنت عوض کردم
شما احتمالا بالاتر از پراید سوار نشدی اونم پراید چینی ایرانی
چون حتی همون پرایدم وقتی کره ای بود خوب بود از وقتی ایرانی و چینی شد خراب شد
ابر..........بهار: 1393/9/2211:58:03،
61
18
آقای علیرضا خان کره هم مال همون کره بوده ها.......بازمیگفتی پیکان یاپژوبهتربود
معین: 1393/9/2212:23:52،
62
25
من مدل ۲۰۱۲ دارم و واقعا راضی هستم البته فاصله زیادی با رقبای المانی داره ولی قیمتشم فاصله خوبی داره نصبت به ماشین های ژاپنی هم کم نمیاره.اگر باهاش مدارا کنین ماشین خوب و پاییه هس برای همه افراد خانواده
كاوه: 1393/9/2213:08:11،
53
22
داريوش جان اين موتور ( ٢٤٠٠ ) رو سانتافه راحت داره جواب ميده مطمئنأ رو سوناتا هم عملكرد خوبي داره . ١٨٥ اسب بخار براي يه سدان سايز متوسط كافي بنظر ميرسه
محمد: 1393/9/2213:48:07،
49
19
10 سال گارانتی یا 160 هزار کیلومتر؟؟؟

مشکل خودروهای کره ای در کیلومترهای بالا مشخص میشد که عملا با این گارانتی هیوندا داره اعلام بهبود کیفیت در محصولات جدیدش رو میکنه...جالبه

الان گارانتی ایراخودرو 2 ساله؟؟؟؟
اصغر: 1393/9/2214:03:37،
45
19
فكر كنم عليرضا منظورش اين بوده مجله ماشين داره توش سوناتا رو توضيح داده
حسين: 1393/9/2221:26:00،
37
19
عليرضا جان عزيزم شما همون پرايد رو بشين پسرم ماشين هاي كره اي رو ول كن براي دوستدارانش
امید: 1393/9/2223:24:15،
34
16
منمم 2012 داشتم عالــــــــــــــــــــــــــــتی بود فقط اتاقش تو دست انداز ی کم صدا میده
saman: 1393/9/2209:54:36،
54
25
ایرانجیب در محدوده 1000000تومان چی در چنته داری ؟
محمد: 1393/9/2211:31:31،
53
18
سوناتا اولش كه اومده بود قيمتش بين 28 تا 32 ميليون بود !! خيلي هم راجع به عهد بوق صحبت نميكنم. سال 85
علی: 1393/9/2210:17:32،
82
26
اینم مثل بقیه ما شینای هیوندا خو شگله ولی یکی از زیباترین ماشینا چه از نظر طراحی داخل چه بیرون نسبت به پولش سوناتا وای اف بود که هنوزم حرف واسه گفتن داره
کره کجاست و ما کجاییم
اون از سامسونگ که با اپل داره رقابت میکنه
اینم از خودروسازیش
madiazad: 1393/9/2210:38:48،
39
55
هنوزم میگم پول ب ماشین کره ای ندین شاید کیفیت از ام وی ام و لیفان برتر باشه کیفتیش خوبه اما ن زیاد یک چیزو میدونم تا چند سال دیگه چ بلایی قراره سرمون بیاد اونایی ک پول ژاپنی و بهترین خودرو های روزو ندارن برن چینی با کیفیت بخرن یا ایرانی کره مث زهر مهلک واسه ما ایرانیا میمونه ن دلالم ن وارد کننده ولی یک خبرایی ب گوشم خورده خواهشا بدون تعصب ب برند مورد نظرتون کره ای نخرین کره رو تحریم کنید بدترین دشمنون ن روسیه است ن یکسری کشور های عربی ن امریکا و اسراییل بدترین دشمنمون همین کره است بعدش ترکیه خداییش هرچی کالای ترک و کره ای استو تحریمش کنید جایگزینش فراوونه یک چیز دیگه بخرین وگرنه همه ملتو پشیمون میکنید
علی: 1393/9/2212:22:26،
49
16
شما که اطلاعات نداری
هیوندا حداقل با شرکت آسان موتور قرارداد پشتیبانی داره ولی
همین تویوتا ژاپن حتی اسم ایران وتو سایتش جز مشتریاش نزده با اینکه این همه ایرانیا ماشیناشو خریدن
تو تمام دنیا مردم از کشور غیر هم خودرو میخرن.تو آلمان که مهد خودرو طرف ماشین غیر آلمانی هم میخره
برزو: 1393/9/2211:13:14،
35
12
مقاله منصفانه بود.یک سدان نرم با ارزش بالا در برابر مبلغ پرداختی ولی بدون هیجان رانندگی
هادی: 1393/9/2211:25:59،
65
38
سوناتا ++++++++++
اپتیما ---------------------
امیدجون: 1393/9/2211:36:45،
40
17
هیوندا انصافا قشنگ کار میکنه منظورم کارخونشه اونا نه شورای رقابت(رفاقت)دارن نه مسلمونن ولی خیلی از ماها پیشرفته ترن.
sami: 1393/9/2211:43:34،
44
17
آقا من قبلاً یه بار درباره سوناتا 2015 نظر منفی داده بودم. از همین تریبون حرفمو پس میگیرم.

عذر میخوام.
سالارخان: 1393/9/2211:58:32،
26
12
ای خدا ایران خودرو وسایپا کجایید یه تعدادی ازاین مردم زنده اندمنتظرن نیست ونابودشون کنی چرا سواراین ماشین های خارجی نشن که سوار لگن شن که میکشدشون وکیفیت ندارن وباقیمت سرسام آورمیدنش به مردم.....
تنهای......تنها: 1393/9/2211:59:31،
39
29
مدل YFکه واقعاخشک وبدون هیجان بود.ولی خداییش فضای داخلش وبی سروصدابودنش عالیه
حرفه ای: 1393/9/2214:26:54،
38
20
دوستان توجه کنید که سوناتا YF 2014 ماشین خشکی نیست (نسبت به رده خودش)
ولی نسبت به ماشین های تویوتا خشکتر هست
دلایلی که باعث میشود فکر کنید ماشین خشکه:
۱-اسپرت بودن ماشین و نوع تعلیق نیمه اسپرت ماشین
۲-رینگ ۱۸ که دارای فاق کم هست (البته الان لاستیکا 225/45-r18 است که مناسب هست) که باعث کوبش میشود(در صورت عوض کردن با رینگ 16 و 17 و فاق بیشتر مشکل مرتفع میشود و ماشین بسیار نرم میشود)
۳-ارتفاع کمتر ماشین که باز هم به دلیل زیبایبی و اسپرت هست (شما الان کرولا ۲۰۱۵ را ارتفاعشو نسبت به سوناتا ببین که چقدر بالاتره)
۴-وزن زیاد ماشین
این ۴دلیل در بیشتر ماشین های اسپرت مثل پورشه و مازراتی ... هست و انها هم خشک هستن (البته سیستم های تعلیق متفاوت عملکرد متفاوت و نرمی متفاوتی دارند)
در ضمن در مدل های 2014 به دلیل رینگ 18 و فاق بیشتر مشکلی از لحاظ گیر کردن به سرعت گیر ندارد.
NF: 1393/9/2212:58:10،
43
30
سوناتا فقط مدل 2010 NF
امیر : 1393/9/2312:23:12،
31
18
ببخشید اشتباهی منفی دادم !
فرهاد: 1393/9/2213:14:04،
34
49
الانترا+++++
سوناتا-----
رضاااا: 1393/9/2213:37:29،
31
23
هرکی بگه سوناتا بدرد نمیخوره باید بگم یا دارن کلاس میذارن یا واقعا درکی از خودرو و ماشین ندارن

از لحظه ورود به داخل خودرو تا لحظه خروج از خودرو کاملا برنامه ریزی شدست و به نظر من هیچی کم نذاشتن ...

هروقت سوار سوناتا بشم برای سازندگان و طراحانش فاتحه میخونم ...
علی: 1393/9/2213:59:17،
53
38
سانتافه دو ایربگ 2015 +++++++++

سوناتا فول 2015 ---------------
مردم: 1393/9/2216:22:54،
31
15
کره ایها واقعا دارن پیشرفت می کنند با ایران شروع کردن ولی الان به هر حال دارن رقابت می کنند با دنیا شاید از کشور های کهزود تر شروع کردن عقب باشن ولی هر روز دارن می تازند تا برسند اما ما چی توی تولید یک پیچ و مهره موندیم
همین چین ۱۰سال نیست که تولید خودرو رو شروع کرده
اما داره کار می کنه
یک مطلب همین ۵سال پیش گیریبکس اتوماتیک نمیتونست تولید کنه اما الان داره تقریبا تولید می کنه ۱۰سال دیگه چه پیشرفتهای می کنه
ما هنوز داریم پیکان وانت میزنیم اونم بعضی قطعاتش هندی و چینی هست
از ماست که بر ماست
نمیخوان و نمیزارن و نخواهد گذاشت که ما پیشرفت کنیم
afshin: 1393/9/2220:25:44،
37
26
بره جنسیس کو÷ه آدم بخره بهتره تا این 2400سی سی مزخرف.البته واسه خانوادگی بخای جنسیس سدان کارکرده با اون موتور÷رقدرتش لااقل ازین بهتره...
علی: 1393/9/2221:45:55،
32
20
سانتافه فول 2015 +++++
سوناتا فول 2015 ------
داد: 1393/9/2222:56:06،
24
19
هـزارى هـم از هـيوندا تعريف بكنند واقعيت اينه كه ماشينهـاى متوسطى هـستند ظاهر ماشين زيبا است ولى باطن متوسط نسبت به ژاپن و اروپايى راه زيادى در پيش دارند به عنوان كسي كه هم ماشين كره ايى داشتم هم ژاپنى و اروپايى نظر دادم
afshin: 1393/9/2223:07:07،
31
17
سلام .من نمایشگاه دارم و این مطلب که الان عرض میکنم نظره شخصیمه،به اعتقاد من تو این رنج قیمت اپتیما حرف بیشتری واسه گفتن داره نسبت به سوناتا
رضا: 1393/9/2309:46:19،
24
17
ضمن اینکه سوناتا ماشین خوبیه ولی من داشتم و با ماشین هم مدارا میکنم سه بار (ضبط و قفل درب و کمک جلو )خراب شد؛ و سال 91 مزدا نیو خریدم و حدود 45000 تا امروز راه رفتم بدون اینکه کوچکترین ایرادی پیدا کرده باشه. نظر من ماشین های ژاپنی در کیفیت با کره ایی قابل مقایسه نیستند. این نظر من از روی تجربه روی این دو خودرو میباشد ضمن اینکه دوباره عرض میکنم سوناتا هم ماشین خوبیه.
سیروس: 1393/9/2309:52:30،
33
17
تو این رنج قیمت ماشین ژاپنی خیلی بهتره. تویوتا کمری؛ روا4 تیپ دو کم کارکرد. قابل قیاس از نظر کیفیت نیست.

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
تور لحظه آخری
نگین خودرو
آیسان پرواز
رزرو هتل

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

قیمت خودروی جدید پژو 301 از سوی ایران خودرو مشخص شد + شرایط فروش مرداد 96
آغاز فروش فوری پژو 508 در مدل 2017 برای اولین‌بار در ایران + قیمت قطعی / مرداد 96
قیمت جدید محصولات شرکت سایپا اعلام گردید - مرداد 96 / محصولات سایپا گران شد
قیمت جدید محصولات پارس خودرو اعلام شد / افزایش قیمت محصولات / مرداد 96
خودروی جدید هایما S5 جهت نمایش به نمایندگی‌های ایران‌خودرو آورده شد + تصاویر
آغاز فروش خودروی جدید MG360 دنده‌ای و اتوماتیک/ مرداد 96 + شرایط فروش
دستور جنجالی دقیقه نودی نعمت‌زاده حاشیه‌ساز شد
اعلام شرايط پيش‌فروش خودروهای رنو تندر90 و رنو ساندرو
مردم فریب فروش خودروهای زیر قیمت را نخورند + جدول
جدول قیمت پرطرفدارترین خودروهای وارداتی در بازار تهران
درآمد متوسط یک نانوایی چقدر است؟
جزئیات قیمت پرطرفدارترین خودروهای تولید داخل در بازار تهران + جدول
فروش خودروی ساینا اتوماتیک برای اولین‌بار تا چند روز دیگر - شهریور 96
تولید چند خودرو سواری در کشور متوقف شد
معرفی سریع‌ترین خودروی موجود در ایران
آسایشگاه خیریه
آنلاین جو
تور لحظه آخری
تورآنتالیا
فروشگاه اینترنتی مد و پوشاک دیجی استایل
بلیط هواپیما