کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

در پایان معاملات امروز بورس تهران


کد خبر : ۸۵۹۶سه شنبه، ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۷:۴۸۲۰۰۸ بازدید

شاخص بورس امروز با نوسان زیاد سرانجام 5 واحد رشد را به ثبت رساند و در دامنه 71 هزار و 381 واحدی به کار خود پایان داد.

شاخص بورس تهران در بازار امروز رفتارهای متفاوتی از خود نشان داد. ابتدا روند مثبتی در پیش گرفت و تا نیمه 71 هزار واحد بالا رفت، اما نیمه معاملات منفی شد و دوباره در انتهای معاملات با رنگ سبز به کار خود پایان داد.

 شاخص بورس امروز رفتارهای متفاوتی از خود نشان داد به طوری که در ابتدای معاملات روند مثبتی در پیش گرفت و تا نیمه 71 هزار واحد پیش رفت، اما در نیمه معاملات با افت زیادی مواجه شد و تا کانال 71 هزار و 336 واحد عقب‌نشینی کرد این روند دوباره دچار تغییر شد و در ساعت حدود 11 روند نزولی بورس دوباره از سر گرفته شد تا اینکه در نهایت شاخص بورس تهران به رشد 5 درصدی رضایت داد.

در بازار امروز شرکت‌های ارتباطات سیار، مپنا، مخابرات، سایپا، گروه بهمن، توسعه صنایع بهشهر، نفت بهران، بانک ملت و ایران تراسفو از شرکت‌های بودند که تاثیر مثبتی روی شاخص بورس گذاشتند اما در مقابل شرکتهای فولاد مبارکه، بانک سینا، پتروشیمی فناوران، سیمان فارس و خوزستان و گل گهر نگذاشتند تا شاخص بیشتر از این میزان رشد کند.

همچنین امروز شرکتهای ایران تراسفو، گروه بهمن و صنایع آذرآب پر اقبال ترین سهم‌های بازار بودند، زیرا که با بیشترین تقاضای خرید مواجه شدند.اما شرکت‌های خودرویی مانند گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو، سرمایه گذاری رنا و سایپا دیزل همچنان مورد بی توجهی بازار قرار گرفته و بیشترین تقاضای فروش را به خود اختصاص دادند.

در بازار امروز حجم معاملات تقریبا متعادل بود به طوری که در مجموع 594 میلیون سهم به ارزش 160 میلیارد تومان داد و ستد شد و ارزش بازار سرمایه به 322 هزار میلیارد تومان رسید.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها