کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

آپارتمان‌های 200 میلیونی در پایتخت


کد خبر : ۸۰۱۸پنجشنبه، ۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۹:۱۶۸۲۰۳ بازدید

قیمت خانه تا پایان امسال تغییر محسوسی نمی‌کند، این اعتقاد بیشتر کارشناسان و مشاوران املاک است. با بررسی چند ماهه فایل‌های فروش ...

قیمت خانه تا پایان امسال تغییر محسوسی نمی‌کند، این اعتقاد بیشتر کارشناسان و مشاوران املاک است.  با بررسی چند ماهه فایل‌های فروش خانه نیز متوجه می‌شویم در این مدت بازار تغییر محسوسی نداشته است.

در این میان بازار مسکن تا حدودی به دلیل همین ثبات قیمت‌ها از رونق بیشتری نسبت به ماه‌های گذشته برخوردار شده است. آمارها نشان از رشد قراردادها در حوزه مسکن می‌دهد بیشتر حجم این قراردادها متعلق به خانه‌های کوچک و زیر 50 متر است. بیشتر این خانه‌ها قیمتی زیر 200 میلیون تومان دارند، بنابراین با توجه به نقدینگی مردم و دریافت وام امکان خریداری آنها وجود دارد. به‌طور مثال خانه‌ای با متراژ 50 متر در منطقه تهرانپارس 178 میلیون تومان  برای فروش گذاشته شده است. همچنین خانه‌ای در میدان امام حسین با متراژ 40 متر 100 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

مشابه چنین خانه‌ای در منطقه هفت‌تیر نزدیک به 160 میلیون تومان است و آپارتمانی 50 متری در منطقه دربند متری  3 میلیون و 400 هزار تومان برای فروش گذاشته شده است. همچنین آپارتمانی نوساز در انتهای خیابان همت تنها 150 میلیون به فروش می‌رسد. یکی از مخاطبان خانه‌های کوچک سرمایه‌گذاران کوچک هستند که پس از رکود بازار سکه به این بازار روی آورده‌اند. پیش‌بینی یکی از فعالان بازار مسکن این است که روند کاهش قیمت‌ها تا پایان سال ادامه دارد و در سال 94 نیز با توجه به سیاست‌های اقتصادی دولت افزایش محسوسی در بخش مسکن نخواهیم داشت. وی درباره اشتیاق مردم به خرید خانه‌های کوچک نیز می‌گوید با توجه به افزایش ناگهانی قیمت مسکن در سال‌های گذشته و عدم تغییر درآمدها، ساکنان کلان‌شهرها مجبورند ابتدا با خانه‌های زیر 50 متر صاحب مسکن شوند و به تدریج با تبدیل به احسن  بر متراژ خانه‌هایشان بیفزایند.

به گفته این مشاور املاک یکی دیگر از خریداران خانه‌های کوچک زوج‌های جوانی هستند که قصد آغاز زندگی مشترک را دارند و ترجیح می‌دهند به جای اجاره‌نشینی در خانه‌های متوسط ساکن خانه‌های کوچک باشند، زیرا معمولا با دریافت چند وام می‌توان یکی از این خانه‌ها را خریداری کرد. در بررسی فایل‌های فروش سخنان این فعال بازار مسکن تایید می‌شود. آپارتمانی 42 متری در خیابان نواب که 7 سال از قدمت آن گذشته 120 میلیون تومان برای فروش گذاشته شده است یا آپارتمانی نوساز در منطقه صد دستگاه به متراژ 50 متر 180 میلیون تومان قیمت دارد.
 

8dqx1o2pf1cfdqduuvqd.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها