کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

برخورد شدید کامیون با سه خودروی سواری در جاده لشکرک


کد خبر : ۷۸۰۲دوشنبه، ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۷:۰۷۱۱۰۲۰ بازدید

به دنبال تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125 آتش نشانی، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بی درنگ زنگ ایستگاه 57 و گروه امداد و نجات ...

به دنبال تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125 آتش نشانی، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بی درنگ زنگ ایستگاه 57 و گروه امداد و نجات 10 را ساعت 2:46 دقیقه صبح امروز به صدا درآورد و آتش نشانان بلافاصله به سمت شمال به جنوب جاده لشکرک قبل از ورودی بابایی حرکت کردند.

داود علیپوری افسر آماده منطقه سه عملیات در این باره گفت: با رسیدن به محل حادثه مشاهده شد، یکدستگاه کامیون ولو وبه شدت با دو دستگاه خودروی سواری پژو 206 و یک دستگاه تویوتا کمری برخورد کرده و همین امر باعث مصدومیت سه سرنشین به نام های مهرداد-م 28 ساله سمیه-ف 29 ساله و یک خانم 43 ساله شده بود.

وی افزود: آتش نشانان بلافاصله به دو گروه تقسیم شده و گروه اول با قرار دادن علائم هشدار دهنده و همچنین قطع برق خودروها به ایمن سازی محل پرداختند و گروه دوم با استفاده از تجهیزات ویژه نجات مصدومین حادثه را از داخل خودرو 206 که کاملا در هم پیچیده شده بود به بیرون منتقل کردند.

علیپوری در ادامه گفت: آتش نشانان پس از تحویل مصدومین حادثه به عوامل اورژانس و حمل خودروها توسط جرثقیل به ماموریت خود پایان دادند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها