کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
دهکده ساحلی الیت
بیمیتو

با 100 میلیون تومان، تویوتا یاریس یا هیوندای اکسنت ؟

کدخبر:۸۰۸۰یکشنبه، ۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۷:۲۰۱۴۴۰۰ بازدید

بازار خودرو ایران خوشبختانه از نظر خودروهای کوچک کمبودی ندارد و با بودجه‌های مختلف می‌توان بالاخره یک خودرو جمع و جور پیدا کرد. اما مشکل زمانی آغاز می‌شود که ...

بازار خودرو ایران خوشبختانه از نظر خودروهای کوچک کمبودی ندارد و با بودجه‌های مختلف می‌توان بالاخره یک خودرو جمع و جور پیدا کرد. اما مشکل زمانی آغاز می‌شود که بخواهید یک سدان کوچک یعنی چهاردر صندوق‌دار کوچک پیدا کنید که از نظر فنی و امکانات و آپشن هم به روز باشد. تعریف سدان جمع و جور از نظر فنی شاید کمی پیچیده باشد اما در کل می‌توان خودروهای صندوق‌دار کوچک‌تر از چهار متر و نیم را سدان جمع و جور قلمداد کرد. وقتی بحث امکانات و به روز بودن فنی به میان میاد هم که باید به بازار وارداتی‌ها سر زد. اینجاست که می‌بینیم این کلاس خودرو در ایران خیلی متنوع نیست. حتی خودروهای کره‌ای که تقریباً همه کلاس‌های ایران را تغذیه می‌کنند هم در زمینه خودروهای سدان کوچک چندان وارد عمل نشده‌اند. با این حال باز هم گره کار به دست همین کره‌ای‌ها و ژاپنی‌ها باز می‌شود. جایی که هیوندای اکسنت و تویوتا یاریس چشم و چراغ سدان‌های کوچک بازار ما را تشکیل می‌دهند.
 
ساده و بی‌دردسر

هیوندای اکسنت خودرویی ست که دیر به بازار ایران وارد شد. چندین بار صحبت از واردات گسترده آن به بازار انجام شد اما هر بار به تعویق افتاد. برخی می‌گویند دلیلش این بوده که می‌خواستند خط تولید آن را در ایران راه‌اندازی کنند. به هر حال با منتفی شدن موضوع تولید راه برای واردات اکسنت هموار شد.طراحی هیوندای اکسنت در تداوم طراحی چند سال اخیر خودروهای هیوندای است. جایی که پایه کار روی طراحی حجیم بدنه گذاشته شده است. به این ترتیب با خودرویی رو به رو می‌شویم که از کلاس خودش بزرگ‌تر و باشکوه‌تر جلوه می‌کند. شاید این حس برای خیلی‌ها مهم باشد که خودرویی که سوار می‌شوند ابهت کافی را داشته باشد.

جدای از این طراحی حجیم در حال حاضر طراحی غالب در خودروهای آسیایی است. به همین دلیل خیالتان راحت باشد که خودرویی با طراحی از مد افتاده را خریداری نکرده‌اید. به نسبت حجیم شدن طراحی بدنه، طراحی چراغ‌های خودرو نیز بزرگ‌تر شده‌اند. همین‌گونه نورافکن‌های پایین سپر. به این ترتیب تناسب خوبی در نمای جلو خودرو با بدنه آن دیده می‌شود. شیوه طراحی چند لایه چراغ‌ها نیز به گونه‌ای است که ظاهری تهاجمی را القا می‌کند. در تیپ‌های بالا از چراغ‌های LED هم در اکسنت استفاده شده است. با این حال به دلیل استفاده از LEDهای درشت به نظر ما چراغ‌های ساده آن زیباتر هستند. با این حال از طراحی چراغ‌ها که بگذریم اگر به دنبال یک خودرو اسپرت کوچک هستید بهتر است دور و بر اکسنت نگردید چرا که این حس را در شما تقویت نمی‌کند. فرورفتگی‌های روی بدنه این خودرو نیز کاملاً به چشم می‌آیند و نمای جانبی را از یکنواختی بیرون آورده‌اند. البته یک مالک اکسنت به نکته جالبی اشاره کرده و می‌گوید خط‌های جانبی خودرو خاک‌گیر هستند و باید همیشه خودرو را تمیز نگاه داشت و الا منظره خوشایندی ایجاد می‌کنند. از این لحاظ می‌توان آن را با برادرش یعنی سوناتا قابل مقایسه دانست.

در طراحی داخلی این خودرو همه چیز برای یک رانندگی و سواری بی‌دردسر پیش‌بینی شده است. البته دقت کنید که رانندگی بی‌دردسر گفتیم نه یک رانندگی لوکس. صندلی‌های این خودرو نرم هستند و در بلند مدت به این راحتی کفی آن‌ها تغییر شکل نمی‌دهد. با این وجود تویوتا یاریس صندلی‌های مبله‌تری داشته و به خصوص در صندلی‌های عقب نشستن راحت‌تری برای سرنشینان فراهم می‌آورد. کابین اکسنت یک کابین جا دار است. به همین دلیل در عقب هم فضای کافی برای بزرگسالان وجود دارد. به همین دلیل اکسنت را می‌توان خودرویی مناسب خانواده به حساب آورد. طراحی داشبورد آن یک سر و گردن بالاتر از تویوتا یاریس است. هر چند کیفیت متریال استفاده شده در تویوتا یاریس بهتر به نظر می‌رسد. البته متریال اکسنت در مقایسه با یاریس در مرتبه دوم قرار می‌گیرد و در کل قابل قبول است. به قول معروف پلاستیک خشکه نیست.

استفاده از نمایشگر بزرگ در مقایسه با یاریس و همچنین کلیدهای کنترلی بیشتر که داشبورد را زینت داده‌اند باعث می‌شود تا کابین آن حس بهتری از یک خودرو به روز را منتقل کند. در بحث رانندگی اکسنت خودرویی است که بیشتر از آنچه هست خودش را نشان می‌دهد. این خودرو در عین حال که شتاب خوب و قدرت مانور بالایی دارد، برای یک سواری نرم و طولانی هم مناسب است. سیستم تعلیق آن به خوبی عمل کرده و مانع از انتقال ضربه‌ها به اتاق می‌شود. با این حال ارتفاع پایین آن موجب می‌شود تا چندان برای مسیرهای خاکی و نیمه آفرود مناسب نباشد.


1tyy1mjy5d44bsbkplh.jpg
 

رقیب بی‌سر و صدا

تویوتا یاریس یکی از قدیمی‌ترین محصولات وارداتی ایران در یک دهه اخیر به حساب می‌آید. همیشه هم بر سر اینکه نسبت به قیمتش می‌ارزد یا نه بحث بوده است. اما با گران شدن خودرو در چند سال اخیر و همچنین استفاده از موتور قوی‌تر روی آن تقریباً این بحث خاتمه پیدا کرده و یاریس توانست جایی برای خود در بازار پیدا کند. مدل جدید یاریس با یک تحول عمده چه در بعد فنی و چه طراحی تولید شد. خودرو کوچک ساده و معمولی سابق اکنون به لطف تغییر طراحی برای خودش به یک خودرو با ظاهری چالاک تبدیل شده است. در طراحی جلو این خودرو از یک سپر سیاه رنگ با طرحی شبیه به ورودی هوای بزرگ استفاده شده است. به این ترتیب ظاهری کاملاً تهاجمی به یاریس داده شده است. در کنار آن از یک جلو پنجره کرومی باریک هم استفاده کرده‌اند که در جای خودش نمایی شبه لوکس هم به یاریس داده است.

طراحی چراغ‌ها صاف‌تر و باریک‌تر شده است. در بدنه خودرو اما المان خاصی دیده نمی‌شود. به همین دلیل می‌توان گفت نمای جانبی هیوندای اکسنت زیباتر است. در مقابل اگر به دنبال نمای جلو اکتیوتری هستید تویوتا یاریس گزینه بهتری خواهد بود.

در طراحی داخلی از کیفیت متریال داخلی که بگذریم بقیه فاکتورها به سود اکسنت است. جلو داشبورد به مانند اغلب کارهای تویوتا ساده و حداقل کلیدهای کنترلی طراحی شده است. به همین دلیل شاید جوان‌ترها زیاد این سبک را نپسندند. در عقب خودرو نیز تویوتا یاریس فضای کمتری در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد. می‌پرسید به چه دلیل؟ اول اینکه یاریس در کل هفت سانتی‌متر کوتاه‌تر از اکسنت است و دوم اینکه در تویوتا صندلی‌ها مبله‌تر و حجیم‌تر هستند. پس طبیعی است که با صندلی‌های نرم‌تری طرف باشیم که در مسافرت‌های طولانی کارکرد خودشان را نشان می‌دهند. از نظر سواری شما یک تویوتای واقعی را سوار شده‌اید که همه آنچه از یک تویوتا در ذهن دارید را این خودرو دارد.اگر به دنبال یک خودرو نرم هستید قطعاً یاریس در کلاس خودش یک سر و گردن از بقیه بالاتر است. اگر به دنبال یک خودرو بی صدا می‌گردید هم یاریس شما را راضی می‌کند و البته استهلاک بسیار کم این خودرو که می‌توان آن را از شگفتی‌های صنعت خودرو جهان به حساب آورد. با این حال برای رانندگی‌های تهاجمی خودرو مناسبی نیست. اکسنت هم هندلینگ بهتری دارد و هم سرعت پاسخگویی گیربکس آن بالاتر است.


tffbmt4395bls5m056nc.jpg

کانال تلگرام ایران جیب



دیدگاه ها

dandan: 1393/8/2508:26:21،
81
33
با 2میلیارد چی بخریم،100 تومان هم پولیه
الی: 1393/8/2508:51:56،
50
177
هیچ کدام. فقط 206 تیپ 5 سالاره
سعید: 1393/8/2508:59:10،
86
51
انتخاب بین بد وبدتره البته نسبت به پولش واینکه یاریس بهتره هیچ جای شکی وجود نداره به نظر من تویوتا قطعا بهتره اکسنت حتی در حد ال 90 هم نیست در حد ام وی ام 315
ملت: 1393/8/2509:11:46،
115
34
206 نوکر نوکر یاریس هم حساب نمیشه..
آرش: 1393/8/2509:17:19،
59
38
206 نیپ 5
مهیار داداش اسمت و عوض کردی بالاخره
تیپ 5 ، 206 مزخرفترین و بی کیفیت ترین ماشین مونتاژ داخل چینی هستش که البته مدل90 91 92 93 اینجور هستن و مزخرف در مزخرف حساب میشه در واقع .
خواستین الان بخرین ال90 با کیفیت ترین هستش ، ظاهرش سلیقه ای هست . با کیفیت ترین هم که میگم افت داشته نسبت به مدل های ابتدایی ولی هنوزم از لحاظ کیفیت ماشین خوبی هستش .
امید: 1393/8/2509:23:14،
93
37
اکسنت در حد قیاس با غول دنیای خودرو نیس !!!


اکسنت و باید با جیلی ، بسترن و ... مقایسه کرد


ایرتویا: 1393/8/2509:54:30،
48
72
من هم ال90 داشتم..یه مدت هم هیوندا اکسنت..

صرف نظر از بحث قیمتی و ظاهری..ال90 واقعن از نظر فنی

بالاتر از اکسنت هست..وکیفیت اکسنت درحد خودروهای

چینی هس.
فرزاد: 1393/8/2512:15:53،
40
36
مشکل اصلی ملت اینه که وقتی میخوان مقایسه کنن فقط بلدن شتاب و کورس گذاشتن رو ببینن . برادر من میخوای کورس بزاری یه پراید قدیمی بگیر تقویت کن صدتا گردن کلفت تر از 206 رو جا میزاره .شما یه بار صندلی عقب یاریس بشین یا یه چمدون تو صندوق عقبش بزار ( حتی هاچبکش ) اونوقت میفهمی آسایش یعنی چی .من که صندلی عقب 206 نمیتونم بشینم احساس خفگی بهم دست میده. هر وقت هم پشت فرمونش نشستم سرم خورده به در و پیکرش . باید عین گربه سوارش بشی ! من یاریس هاچبک داشتم اصلا حتی فکر مقایسه یاریس و 206 رو نکن . همون سیستم تهویه اش به یه انبار پر 206 میرزه.
Amiroo: 1393/8/2513:39:50،
30
17
به نظرم ميتسوبيشى لنسر بهتر از اين دو تا ماشينه،.
arash: 1393/8/2513:56:29،
23
19
ای بچه مایه دار بی درد مادتو خرید یه پراید لگن 82 موندیم حالا اومدی می گی با 100 میلیون چی بخریم ؟؟؟؟؟ برو متن بزار با 5 میلیون چی بخریم .......
شهرام: 1393/8/2521:23:32،
21
17
سلام و با احترام به تمام نظرات دوستان
من ماشينهاي زيادي داشتم و دارم بخاطر علاقه ام (اگر سوتفاهم نباشه البته)
ماشينهاي ژاپني الماني كره اي ايراني و اروپايي مثل مگان و ...
بايد به جرات بگم ماشينهاي كره اي پيشرفت خوبي داشتن و به راحتي نميشه از كنارشون ديگه گذشت البته هيوندايي به مراتب بهتر از كيا هستش
و اين موضوع رو از اين جهت عرض ميكنم براي اينكه بدونيد مقايسه درستي كردم!!!
اكسنت آپشنهاي خوبي داره ( البته فولش) و من يكي از اونهارو چند وقته خريدم نرمي و بي سرو صدايش خيلي خوبه و شتاب و قدرت مانورش براي اين موتور بسيار جوابگوست
قبلاً ياريس هم داشتم ماشين بسيار خوبيه ولي كمبود اپشناش اذيتت ميكنه
هومن: 1393/8/2508:30:15،
74
24
به نظر من با 100 ميليون هيچكدوم . خداوكيلي 100 ميليون براي اين ماشين ها خيلي زور داره. اينها ماشين هاي اقتصادي هستند براي افراد كم درآمد . حتي در همين بازار نابسامان هم با 100 ميليون گزينه هاي دست دوم خيلي بهتري از هر دو اين برند ها ميشه خريداري كرد.
امير: 1393/8/2508:47:57،
34
14
كم در آمد؟ صد ميليون؟هومن جان ايران زندگي ميكني؟
آفرودر حرفه ای: 1393/8/2509:13:56،
18
34
با صدتا یه سورنتو 2009 آفرودی می گیرن شکلات سالار تازه آدم می شناسم با نودتا برات جیپ جمع می کنه با موتور کرایسلر 300 اسبی 8 سیلندر در حد صفر از پایه می سازه واست کیف کنی.... یاریس که لگن محضه اکسنتم کوچیک و ضعیف الان اپتیما 2700 شش سیلندرش تو شهر می خواد دور بگیره گاهی وقتا کسل میشی حالا فک کن 1600 سی سی هیوندا چی می شه دیگه!!!!
آرش: 1393/8/2509:14:47،
21
24
مثلا با 100 میلیون دست 2 خوب چی گیر میاد ؟!
احسان: 1393/8/2510:06:21،
24
15
تا وقتی که همه چیز تو حجم موتور میبینیم همین هستش که ماشین های کره ای فروش خوبی دارن !!!

گذشت اون زمان که حجم موتور ملاک اصلی بود برادر
دوام : 1393/8/2508:33:31،
24
64
سراتو بگیر 20 سال ماشینه
کاکا : 1393/8/2508:40:18،
32
32
یه اپتیما دست دوم بگیرید حدود 100 پیدا میشه عالیه
آرش: 1393/8/2509:22:16،
34
27
سراتو بگیر 20 سال !!!!!!!!11

جک میگیا

بنز و لکسوس برندهایی عمری بازتر هستند اینطور ادعا نمیکینن
که شما گفتی سراتو 20 سال ماشین هستش
آدم باید راهنمایی خوبی برای دیگران باشه نه بخاطر اینکه چیزی خودش داره یا از اون خوشش میاد و تبلیغ کنه
مهدی: 1393/8/2508:34:18،
83
15
خنده داره ارزون ترین ماشینای دنیا برای ما شده رویا
علی : 1393/8/2508:35:08،
43
25
100 تومن یاریس 1500 سی سی ؟ تو جاده چالوس موندی ها
repsol: 1393/8/2508:41:27،
14
33
هیچ کدوم....هردوش اشغال
امیر : 1393/8/2509:26:24،
35
21
ماشین هیوندایی واقعا آشغاله
امیرو: 1393/8/2508:44:41،
40
22
تا حالا تجربه ی سواری یاریس رو نداشتم اما اینکه در مورد اکسنت نوشته : شتاب خوب و قدرت مانور بالا ، باید بگم به هیچ عنوان اینطور نیست . شتابش در حدود 14.5 ثانیه و به علت فنربندی ضعیف ، خودرو سر پیچها کاملا ناپایدار است .
مهرداد: 1393/8/2509:27:14،
18
15
خیلی جالب این اظهار نظر مرتبط با کسی که این ماشین روداره وبراساس تجربیاتش نظر داده وحالا یک سری که با یه حساب سرانگشتی میشن 5 نفر یا حدودا 50 درصد میان ونظر مثبت یا منفی میدن که مثبت منفیش مهم نیست .این یه جورایی نشون می ده که همش الکی رای دادن اونی میاد رد یا تائید میکنه که همون تجربه رو داشته نه الکی رد یا تائید کنه.
سعید ارومی: 1393/8/2508:55:31،
12
9
اره راست میگی ایران جیب ما انقدر خوشبختیم که از همه چی سیریم به قران الان توایران برای پراید اشغال رویا برای ماایرانی ها شده !!!@از کجا برسه که خودرو خارجی!!!
سعید: 1393/8/2508:55:50،
35
18
فقط مزدا 3 نیو
شوشي: 1393/8/2509:06:17،
50
13
با ١٠٠ ميليون ميشه پنج رنگ پرايد اشغال خريد روزي يكيشو سوار شد!
آيدا: 1393/8/2509:15:07،
36
55
سلام
ميشه بگيد:
هيوندا i20 صفر ++++
كيا سراتو كاركرده ------

چرا؟
مرسى
شروین: 1393/8/2514:26:06،
6
15
هیوندای آی20 اگر 2015 باشه به مراتب بهتر از سراتو هست
ولی اگر 2014 به و 2014 به پایین باشه سراتو بهتره
البته با خشک بودن سراتو هم باید سر کنید
محمد رضا: 1393/8/2517:44:52،
10
10
برای خانمها i20 مناسبتره. مخصوصا اگه 2015 باشه
فرزاد: 1393/8/2509:36:33،
44
17
ضمن احترام برای 90 درصد جامعه که 100 میلیون نمیتونن بدن ماشین ولی اینجا همه فقط نظر میدیم تا100 تومن بهترین گزینه رنو فلوئنس است که موتور ان 2000 وکابین فوق العاده راحتی داره وبه لطف گشتاور195 تو هیچ گردنه ای کم نمیاره البته اپشن تقریبا نداره اما باز به نظر من در یک ماشین موتور وگیربکس 80 درصد قضیه واپشن ها 20 درصد هستن استهلاک در یاریس خیلی پایینتره ولی کابین کوچک ومهمتر اینکه لذت موتور قوی تر رو نسبت به فلوئنس نداره.فرمان فلوئنس برقیه و گیربکس ان ساخت نیسان ژاپن وعالیه میدونین که رنو نیسان باهم شریک تجاری هستن فلوئنس مونتاژ کره جنوبی میباشد که به مونتاژ یاریس شاید نرسه ولی خیلی کمتر نیست واز نظر ظاهری از سال 2006 رنو کلا سیاست خود را عوض کرده وقیافه های تهاجمی تر وبروزتری برای تولیداتش داره
ياشار: 1393/8/2509:42:05،
41
13
من تويوتا ياريس سدان رو دارم بسيار خودروي نرمي هست مدل قبليش يكم ضعيف بود ولي تو مدل 2014 به بعد كه حجم موتور 1500 شد واقعا عاليه.
امكاناتشم به نظر من كاملا كافيه ، سيستم تهويش اتوماتيكه استارت دكمه اي آينه هاش تاشو برقي ،سيستم اكو داره .. حجم صندوق بارش هم واقعا بزرگه! تو سيستم ايمني هم چيزي كم نداره ABS EBD BA داره يعني منحرف نميشه..
اكسنتم يكي از آشناهام داره از بيرون ماشين زيباييه ولي توش بشيني تو ذوق ميزنه نميدونم چرا اين كره اي ها كيفيت و بالا نميبرن!
يه مورد ديگه هم متاسفانه من تو هيچ ماشين كره اي نديدم حل بشه اونم گيجي گيربكسه! آدم ميترسه 2 تا معكوس بكشه! بعد يه مدت خراب ميشه گيربكس!
در كل درسته خودروهاي كره اي پيشرفت خوبي داشتن ولي بايد اين جمله معروف رو بگم كه "چاقوي ژاپني از شمشير كره اي برنده تر است"
حرفه ای: 1393/8/2510:48:38،
20
25
میشه بگید گیربکس ماشین کره ای چه مشکلی دارد؟؟
گیربکس در ماشین های کره ای از سال ۲۰۱۴ به بعد بسیار دقیق عمل میکند
ياشار: 1393/8/2511:58:29،
20
10
عملكرد گيربكيس به المان هاي مختلفي بستگي داره خيلي ساده بخوام بگم يكي به كامپيوتري كه مديريت موتور و گيربكس را به عهده داره بستگي داره يكي هم به طراحي و جنس آلياژ قطعات به كار رفته تو گيربكس كه اينا به ترتيب ميشن بخش نرم افزاري و سخت افزاري گيربكس. ممكنه هيوندا گيربكسش از لحاظ نرم افزاري يكم دقيقتر شده باشن ولي دوست عزيز تو دنيا متالوژي ژاپن حرف اول و ميزنه! واسه همينه كه بعد 2 يا 3 سال (البته بيشتر تو خودروهاي ارزون قيمت هيوندا) ميبيني گيربكس كره اي خراب ميشه ولي واسه تويوتا به همون دقيقي داره كار ميكنه. ولي من به عنوان مصرف كننده بي طرف با سوناتا 2008 رانندگي كردم با آزرا 2009 هم همينطور و با سوناتا 2014 هم . باز راضي كننده نيست.
ادامه نظر(حرفه ای): 1393/8/2512:11:22،
19
15
در رابطه با گیربکس هیوندا:
در حالت عادی :گیربکس در دور موتور 1000 تا 3500 به طور هوشمند دنده را عوض میکند
با فشار دادن گار تا نیمه: گیربکس 1 معکوس میکشد (گیربکس در دور موتور 4000 تا 4500 دنده را عوض میکند)
با فشار دادن گاز تا اخر : گیربکس 2 معکوس میکشد (گیر بکس در دور موتور 5200 تا 6000 دنده را عوض میکند)
این استاندارد گیربکس های هیوندا است و هیچ فشاری به گیربکس و موتور وارد نمیکند)
همچنین با حالت دستی نیز دنده را بر حسب نیاز عوض کرد و اگه گیربکس حس کرد که داره به موتور و گیربکس فشار میاد خودش کات اف میده و دنده را عوض میکنه)
dandan: 1393/8/2510:04:49،
15
12
دسته دوم میشه یه مورانو 2008 گرفت،میشه بی ام و 318 گرفت.فقط تمیز بودنش سخته
علی: 1393/8/2511:19:02،
23
13
خیلی جالبه شما حرف از هیوندایی میزنی که در سال 2013 چهارمین برند پر فروش دنیا و رتبه پنجم فروش در امریکا رو داره میدونم خیلی ها آرزوی داشتن هیوندا رو دارید
به نظر من کسانی که اینجا نظر میدن عقل و دیدگاهشون از مردم جهان هم بالاتر هستند . لطفا کسانی بیان نظر بدن که این ماشین رو داشتن تا دیگران هم از نظرات استفاده کنند . من نه یاریس داشتم نه اکسنت پس نظر هم درباره خود ماشین نمیدم
,وحید: 1393/8/2511:24:14،
13
15
با100ملیون میشه یه سورنتو2009تمیز خرید.6سیلندر پرقدرت امکاناتشم بد نیست.دوامشم خوبه.
زال الدین: 1393/8/2514:16:50،
11
8
یعنی بین بد و بدتر بدترین را انتخاب کنیم؟
خشایار: 1393/8/2511:56:06،
16
21
همه اینایی که گفتید اشغالن فقط ماکسیما . هم تو شتاب هم تو دور همشون میزنه
احسان: 1393/8/2511:57:09،
13
12
تو صد میلیون بده به من. من خودم می دونم چی بخرم. :)
امیدجون: 1393/8/2513:03:30،
12
18
اگه کسی100تومن پول داشته باشه وبین این دوتا ماشین مونده باشه باید بری از طبق سوم یه استانبولی خاک رس بریزی سرش
بهترین کار اینه که این پول رو بده یه واحد آپارتمان بخره بده اجاره دقیقا تا اسفند ماه 50میلیون سود میکنه.
کیش: 1393/8/2514:22:22،
37
18
از کره ای ها بکشید بیرون

بدرد نمیخوره

فقط ژاپنی ما تو جزیره

هیوندای

اکسنت مثل پیکان میمونه

مدل جدید که بدرد نمیخوره مهمون 2 سال تو جزیره هست کلا کره ای ها

کیا که فقط مردم رو با اپشن هاش گول زده هیچ کسی راضی نیست
بعد از 2 سال دونه به دونش اپشن هاش از کار میافته

تویوتا

حرف اول رو میزنه
یاریس حرف نداره توش نمیشه ایراد پیدا کرد
بعد از 10 سال فقط چیزهای واجبش رو عوض کردم تازه هنوز سر حاله

اما اکسنت له له شده
حالا خود دانید

سراتو یه چیزی شبیه به پرایده
شک نکنید

به خدا از بس ما آشغال سوار شدیم نمیدونیم ماشین خوب چیه
برند ماشین
اول ژاپنی
بعد آلمانی
بعد آمریکایی

گول تبلیغات رو نخورید
تشریف بیارید کیش
برین سوار شین
بعد مقایسه کنید

از این دو ماشین انتظار گاز ..... نداشته باشید
حرفه ای: 1393/8/2514:44:50،
17
16
خوب عزیز من وقتی تو مناطق ازاد مازراتی ۲۵۰ میلیونه و ماشین ها هم بهشون گمرک نمیخوره ماشینی مثل اکسنت که ۴۵ میلیونه و قیمتش مثل خودروهای داخل هستش معلومه مثل پیکان میمونه و کسی نمیره سراغش

,وحید: 1393/8/2516:24:16،
10
12
نظرت در مورد ماکسیما کارکرده چیه؟
من بین سورنتو 2008و ماکسیما87موندم .
ممنون میشم
مات: 1393/8/2600:37:27،
10
14
جالبه آقای کیش٬پس ماشینای ژاپنی بالاتر آلمانیان٬آره؟خخخ
سعید: 1393/8/2515:50:55،
26
9
من 100 میلیونو میزارم بانک ماهی 1875000 تومن سودشه و تقریبا 500 تومن از حقوقم بیشتره. همینجا پیش زن و بچم میمونم. دیگه هم مجبور نیستم 23 روز از ماه رو برم عسلویه برا ماهی یک و چهارصد!!!
zlt: 1393/8/2517:40:48،
14
15
با این قیمت بهتر از ام جی 6 کم کارکرد پیدا نمیشه
خوشبخت: 1393/8/2517:53:42،
18
12
بابا مردم تو خرج زندگیشون موندن خیلی ها براشون یه پراید دسته دوم هم شده روبا بعد شما هی با قیمت های نجومی میگی چه ماشینی بخریم نظر بهتری برای عامه مردم نداری...........
مجید: 1393/8/2601:38:11،
13
24
الان با 85 میلیون میشه یه اکسنت وارداتی نیمه فول گرفت,من یه اکسنت 2014 دارم به نسبت قیمتش عالیه,
مجید: 1393/8/2602:07:16،
17
9
با تجربه ای که من در مورد اکسنت داشتم از لحاظ شتاب و سرعت و نرمی بسیار قابل قبوله,البته از نظر کم استهلاک بودن هیچی تویوتا نمیشه
مرز نشین: 1394/9/121:45:44،
8
5
سلام.
من از سر بالاترین تجربه وبالاترین فشار وآزمایشی که میشه روی یه ماشین آورد بهتون میگم که دراستان بلوچستان ایران هیچ ماشینی بجز تویوتا نهایتا5سال بیشتر دوام نمی آورد
علت:دمای بسیار بالا تا 50 درجه در تابستان
نبودجاده های اسفالت در اکثر مناطق
شرجی بیش از حد در جنوب شهرهای چابهار و کنارک ومیناب و...



بخدا ما 405صفرو رو نهایتا 2سال بیشتر سوار نمیشیم یعنی تقریبا داغون میشه
توو منطقه آزاد چابهاراز بنز المانی گرفته تا هامر آمریکایی وشرولتو و فورد ماستانگ
اما از هر کس بپرسی فقط تویوتارو تایید میکنه
حالا هرچی میخواد باشه :یاریس .پرادو.لندکروز.هایلوکس.کمری

فقط تویوتا با تجربه واطمینان بالا
مرز نشین: 1394/9/121:47:25،
9
5
سلام.
من از سر بالاترین تجربه وبالاترین فشار وآزمایشی که میشه روی یه ماشین آورد بهتون میگم که دراستان بلوچستان ایران هیچ ماشینی بجز تویوتا نهایتا5سال بیشتر دوام نمی آورد
علت:دمای بسیار بالا تا 50 درجه در تابستان
نبودجاده های اسفالت در اکثر مناطق
شرجی بیش از حد در جنوب شهرهای چابهار و کنارک ومیناب و...



بخدا ما 405صفرو رو نهایتا 2سال بیشتر سوار نمیشیم یعنی تقریبا داغون میشه
توو منطقه آزاد چابهاراز بنز المانی گرفته تا هامر آمریکایی وشرولتو و فورد ماستانگ
اما از هر کس بپرسی فقط تویوتارو تایید میکنه
حالا هرچی میخواد باشه :یاریس .پرادو.لندکروز.هایلوکس.کمری

فقط تویوتا با تجربه واطمینان بالا

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
تور لحظه آخری
ایران تلنت
نگین خودرو
آیسان پرواز

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

آسایشگاه خیریه
تور لحظه آخری
تورآنتالیا
دیجی استایل