کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بورسی که کماکان میریزد !


کد خبر : ۸۳۷۸شنبه، ۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۵:۳۲۲۹۶۰ بازدید

در جریان معاملات امروز بازار سرمایه شاخص بورس 830 واحد افت کرد.

بورس اوراق بهادار تهران در معاملات امروز خود شاهد برگ ریزان شاخص بود به طوری که در ادامه روند نزولی قیمت ها دماسنج بازار سرمایه 800 واحد دیگر از ارزش خود را از دست داد.

 بورس اوراق بهادار تهران در اولین روز معاملاتی هفته خود با ریزش سنگین 800 واحدی مواجه شد و به کانال 73 هزار واحد سقوط کرد و در کانال 73 هزار و 245 واحد ایستاد.

به این ترتیب با ادامه جو منفی که تحت تاثیر مذاکرات هسته‌ای در بورس تهران شکل گرفته است، قیمت اکثر سهام شرکت‌ها قرمز شده و صف‌های فروش همچنان در بورس حکم فرماست.به طوری که در معاملات امروز تالار شیشه‌ای شرکت‌های هلدینگ خلیج فارس، فولاد مبارکه، تاپیکو، نفت و گاز پارسیان، چادرملو، بانک‌های ملت، پاسارگاد،تجارت، پارسیان، صادرات و مخابرات به همراه شرکتهای خودرویی مانند ایران خودرو وسایپا بیشترین تاثیر را در افت شاخص بورس گذاشتند.

هجوم سهامداران برای فروش شرکت‌های خودرویی و بانکی در حالی در بورس تهران شدید شده است که در این میان شرکت‌هایی همچون نفت پارس، ماشین سازی اراک و پست بانک از بیشترین تقاضای خرید برخوردار شده و سرمایه‌گذاری رنا، بانک تجارت و ایران خودرو بیشترین تقاضای فروش را به خود اختصاص دادند.

در بازار امروز در مجموع بیش از یک میلیارد سهم به ارزش 358 میلیارد تومان داد و ستد شد و ارزش بازار سرمایه تا سطح 329 هزار میلیارد تومان کاهش یافت.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها