کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قراردادهای فروش خودروسازان اصلاح شده است


کد خبر : ۸۰۵۹شنبه، ۲۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۹:۴۹۳۰۲۹ بازدید

مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت:‌ قراردادهای فروش شرکتهای خودروساز بر اساس الزامات شورای رقابت، اصلاح شده است.

هاشم یکه‌زارع  در پاسخ به این که اخیرا مدیر کل دفتر صنایع فلزی و معدنی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان انتقاداتی را به عملکرد خودروسازان وارد کرده است، آیا قراردادهای فروش خودروسازان اصلاح شده است؟ اظهار کرد: قراردادهای فروش خودروسازان اصلاح و بر اساس موارد مد نظر اعلامی از سوی شورای رقابت، تنظیم شده است.

وی با بیان این که یکی از انتقادات یکی از مسولان سازمان حمایت، دیده نشدن قراردادهای فروش هنگام خرید اینترنتی است، خاطرنشان کرد: این انتقاد وارد بوده و به همین دلیل از مسوولان مربوطه خواسته‌اند تا با اصلاح زیرساختارهای فنی، مصرف کنندگان هنگام خرید اینترنتی به متن قرارداد نیز دسترسی پیدا کرده و به طور کامل آن را مطالعه کند.

مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو ادامه داد: بسیاری از انتقادات وارده از سوی مدیر کل دفتر صنایع فلزی و معدنی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان درست بود البته برخی از موارد مصرف شده از سوی وی مانند متن قراردادها قبلا اصلاح شده و مابقی نیز اصلاح خواهد شد.

وی افزود: به عنوان مثال، این مسوول سازمان حمایت به تحویل اجباری یک خودرو به جای خودرو خریداری شده به مشتریان انتقاد داشت که ما نیز با این موضوع مخالفیم و در ایران خودرو این اتفاق نمی‌افتد.

یکه‌زارع با بیان این که مشتریان حق دارند خودرو خریداری شده را با مشخصات و رنگ مد نظر خود خریداری کنند تصریح کرد: در صورت بروز هر گونه مشکلی در این زمینه مشتریان می‌توانند موضوع را با بخش بازرسی و مدیریت ایران خودرو در میان بگذارند تا با متخلفان برخورد شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها