کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

احتمال توقف تولید خودرو دنا


کد خبر : ۸۶۴۴پنجشنبه، ۲۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۹:۵۱۱۲۶۱۲ بازدید

بابایی تصریح کرد: به هیچ عنوان دنا را با قیمت مصوب شورای رقابت عرضه نمی کنیم و حتی اگر موضوع حل نشود، احتمال توقف تولید دنا نیز وجود ...
احتمال توقف تولید خودرو دنااحتمال توقف تولید خودرو دنا

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو در خصوص قیمت خودروی دنا که از سوی شورای رقابت تعیین شد، گفت: این قیمت مورد اعتراض ایران خودرو است و بزودی اعتراض خود را به شورای رقابت اعلام خواهیم کرد.

عبدالله بابایی سپس درخواست گروه صنعتی ایران خودرو را تجدیدنظر بر روی قیمت اعلامی از سوی شورای رقابت دانست، درخواستی که به نظر می رسد از سوی شورای رقابت رد شود. وی همچنین موضوع دیگری را مطرح ساخت و از احتمال توقف تولید دنا خبر داد. 

بابایی تصریح کرد: به هیچ عنوان دنا را با قیمت مصوب شورای رقابت عرضه نمی کنیم و حتی اگر موضوع حل نشود، احتمال توقف تولید دنا نیز وجود دارد.

رییس شورای رقابت در خصوص پیش فروش خودروهای دنا و تکلیف خریداران این خود نیز گفت: از خودروسازان درخواست اکید داریم تا زمانی که قیمت خودرویی مشخص نشده از پیش فروش آن خودداری کنند چرا که این موضوع هم اکنون به یک مشکل برای خودروسازان تبدیل شده است.

شیوا سپس به خریداران نیز توصیه کرد از پیش خرید خودروهایی که قیمت آنها معلوم نیست، خودداری کرده و خرید خود را به زمان تعیین و تکلیف نهایی در خصوص قیمت آن، موکول کنند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها