کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
دهکده ساحلی الیت
بیمیتو

اتوماتیکی در محدوده 60 میلیون تومان

کدخبر:۸۳۳۴چهارشنبه، ۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۱:۴۳۲۲۱۷۰ بازدید

در بازار خودرو‌های زیر 100 میلیون‌تومانی ایران گزینه‌های متنوع و متعددی به چشم می‌خورند اما وقتی برای خرید دست روی هر یک از آنها می‌گذاریم، کمبود امکانات رفاهی یا آپشن‌های فنی ما را در خرید ...

اگر بودجه‌ای حدود 50 میلیون‌تومان داشته باشیم تنها می‌توانیم به سراغ خودرو‌های سدان برویم که بیش از 90 درصد آنها تنها به گیربکس دستی مجهز هستند و برای انتخاب یک خودرو اتوماتیک باید به سراغ بازار 70 میلیونی‌ها برویم. اگر شاسی‌بلند بخواهیم باید بودجه‌مان را فراتر از 65 میلیون‌تومان ببریم و البته باز هم به گزینه‌هایی با گیربکس دستی بر می‌خوریم. دست آخر اگر همه شرایط فنی هم باب میلمان باشد با نگاه به آپشن خودرو‌ها و امکانات رفاهی متوجه می‌شویم که خودرو‌های موجود آنگونه که باید پاسخگوی نیاز ما نیستند‌. اما با نگاهی دقیق‌تر می‌توان خودرو‌هایی را یافت که مجموعه‌ای ایده‌آل و کامل از ایده‌ال‌های فنی و امکانات را با بودجه‌ای مناسب در اختیار مشتری می‌گذارند. بایک سابرینا‌،‌ هاچ‌بکی خانوادگی است که از پیشرانه قدرتمند ساخت میتسوبیشی و گیربکس اتوماتیک طراحی شده توسط شرکت معتبر ژاپنی بهره می‌برد و در بخش امکانات رفاهی و ایمنی تمام رقبا را به مبارزه دعوت می‌کند؛ از نمایشگر 6.5 اینچی مجهز به GPS گرفته تا 6 کیسه هوا و سیستم تهویه اتوماتیک‌.

این‌ هاچ‌بک با در نظر گرفتن ابعادی که در هر جهت حدود 10 الی 20 سانتی‌متر از پژو 206 بیشتر است، فضای مناسبی را برای سواری 4 سرنشین فراهم می‌کند و فضاهای نگه‌دارنده داخل این خودرو و عقب آن پاسخگوی نیاز‌های یک خانواده هستند‌. این خودرو هم‌اکنون با قیمتی حدود 60 میلیون‌تومان به صورت وارداتی در بازار عرضه می‌شود و خودرویی است که از بسیاری جهات می‌تواند پاسخگوی تردید مشتریان در ضعف مشخصات فنی و یا امکانات رفاهی و ایمنی باشد‌. شرکت دیار‌خودرو، نماینده رسمی محصولات گریت وال و بایک چین در ایران وظیفه ارائه این محصول به بازار را دارد‌. کمپانی بایک چین به عنوان پنجمین خودروساز بزرگ این کشور شناخته می‌شود و حدود نیم قرن از تاسیسش همراه با هیوندای کره‌جنوبی و دایملر آلمان می‌گذرد‌. بایک نیز به واسطه همین شراکت طولانی‌مدت وظیفه تولید محصولات مرسدس‌بنز و هیوندای در چین را بر عهده دارد و در کنار این برند‌های معتبر به طراحی و عرضه محصولات سواری با برند خودش می‌پردازد که سابرینا یا E150 نیز یکی از شاخص‌ترین این محصولات است‌. هفته گذشته به واسطه دعوتی از سوی شرکت دیار‌خودرو فرصت آزمایش این ‌هاچ‌بک تازه‌وارد به بازار ایران فراهم شد و تیم آزمایش فنی خودرو امروز به بررسی کامل این خودرو طی آزمایشی 4 ساعته در مسیر‌های شهری و جاده‌های کوهستانی و بزرگراهی پرداخت‌. شما می‌توانید نتایج این آزمایش را برای آشنایی بیشتر با سابرینا در ادامه مطالعه کنید.

قلب میتسوبیشی‌، گیربکس ژاپنی

سابرینای 1090 کیلوگرمی به کمک پیشرانه 1.5 لیتری توانایی دستیابی به حداکثر قدرت 113 اسب بخار در بازه دور موتور 5600 تا 6000 را دارد و حداکثر گشتاور این ‌هاچ‌بک خانوادگی در دور 4000 به 143 نیوتن‌متر می‌رسد‌. این اعداد نتایجی بهتر از سمند EF7 و پژو 206 تیپ 5 و 6 را نشان می‌دهند که به واسطه نام معتبر میتسوبیشی برای سابرینا به ارمغان آمده است‌. پیشرانه این خودرو با کد 4A9 از جدیدترین قلب‌های تپنده طراحی شده توسط میتسوبیشی است که روی مدل‌های لنسر و کلت نیز از آن استفاده می‌شود‌. راندمان و عملکرد این پیشرانه به حدی مطلوب و قابل قبول است که کمپانی مرسدس‌بنز نیز طی سال‌های 2004 تا 2006 آن را روی‌ هاچ‌بک اسمارت fortwo نصب و روانه بازار کرد‌. در کنار میتسوبیشی کمپانی معتبر دایملر نیز در طراحی این پیشرانه نقش مهمی را ایفا کرده است‌. یار قلب 113 اسب بخاری سابرینا در انتقال قدرت به محور جلو گیربکس 4 سرعته اتوماتیکی است که توسط کمپانی معتبر AISIN ژاپن طراحی شده است‌. کمپانی آیسین ژاپن فعالیت خود را از سال 1969 به عنوان شریک گیربکس‌ساز معتبر ژاپنی یعنی BorgWarner آغاز کرد و تا کنون تکنولوژی‌های برتری را برای اولین بار به جهان معرفی کرده است‌. وظیفه تعلیق اتاق و کنترل عملکرد سابرینا در مانور‌های خیابانی بر عهده سیستم تعلیق مستقل مک‌فرسون به همراه میله ضد غلتش در جلو و تعلیق میله‌پیچشی نوع H در عقب است که عملکردی فراتر از حد انتظار را به نمایش می‌گذارد‌.

سیستم ترمز سابرینا در جلو از نوع دیسکی و در عقب کاسه‌ای است و تکنولوژی‌های ترمز ضد قفل ABS و توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD نیز مجموعه ترمز را برای بهترین عملکرد در توقف خودرو یاری می‌کنند‌. یکی از تکنولوژی‌های ترمز سابرینا که در کمتر خودرو بازار ایران به چشم می‌خورد BOS یا Brake Override System نام دارد‌. این سامانه که به عنوان تقدم ترمز نیز شناخته می‌شود در حالتی که پدال گاز و ترمز همزمان فشرده شوند متوجه می‌شود که رفتار راننده طبیعی نیست و به همین جهت با قطع یا کاهش قدرت گاز‌، عملکرد ترمز را در اولویت وارد مدار می‌کند‌. از این سامانه برای اولین بار ب‌ام‌و در دهه 80 روی لوکس‌ترین محصولش یعنی سری 7 استفاده کرد و کرایسلر نیز در سال 2003 آ ن را به محصولاتش اضافه کرد‌. عملکرد این سیستم در پیچ‌ها و یا مانور‌هایی که با تغییر مسیر همراه هستند باعث می‌شود فشار پدال گاز و استفاده همزمان از ترمز باعث از دست دادن کنترل خودرو نشود‌. وقتی صحبت از یک خودرو‌ هاچ‌بک ساخت چین به میان می‌آید قطعا بررسی و تحقیق در زمینه ایمنی آن به دغدغه مشتریان تبدیل می‌شود‌.‌ هاچ‌بک شهری کمپانی BAIC چین برای این پاسخ تاییدیه موسسه ایمنی VCA انگلستان را در اختیار دارد که به تایید اداره استاندارد ایران نیز رسیده است‌. 

هاچ‌بک خانوادگی

سابرینای 4 متری حدود 20 سانتی‌متر از پژو 206 طویل‌تر است و فاصله بین دو محور 2.5متری آن حدود 10 سانتی‌متر بیشتر از 206 فضا در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد و همین اختلاف باعث شده است تا سرنشینان عقب در سابرینا احساس راحتی بیشتری در مقایسه با دیگر ‌هاچ‌بک‌های شهری نظیر پژو 206 داشته باشند‌. ارتفاع 1.5 متری سابرینا همچنین با اختلاف حدود 10‌سانتی‌متری نسبت به پژو 206 فضای بهتری را برای سر در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد و همین موضوع در سفر‌های طولانی مدت آسایش بهتری را به ارمغان می‌آورد‌.
 
مجموعه بزرگی از امکانات رفاهی در دل یک ‌هاچ‌بک شهری

سابرینا یک ‌هاچ‌بک خانوادگی تمام‌عیار است و برای اثبات این خصوصیت امکان رفاهی و آپشن‌های درخور توجهی را در دل خود گنجانده است‌. پیش از هر چیز اگر ایمنی برایتان اهمیت دارد بد نیست بدانید که سابرینا 6 کیسه هوا را برای اطمینان خاطر شما در بدنه‌اش گنجانده است‌. کنترل صوت و تصویر بر عهده یک نمایشگر لمسی 6.5 اینچی است که به ورودی‌های USB و AUX مجهز شده و همچنین از سامانه ناوبری GPS به زبان فارسی، مجهز به سخنگوی فارسی و با نقشه‌های کامل ایران بهره می‌برد که کار با آن نیز بسیار آسان و لذت‌بخش است. همچنین شما می‌توانید به سادگی از کلید‌های کنترل سیستم صوتی تعبیه شده روی فرمان استفاده کنید‌. سیستم تهویه مطبوع این خودرو از نوع دیجیتال و با قابلیت تنظیم خودکار دمای مورد نظر است و علاوه بر آن سنسور‌های دنده عقب و همچنین سنسور باران و سیستم روشنایی اتوماتیک چراغ‌ها از دیگر امکاناتی هستند که دغدغه‌های یک سواری آسوده را جبران می‌کنند و خودرو به واسطه آنها خودکار به امور مهم رسیدگی می‌کند‌. اگر شما هم از طرفداران سرسخت سانروف روی خودرو‌تان هستید سابرینا با یک سانروف دو حالته پاسخگوی خوبی برای نیاز شماست‌. شیشه‌ها و آینه‌های جانبی(مجهز به گرم‌کن) به صورت برقی کنترل می‌شود و با فشردن کلید بستن در‌ها از روی ریموت آینه‌ها به صورت خودکار جمع می‌شوند و با باز کردن در‌ها نیز به سرعت باز می‌شوند‌. 

مجموعه نمایشگر‌های پشت فرمان سابرینا تمامی اطلاعات مورد نیاز راننده را به صورت دیجیتالی به نمایش می‌گذارند‌. فاصله مانده تا اتمام سوخت‌، مصرف لحظه‌ای خودرو و نشانگر سرعت به صورت دیجیتال از جمله جالب توجه‌ترین اطلاعاتی است که در کامپیوتر سفری سابرینا به نمایش در می‌آیند. 

پشت فرمان سابرینا

طراحی کنسول ساده اما منطقی و اصولی است‌. کلید‌ها‌، امکانات و مجموعه کنترل‌گر‌های فنی در جایگاه خوبی از نظر ارگونومی برای دسترسی مناسب راننده قرار دارند‌. محل قرارگیری راننده مناسب و دید به اطراف قابل قبول است و ارتفاع مناسب سابرینا در این امر موثر است‌. صندلی‌ها عرش زیاد و دربرگیرندگی متوسطی دارند اما روکش پارچه‌ای با کیفیت آنها باعث می‌شود از دردسر‌های فراوان روکش چرم دور باشیم؛ دردسر‌هایی نظیر سرد شدن و گرم شدن سریع در سرما و گرما و همچنین عرق کردن در هنگام رانندگی‌های بلندمدت‌. با قرارگیری پشت فرمان سابرینا و تنظیم صندلی راننده توسط تنظیم‌گر‌های دستی نوبت به بررسی مهم‌ترین تجهیزاتی که در این آزمایش به کارمان می‌آمد، رسید‌. دسته‌دنده عریض آن با کلید رهاسازی که بالایش تعبیه شده نقشه‌ای خطی دارد و برای تعویض دستی دو حالت L به عنوان دنده سنگین و دنده 2 را در اختیار راننده قرار می‌دهد‌. حرکت را با قرار دادن گیربکس در حالت D آغاز کردیم‌. شاید در ظاهر حجم موتور 1.5 لیتری بدون در نظر گرفتن دیگر مشخصات کم و ضعیف به نظر برسد اما وقتی صحبت از گشتاور 143 نیوتن‌متری و 113 اسب بخار قدرت به میان می‌آید، نمی‌توان سابرینا را خودرو ضعیفی دانست‌.

شروع حرکت برخلاف انتظار بدون تاخیر و با قدرت آغاز شد و گیربکس 4 سرعته سابرینا عملکردش را با موفقیت آغاز کرد‌. به دلیل بهره‌گیری از 4 دنده فاصله بین دنده‌ها طولانی به نظر می‌رسید و همین موضوع موجب می‌شد تا با گذر دور موتور از 4000 نفوذ صدا به داخل اتاق افزایش پیدا کند‌. در صورت فشار پدال تا انتها سیستم TCU گیربکس به صورت هوشمند رانندگی اسپرت را وارد مدار می‌کرد و دنده‌ها روی دور 6000 تعویض می‌شدند اما در صورت رانندگی سرگاز و اقتصادی، دنده‌ها روی دور موتور 3500 تا 4000 تعویض می‌شدند‌. شتابگیری سابرینا با توجه به وزن 1.1 تنی آن قابل قبول بود. برای آنکه از توان شتابگیری و کشش سابرینا مطمئن شویم با قرارگیری در شیبی تند و آزاد کردن گاز‌، مجددا گاز را تا انتها فشردیم تا عملکرد خودرو در واکنش به این انتقال سریع قدرت را لمس کنیم‌. پاسخ سابرینا قدرتمند و سریع بود و بدون هیچ‌گونه نشان ضعفی به طی شیب ادامه داد‌. پایداری این‌ هاچ‌بک 1.5 لیتری در پیچ‌ها و مانور‌های سریع به واسطه سیستم تعلیق شهری و تطبیق‌پذیر قابل قبول بود‌.

سیستم فرمان هیدرولیک این خودرو هر چند عملکرد بسیار نرمی را به نمایش نمی‌گذارد اما واکنش خوبی به فرمان‌پذیری‌ها نشان می‌دهد و در مسیر‌های باریک شهری و پارک خودرو عملکرد قابل قبولی دارد‌. پدال‌ها نرم و دقیق عمل می‌کردند و واکنش ترمز به واسطه سیستم‌های ایمنی که در دل سابرینا جای گرفته‌اند، حس اطمینان را القا می‌کرد. در کنار دسته‌دنده سابرینا دو کلید S و نمادی از برف قرار گرفته‌اند که با فشردن هر یک و به نمایش در آمدن نماد مربوطه در پایین نمایشگر پشت فرمان عملکرد گیربکس خودرو متناسب با آن تغییر می‌کرد. برای مثال، در حالت اسپرت تعویض دنده‌ها برای دستیابی به بیشترین قدرت روی دور موتور 6000 انجام می‌شود و در حالت زمستانی نیز هرزگردی و شتابگیری ناگهانی به واسطه تعویض سریع دنده به حداقل می‌رسد. 

پیش از سواری با سابرینا شاید هر کسی با خود فکر کند این ‌هاچ‌بک نیز مانند دیگر همکلاس‌هایش در مواجهه با دست‌انداز‌ها سرنشینان را به هوا پرتاب کند اما در ابتدای آزمایش و با گذر از چند سرعتگیر این تصور کاملا از ذهن ما محو شد و با عملکرد نرم این سیستم که به هیچ وجه سرنشینان را آزار نمی‌داد، مواجه شدیم‌. 

جایگاه سابرینا در بازار 

هم‌اکنون در بازار خودرو ایران اگر با بودجه‌ای حدود 60 میلیون‌تومان به دنبال خرید یک خودرو صفر‌کیلومتر باشید، هیچ خودرو ‌هاچ‌بکی را نخواهید یافت مگر سابرینا‌. همچنین یافتن خودرویی اتوماتیک نیز یکی دیگر از مشخصه‌هایی است که بار دیگر سابرینا را در صدر گزینه‌های قابل خرید شما قرار می‌دهند‌. سابرینا به عنوان یک ‌هاچ‌بک خانوادگی با بهره‌گیری از امکانات رفاهی‌، ایمنی و فنی مناسب می‌تواند مشتریانی که به دنبال یک خودرو ‌هاچ‌بک متفاوت هستند را راضی کند‌. طراحی خاص و رنگ‌های جذاب این خودرو موجب شده است تا در ماه‌های نخست ورود به بازار ایران طرفداران خاص خودش را پیدا کند‌. این خودرو هم‌اکنون با قیمت 59.2 میلیون‌تومان و گارانتی 5 ساله توسط شرکت‌دیار‌خودرو و به واسطه نماینده فروش این شرکت (نیرو خودرو آسیا) به مشتریان عرضه می‌شود.


0p1in3jbj5facqzhmigm.jpg

0bs0virao35oul5vbd7p.jpg

o5tuos9htt2sxoxfpbn.jpg

ol8otho6lny5f024gwvp.jpg

zws4p08qjr3itw5iw2c.jpg

کانال تلگرام ایران جیب



دیدگاه ها

متاسفم: 1393/9/517:33:20،
265
53
واقعا بیچاره مردم
چیکار کنن مجبورن دیگه بخرن
رضا: 1393/9/517:49:54،
327
29
اینجوری که شما نوشتین بنز کم آورده :)
حالا یه سری فکر میکنن ماشین خوبی هستش میرن میخرن بعد پشیمون میشن با کلی ضرر می فروشن
سامان: 1393/9/517:59:33،
291
28
ایراجیب عزیز لطفا واسه این چینی های بی کیفیت تبلیغ نکن
سالار: 1393/9/518:02:01،
72
187
زیر 40 تومن سمند ef7 به صرفه ترین ماشینه...
مشکلات موتور ef7 و قطعاتش هم مرتفع شده...
اس اس : 1393/9/518:03:48،
158
52
جک جی 5 اتومات حدود همینه
هاش بگ !! هم نیس
کوکی: 1393/9/518:14:41،
169
30
به نظرم یه خودرویی بیارید با قلب ایرانی و مغز وظاهر افغانی و گیربکس اریتره ای و و و و ...........

آقا من یه سوالی دارم.چرا اینقدر ماشین های عجیب و غریب میارید و بعدش میگید گیربکسش میتسوبیشیه و نمیدونم موتورش فلان شرکته؟؟؟
میتسوبیشی میخوای بیاری؟؟؟
مدل داره فت و فراوون لنسر 2015 گالانت 2015 اس ایکس 2015 و بسیاری مدل های دیگه.اینهایی رو که میگی ما سال هاست تو این کشور داریم میشنویم.یه جایی معرفی کن که بریم حرف راست بشنویم
7321: 1393/9/518:15:40،
95
46
فكر كنم بشه گفت زشت ترين ماشين دنياست اخه اين چه طراحي يه مخصوصا از بغل و پشت
فصولی: 1393/9/518:24:35،
163
24
چه بگویم که هرچه بگویم باز کم است .......
یه چندسال دیگه کاندیداهای ریاست جمهوری هم چینی میشه و باید به یک چینی رای بدیم
کاندیدای شماره 1 . 哈米德
کاندیدای شماره 2. 鲁哈尼
کاندیدای شماره 3.赛义德
کاندیدای شماره 4.穆赫辛
واسه مذاکرات هم تو تلویزیون یه چند نفر مترجم میذارن تا برای هموطنان گرامی ترجمه کنه
ببینید کی این حرفو زدم



نقل قول: 1393/9/519:07:02،
333
50
"""قلب میتسوبیشی‌، گیربکس ژاپنی""

اونایی که باور نمیکنن +++
اونایی که باور میکنن -
جکی چان: 1393/9/519:30:34،
151
46
تا جک جی 5 با قدرت 140 اسب بخار هست سابرینا هیچ جایگاهی نداره
فرزاد: 1393/9/520:10:28،
73
19
طراحی میتسوبیشی دقیقا یعنی از روی ان مدل میتسوبیشی چینی ها کپی زدن بازیافتی++++
طراحی میتسوبیشی یعنی گیربکس این ماشین توسط میتسوبیشی ساخته یا مدیریت شده- - - -
به نظر خودم گزینه 1 درسته لطفا نظر بدین
kk: 1393/9/520:37:30،
81
20
مورد مناسبیه بجایه بنز s600 یا مازراتیgts
رضا: 1393/9/520:40:04،
59
47
جک جی 5 جون راه رفتن نداره 140 اسب همش دروغه من پشتش نستم دنده هاشم نرم عوض نمیشه
محسن: 1393/9/523:48:26،
40
16
جیب جون چندتاشو گرفتی تا اینجوری تبلیغ کنی!
یعنی هیچ رقیبی نداره این ماشین تکه تکه لامصب اگه اینو سوار شدی دیگه نمیتونی حتی بنزم سوار شی!!!!!
اشکان خان: 1393/9/600:10:24،
45
22
60 میلیون تومان یعنی تقریبا 18000 دلار. چه ماشین هایی میشه خرید تو دنیا، فکر نکنم هیچ جای دنیا کسی با این پول فکر ماشین چینی رو هم بکنه! تازه قسطی هم میدن و مشتری نداره،!
سهیل: 1393/9/602:23:39،
40
27
حاضرم با یه 206 اتومات فابریک جوری بگیرمش که یه همین نویسنده هایی دیگه به سرشون نزنه اینطور بنویسند! !!
م، م: 1393/9/610:45:39،
25
22
206تیپ 3 مدل 85 دارم عمرا بفروشمش
نسبت به این جدیدا خیلی بهتره
صفر تحویل گرفتم
رسول: 1393/9/517:40:32،
51
29
داشبورتش مثه پرايده ،
كنسولش مثه اين ٤٠٥ با داشبورت جديده
پوریا: 1393/9/517:46:09،
82
28
آخه ماشین چینیم شد گزینه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!
حسین: 1393/9/517:48:14،
70
30
چخبر ایران جیب انقد سنگ اشغالای
چینی رو بسینه میزنه؟
جالب: 1393/9/517:57:37،
65
26
چند ثانیه با این تعریفاتی که کرد داشت باورم میشد که با بنز سری Aطرف هستیم،ایرانجیب جان،شما لطف بکن امتیاز کیفیت این خودرو هم بزار تا ملت بفهمند چیه!!! :-\
روحی: 1393/9/518:01:08،
34
35
این که به نظر میاد دنده دستیه نه اتومات یا شاید هم اتومات از نوع چینی.!
نگران اقتصاد مردم: 1393/9/518:02:54،
123
42
مذاکرات شکست خورده است


شکست خورده+++++
شکست نخورده ولی امیدی به توافق نیست------
س: 1393/9/520:17:12،
41
57
دو تا گزینه هم یه معنی میده باسواد
نگران اقتصاد مردم: 1393/9/520:55:42،
45
29
به س

یکم اسفند واسه خودت دود کن ملت چشمت نزنند
محسن: 1393/9/521:37:11،
53
47
مرد حسابي اگر شكست خورده بود مگر با من و تو تعارف داشتن خوب ميومدن ميگفتن متاسفانه به نتيجه نرسيديم تموم شد رفت . مگر 6 تا وزير امور خارجه گردن كلفت از امثال ما ترسي دارن كه بيان الكي اميدواري بدن ؟ مگه پارسال يادت رفت كه دو سه بار هيات ايراني وسط جلسات قهر كرد برگشت ايران خوب الان هم ميشد همينطوري بشه . پس اوضاع اونقدرها هم بيريخت نيست. با اين عينك بدبيني فقط گند مي زني به اعصاب و روحيه خودت و بقيه.
امیر: 1393/9/518:03:59،
30
56
با اینکه ازش خوشم نمیاد.ولی سوارش شدم.امکانانتش خیلی خوبه در حد یه ماشین 90 میلیونیه!
مهدی: 1393/9/518:12:45،
44
23
حالا اگه فردا تولیدش قطع شد و دلشون نخواست خدمات بون و لوازمش پیدا نشد و با هر قیمتی که دلشون خواست بفروشن تکلیف چیه؟؟؟؟
یک بار تو دام چینی افتادم میدونم چی دارم میگم ( جک توجوی )بری سراغ لوازم و نمایندگی متوجه میشید چی میگم
وحید: 1393/9/518:18:49،
55
22
این رو توی ایران میدن 60 تومن پس توی خارج حتما رایگانه و کسی هم نگاهش نمی کنه!!!
چینی نه!!!!!: 1393/9/518:20:14،
42
20
چقدر تبلیغ ماشینای چینی می کنید!
ژاپنی؟؟!!: 1393/9/518:23:58،
71
30

"""قلب میتسوبیشی‌، گیربکس ژاپنی""

اونایی که باور نمیکنن +
اونایی که باور میکنن -
ببینیم چند چندیم
مسعود : 1393/9/518:29:07،
58
26
این کارخانه با هیوندای کره همکاری کرده و این ماشینو ساخته ما که با پژو رنو و نیسان و کیا همکاری کردیم چی ساختیم؟؟؟؟؟؟سمند بر پایه پلت فرم 405 و تیبای زشت بر پایه پلت فرم پراید !!!!!حالم از وضعیت خودرو سازی تو این کشور به هم میخوره.
rpm: 1393/9/518:31:38،
56
21
اونوقت کجای موتورش آرم میتسوبیشی یا تحت لیسانس میتسوبیشی رو زده؟ شما پیداکنید سن پرتقال فروش را؟
آرش: 1393/9/518:37:01،
42
26
از اون ماشينايي هست كه خراب بشه اونوقت آدم بيچاره بشه؟؟ لوازم نداره كه!!!!!!!!!!!!
صادق: 1393/9/518:44:13،
29
30
اخه چیکار میشه کرد از ماشینهای ایرانی که دیگه خسته شدم ماشینای با برند ذرست و حسابی هم با پولم جور در نمیاد
عبدا...: 1393/9/521:40:57،
26
37
يعني چي چكار ميشه كرد مگه نون شبه ؟ خداشاهده من حاضرم 10 سال پياده برم اينور اونور ولي ماشين چيني نخرم.
علیرضا: 1393/9/518:49:17،
64
72
یه چرخ ال نود اتوماتیک با قیمت حدود 55 میلیون می ارزه به کل کارخانه سابرینا
محسن: 1393/9/519:08:16،
67
37
تندر اپشن های زیادی نداره و قیافش هم بعضی ها دوست ندارن اما کیفیتش و مشخصات فنیش می ارزه به کل چینی ها
امير: 1393/9/601:21:23،
35
27
ال نود هندي منظورته ?
رضا: 1393/9/713:38:49،
16
28
قطعات فنی تندر همه فرانسوی هستن برید ببینید اون 206 شماس که چینی شده هر روز یه جاش خراب میشه
مسعود: 1393/9/519:02:29،
47
25
تا به حال فکر کردین این سایت ایران جیب از کجا درآمد داره؟ خوب معلومه دیگه از راه این ماشینهای بدرد نخور که از کمپانی پول میگیره
علی: 1393/9/519:16:51،
55
49
به نظر من پژو 207 اتومات گزینه خوبی برای خرید در این رنج فیمتی می باشد و یک برند فرانسوی است نه یک ماشین چینی
207 و 206 اتومات: 1393/9/520:40:44،
39
20
اره مخصوصا با اون تقه هاش موقع دنده عوض کردن
دانا: 1393/9/519:55:21،
31
19
مطمئن باشید تو ماشینای چینی دست ام وی ام رو تو خرابی ازپشت میبنده
ایرانی بیچاره: 1393/9/520:17:05،
74
20
خاک بر سرتان.شما تنها 3 یا 4 سال پیش میتونستید مگان فول رو با 28.700000 بخرید . حالا محصول آشغال چینی رو مجبورید انقدر ازش تعریف کنید تا به 60 میلیون تومان مردم بیچاره مملکت خودتونو گول بزنید . کافی هست که یه سری به کشور های خاک بر سر همسایتون بزنید و ببینید که دولت چه دستوپایی میزنه تا بهترین برندهای روز رو با شرایط بسیار غیر باور ما ایرانیهای احمق به مردمش بفروشه .برادرم حقته . خواهرم حقته
هاتف: 1393/9/520:28:16،
34
20
آقاا از شرکت سابرینا چند گرفتی همچین طرفداریشو میکنی؟!بقول بچه منم فکر کردم با بنز cls طرفم!!
stalen: 1393/9/520:45:36،
51
20
با این پول میریم اوانته میگیرم که واقعا پرشتاب کم مصرف



اوانته+

ماشین تنبل و با قطعات گران

مگان-
پژمان: 1393/9/521:12:00،
39
50
هیچکدام فقط جک اتومات
ali: 1393/9/619:13:13،
26
19
ماشین تنبل مگان ؟ شوخی میکنی ؟ پس هنوز ندیدی چطور بدون ترمز گرفتن تو هر سرعتی پیچ هارو میتونی بدون یه زره انحراف ببری و راحت رد بشی یا موقه سبقت معکوس بزنی ببینی ماشین میشه چه گرگی ؟؟!! من کار هروزمه با دوستم که زانتیا داره مسیر بین شهری رو که 30 کلیومتره و انواع پیچ داره چطور جا میمونه و مخصوصن تو سر بالایی ها و سر پیچ ها حرفی برای هیچ ماشینی هم رده ش نمیزاره ! همه میگن مگان بده ولی تا رانندگی نکنی نمیفهمی درضمن مارک های اروپایی با کیفیت رو با کره ای مقایسه نکن لدفن
الناز: 1393/9/520:59:39،
17
41
دوستان خواهش می کنم کمک کنید : کدوم نمایندگی سایپا برای سرویس اولیه تندر قابل اعتمادتره ؟
باشماغی: 1393/9/521:51:00،
35
37
هیچکدوم
هادی: 1393/9/522:17:06،
18
22
با سلام دوست عزیز اگر مشکلی نداری تا 60 هزار کیلومتر روغن و فیلترها رو هر جا دلت خواست انجام بده.60 هزار کیلومتر تعویض توجه کن تعویض کیت کامل تسمه تایم وتسمه هیدرولیک و کولر و اگر اتوماتیکه تعویض روغن گیربکس اتوماتیک و فیلتر روغن عین مگان.موفق باشی ماشین خوبیه امکاناتش مختصره
عجب: 1393/9/609:33:45،
23
39
شما هنوز نمیدونی که ال 90 مال کدوم شرکت هست! از کی تا حالا سایپا جای ایران خودرو ال 90 میزنه ما خبر نداشتیم؟!
آشنا: 1393/9/521:58:13،
49
46
بر اساس یک تجربه رانندگی چندین ساعته در جاده و شهر و بدون تعصب، به نظرم جک جی 5 اتومات از نظر زیبایی، قدرت، امکانات، ایمنی و راحتی راننده و سرنشین، در بین خودروهای محدوده 60 میلیون تومان بهترین انتخاب است.
هادی: 1393/9/522:20:27،
25
35
با سلام و عذر خواهی
میتونم بپرسم قبلا با چه ماشین های اتوماتیک رانندگی کردید ؟چون دوستان میخوان بخرن ببینیم با چی میشه مقایسه کرد چون تمام این چینی ها ادعای میتسوبیشی ژاپن رو دارن!
آشنا: 1393/9/600:36:41،
37
26
آقا هادی عزیز: 1-دقت کنید که بنده خودرو را از نظر زیبایی، قدرت، امکانات، ایمنی و راحتی در محدوده قیمت 60 میلیون تومان مقایسه کرده ام که فکر نمی کنم انسان منطقی و مطلع با آن مخالف باشد. در ضمن در صورت نیاز در مورد هر یک از این موارد توضیح خواهم داد.2-در بین خودروهای اتومات مدت طولانی مگان 2000 اتومات داشته ام و مدتی هیوندا النترا. تجربه رانندگی با اکثر خودروهای گیربکس دستی موجود در کشور را دارم. 3-حالا شما جواب دهید، آیا در حال حاضر کیفیت کدامیک از خودروهای صفر کیلومتر ایران خودرو و یا سایپا در این رنج و در مقایسه با جک جی 5 قابل دفاع هستند؟
الناز: 1393/9/602:32:53،
31
34
خیلی ممنونم از راهنماییتون.
الناز: 1393/9/612:00:30،
23
24
برای اطلاع از کارت نارنجی و خدمات پس از فروش تندر 90 پارس خودرو می تونید به پورتال سازمانی سایپا یدک مراجعه کنید نه اینکه همین جوری یک حرفی بزنید اقای عجب!
اشغال چینی نخرید: 1393/9/713:45:06،
20
19
جک اَشغال چینی ترمزاش قیژ قیژ میکنه و نسبت به خودش خیلی ضعیفه این از ایمنیش دنده هاش هم که به موقع عوض نمیشه پس به چه درد میخوره یه مسافرت 4 نفره نمیشه باهاش رفت
نگران اقتصاد مردم: 1393/9/522:38:30،
37
23
به محسن

فرزندم سیاست پدر و مادر ندارد
دوست داری تیم مذاکره کننده مثل اب خوردن بیایند بگویند مذاکرات شکست خورده؟
اگر این کار بکنند اول از هم یک زلزله ی 10 ریشتری بر اقتصاد وارد میکنند و کنترل کلیه ی بازارها را از دست میدهند دوما" مورد بازخواست افراطی ها قرار میگیرند که چرا برداشتید تنها نقاط قوت(تاسیسات مخفی فردو-اورانیم 20%-توقف غنی سازی بالای 20% و ...)را بر باد دادید
ایران هم اکنون هیچ اهرم تاثیر گذاری سیاسی ندارد(همه بر باد رفت)

شما که از سیاست چیزی سر در نمی اوری بهتر گزینه برایت سکوت است
دلیل علنی نکردن شکست مذاکرات از طرف 5+1 مثل روز روشن است ولی من که اینجا نمیتوانم بگویم(کمی فکر کن متوجه میشوی)
------------------
کاهش قیمت چند برابر بدتر از تحریمهای اقتصادی عمل میکندبزودی کمرمان را خرد میکنند
شما سعی کن شب را روز نبینیی
خوشبینی بیش از حد نشانه اختلال در عملکرد مغز است

اریا: 1393/9/600:57:37،
17
27
من نگران شماها هستم ک هنوزم فکر میکنین داستان سر انرژی هسته ای هست
یکم تفکر خواهشا
عبود: 1393/9/1021:24:24،
24
17
تو که اینقدر سیاست سرت میشه... اینجا نشستی چکار؟ خب میرفتی جای ظریف تو مذاکرات.. تا ببینیم چه گلی بسر این مملکت میزنی؟< عادت کردیم فقط شعار بدیم و آیه یأس بخونیم>
نظر بدون تعصب: 1393/9/523:54:57،
38
26
با سلام
در جواب اون دوستمون که پرسیدند چه ماشین اتوماتیکی داشتید که درباره جک جی ۵ میگید.
من مدتی قبل به مدت یک هفته خودرو دوستم که جک جی ۵ دارند دستم بود
تو این یک هفته واقعا نظرم روش مثبت شد چون اولش بهش میگفتم نخره
به جرات میتونم بگم که به غیر از ایراد تعویض سبک دنده، که به علت اینه که ecu ماشین رو برای گیربکس روی حالت eco ست کرده اند و به همین علت ماشین خیلی زود دنده رو سبک میکنه ایراد دیگه ای نداشت که همین ایراد رو هم گویا کرمان موتور قراره فراخوان بزنه و برنامه ecu رو آپدیت کنه و حل بشه.
ماشین از لحاظ پایداری و چسبندگی به سطح جاده وضعیت خیلی خوبی داره
شخصا سرعت ۱۷۰ کیلومتر رو باهاش تجربه کردم و ماشین حس ناپایداری القا نمیکرد و چسبندگی خوبی داشت
کل جاده چالوس رو با حالت اتوماتیک رفتم و کم آوردنی مشاهده نکردم
هندلینگ ماشین برای این ابعاد و وزن راضی کننده بود
ترمز ماشین خوب بود
رضا: 1393/9/713:43:13،
19
27
اردی هم 170 تا میره / ما میگیم شتاب نداره یعنی پشت چراغ قرمز وقتی چراغ سبز میشه تا 20 ماشین پشت سرت بوق میزنن اما جک جون میکنه تا سرعت بگیره با اون جک اصلا نمیشه سبقت گرفت شاخ به شاخ میشه
نظر بدون تعصب: 1393/9/523:59:14،
39
31
خودرویی که عرض کردم تا الان ۱۸ هزار کیلومتر راه رفته و مشکلی نداشته تا به حال
تجربه رانندگی بنده هم: آوانته اتوماتیک،مزدا ۳ نیو، آزرا ۲۰۰۸ و ماشین فعلی بنده هم سوناتا yf
این تجارب رانندگی رو برای این گفتم که بنده چند سالی ماشین های مختلف و معتبر داسته ام و در مقام مقایسه عرض میکنم که جک جی ۵ در حوزه قیمتش واقعا ماشین به صرفه ای است
امیدوارم که این نظر بتونه کمکی به دوستان بکنه
ارادتمند همگی، ببخشید از پرحرفی
ناشناس: 1393/9/600:00:03،
74
20
حالا اینقدر فرانسوی فرانسوی نکنید! چینی که هیچ ولی مگان و 207 من درآوردی ایرانخودرو هم مثلا چی اند مگه
hamed: 1393/9/600:32:43،
22
20
موتورش شبیه اشپزخونه مامان بزرگم خدا بیاموز بود
ایمان: 1393/9/607:15:29،
22
20
با 60 میلیون در 2 سال آینده فقط میشه پراید 111 اس ای خرید پس از همین حالا بشتابید.
انزلیچی: 1393/9/608:05:16،
15
24
چقدر زشته.mvm315 20 تومن از این ارزونتره.ولی قیافه و تیپش شرف داره به این تیبای چینی
قلی رضا: 1393/9/608:34:05،
23
17
کلا که خیلی ماشین خسته ای به نظر میرسه.ضمن اینکه مشتری اول و آخرش خودتی
koorosh: 1393/9/608:50:04،
19
17
اقای نویسنده... برادران چینی چند دلار دادن که همه چی قابل قبول شده؟
من پیکان ۴۹ سوار شم پول نمیدم این اشغال.. اگه میتوبیشیه چرا اسمش ینه؟ من چین رفتم ماشیناشون اغلب اروپای و ژاپنیه ..اینا رو واسه اقای نویسنده ساختن
آقازاده: 1393/9/608:54:26،
23
19
منو از کار انداختن بیرون فکر نون شبمم اونوقت این ملت غافل از همسایه دارن بین 60 میلیون و 300 میلیون مقایسه ایجاد میکنند . وای بر من و امثال من . خدا به دادمان برسد با این همسایگان مسلمان .
koorosh: 1393/9/608:55:45،
21
23
خانم الناز...
من تندر دارم
سرویسه اولیه خاصی ندااره هر جا بردی بردی
مهندس: 1393/9/610:26:12،
20
27
مزدا 3 اتاق قدیم اصل ژاپن مدل 88 با قیمت 80 م بهترین گذینه برا خریده به جای این چینیای آشغال
مهسا: 1393/9/701:33:21،
20
12
تو با همون مزدات حال کن،احتمالا میخی آبش کنی،چی میگی بابا ادم چند میلیون میزاره روش ماشینه صفر میخره،مگه دیوانه هستم ماشین دست دومه کثیفو سوار شم باطنشو خدا میدونه...
کاوه: 1393/9/713:40:22،
20
19
همون مزدا شما نهایتا 65 قیمتشه تو بازار
علی: 1393/9/611:01:36،
21
33
خدا وکیلی
هرکسی که خواست از این ماشینهای چینی بخره
یک عکس از خودش برای من بفرسته می خواهم قاب کنم بزنم به دیوار ( قول می دهم به ایشان نخندم )‌
فقط می خواهم ببینم اینهای که می روند این ماشینها رو می خرند چه شکلی هستند ؟
امین: 1393/9/617:14:50،
22
18
مثلا خودت چی سوار می شی؟
محصولات ایران خودرو و سایپا؟ قیافت که معلومه شبیه چیه؟ گوشات هم زده بیرون!
محصولات کره ای؟ حتما پول نداشتی ژاپنی بخری! مثل آدمای خیت رفتی کره ای خریدی!
محصولات ژاپنی؟ حتما پول نداشتی اروپایی بخری! خواستی بگی ما هم هستیم! مثل عقده ای ها!
محصولات اروپایی و امریکایی؟ بعید می دونم! این آدما اینورا پیداشون نمیشه از حرفهای عقده ای بزنن!
پول دوست: 1393/9/622:18:09،
25
13
دوست عزیز شما بعضی وقتا اگه از خونه بیرون بری بد نیستاااا.نیازی به عکسم نداری دیگه
مهسا: 1393/9/701:29:53،
21
16
تو خیابون چشماتو باز کنی میبینی
بنز: 1393/9/611:53:35،
24
21
واقعا که از ماست که بر ماست
اگرهمین اشغال چینیا هم بشن 200میلیون مردم بدوبدو میرن تو صف ثبت نام
اینقدر بدبخت شدیم که هرچی اشغال تو جهان هست رو فقط میشه تو ایران با سود چند برابری فروخت
تمام دنیا رو بگردی مثل مردم ما نیست فقط دلمون خوشه یه تمدن چند هزار ساله داریم که بویی ازش نمونده
پیمان: 1393/9/612:35:02،
18
43
این چیزایی که شما گفتی یعنی میتسوبیسشی خودش فروش نداره و به بیچارگی افتاده و قطعه سازی میکنه!!!

موافقا +++++
مخالفا - - -
امین: 1393/9/622:44:59،
15
18
بهتره بدونی فروش تکنولوژی از درآمدهای قدیم (30-40 سال پیش)ژاپنی هاست! طراحی می کنند، میفروشند!
مهرداد: 1393/9/615:11:58،
19
28
فقط پژو ۴۰۷ برین بخرین تا کمیاب نشده تا ۱۵۰ میلیون هیچ ماشینی قابل مقایسه با پژو ۴۰۷ نیست قیمتش هم تو محدوذه ۸۰ میلیون برین سوار شدن بعد میبینین
اهورا: 1393/9/706:36:43،
22
22
ابه ین دوستانی که نوشتن جک جی فایو بهتره خواستم بگم با یه نهنگ بنزین خوار طرف هستید اندازه یه ماشین هظت سیلندر میسوزونه و صدای موتور توی اتاق آزار دهندست یه آشغال به معنای واقعی کلمه این چینی هایی که سر از ایران درمیارن تو کشور خودشون خریدار ندارن
mehrdad: 1393/9/921:57:34،
20
20
به نظر من هرچي كه هست از خودروهاي داخلي بهتره و امن تره...مهندسين كارشناس لياقتشون همون 405 . سمنده...يه لاستيكش 10 تا ايراني مي ارزه.لطفا فراموش نشه اينجا ايرانه
محمد: 1393/9/1015:46:05،
17
14
تا کی باید نصفه نظرات باشه که "با این پول تو کشورهای دیگه میشه فلان ماشین و سوار شد و ..." نفرین ناله کنیم خودمونو! کسی که این مطالب رو میخونه انتظار داره نظر کاربران در خصوص مطلب بیان شده رو بدونه و حتی الامکان مقایسه با ماشین های هم رده...
shahin: 1393/9/1217:01:46،
12
15
جیلی تو چینیا تو این رنج قیمت خیلی بهتر از سابرینا و جک هست
ج: 1393/9/2509:55:12،
13
13
آخه كارخانه ميتسوبيشي چلاقه خودش نميتونه توليد داشته باشه واسه همين هم ما از چينيهاي زحمتكش ميخريم

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
تور لحظه آخری
ایران تلنت
نگین خودرو
آیسان پرواز

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

آسایشگاه خیریه
تور لحظه آخری
تورآنتالیا
دیجی استایل