کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

آیفون‌های کوچک بهتر می‌فروشند


کد خبر : ۸۲۸۷سه شنبه، ۴ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۴:۴۴۴۲۲۱ بازدید

اولین فبلت اپل ( ترکیبی از تبلت و تلفن هوشمند) آیفون 6 پلاس بود که توانست نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند، اما طبق تحقیقات جدید، مشابه ...

اولین فبلت اپل ( ترکیبی از تبلت و تلفن هوشمند) آیفون 6 پلاس بود که توانست نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند، اما طبق تحقیقات جدید، مشابه جمع و جورتر آن یعنی آیفون 6، توانسته است تاکنون نسخه‌های بیشتری را نسبت به این فبلت به فروش برساند.

 تخمین زده شده که 80 درصد مدل‌های جدیدی را که با برند اپل به فروش رفته است، تلفن آیفون شش 4.7 دهم اینچی تشکیل می‌دهد و در این نسبت آیفون 6 پلاس 5.5 دهم اینچی تنها توانسته است 20 درصد بازار تلفن اپل را به خود اختصاص دهد.بر اساس اطلاعات سایت NBC NEWS با توجه به وجود تفاوت‌های عمیق و انکارناپذیر کارکردی بین دو مدل آیفون 6 و آیفون 6 پلاس این امری طبیعی است که آیفون 6 پلاس بتواند تنها یک سهم یک پنجمی از فروش آیفون در جهان را از آن خود کند.

دو مدل جدید آیفون در تاریخ نهم سپتامبر سال میلادی جاری (2014) رونمایی شدند که این امر شور و شوق زیادی را بین دوستداران تکنولوژی ایجاد کرده و بسیاری را علاقه مند کرد که برای تجربه استفاده از مدل جدید آیفون ساعت‌ها وقت خود را در صف‌های طولانی بگذارنند.

در نخستین هفته فروش مدل‌های جدید آیفون، این تلفن‌های همراه هوشمند توانستند به میزان 10 میلیون نسخه به فروش برسند که از فروش 9 میلیونی مدل قبلی آیفون در سال گذشته بیشتر بود.اگرچه در کشورهای غربی عموما استقبال از تلفن‌های هوشمند با سایز متوسط بیشتر است اما نمی‌توان این قاعده را به کشورهای آسیایی نیز تعمیم داد.

در کشورهایی مانند چین، ژاپن، ویتنام و فیلیپین 35 درصد موبایل‌های اپل به فروش رفته در ماه‌های اخیر آیفون 6 پلاس بوده‌اند. با اینکه انتظار نمی‌رود که فروش آیفون 6 پلاس از آیفون 6 بیشتر باشد اما این میزان فروش در کشورهای شرقی با توجه به درصد فروش آن به طور جهانی آمار بالایی به حساب می‌آید.

فبلت به تلفن‌های همراهی گفته می‌شود که صفحه نمایش آن‌ها از 5.5 دهم اینچ بزرگتر و از 7 اینچ کوچکتر باشد. این نوع تلفن همراه به عنوان تلفنی که دو کاربرد تلفن و تبلت را می‌تواند همزمان به کاربر ارائه دهد در سال‌های اخیر رشد روزافزونی داشته است.به نوشته شرکت بین‌المللی داده‌ها، در حالیکه بسیاری از کاربران در کشورهایی مانند آمریکا و اروپای غربی ترجیح می‌دهند ترکیبی از کامپیوترهای شخصی، تبلت و تلفن همراه هوشمند را داشته باشند در بسیاری از کشورهای دیگر کاربران، یک موبایل هوشمند را، در هر سایزی که باشد، به عنوان تنها وسیله ارتباطی خود انتخاب می‌کنند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها