کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مرسدس كلاس E با لیموزین شش در می آيد


کد خبر : ۷۸۹۹شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۰:۳۶۷۳۸۵ بازدید

مرسدس بنز در حال آماده کردن یک جایگزین برای سدان فوق لوکس خود يعني می‌باخ است. این مدل که نمونه بزرگ‌تر و کشیده‌تری از نسل جدید ...

مرسدس بنز در حال آماده کردن یک جایگزین برای سدان فوق لوکس خود يعني می‌باخ است. این مدل که نمونه بزرگ‌تر و کشیده‌تری از نسل جدید كلاس S خواهد بود زنده‌کننده نام پولمن نیز هست و در عین حال لقب گران قیمت‌ترین سدان لوکس تولیدی این خودروساز اشتوتگارتی را نیز با خود به همراه می‌آورد.

اما همچنان زمان دقیقی برای عرضه این مدل مشخص نشده تا یک شرکت معروف آلمانی با نام »بينز« يا »بينتس« ( Binz ) خود دست به کار شده و مدل کشیده تری از کلاس ايي بنز را به عنوان یک لیموزین لوکس معرفی کند. شرکت بينز از دهه 60 میلادی به صورت تخصصی سدان‌های تولیدی مرسدس را بر حسب سفارش مشتریان خاص مورد تغییر قرار می‌دهد که آخرین شاه‌کار آن‌ها در مدل بزرگ‌تر سدان متوسط بنز خلاصه می‌شود. این خودرو از شش‌در استاندارد در بدنه خود بهره می‌برد و ظرفیت حمل هشت سرنشین بزرگ‌سال را دارد. در این مدل، بنز كلاس ايي تقریبا 109 سانتی‌متر کشیده‌تر شده و برای حفظ استحکام بدنه یک ستون وسط اضافه نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

در داخل اتاق نیز به راحتی می‌توان هر آن‌چه برای یک خودروی لوکس مورد نیاز است - از صندلی‌های استاندارد و سفارشی گرفته تا سیستم تهویه مطبوع چندمنطقه‌ای و سیستم‌های ارتباطی و تفریحی - را پیدا کرد. بينز برای تبدیل خودروی مشتریان به چنین لیموزینی محدودیتی در نظر نگرفته و مدل‌های استاندارد CDI 250/ 500/ MATIC 4 350/E200 را برای تغییر چهره در اختیار این شرکت قرار داد. البته دارندگان مدل پرقدرت E63 AMG متاسفانه در این فهرست جایی نخواهند داشت .

 

qcoocq9938pavup91ei.jpg

7nbbcqfghx3gl1yarmao.jpg

vrko2a8l3v8nikbs87x.jpg

r7rprchz1wof0dr8hb9.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها