کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

نسل چهارم ایرانسل برای اولین بار در ایران راه اندازی شد


کد خبر : ۸۱۸۷پنجشنبه، ۲۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۴:۴۶۶۱۴۷ بازدید

ایرانسل امروز رسما از خدمات نسل چهارم ارتباطی خود برای اولین بار در ایران رونمایی کرد.

بهره برداری اینترنت همراه نسل چهارم برای اولین بار توسط شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل (اپراتور دوم ارتباطی) در مشهد مقدس صورت گرفت.

ایرانسل بس از کسب پروانه ارتقای شبکه به نسل های ارتباطی سوم و چهارم و همچنین ارائه موفق نسل سوم در 61 شهر  کشور، برای نخستین بار نسل چهارم را از پایتخت معنوی کشور استارت زد.
مشترکان این اپراتور ارتباطی و کاربران خدمات  باند پهن کشور مب توانند با استفاده از سیم کارت های USIM به عنوان سیم کارت های نسل جدید ایرانسل، خدمات نسل چهارم را جایگزین سایر روش های دسترسی به اینترنت نمایند.

نسل چهارم یا 4G تمام قابلیت های مدرن ترین گوشی های موجود در بازار را پشتیبانی می کند.مشترکان در این نسل جدید می توانند فایل های ویدئویی با کیفیت HD دریافت، بازی به شکل آنلاین، استفاده از برنامه های کاربردی و محصولات مبتنی بر اینترنت  را داشته باشند.اپراتور دوم در راستای تسهیل دسترسی به خدمات این نسل، مودم های باند پهن همراه با قابلیت پشتیبانی از فناوری های GPRS، EDGE، 3G و 4G را به بازار عرضه کرده است و از این جهت با توجه به محدودیت گوشی های هوشمند کنونی در زمینه پشتیبانی از خدمات این نسل، مشکل دسترسی به خدمات نسل چهارم برطرف می شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها