کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بنادر مسافری بندرعباس، قشم و هرمز تعطیل شدند


کد خبر : ۷۸۸۳شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۸:۴۷۲۹۳۵ بازدید

از روز گذشته، بنادر مسافری بندرعباس، قشم و هرمز به دنبال نامساعد شدن شرایط جوی به حالت تعطیلی درآمده‌اند.

مدیر بندر شهید حقانی بندرعباس در این باره گفت: در حالی که شرایط جوی در دریا و مسیرهای ترددی به جزایر قشم و هرمز کاملا نامساعد است، از شب گذشته بندر مسافری شهید حقانی بندرعباس امکان جابجایی مسافر را ندارد و این حالت تا مساعد شدن شرایط ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه بندر شهید حقانی ارسال کننده و بنادر شهید ذاکری قشم و بندر هرمز دریافت کننده مسافران هستند، افزود: با این شرایط نامساعد امکان بازگشت مسافران نیز وجود ندارد.

مدیر بندر شهید حقانی بندرعباس با بیان اینکه تعطیلی بندر مسافری شهید حقانی بندرعباس از ساعت 21 شب گذشته اعمال شده، ادامه داد: شناورهای مسافری موجود در استان هرمزگان امکان تردد در شرایط نسبتا بد جوی را دارند، اما لازمه آن وجود میدان دید است.

وی درباره زمان بازگشایی مجدد بنادر مسافری گفت: طبق اعلام هواشناسی، وضعیت کنونی تا صبح فردا پایدار است، با این وجود ساکنین جزیره و گردشگران می‌توانند از طریق بندر پهل به بندر لافت قشم تردد کرده و از این طریق به شهر قشم دسترسی پیدا کنند.

بیش از 95 درصد کل ترددهای دریایی کشور از طریق بنادر مسافری استان هرمزگان صورت می‌گیرد که تردد از بندرعباس به جزایر قشم و هرمز بخش قابل توجهی از آن را تشکیل می‌دهند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها