کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

آژانش مسافرتی جا اینجاس
کیان برنا
فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
نیسان
کانال تلگرام ایران جیب

خط و نشان کره ای‌ها برای ژرمن‌ها !

کدخبر:۸۴۵۳سه شنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۷:۰۰۹۶۵۷ بازدید

زمان چندانی از تصمیم کره ایها برای وارد شدن به عرصه سدان های بزرگ و لوکس نمی گذرد ولی در همین بازه کوتاه، اين خودروسازان چشم بادامي توانسته اند نه تنها موفقیت قابل ...

زمان چندانی از تصمیم کره ایها برای وارد شدن به عرصه سدان های بزرگ و لوکس نمی گذرد ولی در همین بازه کوتاه، اين خودروسازان چشم بادامي توانسته اند نه تنها موفقیت قابل توجهی را در زمینه فروش از آن خود کنند، بلکه عمال بزرگان این بخش از بازار را نیز وارد چالشی جدید كنند. جنسیس – همانطور که از نام آن نیز مشخص است - آغازگر  راه دشواری به حساب می آید که در آن نام هایی همچون مرسدس بنز کلاس ايي، سری پنج ب ام و، لکسوس جي اس و ... قرار دارد. نسل دوم جنسیس مدتی اندکی است که در بازارهای جهانی حضور دارد و در بازار داخلی نیز به سختی میتوان اتاق جدید این خودرو را با قیمتی بیش از 300 میلیون تومان یافت، تا این سدان لوکس 82 هزار دلاری نه تنها در فاکتور قیمت بلکه در بیشتر بخشها حرفهای فراوانی برای رویارویی در مقابل رقبا داشته باشد. 

نکات مثبت: تجهیزات فراوان در مقایسه با قیمت پرداختی، پنج سال گارانتی با سرویس‌های رایگان، سیستم تعلیق بسیار خوب با وجود بهره‌گیری از رینگ‌های 18 اینچی، بهبود کلی اتاق و قوای محرکه در مقایسه با نسل پیشین، فضای فراوان و جادار داخل و توجه زیاد به جزییات.

 نکات منفی: فرمان اندکی خشک‌تر از مدل‌های هم‌رده است، پیشرانه شش‌سیلندر پایه در برخی موارد پرمصرف نشان می‌دهد، برخی کاستی‌های ارگونومیکی در داخل و کاهش محسوس کیفیت سواری در صورت استفاده از رینگ‌های 19 اینچی.

نسل دوم هیوندای جنسیس در کشورهای مختلفی از جمله ایالات متحده، چین، تقریبا اکثر کشور‌های اروپای غربی، آمریکای التین، استرالیا و ... به صورت رسمی در نمایندگی‌های این شرکت قابل خریداری است و قیمت مدل پایه آن که خود از تجهیزات قابل قبولی نیز سود می‌برد برابر با 60 هزار دلار است. با نگاه کلی به این خودرو به راحتی می‌توان استراتژی هیوندای در متمایز ساختن جنسیس از سایر محصولات خود را متوجه شد. در واقع بعد از معرفی جنسیس، این شرکت نیز همانند همتایان دیگر آسیایی خود ( تویوتا، هوندا و نیسان ) خودروهای لوکس خود را در قالب برندی متفاوت با هدف هر چه لوکس‌تر و متفاوت کردن آن در قیاس با مدل‌های ارزان‌تر دیگر لحاظ کرده است. به همین جهت تنها در بخش انتهایی بدنه می‌توان نشان همیشگی هیوندای را دید که البته بهتر بود برای شناخته‌تر شدن این مدل در میان مصرف کنندگان، از نشان واحد در کل آن استفاده می‌شد.

نسل دوم جنسیس، لوکس‌ترین و پیشرفته‌ترین خودروی تولیدی این شرکت به حساب می‌آید ( در حال حاضر نسل جدیدمدل بزرگ‌تر اكوئوس یاهمان سنتنيال عرضه نشده است ) که عملا بزرگانی مانند نسل جدید آئودی آ6، سری پنج ب‌ام‌و و مدل جدید کلاس ايي بنز را هدف مستقیم خود قرار داده است. در این میان مدل‌های دیگری همچون جگوار ايكس‌اف و لکسوس جي‌اس نیز از گزند این خودرو در امان نیستند تا رقابت کره ای‌ها در یکی از دشوارترین حوزه‌های خودرویی جهان وارد مرحله جدیدی نیز شود.

در استرالیا ( بازار مورد بررسی جنسیس ) ، در سال گذشته بیش از پنج هزار و 400 دستگاه انواع مدل‌های سدان لوکس به فروش رسید وهیوندای امیدوار است تا در سال آینده حداقل یک پنجم این بازار را به تنهایی در اختیار خود گیرد. در این بخش، به دلیل این‌که اصوال خریداران از توانمندی مالی خوبی برخوردارند، فاکتور قیمت آن‌چنان پرقدرت و با نفوذ نیست ولی به صورت کلی اگر تنها ارزش در برابر مبلغ پرداختی مالک قرار گیرد،هیچ خودروی دیگری توان رویارویی با جنسیس جدید را ندارد، زیرا حتی مدل پایه 60 هزار دلاری آن فهرست بلند بالایی از تجهیزات و یک پیشرانه شش‌سیلندر را به عنوان قلب تپنده خود می‌بیند.

ترمز هوشمند، کروزکنترل تطبيق ‌شونده با قابلیت هدایت خودرو در ترافیک‌های شهری، چراغ‌های هوشمند جلو با قابلیت تغییر خودکار وضعیت نور بالا / پایین، سیستم هشدار خروج از خطوط در بزرگ‌راه‌ها، صندوق عقب با قابلیت باز شدن خودکار در صورتي که کلید در جیب شما باشد و دست خود را روی صندوق قرار داده باشید، صفحه نمایش بزرگ 9.2 اینچی لمسی با سیستم ره‌یاب ماهواره‌اي پیشرفته، سیستم صوتی لکسیکون با 17 بلندگو و ... بخشی از تجهیزاتی هستند که برای جنسیس در نظر گرفته شده اند. به طور کلی هیوندای با معرفی چنین خودرویی توانسته تصویر متفاوتی از ارزش برند را در معرض نمایش بگذارد که خود نکته مثبت قابل توجهی به حساب می‌آید.

در داخل، نمی‌توان بیان داشت که به طور کلی با یک فضای متفاوتی رو به روهستیم ولی در نقطه مقابل نباید آن را نیز تنها یک هیوندای آي40 با توجه به اقلام لوکس بیش‌تر دانست. در وهله نخست آن‌چه مشخص است، وسواس هیوندای در انتخاب مواد و پوشش‌های بخش‌های مختلف این فضا به حساب می‌آید تا مواردی همچون تودوزی چرم درها، صندلی‌ها و حتی لبه بالایی نشانگرهای رو‌به‌رو راننده در داشبورد به خوبی آن را با تمام هیوندای‌های دیگر متفاوت سازد. کار کردن با صفحه نمایش قرارگرفته در کنسول وسط داشبورد لذت بخش است به خصوص این‌که کیفیت تصویر بسیار خوب آن تصاویری شفاف با جزییات زیاد را نمایش می‌دهد و همچنین منوهای تا حد ممکن ساده و قابل درک برای هر فردی طراحی شده اند. البته همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد، برخی ایرادات به ویژه در مقوله ارگونومی قابل مشاهده است، مانند ایجاد نقطه کور در آیینه‌های جانبی هنگام دور زدن، صندلی‌های جلو آن‌چنان که باید در سر دورها بدن سرنشینان را در خود محکم حفظ نمی‌کنند و فاصله زیاد دکمه‌های فیزیکی کنسول وسط داشبورد از یکدیگر، گاهی اوقات دردسرساز می‌شود. سرنشینان عقب در نسل جدید جنسیس به لطف طول پنج متری بدنه که فاصله دو محوری بیش از سه متر را برای این خودرو به ارمغان آورده درهر دو مدل چهار و پنج‌نفره از فضای بسیار راحتی برخوردارند و در این بخش عملا شکایت چندانی نمی‌توان داشت. البته راحتی تنها با ایجاد فضای وسیع‌تر حاصل نخواهد شد، چیزی که کلاس ايي، سری پنج و آ6 با سیستم تعلیق خارق‌العاده خود در بهترین حد ممکن به وجود آورده‌اند. به همین دانایی جنسیس به واسطه پیشرانه شش سیلندر خود برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر در ساعت به 6.5 ثانیه زمان نیاز دارد

نگاهی دقيق به هیوندای جنسیس 2015 و رقباي آن

خط و نشان به سبک کره ایها 

جهت هیوندای یک سال تمام زمان صرف آزمایش‌های مختلف بر روی سیستم تعلیق جنسیس جدید کرده تا بهینه‌سازی ملموسی را در آن حتی با وجود رینگ‌های 18اینچی شاهد باشد. البته قدرت مانور آن را نمی‌توان با سلاطین فرمان‌پذیری این کلاس مورد مقایسه قرار داد ولی هیوندای نشان داده که یک خودرو می‌تواند بزرگ‌تر و لوکس‌تر از رقبای معررف آلمانی باشد و در عین حال فرمان‌پذیری قابل قبولی را نیز در اختیار راننده قرار دهد. به هر صورت تنبلی فرمان در مانورهای پشت سر هم و سریع و تمایل انحراف محور عقب در سر دورهای تند مواردی هستند که آن را با فاصله در پس آلمانی‌ها قرار می‌دهد.همچنین در صورت استفاده از رینگ‌های 19 اینچی سفارشی کیفیت سواری خودرو اندکی نیز کاهش می‌یابد که مطمئنا برای سرنشینان نکته چندان جالبی نخواهد بود.

پیشرانه شش‌سیلندر لاندای 3.8 لیتری این خودرو توانایی تولید حداکثر قدرتی برابر با 315 اسب بخار و گشتاور 397 نیوتن متر را دارد که دست‌کم در برابر مدل‌های پایه و رده‌پایین بنز، ب‌ام‌و، لکسوس و ... در موضع برتری قرار می‌گیرد. البته خریداران در ایالات متحده امکان انتخاب یک پیشرانه هشت‌سیلندر به حجم پنج لیتر و قدرت 425 اسب بخار را نیز دارند. جنسیس به واسطه پیشرانه شش‌سیلندر خود برای رسیدن به سرعت 100کیلومتر در ساعت به 6.5 ثانیه زمان نیاز دارد که البته در دورهای میانی تمایل به افزایش سرعت را تا حدودی از دست می‌دهد. مورد منفی دیگر در مصرف سوخت آن خلاصه می‌شود که گاهی تا بیش از13 لیتر در هر 100 کیلومتر پیمایش را روی ماشین حساب نشان می‌دهد !


lcczsi1t1ruwaibdt31.jpg

yqmx2gpxm31212zpj8d.jpg

7wnkbse4zcg1xtk4lv1.jpg

8ur98krf7e1ug8kw9ogu.jpg

sx6huf4z3720iqslkd3x.jpg

ikcopress

بلیط هواپیما



دیدگاه ها

ن: 1393/9/1110:16:38،
49
183
ولی فکر کنم دوتا از عکسا مال خودروی استون مارتین باشه ها
رضا: 1393/9/1110:29:27،
121
37
این لوگو جنسیس هست که جلوشه
حامد: 1393/9/1110:52:15،
114
24
بعضی از مواقع 100 کیلومتری 13 می سوزونه ... !!! این که خیلی زیاده واسه یه ماشین 3.8 لیتری !!!
تو مملک ما یه ماشین 1.8 لیتری اینقدر می سوزونه !!!
نوید: 1393/9/1110:53:57،
71
32
فعلا بیست ساله یه پراید داده ما هنوز همان پرایدیم وبس.
مهرداد: 1393/9/1111:59:56،
80
44
از حق نگذریم واقعا این مدل جنسیس خوشگله و ارزش خرید داره.
فرزاد: 1393/9/1112:19:47،
72
50
همونجوری که سامسونگ یک برند جهانی شد قطعا با برنامه ریزی کره ای ها هیوندایی تا 5 سال دیگه جای تویوتا را خواهد گرفت
سهیل: 1393/9/1113:34:34،
45
35
هه...این جلو ژرمن ها نقطه ته خط هم نیس...چ برسه ب خط یا نشان!!!
کره ای یعنی حجم موتور بالاو قدرت زیاد که نامناسب با کیفیت ساخت ماشین هستش... مصرف بالا ...یعنی سه سال بعد از خرید تازه روی واقعیشو بهت نشون میده!!!...داشتیم ک میگماااااا...البته بامعذرت از کره ای بازا که خیلی تند رفتم!!!
وحید: 1393/9/1121:36:02،
38
30
واقعا خوشکله
ولی با این قانون مزخرف ورود خودرو با حجم موتور بالای 2500 ممنوع حیف که دیگه نمیشه این ماشین ها رو دید
پرشیا: 1393/9/1201:44:25،
40
32
تو تبریز 42000 دلاره.چطور نوشته 82000 دلاری؟ از 38000 دلار شروع میشه تو آمریکا
بی رقیب در ایران: 1393/9/1110:18:54،
69
60
.
.
با توجه به خدمات و کیفیت و همچنین قیمت و.......... فقط تویوتا
.
+++++++++++++
.
پرفروش ترین ماشین جهان
جاهایی که محدودیتی برای انتخاب ماشین وجود نداره ............
نيما: 1393/9/1110:20:32،
97
39
واقعا خوشگله!!! اما آلماني كجا و كره اي كجا!!! البته براي ايران زياد هم هست
مردم: 1393/9/1110:22:14،
93
28
خب ما هم هسته داریم !
فواد: 1393/9/1110:23:15،
50
31
خدامیدونه اگه خودروسازی ایزان مثل کره پیشرفته بود این مسئولین چه حرفایی میگفتن. حالا با این کیفیت پایین آنچنن تعریفایی از ماشین می کنن که آدم فکر میکنه بهتر از سایپا و اران خودرو تو دنیا جود نداره. خداوکیلی ما هنوز اندر خم یک کوچه هم نیستیم!!! یعنی حتی وارد کوچه هم نشدیم
repsol: 1393/9/1110:30:09،
99
32
پژو 206 تیپ 5 صفر++++++++++
پژو206 تیپ 2 صفر--------------------
تشکر
kian: 1393/9/1111:03:48،
43
35
به نظر من اگرم خواستی تیپ 2 بگیری تیپ 5 لو اپشن بگیر الانم سایت بازه
2200 ارزون تره
آپشناش مثه تیپ 2 است ولی موتورش tu5
تیپ 2 خوبه چون کم اصطحلاکه ولی جدیداش معلوم نیس چیه ریسک نکن
اختلاف فول تیپ 5 با لو آپشنش:
باند درهای عقب
سنسور دنده عقب ندارد
تهویه دستی
آیینه دستی
شیشه بالابر عقب دستی
و نکته مهم اینه همه تیپ 5 چهار چرخ دیسکن ولی تیپ 2 عقبش کاسه ای

امیدوارم راهنماییت کرده باشم
علی: 1393/9/1116:36:52،
47
52
دوست عزیز 206 صفر نخر
فوق العاده بی کیفیت هستش این ماشین
داخلش خیلی صدا میاد
هیچ شباهتی به 206 های فدیم ندارن
خواستی بخری بگرد زیر 89 سالمش و بخر
صفر نخر
رضا: 1393/9/1110:33:13،
90
35
خدايي كره اي ها از نظر طراحي از ژاپنيها جلو زدن ولي خوب از نظر كيفيت هنوز با اونها فاصله دارند ولي اگه همينجوري پيش برن از اونا جلو ميزنن من يكسال اسپورتيج دارم فعلاً كه راضيم تا بعداً ببينم چطور ميشه
بيخيال: 1393/9/1110:37:47،
57
45
بازار كره جنوبي در تصرف خودروهاي لوكس الماني اين تيتر خبر چند روز پيش بود بايد از كره اي ها بپرسي چرا دنبال ماشين الماني هستن كدوم خط و نشون جمع كنيد بابا چند روز ديگه هم احتمالا ميخوان با بوگاتي و فراري و لامبورگيني مقايسش كنيد
محسن: 1393/9/1110:41:18،
47
30
سلام مافقط میتونیم درمورد خودرو و خودروسازی کشورها کشور های دیگه به اندازه اطلاعات وتجربمون نظر بدیم وگرنه مقایسه با ماشینهای داخلی که اصلا قابل بحث نیستیم شما الان دقت کنید 405 فرانسه کجا 405 ایران کجا ماحتی درکپی کردن هم ناتوانیم چه برسه اسممون رو بزاریم خودروساز کیا کره از پراید تا اپتیما مقایسه کن ما هم پراید رو از سواری به باری تبدیل کردیم
سوادکوهی: 1393/9/1110:53:26،
35
36
از نمای بغل خیلی شبیه BMW هستش مخصوصا جلوش
به هر حال باید گفت دمشون گرم
arash: 1393/9/1111:05:30،
45
30
سلام دوستان من یه مثال بزنم همین مینی بوس های هیوندای که داخل شهر دارن کار میکنن خداییش 5سال نیست که اومدن همه روغن سوزی افتادن از همه جاشون سرو صدا بلند میشه راننده هاشون همه از خرج بالاشون مینالن

حالا مینیبوس بنزای 40 سال قبلو با اینا مقایسه کنید وا قعا روتون میشه بگید هیوندای؟!!!!
شوشي: 1393/9/1112:30:42،
37
38
چه عجب يك ادم فني پيدا شد كه يك حرف درست زد هيوندايي در ايران فقط برند يك بار مصرفه تمامشون هم مشكله گيربكس دلرند ميگي نه! برو تعميير گاه اسان موتور
hkh: 1393/9/1111:09:33،
53
32
اشغالای کره ایو هیچوقت با ماشینای ژاپنی از لحاظ کیفیت ساخت نمیشه مقایسه کرد اونوقت همین حالت برای ماشینای ژاپنی با المانی برقراره با این تفاوت که هچوقت ماشین ژاپنی با ماشین المانی از لحاظ زیبایی و کیفیت قابل مقایسه نیست،،پس اصلا کره مال رقابت نیس چه برسه به خطو نشون کشیدن برا المان ها،البته برا افرادی که با جنسیسو ،ازرا، سوناتا کلاس میزارن این حرف خطو نشون کشیدن درسته
منصور: 1393/9/1111:18:08،
42
25
واقعیت اینه که کره ای ها برای ارزون کردن ماشین مجبورند از کیفیت قطعات بزنند هر کاری بکنند عمر مفید ماشین کره ای 5 ساله
امين: 1393/9/1111:48:45،
33
49
١٠٠٠ بار گفتم بحث مارك نكنين، تعصب بيجا كشيدن غيره منطقى هستش. من خودم يه جنسيس ٢٠١١ فول شركتى دارم كه از صفر دست خودم بوده تا الان كه ٩٦ هزارتا كار كرده با صفر كيلومتر مقايسش كنى فرقى نميكنه از بس كه اين ماشين خوش ساخت و با كيفيت هستش. داداشمم از اون موقع كلى ماشين از ماركاى كيا ، توياتا ، هيونداى، bmw عوض كرد كه الان پول خريد جنسيس منم نداره اونقدر كه زرر كرد. تو هر ماشينى استرس خاص خودشو داشت. اريون داشت كه همه ميدونبم چه ماشينى هستش اما زيبايي جنسيس رو نداشت، كادنزا داشت بازم رقيب جنسيس نميشود. گرنجور خريد بازم نشد Bmw 530 2010 xi دو ديفرانسيل خريد اون خوب بود ولى موقع فروش ٦٠ تومن زرر كرد. خلاصه هيونداى فقط جنسيس بخرى با وراكروز.
هادی: 1393/9/1112:04:16،
48
38
ضرر مجید جان نه زرر
Amin: 1393/9/1112:25:58،
55
80
زرر يا ضرر ؟
خدايا پولو به كيا ميدي آخه ...
محفوظ: 1393/9/1112:26:20،
32
45
جنسیس من هم absترمزش خراب شد شرکتی هم بود 6 ماه طول کشید تا آوردند البته گارانتی بود
امين: 1393/9/1121:11:33،
31
26
خدا پولو به من داده چون لياقتشرو دارم عزيزم قابل توجه بنده فوق ليسانس عمران سازه دارم و كلى جون كنديم تا الان لذت ببريم. شما همون به فكر غلط املائى گرفتن باش. مطلب نوشتم تا فهمت بالا بره …
hkh: 1393/9/1122:35:12،
55
24
از شمایی که فوق لیسانس عمران سازه داری توقع میره نوشتار صحیحو رعایت کنی در ضمن مدرک نشان دهنده ی لیاقت برای ثروتمند شدن نیست همچنین با سوادی شما دلیل بی سوادی ما نمیشه
رضا: 1393/9/1209:58:17،
20
29
بنده بعنوان دانشجوی رشته عمران بعد از دیدن زرر و ضرر که بدست کارشناس ارشد عمران نوشته شده بود به همراه داشکده و اساتید همه ترک تحصیل کردیم و اکنون در کلاس اول ایتدایی مشغول الفبا یاد گرفتن هستیم .

مهندس ارشد ، کجا درس خوندی ، ساده تر بپرسم چند دادی مدرک گرفتی ؟

شما از اون بساز بندازای هستی که 150 متر زمین 120 متر میشه سالن ؟!

دوستان زرر درسته ، شما بی سوادین ،
زرر

خخخخ
حسين: 1393/9/1112:09:29،
37
28
درسته. در آينده نزديك، بازار خودرو اعم از لوكس و معمولي از آن كره اي ها و در آينده ي دور از آن چيني هاست. آمريكايي ها و آلماني ها از گردونه خارج خواهند شد و كارخانه هاي خود را به چين، هند و كشور هاي ديگر منتقل خواهند كرد.
mohsen: 1393/9/1113:11:27،
46
28
دوست عزیز هیچ وقت کره نمیتونه کشوری مثل آلمان رو از گردونه خارج کنه چون همین خودرو سازان کره ای از خودشون هیچ ابتکاری ندارن و تمام طرحهاشون تقلید است و اگه آلمانیها نباشن دیگه کره ایها ایده ای برای تقلید کردن ندارن.
حسين: 1393/9/1113:16:36،
36
32
آقاي محسن عزيز، اگر خاطرت باشه زماني همين بحت شما در مورد لكسوس و بنز مطرح ميشد و متعصبين بنز اصلا" حاضر به مقايسه با لكسوس نميشدند ولي بعد ها ديديم كه لكسوس خودرويي بسيار موفق در بازارهاي جهاني شد و به شدت با بنز و ب ام و رقابت كرد. همين اتفاق در مورد كره اي ها خواهد افتاد. شك نكنيد.
mohsen: 1393/9/1116:55:54،
25
33
حرف شما درست ولی خودت هم داری میگی که لکسوس رقیب بنز و بی ام و شد ولی اونها رو از گردونه رقابت که خارج نکرد در ضمن هنوز هم لکسوس صبر میکنه اول مدلهای جدید آلمانی بیاد تو بازار بعد سعی میکنه با شبیه کردن مدلهاش به اونها باهاشون رقابت کنه و کلا تو دنیا چند تا شرکت هستند که طراحیشون چه از لحاظ ظاهری و چه از لحاظ فنی نو آوری حساب میشه مثل بنز بی ام و آؤودی فورد , وولوو, و تا حدودی تویوتا و بقیه تقلید کننده هستند.
amirali: 1393/9/1112:23:27،
26
22
واقعامحشره.منكه 320ثبت نام كردم هنوزنيومده بيادميفروشم اينو ميخرم خيلي نازه...بازم ميگن كره كجاژاپن كجا!من بيشترماشينارو داشتم واقعا بدور ازاغراق پيشرفت توماشين سازي خارجيو ميشه ديد حيف توايران همش فرغونسازي اسيرن!!!
mohsen: 1393/9/1112:28:55،
39
24
ما این وسط باید به حال خودمون افسوس بخوریم که یه زمانی همین کره ایها برای کارآموزی میومدن ایران خودرو و الان مهندسان ایران خودرو برای کار آموزی میرن چین !
سعید: 1393/9/1113:02:00،
40
33
این قیمتا رو از کجا آوردید؟هیوندای جنسیس مدل 2015 با موتور 3.8 قیمتش هست 38000 دلار،قیمت مدل اکوئوس هم هست 61500 دلار،میتونین توی سایتای معتبر خودرویی ببینید
محمد: 1393/9/1114:21:11،
23
30
کیا کادنزا واقعا از زمان خودش (2010) جلو تر بود و حالا بعد 5 سال طراحی بیشتر کره ایها به سمت اون رفت
امیر: 1393/9/1117:36:31،
36
21
ضمن اینکه ماشین های کره ایی بد نیستند و طراحی خوبی دارند ولی از نظر کیفیت خیلی مونده به ژرمن ها و ژاپنی ها برسه.
یکی: 1393/9/1118:01:38،
55
32
از جلو آئودی از عقب لکسوس !!!!!
....: 1396/5/2500:29:49،
3
4
جنسیس تنها کمپانی کره ای هست که از هیچ ماشینی الهام نمیگیره چون برند لوکس هیوندای رو تولید میکنه
hasan: 1393/9/1121:25:39،
37
25
غصه نخورید سایپا تا چند سال دیگه پراید رو با سوخت هسته ای به فضا میفرسته.اونوقته که هیوندا و کیا وحتی بی ام دبلیو قیافشون دیدنی میشه.
رضا رامسری: 1393/9/1200:06:39،
31
30
امین عزیز مهندس سلام خدا قوت دوست مهندس من خیلی تند جوابشو دادی دوست من خداوند همون طور که از کرمش بخشید یک روز هم میگیره پس شکر گزار نعمتهای خداوند باش و از خدا بترس و به مال دنیات نناز بجای پز دادن و سوسو زدن با مالی که خدا بهت داد برای اخرتت ذخیره ای جمع کن که همچی رو باید بزاری و بری و ضمنا من هم مهندس برق هستم و هم هیوندای ازرا دارم ولی بهش نمی نازم و یک جمله از قران سوره لقمان خداوند انسان خود پسند لافزن را دوست نمی دارد و ان شا الله خداوند برای همه گشایش ایجاد کنه ماشین خوب سوار شند.

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
نگین خودرو
رزرو هتل

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

آسایشگاه خیریه
پانی پی
تورآنتالیا
فروشگاه اینترنتی مد و پوشاک دیجی استایل
بلیط قطار