کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

اولین روز کاری هفته در بورس تهران


کد خبر : ۷۸۹۶شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۸:۴۶۲۰۲۸ بازدید

در اولین روز کاری این هفته بورس اوراق بهادار تهران علاوه بر افزایش 253 واحدی شاخص، ارزش معاملات هم با روندی روبه‌‌رو رشد، به 290 میلیارد تومان رسید.

اولین روز کاری این هفته بورس اوراق بهادار تهران با برتری تقاضا در برخی نمادهای حاضر در صنایع بانکی، پتروشیمی، سیمانی و تجهیزاتی آغاز شد و به همین ترتیب شاخص با تداوم روند صعودی به نیمه 76 هزار واحد نزدیک شد.

شاخص کل با افزایش 253 واحدی به رقم 76 هزار و 420 واحد رسید و علاوه بر‌آن ارزش معاملات هم با داد و ستد بیش از یک میلیارد و 164 میلیون برگه سهم به 290 میلیارد تومان نزدیک شد.

امروز مخابرات ایران هلدینگ تاپیکو، هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس، سایپا، بانک تجارت، گسترش نفت و گاز پارسیان، بانک کارآفرین، سیمان فارس و خوزستان، سرمایه‌گذاری خوارزمی و ایران ترانسفو بیشترین تأثیر مثبت را با شاخص داشتند اما بانک‌های ملت، صادرات و ملی مس به دلیل افزایش عرضه‌ها تأثیر منفی بر شاخص‌ داشتند.

در فرابورس شاخص 2 واحد به عقب برگشت و به رقم 863 واحد رسید در این بازار گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان، ذوب‌آهن اصفهان، بانک دی و بانک خاورمیانه بیشترین تأثیر منفی را گذاشتند.

اوراق امتیاز تسهیلات خرید مسکن هم روند متعادلی را در پیش گرفت و در محدوده 91 هزار تومان معامله شد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها