کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
دهکده ساحلی الیت
آژانش مسافرتی الی گشت
زیرپوش ضد عرق
کانال تلگرام ایران جیب

اعلام مرجع رسیدگی به شکایات بازار سیم‌کارت

کدخبر:۷۸۱۳سه شنبه، ۱۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۲:۱۸۲۰۹۴ بازدید

رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی و ارتباطی گفت‌: علیرغم موازی کاری متعدد در بازار سیم‌کارت، فروشندگان این کالا موظف به اخذ مجوز از اتحادیه ...

رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی و ارتباطی گفت‌: علیرغم موازی کاری متعدد در بازار سیم‌کارت، فروشندگان این کالا موظف به اخذ مجوز از اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی هستند و پیگیری شکایات بازار سیم‌کارت به این اتحادیه ارسال می‌‌شود.

اخیرا سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بار دیگر به مشکل وجود سیم‌کارت‌های بی‌نام و نشان اشاره کرده و از ساماندهی بازار این نوع سیم‌کارت خبر داده است. اما تشخیص صنف متولی سیم‌کارت با سوال‌هایی روبه رو است.

عبدالرضا کریمی اظهارداشت: اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی و ارتباطی 9 سال پیش تشکیل شده و سیمکارت به عنوان کارت‌های اعتباری مخابراتی یکی از 10 زیرمجموعه این اتحادیه محسوب می‌شود.

رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی و ارتباطی گفت‌:  بنابراین طبق قانون نظام صنفی پس از تشکیل اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی، فروشندگان سیمکارت باید از این اتحادیه مجوز داشته باشند.

وی ادامه داد: اما اکنون فعالان این بازار از اتحادیه‌های متعددی از جمله فناوران، الکترونیک و دستگاه‌های صوتی و تصویری مجوز دارند.

کریمی درباره مرجع رسیدگی به شکایات این بازار، تصریح کرد: شکایات مربوط به بازار سیمکارت به اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی و ارتباطی ارجاع می‌شود، این شکایات شامل شکایات دریافتی در سامانه 124 سازمان حمایت از حقوق تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان که هر هفته یک یا دو بار ارائه می‌شود و شکایات مستقیم است.

رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی و ارتباطی افزود: پس از ارجاع شکایات، تمام مواردی که مربوط به واحدهای دارای جواز صنفی باشند بررسی می‌شود و اگر شکایت مربوط به واحد بی‌جواز باشد نخستین کار تشکیل پرونده برای کسب جواز است.

وی با اشاره به تصویب قانون اتاق اصناف در مجلس اظهار امیدواری کرد: با یکپارچگی واحدهای توزیع و تولیدی و خدماتی در اصناف، پراکندگی و موازی‌کاری در صنف فروشندگان سیمکارت برطرف شود.

کریمی تصریح کرد: به زودی کارگروهی متشکل از فروشندگان سیمکارت برای رفع موضوعات و شکایات این صنف تشکیل خواهد شد.

همراه مکانیک



دیدگاه ها

قاضی: 1393/8/1317:12:45،
37
13
مرجع رسیدگی خداوند و زمان رسیدگی فقط اخرت است

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
تور لحظه آخری
ایران تلنت
نگین خودرو
آیسان پرواز

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

آسایشگاه خیریه
تور لحظه آخری
تورآنتالیا
دیجی استایل