کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

عرضه‌های هفته اول آذرماه سازمان خصوصی‌سازی


کد خبر : ۷۸۸۸شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۳:۳۸۱۶۹۰ بازدید

سازمان خصوصی‌سازی به استناد قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 و مصوبات هیأت واگذاری 10 بنگاه اقتصادی را از طریق مزایده بورس یا فرابورس عرضه خواهد کرد.

براساس این گزارش، اول آذر 303 میلیون و 920 هزار سهم حمل و نقل بین‌المللی خلیج فارس با قیمت پایه هر سهم به صورت (قیمت‌ تابلوی بورس در روز عرضه، معادل قیمت بسته شدن روز قبل از عرضه + 40 درصد به شرط آنکه از مبلغ 2843 ریال کمتر نباشد در بورس در اندازه‌ای بزرگ عرضه خواهد شد) این میزان شامل 87.08 درصد از کل سهام شرکت است که به صورت 30 درصد پیش پرداخت نقدی با مدت اقساط 5 ساله و مهلت 20 روزه پرداخت ثمن نقدی در بورس به صورت بلوکی عرضه خواهد شد.

همچنین 484 سهم ساختمانی عمرانی تکلا به صورت بلوکی و 25 سهم به صورت ترجیحی و اقساطی با قیمت پایه هر سهم 2.516.659.599 ریال در اندازه خیلی بزرگ در فرابورس ایران عرضه می‌شود. زمان این عرضه یکم آذرماه تعیین شده است.

از دیگر شرکتهای قابل واگذاری از طریق فرابورس 228 میلیون و 622 هزار و 900 سهم توسعه نی‌شکر صنایع جانبی در دومین روز از آذرماه است؛ قیمت پایه این سهم 102 هزار و 405 ریال ارزش‌گذاری شده است.

پالایش نفت خوزستان، خدمات کیفیت آریا، اس جی اس، لوله گستر اسفراین، نساجی قائمشهر، ایران ایرتور، تحقیقات و کاربرد مواد معدنی ایران، کشت و صنعت نی‌شکر هفت تپه نیز به صورت مزایده در چهارمین روز از آذرماه عرضه خواهد شد.

براساس این گزارشف طبق اطلاعیه سازمان خصوصی‌سازی 6 میلیون و 854 هزار و 250 سهم ایران ایرتور به قیمت پایه هر سهم 70 هزار و 880 ریال به صورت 40 درصد پیش پرداخت نقدی در مدت اقساط 2 ساله و مهلت 20 روزه پرداخت ثمن نقدی عرضه خواهد شد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها