کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مایکروسافت مجددا دومین شرکت برتر جهان شد


کد خبر : ۸۰۹۲یکشنبه، ۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۶:۳۹۴۲۰۹ بازدید

مایکروسافت که مدتی بود جایگاه خود به عنوان دومین شرکت برتر جهان از نظر میزان ارزش تجاری را از دست داده بود، موفق شده مجددا این عنوان را به دست آورد.

فهرست موسوم به S&P 500 نشان می‌دهد که مایکروسافت با پشت سرگذاشتن شرکت نفتی مشهور Exxon Mobil توانسته رتبه دوم خود را از آن بازپس بگیرد. البته اپل کماکان با ارزش‌‌ترین شرکت جهان محسوب می‌شود و مایکروسافت هنوز نتوانسته این عنوان را باز هم از آن خود کند.

در حال حاضر ارزش مالی مایکروسافت در بازار برابر با 408.7 میلیارد دلار دانسته شده که 6 میلیارد دلار بیش از شرکت Exxon Mobil است.

البته مایکروسافت برای بازپس گیری عنوان اول از اپل راه درازی در پیش دارد. زیرا ارزش این شرکت برابر با 669.6 میلیارد دلار برآورد شده که 260 میلیارد دلار بیش از شرکت مایکروسافت است.

مایکروسافت تا قبل از همه گیر شدن استفاده از گوشی‌های هوشمند وفناوری های همراه با ارزش‌ترین شرکت دنیا بود، اما با عرضه خدمات همراه و فناوری‌های نوظهور مبتنی بر وب مانند سرویس‌های کلود از رقبا عقب افتاد و جایگاه سابق خود را از دست داد. حال این شرکت به دنبال آن است که با عرضه خدمات مشابه و همین طور حضور قدرتمند در حوزه همراه از طریق خرید شرکت نوکیا و عرضه گوشی های لومیا رقیبان خود را به حاشیه براند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها