کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

شاخص بورس امروز 347 واحد رشد کرد


کد خبر : ۸۲۴۵یکشنبه، ۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۴:۳۴۱۳۹۴ بازدید

در جریان معاملات امروز بازار سرمایه شاخص بورس پس از سه روز متوالی روند کاهشی، 347 واحد رشد کرد.

در پایان معاملات امروز سهام، شاخص کل با افزایش 347 واحدی به رقم 75 هزار و 389 واحد رسید که شرکت‌های بانکی و خودرویی بیشترین تأثیر مثبت را گذاشتند.

بر اساس این گزارش بانک ملت، بانک تجارت، گروه مپنا، ملی صنایع مس ایران، بانک پاسارگاد، ایران خودرو، سایپا، بانک انصار، صنایع شیمیایی، سرمایه‌گذاری خوارزمی و تایدواتر خاورمیانه بیشترین تأثیر مثبت را بر شاخص داشتند.امروز نماد تایدواتر خاورمیانه پس از یک سال توقف به تالار شیشه‌ای بازگشت و افزایش 18 درصد قیمت را تجربه کرد.

به گزارش فارس، هلدینگ پتروشیمی ، گروه بین‌المللی سرمایه‌گذاری امید، گسترش نفت و گاز پارسیان و سیمان فارس و خوزستان بیشترین تأثیر منفی را داشتند.همچنین امروز ارزش معاملات بورس اوراق بهادار تهران با داد و ستد بیش از یک میلیارد و 126 میلیون برگ سهم به 290 میلیارد تومان نزدیک شد و در فرابورس هم ارزش معاملات به 150 میلیارد تومان رسید.

بر اساس این گزارش شاخص فرابورس هم با افزایش 4 واحدی به رقم 844 واحد رسید که گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان، پتروشیمی جم، بانک دی و ذوب آهن اصفهان بیش‌ترین تأثیر مثبت را گذاشتند.در این بازار قیمت هر ورقه امتیاز وام مسکن با افزایش قیمت به محدوده 88 هزار تومان رسید.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها