کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

محدودیت های ترافیکی جاده‌های کشور در پایان هفته


کد خبر : ۸۱۸۵پنجشنبه، ۲۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۶:۰۱۳۲۱۰ بازدید

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با توجه به روزهای پایانی هفته و افزایش تعداد سفرهای بین شهری محدودیت و ممنوعیت ترافیکی در جاده‌های کشور را اعلام کرد.

سرهنگ محمدحسین حمیدی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا محدودیت و ممنوعیت‌های ترافیکی پلیس راهور را برای تسهیل در رفت و آمد سفرهای بین شهری به شرح ذیل اعلام کرد.

1- تردد موتورسیکلت از ساعت 12 شهر چهارشنبه 28 آبان الی ساعت 24 روز جمعه 30 آبان از محورهای هراز، فیروزکوه، کرج - چالوس، قزوین - رشت، تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است.

2- تردد انواع تریلر و کامیون از محور کرج - چالوس ممنوع است.

3 - تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 الی 24 روز جمعه 30 آبان از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 الی 24 همان روز از 15 کیلومتری جنوب مرزن‌آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.

4 - تردد کلیه تریلرها از محور هراز ممنوع است.

5 - تردد کلیه کامیون‌ها بجز حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 الی 24 روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه مورخ 28، 29 و 30 آبان از محور هراز ممنوع است.

6- تردد کلیه تریلر بجز حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 6 الی 24 جمعه 30 آبان از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

سرهنگ حمیدی تصریح کرد: مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس ناجا با شماره تلفن 120 و 88255555 به طور شبانه‌روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و امدادرسانی به هموطنان می‌باشد.

این مقام ارشد راهنمایی و رانندگی ادامه داد:‌رانندگان وسایل نقلیه ای که در طول مسیر دارای محدودیت در حرکتند، موظفند به نحوی برنامه‌ریزی و تردد کنند که قبل از ساعت اجرای محدودیت از جاده عبور کنند و در غیر این صورت از حرکت آنها جلوگیری به عمل خواهد آمد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا خاطرنشان کرد: رانندگان وسایل نقلیه باربری و حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی هنگامی که فاقد بار هستند، در محورهایی که محدودیت تردد کامیون، کامیونت و تریلر اعلام می‌شود مجاز به تردد نیستند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها