کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

معرفی بهترین‌ و بدترین‌های نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس


کد خبر : ۸۲۶۶دوشنبه، ۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۵:۴۴۶۹۳۷ بازدید

نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس که چهارشنبه هفته گذشته گشایش یافت، شاهد رونمایی مدل‌های جدید انواع خودروها از سوی خودروسازان مختلف بوده است.
معرفی بهترین‌ و بدترین‌های نمایشگاه خودروی لس‌آنجلسمعرفی بهترین‌ و بدترین‌های نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس

هر مدلی که با تبلیغات پرسروصدایی به نمایش گذاشته می‌شود، بدون شک برای خود خودروساز اهمیت دارد با این همه گاهی اتفاق می‌افتد که عرضه بعضی از مدل‌ها برای حاضران عجیب به نظر می‌رسد اما به معنای آن نیست که مدل مذکور خوب فروش نخواهد کرد بویژه که خودروسازان پول خوبی برای تبلیغات محصولاتشان خرج می‌کنند.

پایگاه اینترنتی یو اس ای به بررسی سه مدل از بهترین‌ها و سه مدل از بدترین‌های نمایشگاه امسال لس آنجلس پرداخته با اینهمه خاطرنشان کرده است که بعضی از این مدل‌ها هنوز ساخته نشده اند یا به بازار نیافته اند از این رو ممکن است گزینه‌های بهترین و بدترین قابل تجدیدنظر باشند.


بهترین‌ها

مزدا CX-3: خودروی شاسی بلند مزدا CX-3 هیچ زاویه بدی در داخل یا خارج از خودرو ندارد. این مدل جدیدترین نسخه فناوری اسکای اکتیو مزدا را دارد که به معنای بدنه محکم و سبک‌تر و همچنین قدرت بیشتر و مصرف سوخت کمتر است. قرار است CX-3 از بهار در ژاپن به فروش گذاشته شود و پس از آن در بازار جهانی عرضه می‌شود.

لکسوس LF-C2: این مدل زیبا ظرفیت چهار سرنشین را دارد و از نظر اندازه متوسط است. این مدل به نمایش درآمده موتور یا حتی گیربکس ندارد بنابراین انتظار نمی‌رود به این زودی‌ها عرضه شود. در واقع لکسوس بیست و پنجمین سالگرد خود را با خودروی مفهومی LF-C2 جشن گرفته است. لکسوس اعلام کرده است این خودرو نشانه‌هایی از طراحی‌های آینده این برند را ارایه می‌دهد.

ولوو XC90: این مدل شاسی بلند محصول کلیدی برای احیای این برند سوئدی تحت اداره مالکان چینی‌اش است و علاوه بر اینکه از ظاهر زیبایی برخوردار است، تجهیزات لوکس جدید و فناوری پیشرفته از جمله نمایشگر صفحه لمسی بزرگ دارد. ولوو از جمله خودروسازانی است که با شعار عرضه خودروهای ایمن و اتوماتیک در یک تا دو دهه آینده پیش می‌روند و در زمینه محیط زیست نیز قرار است مدل هیبریدی خودرو را عرضه کند.


ناامیدکننده‌ها

مینی کوپر هاردتاپ 4-Door: این مدل از سوی برند مینی عرضه شده که در چارت فروش از خودروسازان دیگر عقب افتاده است که شاید به دلیل عرضه مدل‌های بسیار و شبیه هم باشد. همچنین این مدل بر مبنای هاردتاپ 2-Door ساخته شده که اوایل امسال به فروش گذاشته شد.

پورشه پانامرا توربو اس: این پانامرای بیش از اندازه تبلیغ شده با قیمت حدود 260 هزار دلار در صدر بازار خودروهای لوکس قرار دارد. در حالیکه صنعت خودرو با عرضه انواع مدل‌های ارزان خریداران بیشتری را در دنیا جذب می‌کند اما جذابیت پورشه و مرسدس بر ترکیبی از کلاس و پرفورماس خودرو متکی است.

نیسان جوک: جوک انتظاراتی را که از یک خودروی شاسی بلند می‌رود برآورد نمی‌کند با اینهمه ظاهر متمایزی دارد و قرار است فروش آن از قیمت حدود 21 هزار دلار آغاز شود.


lbgr1zemej2k4bhv2jq.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها