کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت انواع میوه در بازار تهران + جدول


کد خبر : ۸۳۸۰شنبه، ۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۹:۱۸۳۳۲۷ بازدید

قیمت اغلب میوه‌ و سبزیجات در میادین میوه و تره بار نسبت به هفته گذشته بدون تغییر مانده و برخی اقلام همچون پرتقال، لیموشیرین ...

قیمت اغلب میوه‌ و سبزیجات در میادین میوه و تره بار نسبت به هفته گذشته بدون تغییر مانده و برخی اقلام همچون پرتقال، لیموشیرین، خیار و سیب‌زمینی 200 تا 500 تومان افزایش قیمت دارند.

قیمت هر کیلوگرم انار، گوجه فرنگی، سیب، انگور و موز نسبت به هفته قبل بدون تغییر ثابت مانده است.

به گفته مهاجران - رییس اتحادیه میوه و سبزی‌فروشان - قیمت گوجه‌فرنگی از دو هفته آینده و با ورود گوجه های بندرعباس کاهش می‌یابد و با رسیدن گوجه‌فرنگی‌های چابهار طی 25 روز آینده به کمتر از نصف کاهش می‌یابد.

وی اظهار کرد: در حال حاضر گوجه‌فرنگی‌های موجود در بازار، گوجه‌های گلخانه‌ای، بهبهان، کنگان یا گوجه‌فرنگی‌های دزفول هسنتد که گوجه‌فرنگی‌های گلخانه‌ای 6000 تومان و بقیه به نرخ 4500 تومان در میادین میوه و تره‌بار به فروش می‌رسد.

مهاجران با بیان اینکه قیمت نارنگی که به دلیل بارندگی چند روز گذشته افزایش یافته بود در حال کاهش است، گفت: قیمت بقیه میوه‌ها در مقایسه با هفته گذشته تغییر چندانی نداشته است.

علی فتحعلی - دبیر اتحادیه بارفروشان - نیز در این زمینه به ایسنا گفت: قیمت میوه و تره‌بار نسبت به هفته گذشته تغییر چندانی نکرده است و فقط قیمت گوجه‌فرنگی کاهش اندکی داشته است.

 

ivymnuualvcp973aqjfm.png



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها