کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
دهکده ساحلی الیت
بیمیتو

لوکس سواری ارزان در ایران با محصولات کره ای !

کدخبر:۸۳۸۵شنبه، ۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۳:۵۹۱۶۷۲۰ بازدید

لوکس سواری در همه جای دنیا کار سختی است. هر چند رانندگی با خودروهای لوکس به دلیل امکاناتشان کار ساده‌تری است اما خریدشان هم به همان اندازه ...

خودرو نگار - لوکس سواری در همه جای دنیا کار سختی است. هر چند رانندگی با خودروهای لوکس به دلیل امکاناتشان کار ساده‌تری است اما خریدشان هم به همان اندازه دشوار است.

در ایران اگر بخواهید لوکس سواری کنید باید بالای ۵۰۰ یا ۶۰۰ میلیون کنار بگذارید. حواستان باشد که خیلی از بنز و ب‌ام‌وهایی که ما در ایران می‌بینیم اگر چه گران هستند اما در هیچ کجای دنیا لوکس به حساب نمی‌آیند که هیچ از قضا ماشین‌های دم دستی هستند و از ما نشنیده بگیرید بعضی‌هایشان مثل بنز E کلاس در کشورشان در سطح گسترده تاکسی هم شده‌اند. اما اگر بخواهیم لوکس سواری را تجربه کرده و آنقدرها هم پول ندهیم باید به سراغ کره‌ای‌ها برویم. دو خودروسازی که ظاهراً این روزها کلید خیلی از مشکلات خودرویی در کشور ما به حساب می‌آیند و خیلی از راه‌ها به آن‌ها ختم می‌شود. نه اینکه لوکس‌های کره‌ای ارزان باشند اما خب دست کم نصف لوکس‌های غربی قیمت دارند و در بعضی مواقع هم خیلی کمتر از آن‌ها. هیوندای گرنجور و کیا کادنزا دو خودرو لوکس از دو شرکت به ظاهر رقیب اما در باطن مشترک هستند که پایشان به بازار خودرو ایران باز شده است. از آنجا این دو خودرو را انتخاب کردیم که با استانداردهای جهانی لوکس به حساب می‌آیند و از طرف دیگر به نوعی کف قیمت لوکس سواری در ایران هم به حساب می‌آیند.


22kelgt620yekp4g2il.jpg

هیوندای گرنجور

هیوندای گرنجور لوکس‌ترین خودروی هیوندای نیست و بعد از جنسیس سدان قرار می‌گیرد. البته سطح امکانات آن با جنسیس سدان به خوبی رقابت می‌کند اما از نظر اندازه کوچک‌تر از آن است. هیوندای گرنجور را همان هیوندای آزرا نسل جدید هم به حساب می‌آورند. این مطلب هم درست است و هم نیست. هیوندای گرنجور خودرو مستقلی بود که از نیمه دهه ۸۰ میلادی تولید می‌شد و در کلاس بالاتری از آزرا قرار داشت. از سال ۲۰۱۱ به این سو هیوندای عملاً تولید مدل آزرا را متوقف کرد و تولید گرنجور را به جای آن توسعه داد. با این حال نام و آوازه خوبی که مدل آزرا در جهان به خصوص خاورمیانه و شرق اروپا داشت باعث شد تا هیوندای برند آزرا را به طور کامل از میان نبرده و مدل گرنجور را با هر دو نام تولید کند.

ظاهراً خرجش یک اسم پشت خودرو بیشتر نبوده است! دو ویژگی بدنه‌های لوکس در این دوره و زمانه کشیده بودن و حجیم بودن آن‌ها است.

هیوندای گرنجور از نظر حجیم بودن چیزی برای لوکس بودن کم ندارد اما کمی کشیدگی آن می‌توانست بیشتر باشد. البته خود هیوندای نیز گرنجور را در ردیف لوکس سایز متوسط قرار می‌دهد. اما کشیدگی کم بدنه در کنار شباهت بسیار زیاد طراحی آن با هیوندای سوناتا باعث می‌شود که در اکثر مواقع در نگاه اول نتوان این دو را از هم تشخیص داد. مخصوصاً زمانی که برای اولین بار گرنجور را می‌بینید یا اینکه به سرعت از مقابلتان عبور کند. شباهت بدنه این دو خودرو تنها در جزییات با هم تفاوت دارد. مثلاً طراحی کلی چراغ‌های جلو یکسان است و تنها در بخش انتهای بالای چراغ با هم تفاوت دارند و یا از نظر فرورفتگی روی درب موتور تنها از نظر عرض با هم متفاوت است.در نمای جانبی نیز این شباهت وجود دارد. این موضوع برای یک خودرو لوکس می‌تواند یک نقص به حساب بیاید. چرا که خودرو لوکس باید از نظر طراحی شاخص باشد. از طرف دیگر وقتی شما نزدیک به ۱۰۰ میلیون تومان بیشتر از سوناتا برای خرید گرنجور می‌پردازید، طبیعی است که خیلی خوشتان نیاید خودروتان شبیه به یک خودرو با این اختلاف قیمت باشد.

طراحی داخلی هیوندای گرنجور برخاسته از سبک ساده اما شیک است. کیفیت ساخت کابین بسیار بالا است. از مواد استفاده شده برای داشبورد گرفته تا صندلی‌ها همه و همه حس داشتن یک خودرو لوکس را به شما می‌دهند. صندلی‌های عقب خودرو کاملاً نرم و دارای زیردستی تاشونده هستند که آن را برای مسافرت‌های طولانی مناسب می‌کند. طراحی جلو داشبورد و چیدمان کلیدهای آن گرچه چشم‌نواز است اما اگر به کابین‌های شلوغ علاقه دارید، این خودرو در مقایسه با قیمتش جلو داشبورد خلوتی دارد. از نظر آپشن هم این خودرو تقریباً هر چیزی که دلتان بخواهد را دارد. اگر از آزرا سوارهای قدیمی بوده باشید و حالا این آزرا جدید را امتحان کنید مشاهده خواهید کرد که سیستم تعلیق آن به نسبت آزرا نسل قبل خشک‌تر شده و نرمی سابق را ندارد. در عوض این اجازه را به شما می‌دهد که قدرت مانور بالاتری داشته باشید. البته ساختار خوب و مبله کامل صندلی‌ها این ضعف را برطرف می‌کند.


svexjqh2aujkj2vm7z44.jpg

کیا کادنزا

کیا کادنزا هم به مانند هیوندای گرنجور دومین خودرو لوکس در خانواده خودش است. اما با توجه به آنکه خودرو لوکس کامل کیا یعنی کیا K9 وارد ایران نشده فعلاً کادنزا لوکس‌ترین کیای ایران به حساب می‌آید. رابطه کیا کادنزا و هیوندای گرنجور به نوعی به رابطه رولزرویس و بنتلی شبیه است. اگر رولزرویس را یک لوکس تشریفاتی به حساب آوریم، بنتلی لوکس اسپرت خواهد بود.کیا کادنزا در مقایسه با هیوندای گرنجور تشریفاتی‌تر و دارای طراحی سنگین‌تری است. هیوندای گرنجور به وضوح طراحی فانتزی در جلو و طراحی نیمه عضلانی در قسمت عقب خود دارد. طراحی کیا کادنزا کشیده‌تر به نظر می‌رسد. اگر چه اختلاف طول این دو خودرو آنقدرها زیاد نیست اما سبک طراحی کادنزا خودرو را کشیده‌تر نشان می‌دهد. همچنین طراحی جلو خودرو که با شیب کم و تقریباً عمود بر سطح زمین است بیشتر به ساختار طراحی خودروهای لوکس شباهت دارد.

در نمای جانبی نیز از خطوط برجسته عمیق استفاده نشده و به جای آن از زه کرومی در پایین خودرو استفاده کرده‌اند که ظاهر لوکس خودرو را تقویت می‌کند. در بخش طراحی داخلی با دو رویکرد متفاوت مواجه هستیم. استفاده از چیدمان خوب برای کلیدها و نمایشگر بزرگ‌تر، باعث شده تا جلو داشبورد لوکس‌تری را شاهد باشیم. اما در عین ناباوری می‌بینیم که کیفیت مواد استفاده شده در ساخت کابین این خودرو اصلاً در حد و انتظاری که از یک خودرو لوکس وجود دارد نیست.در بخش صندلی‌ها هم همین‌طور است. اگر چه در قسمت عقب فضای بیشتری برای سرنشینان هم به صورت عرضی و هم از نظر فضای جلوی پا وجود دارد و افراد بلند قد هم در عقب این خود کاملاً راحت هستند، اما صندلی‌های عقب به راحتی و مبله بودن صندلی‌های هیوندای گرنجور نمی‌رسند. به همین دلیل شاید فضای عقب کادنزا برای برگزاری مراسم تشریفات کارآمدتر باشد تا مسافرت‌های بلند.کیا کادنزا برخلاف سنت سیستم تعلیق نیمه اسپرت کیا، نرم و کاملاً منعطف است و برای مسیرهای پر دست‌انداز هم کاملاً می‌توان روی آسایش آن حساب کرد. از نظر آپشن‌بندی هم این خودرو کاملاً در سطح قابل قبولی قرار دارد.

کانال تلگرام ایران جیب



دیدگاه ها

متضرر: 1393/9/818:13:50،
153
33
این بنده خدا هی میگفت با صراف بمانید نبض بازار دست ماست من میگفتم این بابا چی میگه
Sajad Afshar: 1393/9/818:42:14،
82
30
هیوندای یک ماشین داره که از جنسیسم کوکس تره سنتیینتال اقای نویسنده
در ضمن ایا ix55 و mohave دیگه تولید نخواهد شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خوهشا جواب بدین
فصولی: 1393/9/819:09:23،
98
27
هیوندا وکیا تو کره مثل پراید و پژو تو ایران میمونه فقط با کیفیت خیلی بیشتر و مردمش از وقتی که دولت تعرفه های صادرات ماشیناشون رو کم کرده بیشتر ماشینهای المانی و آمریکایی سوار میشن در واقع هیوندا وکیا در کره ماشینهای قشر کم درآمدشون به حساب میاد
علی جون: 1393/9/819:10:58،
79
29
اگر اقایون خودروسازی کشور رو رقابتی کرده بودند و با دوتا خودروساز مطرح همکاری کرده بودند شاید الان اینارو باید با ماشین داخلی قیاس میکردیم
واسه ما فرق واقعیت با رویاست
رضا: 1393/9/819:14:14،
70
25
ای کاش یکیش مال من بود
صراف تولدی دوباره: 1393/9/820:44:01،
52
38
فرزندان من

با افزایش شدید دلار هیجانی نشوید و حس طمع در شما فوران نکند

افزایش امروز کاملا" هیجانی بود فریب نخورید
در معادلات من نهایت افزایش دلار در شنبه و یکشنبه 3350 بود ولی تا 3432 بالا رفت
هر رفت انفجاری برگشت انفجاری را به همراه خود دارد


زیاد به من نزدیک نشوید چون صراف شاید معکوس عمل کند و سرمایه های شما را ذوب کند

من از انسانهای احساساتی خوشم نمیاید
لاله؟!!! : 1393/9/821:03:12،
61
27
اگه ایران جیب حرف نزنه کسی میگه لاله؟!!!! آخه ماشین 100 میلیون به بالا ارزانه؟ آیا یک سوناتا yf که ارزان ترین لوکس هیوندا ارزانه؟!! آدم میمونه با این حرفا. الان یک ix35 بخوای بخری باید 130 میلیون پول بدی، ارزانه؟!!!!!!! آیا
ارتشبد: 1393/9/821:07:43،
47
31
یک راهکار عملی و تاثیر گذار برای برون رفت از وضعیت فشار ناشی از کاهش قیمت نفت برای اقتصاد کشور مینویسم

تنها گزینه ی باقیمانده برای ایران
گروهای مقاومت طرفدار ما را وادار کند به صورت غیر مستقیم چند چاه نفتی عربستان را منفجر کنند

این تحلیل احساسی نیست تنها راه حل است هیچ گزینه ی دومی وجود ندارد

امیدوارم ایرانجیب این نظر را نمایش دهد
رضا: 1393/9/822:01:50،
22
43
آقای فصولی وقتی یک چیزی نمید انی مجبوری اظهارنظر بکنی!!? همکار من کره ایه میگه تو کره ۸۰% مردم کره ازاین دو برند استفاده میکنند و۱۰ %هم از سانگ یانگ و بقیه از سایر برندها یی مثل سامسونگ رنو وسایر برندها ی خارجی یک همکار دیگرم هم تازه از کره آمده حرف‌های آنها راستایی میکنند!! آنها نسبت به تولیدات خودشان تعصب زیادی دارند واگر یک بنز ویک پراید برای بالاترین مقام آنها آماده باشد، مطمئن باش سوار پراید میشود!!!
حميد: 1393/9/822:51:08،
39
15
امثال همين دلال ها عامل بدبختي ما هستند خوب دو روز هم پول كثيف با كشيدن خون مردم بدبخت در بياري آخرش چي تهش تو كدوم قطعه بهشت زهرا مي خوان بخوابوننت يك ذره شرف هم بد چيزي نيست بعضي وقتها . گاهي فكر مي كنم كسي كه با زير فشار رفتن قشر عظيمي از مردم پول و پله به جيب مي زنند و تازه به خودشون افتخار مي كنند انسانند عايا؟ الان يك مشت دلال فرصت طلب مي خوان به من منفي بدن بگذار بدن هزار تا منفي هم بدين حقيقت همينه كه گفتم.
پرپروک: 1393/9/823:04:03،
24
17
ارزان.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!
علیرضا: 1393/9/823:33:52،
45
33
من چند ماه پیش مگان داشتم ماشین خیلی خوبی بود فروختم رفتم تو کار هیوندایی سوناتا 2014قبلش فکر میکردم ماشینای کره ای عالین وقتی سوناتا گرفتم فهمیدم یه آهن پاره بی خاصیته فقط امکانات داره کیفیت نداره آدم با پولش بره تویوتا بخره خیلی بهتره تا هیوندای یکی کمری میرزه به صدتا هیوندای و کیا ماشيناشون اشغاله تویوتا امکانات سوناتا و هیوندای نداره ولی خیلی خوبه ماشین یک عمره واقعا کره ای اشغاله
علی : 1393/9/911:28:20،
24
38
آقای علیرضا خدا از دلت بگه ...مگان لگن و کند رو با کیا یا هیوندا مقایسه میکنی ؟یه سر از این مملکت برو بیرون ببین تو اروپا ،آمریکا و... چقدر کیا و هیوندایی طرفدار داره گذشت اون زمونا.
اسفندیار: 1393/9/818:14:34،
122
30
هیوندای وکیا صدقه سر دولت مردان ما شده جز لوکس سواری وگرنه تو خود کره قشر کم درامد جامعه سوار میشن
مسعود : 1393/9/818:18:24،
94
24
هر 2 واقعا زیبا هستن ولی به ما چه ...اکثر مردم ایران قدرت خریدشون زیر 50 تومنه ...پس به ما نمیرسه ....شاید هم یه روز رسید !!!!!
سینا: 1393/9/819:02:18،
77
25
به یزدان گر ما خرد داشتیم کجا این سرانجام بد داشتیم
آیه قرآنم هست که ترجمش میشه خداوند سرنوشت قومی را عوض نمیکند مگر اینکه خودشون یه حرکتی بزنن
خلاصه همش از خودمونه دنبال مقصر نگردین
رضا: 1393/9/818:30:16،
64
25
بچه پولداررر!!!! قدرت خریدت تا 50 میلیون ن ن ن تومنه ه ه !!
ای بابا از زیر ده تومن حرف بزن... اکثر مردم که قالبا 60 تا 70 درصد جامعه هستن تا 20 تومن اونم با کلی ی ی ی ی ی وام میتونن یه پراید بخرن...
راستی ی ی ی ی روحانی مچکریم/
ج: 1393/9/1210:46:13،
24
23
تو که ده میلیون نداری ماشین بخری حتما دو سه تا گوشی داری و از صبح تا شب تو وایبر و واتس آپ و ..... غیره وقت میگذرونی بورو کارکن
ی: 1393/9/818:38:26،
58
22
یکی می نالد از درد بینوایی یکی میگوید بنز نمیخواهی!
شایان: 1393/9/818:44:34،
69
24
لوکس سواری ارزان اشتباه است باید میگفتید ارزان سواری گران
Ayat: 1393/9/905:13:19،
20
23
منظورت گران سواری ارزان بوده دیگه !!! آخه خیلی قیمتشون کمتر هست. با گمرک و غیره پولش میشه انقدر!@
مجمد: 1393/9/818:59:05،
20
85
فقط آزرا
هم از نظر طراحی هم از نظر لوکس بودن و ....
من که پول گیرم بیاد سوناتام رو رد میکنم میرم آزرا میگیرم
ساسان: 1393/9/819:33:52،
53
42
کادنزا آزرا رو میخوره
بابك: 1393/9/819:24:22،
68
38
فقط ماكسيما آدم ماشين ژاپني ميزاره ميره ماشين كره اي ميگيره واقعا كه ....
ماکسیما دوست: 1393/9/819:53:11،
57
22
آی گفتی،اگه ماکسیما جدید تو ایران بود مقایسه این دوتا باهاش مثال مقایسه جوجه کفتر با عقاب بود!!!اینا هیچ برتری نسبت به ماکسیما جدید ندارند،نه از نظر شتاب و قدرت و نه از نظر رفاهی
علی: 1393/9/911:30:05،
22
26
خز شده شدید.......
رضا: 1393/9/913:23:24،
33
29
فقط جنسیس کوپه
رو دستش ماشینی نیس!
جنسیس رو باید با بنز کوپه مقایسه کنی
فرجام: 1393/9/819:38:50،
47
32
از کی تا حالا اسباب بازی های کره ای 30000 دلاری شدن لوکس!!!!!!
محمد: 1393/9/819:44:36،
50
26
خودروهاي كره اي به هيچ عنوان لوكس بحساب نمي ايند بلكه فقط ماشين هاي حوب و ارزان و كم خرجي هستند كه در همه دنيا طرفداران طبقه متوسط دارند. ضمنا مرسدس بنز ، آئودي و يا بي ام و هميشه لوكس بوده و خواهند بود حتي اگر تاكسي باشند. در آلمان يا حتي فرانسه بنز كلاس اس تاكسي هم وجود دارد اما دليلي بر لوكس نبودن بنز نيست. در واقع شما نمي توانيد بنز را لوكس ندانيد بلكه بنز معنا و مفهوم و تبلور لوكس بودن در جهان خودروست. حتي كيفيت و سواري و مواد بكار رفته در يك بنز كلاس C را نمي شود با خودورهاي سايز بزرگ كره مثل كادتزا يا جنسيس مقايسه كرد
سینا: 1393/9/821:12:00،
29
51
یعنی قدری ک ایرانی ها سنگ ماشینهای ژاپنی رو ب سینه میزنن خود ژاپنی ها نمیزنن!!
طرف نوشته لوکسه حتی اگه تاکسی باشه!! اگه لوکس گرون قیمت بود ک تاکسی نمیذاشتنش دلبندم!
محمد: 1393/9/822:28:23،
39
24
اقا سينا اتفاقا برعكس در كشورهاي توسعه يافته بهترين و بادوام ترين خودروها را به عنوان خودروي تاكسي استفاده ميكنند مثلا در المان بجاي اينكه از فولكس به عنوان تاكسي استفاده شود از مدل هاي مختلف بنز استفاده ميكنند تا بتوانند مدت طولاني از ان استفاده كنند. ضمنا اگر بنز كلاس اس لوكس نيست پس بفرماييد چه ماشيني لوكس هست؟!!!!! البته معمولا مدل ساده اين خودروها به عنوان تاكسي استفاده مي شود. اما همين بنز كلاس اس در المان و فرانسه بعنوان تاكسي هم استفاده مي شود. تفكر ساير كشورهاي جهان با كشور ما فرق دارد كه تا ده سال پيش فقط بلد بوديم پيكان را تاكسي كنيم
كامران: 1393/9/820:00:40،
37
25
نكته اصلي خيلي جالب بيان شد: " از دو شرکت به ظاهر رقیب اما در باطن مشترک" يعني هيوندايي و كيا !! ترفند بسيار خوبي براي ايجاد رقابت كاذب و فروش محصول در ايران بكار بستن. در ضمن هيوندايي بعد از گرنجور (يا همون آزاراي خودمون) دو ماشين لوكس داره به نام هاي جنسيس و سنتنيال. البته ديگه روي سنتنيال خيري از آرم كمپاني هيوندايي نيست و تماما برند سنتنيال رو مي بينيد. دقيقا مثل داستاني كه لكسوس و تويوتا دارن.
sayed: 1393/9/820:41:52،
60
21
ظلم و ستم خودرو سازان ایران بالاتر از ستم مغول و صدام نتانیاهو در حق بشریت است خدا زودتر خودوسازان ایرانی را نابود می کند قاتلان جنایتکار بی آبرو
مردم: 1393/9/822:02:23،
26
24
ماشین فوق لوکس و فوق قشنگ و خیلی خوب و عالی
که همه توی ایران سوارش میشن
فقط و فقط پراید
تازه انواع و اقسام هم داره
ولی همش مثل همه
فقط بگین ماشالله به پراید و تولید کننده های انواع اقسام این ماشین

در جواب رضا باید بگم هم روحانی جون مچکریم
چرا چون ما رکورد زدیم
H: 1393/9/822:43:28،
30
42
باز این ژاپنی باز ا اومدن !
شما برين ژاپن زندگی کنین !
تعصب چشمتون و کور کرده که میاین یه ماکسيماي مدل سال 2000 میلادی و با سوناتاي سال 2014 یا 2009 یا اصلا 2006 مقایسه ميکنين !
کلی هم ویدئو خنده دار درگ گذاشتين که ماکسیما همه ماشيناي کره ای رو میخوره ! حالا باز همه چیز سرعت نیست که دلیل برتری باشه ، کدوم سیستم ترمز میخواد نگهش داره ! سیستم ترمز قدیمی 15 سال پیش ?! یعنی الان یه اولدزموبيل عراقی قدیمی بیاد تو کورس از گرنجور رد شه این یعنی گرنجور اشغاله ?!
هنوز نفهمیدين ماشین اتوماتیک از صفر بلند شدنش با ماشین دنده یکی نیست !
کریم: 1393/9/823:33:47،
21
23
200 میلیون و 300 میلیون ارزونه؟!!!!
کامران: 1393/9/900:20:40،
33
20
ایران خودرو هم به پژو پارس و سمند سورن میگه لوکس.
لطفا از این دو پدیده ی استثنایی و فوق پیشرفته هم بنویسید تا مردم از فناوریهای به کاررفته و بی مانند آنها آگاه شوند.
احسان: 1393/9/907:55:59،
20
22
من مرده این کلمه دلچسب "ارزان" توی عنوان این نوشته ام: "لوکس سواری ارزان!!!".
N: 1393/9/910:55:25،
27
24
جناب H جنس خوب؛ خوبه میخواد ژاپن باشه یا هر جای دیگه تعصب نداره شما هر جای دنیا بری ماشین های ژاپنی رو تائید میکنند. همیشه ماشین های ژاپنی از نظر کیفیت با کره ایی قابل مقایسه نبودند.
علی: 1393/9/911:37:15،
21
21
همین اواخر لکسوس به خاطر مشکل ترمز دادگاهی شد،ضمناً هوندا هم جدیداً تو آمریکا به خاطر آمار بالای مرگ ومیر دادگاهش در جریانه، راستی آخرین خبر مربوط به معروفترین شرکت سازنده ایربگ ژاپن رو دیدید؟ ژاپن ژاپن ژاپن
امیر: 1393/9/917:43:05،
27
24
طبق استانداردهای جهانی، خودرو های تا حدود 50 هزار دلار جژء خودروهای اقشار متوسط جامعه است.
خودروی لوکی خودرویی است که حداقل بیش از 100 هزار دلار قیمت داشته باشد.
با توجه به اینکه کشور عزیز ما همه چیزش با دنیا فرق داره و برعکس است، انتظاری از این کشور هم نداریم!
امیدوارم همه دوستان بتونند شهروندی یک کشور درجه یک را کسب کنند و در آسایش و امنیت زندگی کنند و مسائل جزئی و پیش پا افتاده برایشان دغدغه روزانه نباشد!
مهبد: 1393/9/1311:58:52،
14
18
5 ساله که با کره ایها دارم کار میکنم.امکان نداره جنس غیر کره ای بخرن. حس وطن دوستیشون فوق العاده است.همه چیز رو از کشورشون میارن.حتی خودکار ایرانی هم استفاده نمیکنن.فقط سامسونگ، ال جی، هیوندا و کیا استفاده میکنن. جالب اینحاست که اینا جزو قشر مرفه کره هستند. لدفن بدون آگاهی، اظهار نظر نکنید
بابک 2: 1393/9/1510:30:58،
14
15
من گرنجور 2013 داشتم توی سرعت بالا صدای هوا میاد تو کابین خیلی هم میکوبه و فضای شلوغ و خفه ای واسه راننده داره همچییم مالی نی

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
تور لحظه آخری
ایران تلنت
نگین خودرو
آیسان پرواز

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

آسایشگاه خیریه
تور لحظه آخری
تورآنتالیا
دیجی استایل