کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

کاهش قریب‌الوقوع قیمت خودروهای وارداتی


کد خبر : ۸۱۳۹سه شنبه، ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۹:۴۹۱۳۹۵۹ بازدید

یک کارشناس صنعت خودرو گفت: در صورت به نتیجه رسیدن مذاکرات ایران و 1+5 در ابتدای آذر ماه شاهد کاهش سریع قیمت خودروهای وارداتی خواهیم بود.

یک کارشناس صنعت خودرو گفت: در صورت به نتیجه رسیدن مذاکرات ایران و 1+5 در ابتدای آذر ماه شاهد کاهش سریع قیمت خودروهای وارداتی خواهیم بود.

امرالله امینی اظهار کرد: مهمترین عامل تعیین کننده قیمت خودروهای وارداتی، نرخ ارز است.وی با بیان این‌که با نتیجه رسیدن مذاکرات ایران و 1+5 نرخ ارز کاهش خواهد یافت، خاطرنشان کرد: این موضوع باعث کاهش سریع قیمت خودروهای وارداتی در بازار خواهد شد.

این کارشناس صنعت خودرو ادامه داد: علاوه بر آن با به نتیجه رسیدن مذاکرات، انتظارات تورمی کاهش خواهد یافت و همین موضوع نیز تاثیر مثبت در نرخ این محصولات خواهد داشت.

وی افزود: پس از به نتیجه رسیدن مذاکرات بسته به میزان کاهش نرخ ارز، درصد کاهش قیمت خودروهای وارداتی متفاوت خواهد بود. با این حال پیش بینی می شود نرخ این محصولات حداقل پنج درصد کاهش یابد.

این کارشناس صنعت خودرو با بیان این‌که با توجه به تعداد بالای خودروهای وارداتی عرضه شده، بازار آماده کاهش قیمت است، خاطرنشان کرد: با توجه به رکود ایجاد شده در بازار، عرضه کنندگان خودردهای وارداتی نیز از کاهش قیمت و افزایش فروش این محصولات استقبال خواهند کرد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها