کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

وقتی دلار تمامی معادلات را برهم میزند !


کد خبر : ۸۳۸۴شنبه، ۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۳:۳۵۷۸۰۵ بازدید

قیمت‌ها از بازار آزاد ارز و طلا حاکی از افزایش 96 تومانی هر دلار آمریکا نسبت به آخرین روز هفته گذشته و ثبات تقربی قیمت طلا است.

قیمت‌ها از بازار آزاد ارز و طلا حاکی از افزایش 96 تومانی هر دلار آمریکا نسبت به آخرین روز هفته گذشته و ثبات تقربی قیمت طلا است.

بر اساس گزارش میدانی از بازار ارز و طلا، قیمت دلار از اواسط هفته گذشته با شیبی ملایم افزایش یافت و روز پایانی هفته - ششم آذر - به مرز 3300 تومان رسید و این روند صعودی امروز - هشتم آذر - در بازار ارز ادامه یافت و نرخ هر دلار تا 3404 تومان در صرافی‌های تهران به فروش رسید.

امروز - شنبه - هر دلار آمریکا در صرافی‌های تهران به طور میانگین 3350 تومان تا 3390 تومان خریداری شد و 3370 تا 3404 به فروش رسید.

همچنین یورو اروپا، پوند انگلستان و لیر ترکیه سایر ارز‌هایی هستند که بعد از دلار در صرافی‌ها خرید و فروش نسبتا قابل توجهی دارند.به گفته فروشندگان بعد از تمدید مذاکرات هسته‌ای تغییر محسوسی در خرید و فروش ارز ایجاد نشده است و تمایل مردم نسبت به خرید و فروش ارز تغییر نکرده و صرافان بیشتر روی فروش به شرکت‌ها و تجار حساب می‌کنند.

قیمت انواع سکه

اما قیمت سکه تغییر قابل توجهی نسبت به روزهای گذشته نداشته است. سکه طرح امامی به قیمت 935 هزار تومان خریداری می‌شود و به قیمت 945 هزار تومان در صرافی‌ها به فروش می رسد. سکه نیم‌بهار به قیمت 465 هزار تومان خریداری و تا 473 هزار تومان فروخته می‌شود. سکه ربع بهار به قیمت 263 هزار تومان خریداری و تا 273 هزار تومان فروخته می‌شود.همچنین قیمت سکه یک گرمی به قیمت 165 هزار تومان خریداری و به قیمت 171 هزار تومان خریداری شد.

کاهش اندک قیمت طلای گرمی

اما قیمت طلا نسبت به روز پنج‌شنبه، ششم آذرماه که هر گرم آن به 96 هزار تومان رسید، امروز - شنبه - با اندکی افزایش 96 هزار و 860 تومان داد و ستد می‌شود. البته این قیمت همچنان نسبت به قیمت اوایل و اواسط هفته گذشته بالاتر است. همچنین هر مثقال طلا حدود 419 تومان به فروش می‌رسد.

قیمت های درج شده مربوط به ساعت 17:00 می باشد .


قیمت انواع سکه، طلای گرمی و ارز در قالب جدول:

o4cvgk1u2y4p7gsx5zuu.png



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها