کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

رقم یارانه نقدی در سال 94 افزایش نمی‌یابد


کد خبر : ۸۲۴۸یکشنبه، ۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۱:۲۴۲۹۷۵ بازدید

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به وضعیت کسری بودجه و کاهش درآمدهای نفتی تصمیمی مبنی بر افزایش رقم یارانه نقدی ...

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به وضعیت کسری بودجه و کاهش درآمدهای نفتی تصمیمی مبنی بر افزایش رقم یارانه نقدی در سال 94 وجود ندارد.

به رویکرد دولت نسبت به افزایش یا کاهش رقم یارانه نقدی در سال 94 اشاره کرد و اظهار داشت: بنا به آخرین اطلاعاتی که در این زمینه وجود دارد هیچ تصمیمی برای افزایش یارانه نقدی در سال آتی اتخاذ نشده است.

وی گفت: حتی صحبت بر سر این موضوع وجود دارد که افرادی که قرار بود در سال 93 به‌سبب بی‌نیازی از دریافت یارانه نقدی، سهم آنها قطع شود چرا تا کنون اقدامی در این باره نشده است.

علیپور افزود: دولت تا کنون در اینکه اقدام به قطع یارانه نقدی این قشر از جامعه نکرده است محافظه کارانه عمل کرده و در این زمینه بر دولت انتقاد وارد است.نماینده مردم ماکو، چالدران، شوط و پلدشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از یک سو ادعا می‌کنیم که با کسری بودجه مواجه هستیم و از سوی دیگر نیز مدعی کاهش درآمدهای نفتی هستیم و متأسفانه در حال حاضر برای اقشاری از جامعه یارانه نقدی پرداخت می‌شود که هیچ‌گونه استحقاق دریافت آن را ندارند.عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با توجه به این مسائل هیچ جایی برای افزایش رقم پرداختی‌های یارانه نقدی در سال پیشِ‌رو وجود ندارد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها