کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
دهکده ساحلی الیت
زیرپوش ضد عرق
ایکاپ
نیسان
کانال تلگرام ایران جیب

جیلی با سدان لوکس خود به جنگ رقبا میرود

کدخبر:۸۶۰۱سه شنبه، ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۶:۱۹۲۱۰۰۱ بازدید

کمپانی چینی جیلی از بزرگترین مدل سدان خود با نام جی سی 9 پرده برداری کرد.

جی سی 9 توسط پیتر هاربری سر طراح معروف ولوو که هم اکنون مدیریت طراحی جیلی را نیز بر عهده دارد طراحی شده است و معرف سبک جدید طراحی این خودروساز چینی میباشد .

سدان جدید جیلی در قسمت انتهایی خودرو از استایلی فست بک برخوردار است ….جی سی 9 با طولی معادل 4متر و 95 و عرض 1 متر و 86 یک سدان بزرگ محسوب میشود که با دو موتور 2400 سی سی و 3500 سی سی وارد بازار خواهد شد.جیلی یکی از اولین خودروسازان چین میباشد که تا سال 2018 کلیه محصولاتش با استاندارد ایمنی 5 ستاره یوروانکاپ اروپا تولید و عرضه خواهد شد.

جیلی GC9 اولین محصول جیلی می باشد که توسط طراح سابق ولوو پیتر هوربری طراحی شده است. هوربری که متولد انگلستان است در سال 2012 (2 سال بعد از واگذاری ولوو به جیلی توسط فورد) در سمت سرپرست طراحی جیلی انتخاب شد. بر خلاف دیگر برندهای چینی، ظاهر GC9 حرفه ای و کمی گمنام است. آنطور که جیلی می گوید در طراحی نمای جانبی GC9 از طرح هواپیماهای جنگنده، سوپر اسپرتها و حالت بدن یوزپلنگ هنگام دویدن و در طراحی داخل کابین (داشبورد و کنسول وسط) از پلهای سنگی باستانی چین الهام گرفته شده است. از نمای عقب تا حدودی شما را یاد هیوندا سنتنیال می اندازد و طرح جلو پنجره یادآور مدل مفهومی Universe از شرکت ولوو است که سال 2011 در معرض نمایش گذاشته شد.

در بسیاری از قسمتهای داخل کابین پوشش چرم به چشم می خورد. از امکانات GC9 (به عنوان بزرگ ترین و مجهز ترین محصول جیلی) می توان به دکمه استارت موتور، دکمه های کنترل سیستم صوتی روی فرمان، بلوتوث، تهویه مطبوع Dual-Zone، صندلی هایی با تنظیم برقی، سنسور پارک، دوربین دید عقب، سیستم صوتی اینفینیتی، صفحه نمایش لمسی 8 اینچی و مکانیاب ماهواره ای اشاره کرد.

این خودرو در چین با نام امگرند GC9 شناخته خواهد شد و اینطور که گزارش شده بر اساس پلت فرم ولوو S80 و بر پایه طرح مفهومی Geely KC که در نمایشگاه اتومبیل شانگهای معرفی شد شکل گرفته است. جیلی GC9 برای بازار چین و کشورهای غربی در نظر گرفته شده است.

از نظر این خودروساز، GC9 بلند پرواز ترین محصول جیلی از نظر طراحی، فن آوری، ایمنی و تواناییهای دینامیکی است.

جیلی این خودرو را برای رقابت با برندهای مطرحی مثل مرسدس بنز و بی ام و و آئودی ساخته است بنابراین زیر کاپوت جیلی سه نوع انتخاب برای موتور وجود دارد که عبارتند از 4 سیلندر 2.4 لیتر تنفس طبیعی با 160 اسب و 210 نیوتن متر، 4 سیلندر 1.8 لیتر توربو با 180 اسب و 285 نیوتن متر و 6 سیلندر 3.5 لیتر با 270 اسب و 345 نیوتن متر. گیربکس برای هر سه موتور 6 دنده اتوماتیک خواهد بود. موتور سوم مطمئنا توانایی حرکتی خوبی به GC9 خواهد بخشید.

با فاصله دو محور 2.85 متر، عرض 1.86 متر و طول 4.96 متر به نظر مشکل کمبود جا در GC9 وجود ندارد. شیب سقف طوری است که حتی در ردیف دوم صندلیها فضای سر زیادی برای سرنشینان وجود دارد.قیمت GC9 هنوز اعلام نشده و قرار است اوایل سال 2015 فروش آن آغاز شود.

8ri4z9iioyhviqz6k1np.jpg

ywb7i98dcbw7z588rff.jpg

6bb295zr5xnbjaokwsg.jpg

همراه مکانیک



دیدگاه ها

ahmad: 1393/9/1816:01:14،
226
95
طراحیش کپی شدس ولی قشنگ به نظر مباد
شرکت جیلی ماشینای خوبی تولید میکنه
امیدوارم قیمتش سرساماور نباشه!!!!!!!!
امیر: 1393/9/1816:40:29،
181
74
از این لحاظ که چین یک قدرت برتر تولیدی حساب میشه هیچ جای بحثی نیست اونهم به خاطر نیروی کارش که جمعیتش حدود 2 میلیارد نفره ! اما تو زمینه خودرو هیچ وقت خودروی لوکس به حساب نمیاد و هیچ وقت نمیتونه با غولهای بزرگ آلمان و ایتالیا و انگلیسی رقابت کنه وسلام ! فقط برای ایرانیا لوکس ممکنه به حساب بیاد که ایران خودرو و سایپا شدن یکه تاز فرغون سازی در ایران !
7321: 1393/9/1818:11:33،
166
26
حالا بياييد و بگيد اشغال چيني اگه اين ها آشغال هستن اونوقت ايران خودرو وسايپا چي توليد ميكنه؟
علی جون: 1393/9/1818:22:11،
173
24
متاسفم که ما با 40 سال سابقه خودرو سازی باید حسرت یه ماشین چینی با 10 سال سابقه رو بخوریم
و انصافا چه پیشرفتی کردن
علی جون: 1393/9/1818:23:24،
110
23
جواب امیر:
جمعیت مهم نیست؛ مدیریت مهمه وگرنه هند هم یک میلیارد جمعیت داره
یا مثلا سوئد و آلمان چه جمعیتی دارن ولی اونا کجا ما کجا
بابک: 1393/9/1818:35:53،
52
92
جلو پنجره رادیاتش خیلی ضایعه!!
جیب مردم: 1393/9/1818:58:25،
46
59
منظورش از جلیلی به جنگ رقبا میره چیه؟؟؟ یعنی نظام میخواد دکتر ظریف رو کنار بذاره و 2باره جلیلی رو بفرسته واسه مذاکرات؟؟!!! 2باره عقب گرد سیاسی؟؟
دلواپس: 1393/9/1819:19:42،
117
19
يادش بخير اولين چيني مملكت چري QQ بود كه به اسم ماتيز چيني يا ام وي ام ٨٠٠ بهمون انداختن ، و ما كلي مسخره كرديم
الان عرض ٧-٨ سال جيلي انقدر پيشرفت كرده كه ميخواد با اروپا رقابت كنه ، و ما باز مسخره ميكنيم
روزي ميرسه كه ملت توي صف ماشينهاي توليدي كنگو و سومالي سر و دست ميشكنن ، ما باز مسخره خواهيم كرد
خدايا اين سفاهت رو از ما نگير كه به همين دلخوشيم
omid86: 1393/9/1821:45:30،
49
26
واقعا کمپانیه خوبیه ماشیناش ایمن، زیبا هستند حتی همین Ec7 که تو ایران هست زیبا و ایمن هست و تنها خودرو چینیه که تو اروپا مجوز تردد داره و خودروی ایمن چینی شناخته شده،کمپانی جیلی سال 2009 کمپانی ولو رو خرید و از آن پس خودروهاش خیلی عالی شدند.
کاشکی خودرو سازای ما هم یاد بگیرن
کوکی(مزدا): 1393/9/1823:28:17،
54
21
مشکل اینجاست که تو ایران خودرو سازهای عزیزمون این سیاست رو دنبال میکنن:
تا مردم میخرن تولید میکنیم.
ببینید چه روزیه دارم اعلام میکنم.
از همین الان ایران خودرو و سایپا رو ورشکسته بدونید.
جالب اینجاست وقتی مردم هم اعتراض میکنن ، آقایون از تولیدات چند دهه قبلشون طرفداری هم میکنن.
فقط چند لحظه نگاه فکر بکنید با موتور 1300 پراید چند تا بدنه طراحی کردن که یکی از دیگری غیر استاندارد تر بود.یا موتور 1600 پیکان.
امیدجون: 1393/9/1909:33:00،
41
27
چشم تولید کننده های ایرانی کور.
.
.
.
نبینم بعد این کسی بیادو چرت وپرت درباره چین ومحصولاتش بگه.
.
.
.
ایکاش لا اقل تو چین زندگی میکردیم نه برای این ماشین واس آسایش بیشتر.
علیو: 1393/9/1816:01:29،
69
187
یه کپی برداری ناقص از سوناتا و ازرا
کارن: 1393/9/1817:23:08،
45
68
خودروی چینی یا از جلوش تابلو معلومه چینیه یا از عقب داد میزنه من چینی ام
این مدل جیلی از جلو داد میزنه؛-)
مشاور: 1393/9/1817:59:19،
86
23
خوبه دیگه بابا از فرغون هایی که سایپا و ایران خودرو دارند 20 سال یه تیپ می سازندو فقط چراغاشو عوض میکنند که بهتره ....
یه بارم که شده نظر انتقادی ندید ... دمشون گرم .
hldv: 1393/9/1818:29:11،
38
19
خوب همه ی خودروها چهار تا چرخ و چراغ و جلو پنجره و ... دارن. معنیش این نیست که همه ی ماشین ها از رو هم دیگه کپی شدن.
amg: 1394/9/2510:44:41،
5
4
عزیزم خود سوناتا و النترا هم کپی فورد فیستا هستن، کپی برداری خوب هیچ ایرادی نداره ولی اینکه ایران خودرو و سایپا به واسطه حمایت های بی چون و چرای وزارت صنایع دارن مردم بیچاره رو میچاپن ایراده، ای کاش ما لااقل همون qq یا ماتیز چینی رو خودمون میساختیم نه اینکه بعد از 50 سال هنوز داریم مونتاژ می کنیم.
آقایون خودروساز واقعا مایه سرشکستگی ملت ایرانن و سیاستاشون آدمو یاد سیاستای فتحعلی شاه قاجار میندازه
مسعود: 1393/9/1816:02:28،
117
37
اها این خوبه جداااا
بهروز: 1393/9/1816:08:12،
104
211
کسی که خودرو لوکس سوار میشه باید ساده باشه که جیلی میلی سوار بشه .

خودرو با اصالت معمولی +++

خودرو لوکس با برند چینی _ _ _
سيامك: 1393/9/1816:11:09،
85
73
يعني صنعت خودروسازي آلمان انقدر بدبخت شده كه جيلي بخواد باهاش رقابت كنه
چيزهايي مينويسيا !!!!
امیر: 1393/9/1816:45:42،
62
46
هنوز جیلی و خودروسازی چین خیلی راه داره که بخواد به جنگ با رقبا آلمانی یا امریکایی بره،کارخونه هایی مثل فولکس واگن و آئودی و ... سالها زحمت کشیدن و تجربه کسب کردن که تونستن تو اکثر کشورهای دنیا بهترین فروش رو داشته باشند.
این مدل خودرو جیلی شاید طراحی مناسبی داشته باشه ولی جدای طراحی کیفیت دوام خودروهای برتر دنیا رو هم داره؟ مثل خود ولوو که نمونه های قدیمیش هنوز پوسیدگی تو رطویت شدید اروپا ندارند.
مجید: 1393/9/1817:01:52،
38
29
انگلستان تنها کشوریه که تاکسی های داخل شهری یک شکل و یک مدل داره
شکل و مدلی که هیچ خودرو سواری تو اون کشور نداره
الان 3 ساله به طور کامل کارخانه تولید این نوع ماشین در چین هستش
و کلا همه چیش در چین تولید و به انگلستان میره
وقتی صنعت ی کشور رو پیشرفته ما که نباید چون تاجرهامون میرن بی ارزش ترین جنس اون کشور رو وارد میکنن
بگیم چینی به درد نمیخوره
ی نگاه به دورو برت بنداز نصف وسایل خونه و زندگیت چینیه
چون تو صنعت داریم درجا میزنیم
امیر: 1393/9/1820:50:55،
29
22
خیلی از قطعات تو کشورهایی که نیروی کار ارزونتر دارن داره تولید میشه یا حتی خود ماشین ،ولی اگه انگلستان طرح و نقشه و نحوه ساخت اون تاکسیهارو به چین نمیداد بازم اون تاکسی با اون کیفیت برای یه کشور سختگیری مثل انگلیس تولید میشد؟
چین میتونه کپی‌کنه‌ ولی طول میکشه کیفیت رو به پای اروپا و امریکا برسونه چون اونا مخترع هستند و تولید علم میکنند.
در ضمن توی انگلیس پر از تاکسی ها ‍آلمانی هست.
کیا : 1393/9/1816:12:03،
63
62
آخرش که نگاه کنی چینیه
محمد: 1393/9/1816:13:39،
104
37
چین هم داره به پیشرفتهای قابل ملاحظه ای تو صنعت خودرو میرسه،فرق بین حرف تا عمل یعنی همین،و ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم،کلمات ناتوانند در توضیح خیانتی که به مردم بی نوا میشه. خدا انشااله خودروسازهای ما رو نیست و نابود کنه
am: 1393/9/1816:15:40،
69
42
خیلی زیباست
ولی فکر نمیکنم اگه تو ایران بیاد همین قیافه رو داشته باشه
تازه قیمت 6 سیلندرشم فکر نکنم زیر120ملیون باشه خوب اگه اینطوری باشه ادم عاقل یه زره دیگه پول میزاره روش سوناتا می خره
حامد: 1393/9/1818:46:35،
34
25
طولی نخواهد کشید که باید یه چیزی بزاری رو پولت همینو بخری، قدیما میگفتن جنس فقط انگلیسی بعد ژاپن اومد قدرت خرید انگلیسی نبود گفتن فقط ژاپنی کمی بعد جنسای کره ای اومد گفتن فقط کره ای جدیدن میگن فقط تایلندی طولی نخواهد کشید که قدرت خرید تایلندی دیگه نیست و به جای اینکه جنسای ساخت زیمباوه رو نخریم میگیم جنس فقط چینی، یادمون نره جنس خوبتر نمیشه فقط قدرت خریدش که کم میشه بدتر به ز بد میشه
بهرام: 1393/9/1816:18:29،
51
29
خوباش واسه چین و بقیه کشورها اشغال هاش رو هم میدن به ایران و ما هم واسشون سر و دست میشکونیم، راستی کی بود میگفت تحریم یه کاغذ پاره بیشتر نیست..........
madiazad: 1393/9/1816:24:21،
80
58
الان همه میان میگن اح اح چه ماشینیه من ماشین چینی نداشتمو ندارم اما ماشین خیلی عالیه جیلی یکی از بهترین خودروهای چین در سطح جهانیه لطفا نظر بد ندین تا سوارش نشدین احتمال زیاد که ماشین خیلی عالی میتونه باشه یعنی از شر کره ای های مسخره خلاص میشیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟ باید قبول کرد که چین پیشرفت کرد امیدوارم دیگه ماشین بی کیفیت چینی و کره ای تو ایران نبینم بجاش بهترین ماشینای روز دنیا بیان خبر جدید ک مهندسان چینی با بنز درساخت بهترین بنز همکاریشونو شروع کردن
محسن: 1393/9/1819:00:07،
33
33
بهت منفي دادم چون توكه چيني نداشتي قطعا كره اي هم نداشتي وقتي چيزي رو نداشتي نبايد اينجور قاطعانه راجع بهش نظر بدي اگر به خودروي كره اي ميگي مسخره و بي كيفيت جاي كل خودروهاي چيني ته سطل آشغاله.
MADIAZAD: 1393/9/1821:08:18،
26
31
درسته هیچکدومشو نداشتم اما سوارشدم ماشین افراد دوروبر ام وی ام و لیفان ماشینای خوبی نبودن واسه سواری اما جیلی عالی بوده بعدشم ب چند دلیل ظاهرو باطن ماشینای کره ای از هردونظر مورد دارن شاید کیفیت از لیفان بهتر باشه اما خوب نیست فقط بلدن اپشن بذارن بعدشم ب دلایل اقتصاد سیاسی کره مثل یک زهر واسه ایرانه تاجای ممکن ازمحصولات کره ای دوری کنیم بهتره هشدار میدم اگه همین وضع تا چندسال دیگه ادامه پیدا کنه این ما مردمیم که ضررشو میدیم حالا صبرکنید ببینید چی گفتم
محسن: 1393/9/1910:33:56،
29
18
دوباره مجبور شدم بهت منفي بدم چون تنها با يكي دوبار سوار شدن به يك خودرو نميشه راجع به عملكرد خودروسازي يك كشور نظر داد كيفيت و عملكرد خودروسازي يك كشور در درازمدت و با مشاهده عمكرد طيف وسيعي از خوروهاي ساخت يك كشور تعيين ميشه . مثلا اين كه ميگن خودرو هاي چيني آشغاله بله هست درسته كه يك خودرو مثل اين جيلي از كيفيت لازم برخورداره ولي عملكرد كلي خودروهاي چيني طي ده سال گذشته بسيار منفي بوده . اما با مطلبتون در مورد زهر بودن خودروهاي كره اي براي بازار ايران موافقم . اين خيلي بده كه خانواده گرامي با ارتباطاتي كه دارند بتونند سه برند هيونداي كيا و جيلي رو وارد كنند وجوري بازار رو قبضه كنند كه كسي نتونه نفس بكشه چنين اقتصادي مسموم هست بازار سالم نيست ولي خوب چاره اي براي مردم نگذاشتن جز خريد خودرو كره اي چون 80 درصد بازار وارداتي شده اين خودروها و خودروهاي اروپائي هم كه قيمت بالائي داره.
عرفان: 1393/9/1816:28:19،
35
39
من به عنوان یک خریدار باید حق انتخاب داشته باشم و متناسب با پولم بتونم هر ماشینی که میخوامو بخرم!. قبول دارم که چین نسبت به قبل خیلی پیشرفت کرده ولی خب با این پول بی زبون که قرار به این ماشینا بدیم تو دنیا چه ماشینایی میشه خرید!؟ ظلم نیست واقعا؟ حق ما این ماشیناست؟
خشایار: 1393/9/1816:30:51،
59
74
بفرما ماشین به,این نازی باز یه سری نشستن میگن چینیه اشغاله.... بابا بس کنین دستتون به فرمونشم نمیخوره فقط بشینین بگین اشغاله! اره اشغاله سمند خوبه!!! ملت فقط بلدن غر بزنن همین چینیا ۲سال دیگه میشن غول خودرو ساز شمام ۲سال که هیچی ۱۰سالم بگزره بازم,نشستیدمیگید این اشغاله اون اشغاله! اصلا طرفداری ماشین چینی نمیکنم کلا میگم.
مهردادج: 1393/9/1816:31:33،
51
29
دوستان بايد قبول كنيم كه كشتي پيشرفت چين باسرعت تمام درحال پيشرفته ولي ما همچنان درحال ايراد گرفتن از صنعتش يه كم بخودمون بياييم قبل ازايرادهاي غيرواقعي ازچين خودمونو اصلاح كنيم
محمدرضا: 1393/9/1816:32:04،
37
36
به نظر شما بهترین ماشین چینی موجود توی بازار ایران چیه؟
( مثلاً از نظر: ایمنی، سرعت، شتاب، نرم بودن و فرمان پذیری مناسب، امکانات، وضعیت قطعاتش تو بازار و خدمات پس از فروشش، مصرف مناسب، قیمت مناسب و به صرفه و…)
رضا: 1393/9/1818:36:03،
28
34
اول mg بعد جیلی جدیدا هم فاو و برلیانس البته هنوز سوار نشدم نمی تونم نظر بدم
امید: 1393/9/1909:19:40،
24
21
کلا دو تا برند مطرح چینی داریم که تو ایران هم هست.
1.جیلی 2.ام جی
بقیه شون باید امحتانشون رو پس بدن ولی اصلا سمت خودروهایی مثل X33,X60,جک توجوی,MvM 315,نرید.
فقط جیلی و ام جی خوب هستند.
مهردادج: 1393/9/1816:35:51،
51
31
آفرين به مردم ودولت چين كه اينهمه غيرت وپشتكار دارن دوستان بخدا بخودمون بياييم داريم ازغافله اقتصاد دنيا عقب مي مونيم مطالب بدردبخوربنويسيد
مهدی: 1393/9/1901:43:35،
33
31
mg که چینی نیست . اونجا سر هم میشه . خواهشا" اسم این ماشینو کنار ماشینای زاقارته چینی و کره ای نیارید . حالم بد میشه آخه
ali: 1393/9/1816:36:05،
49
37
ما کجای این داستانیم.یه روزی حسرت اینا رو باید خورد
مرصاد: 1393/9/1816:37:33،
66
37
چين تا5 سال ديگه كل صنعت خودرو سازي جهان را هم از نظر كيفيت بالا قيمت پايين تسخير ميكنه
madiazad: 1393/9/1816:59:38،
30
26
کاملا با نظرت موافقم اما من موندم کجای حرفم غیر منطقیه ببین چقد منفی دادن بمن همین کارارو میکنن ک کشور پیشرفت نمیکنه بعدش میگن اله بله اول باید فکر خودتونو درست کنید ای جماعت وگرنه 100سال دیه وضعتون بدتره اونموقع باید ماشین افغانی با هزار منت سوارشینا
مجید: 1393/9/1816:52:13،
26
24
موضوع ماشین چینی و غی چینی نیست
خیلی از برند های دنیو الان قطعات خودشونو کو چین ت لید میکنن
خودرو های چینی کاملا کپی شده هستش
موتور گیربکس کاملا پک سازنده های مطرح دنیاس
مشکل اصلی ما
ارزش واحد پولی کشورمونه که خیلی پایینه و قیمت اینجور ماشین هارو میبره بالا
وگرنه با شرایط 3 سال پیش
این ماشین هارو با 30 تا 40 ملیون میشد خرید
یادش بخیر ماکسیما 42 ملیون بود
الان ال90 تو این قیمته
تا اوضاع پولی و دلار مملکت درست نشه
همین وضع ادامه داره تا............. ما پیر بشیم
فرهاد: 1393/9/1817:08:59،
26
18
فقط خودرو صفر از ایران فرغون و سایبا بابا نخرید.با تشکر
امیر خندونک: 1393/9/1817:17:39،
35
20
بیاد من که نمی تونم بخرم الکی لایک کنید که الکی خوش باشم
بنده خدا: 1393/9/1817:23:38،
25
24
جیلی ماشین بدی نیست اما حتی ماشین های بدشم گرونن مثلا 70ملیون برای امگرن7 گرون نیست چرا هست خیلی هم حلا فکر کنید این بیاد چنده به نظر من اینا رو نخرید بابا یه زره بزارید روش ماشین های خوب بخرید
یکی: 1393/9/1817:25:35،
25
19
بابا خوباش میره امریکا و اونورا اشغالاش میاد ایران
علیرضا: 1393/9/1817:26:52،
35
24
به نظرتون ایران میاد؟
میاد:مثبت
نمیاد:منفی
R: 1393/9/1817:49:50،
28
50
پژوپارس سال +


206تیپ 5 -
ا: 1393/9/1817:53:12،
19
27
بابا خیلی بهتره سو ناتا این چیزاست مگه سوناتا چیه چینی در پوست کره
آدم: 1393/9/1818:06:24،
24
25
دولت های ایران تا 1000 سال دیگه به بهانه حمایت از تولید ،جیب ملت را خالی میکنند و همین آش و همین کاسه است ،پراید مدل 1450 پراید مدل 1579 و...

وزیر صنعت وقت 1000 سال دیگه:

برای جلوگیری از ورشکستگی فرغونسازها مجبوریم 5000 درصد گمرک از خودرو ها بگیریم .
سمند: 1393/9/1818:25:28،
33
23
اصولا ماشینهای چینی ظواهر زیبا ولی به لحاظ فنی ضعیفند
shayan: 1393/9/1821:01:02،
29
33
یه نگا به قدرت موتورش بنداز بعد نظر بده، این سوناتا و اپتیما رو قورت میده
سمند: 1393/9/1908:37:20،
28
22
اقا شایان قدرت موتور ام وی ام 530رو نگاه کن با تویو تا یاریس مقایسه کن.بعد نظر بده
سمند: 1393/9/1908:42:48،
32
28
ببخشید اشتباهشد اموی ام 513
كاظم: 1393/9/1818:56:40،
39
24
خيلي قشنگه مشخصات فني اش هم خوبه ولي لامصب نمي دونم اين اسم "چين" چيه كه برچسبش روي سفينه فضائي هم بخوره دبگه به دل آدم نميشينه.
هوم: 1393/9/1819:32:27،
30
23
به نظر تناسبي بين قسمت جلو خودرو با عقب اون در نيم رخ وجودندارد
omid: 1393/9/1820:59:14،
18
29
اتفاقا طراحیش بی نظیره،شما فکر میکنی باید مثله پیکان جلو عقبش یه ارتفاع داشته باشه!!
واقعا ایول داره ظرف چند سال کمپانی جیلی ماشینی با این طراحی و قدرت موتور ساخته
وحید ر: 1393/9/1821:09:25،
21
28
رقابت با بنز و ب ام و؟ خیلی بهش ارفاق کنند اجازه بدن با سوناتا رقابت کنه
سالار: 1393/9/1821:44:29،
36
56
لطفا نظر بدین میدونم نمیشه حتی مقایسه کنید

رنو فرانسه با کیفیت مثل مگان +++++

جیلی چینی با کیفیت مثل جی سی 9جیلی ----------
mohsen: 1393/9/1822:12:06،
30
27
جناب سالار هنوز واسه نظر دادن راجع به ماشینی که امتحانش رو پس نداده زوده چون جیلی GC9 وارد بازار نشده که بشه با ماشین دیگه ای مقایسش کرد ولی اگه مثلا با جیلی امگراند7 مقایسه کنیم مسلما مگان ماشین بهتری هست.
شاهین: 1393/9/1822:54:16،
32
31
داداش جیلی الان دیگه فقط جیلی نیست بلکه ولو و جیلی با هم هستند و کیفیتش فوق العاده است شما قدرت جیلی رو با زیباییش رو نگاه کن بعد اومدی با مگان که تاریخ مصرفش گذشته مقایسه میکنی،،،،،،،،،،،،،،،،،،مگان از همین جیلی Ec7 که تو ایرانه هم موتورش ضعیفتره هم ایمینیش کمتره هم رخ نداره آخه مگان چیه که تو ایران بالاش 100 ملیون میدن ولی تو اروپا لگد هم بهش نمیزنن
سعید: 1393/9/1902:20:35،
26
25
اقای سالار خودروی اوروپا رو هیچ وقت با اسیای اونم چینی هیچ وقت مقایسه نکن جیلی حتی با رنو 5 هم قابل مقایسه نیست اونایی که منفی میدن یه پاشون گیر کرده تو فروش جنس چینی .
من یه جیلی داشتم 10 ملیون زیر قیمت دادم تا بتونم یه دستگاه رنو فلوینس بخرم الانم خیلی راضی هستم از رنو واقعا ماشین اورپایی خیلی با کیفیته
سالار: 1393/9/1902:23:24،
27
26
اقای شاهین اینجاست که قیمت کیفیت رو نشون میده اونم بدون قیمت مگان 126 ملیونه .
محمد: 1393/9/1911:15:05،
64
35
شاهین خان تو مورد ترمز و تصادف همه میدون که مگان از جیلی خیلی سر تر هست چه برسه کیفیت و شتاب برو یه سری خیابونای تهران رو نگاه کن پلیس بزرگراه مگان ونیسان تیانا سوار میشه . جیلی برندش تازه به دران رسیده پفکی است
خمثار : 1393/9/1822:02:44،
38
43
من که حاضرم دست دوم های اروپایی و ژاپنی و کره ای بگیرم ولی چینی هرگز که لگنی بزک کرده ای بیش نیستند
سعید: 1393/9/1822:10:10،
31
22
اینجااختلاس رابچسب !؟
hamid: 1393/9/1823:19:36،
31
21
اتومبیل خوبی به نظر میرسه
حمید: 1393/9/1823:24:52،
27
31
درسته به پای اتومبیل های ژاپنی و کره ای یا امثال بنز و بی ام و نمیرسه اما ظاهرا که قشنگه
مهرداد: 1393/9/1900:21:15،
29
46
ایران جیب جون، یه خواهشی ازت دارم اونم اینکه دیگه از ماشینهای ایرانی و چینی خبر نذار. به خدا دیگه حال آدم به هم می خوره از بس قیافه این گاری ها رو میبینه. تو رو جون هر کس دوست داری از اینا خبر نذار.

مرسی.
aszasz: 1393/9/1908:28:44،
28
24
ایول کارشون درسته
زلزله: 1393/9/1908:53:22،
22
32
زنده باد پراید رانا سمند
یوقون دامار: 1393/9/1908:55:53،
30
26
اره جلو پنجره ماشینای چینی با ارم جلو وعقب خیلی ضایع هستش.....
رضا: 1393/9/1909:21:48،
25
26
من توصیه میکنم شما بجای غر زدن پرایدت رو سوار شی و کاری به اینکارا نداشته باشی،امثال شما هستند که بجای یادگیری و پیشرفت فقط ایراد میگرن و غر میزنن و اینم وضعیت خودروهای داخلی ماست.
اميررضا: 1393/9/1909:15:05،
35
26
عزيزان چين هم كالاي درجه يك و دو داره، ولي به اروپا و امريكا صادر ميشن، مشكل از ماست كه درجه چهار چيني وارد كشورمون ميشه، چون مردم ما خريدار هين درجه كيفيت هستند
ش: 1393/9/1910:38:40،
35
22
قیمت چند

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
تور لحظه آخری
نگین خودرو
آیسان پرواز
رزرو هتل
آژانس مسافرتی بهار پرستوها

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

نتایج انتخابات ریاست جمهوری - 30 اردیبهشت 96 / نتایج شمارش آرا به تدریج اعلام خواهد شد
مکانیک به زبان ساده / عواقب تاخیر در تعویض تسمه ها
بیانیه حجت الاسلام رئیسی؛ بعد از اعلام نتیجه انتخابات
بازی خطرناک چری برای بازار ایران!
شرایط جدید فروش اقساطی محصولات ایران خودرو - خرداد 96
جدول شرایط پیش فروش کلیه محصولات ایران خودرو - خرداد 96
احتمال پیش‌فروش خودروی جدید پژو 2008 از سوم خردادماه
شرايط پيش‌فروش محصولات پارس‌خودرو به مناسبت آزادسازی خرمشهر
دور جدید پیش فروش خودروی جدید دنا پلاس - اردیبهشت 96
شرایط ویژه فروش نقدی و اقساطی خودروهای سراتو، چانگان و آریو - اردیبهشت و خرداد 96
تولید 2 خودروی سواری در کشور به صفر رسید
قیمت مدل‌های صفر پرفروش‌ترین خودروهای تولید داخل + جدول
شرايط فروش نقدی، اقساطی و ليزينگی محصولات شركت سايپا - خرداد 96
شرایط جدید فروش فوری محصولات ایران خودرو - خردادماه 96
خودروهای روسی که به ایران می‌آیند، چه شکلی هستند؟
آسایشگاه خیریه
تور لحظه آخری
تورآنتالیا
فروشگاه اینترنتی مد و پوشاک دیجی استایل
بازاریاب تجارت فردا
بلیط هواپیما