کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

نوسان 30 توماني دلار در بازار


کد خبر : ۷۷۴۶شنبه، ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۰۷:۳۴:۱۱۱۵۷۸ بازدید

دلار پرونده نرخ هفته گذشته خود را با رشد 30 توماني به پايان رساند تا برخلاف دو هفته گذشته كه روي مدار كاهش بود اين‌بار افزايش نرخ ...

دلار پرونده نرخ هفته گذشته خود را با رشد 30 توماني به پايان رساند تا برخلاف دو هفته گذشته كه روي مدار كاهش بود اين‌بار افزايش نرخ را تجربه كند.

اسكناس سبز رنگ شنبه با نرخ 3213 تومان و پنج‌شنبه را با نرخ 3243 تومان به پايان رساند تا هفته افزايشي نرخ را تجربه كند. در اين ميان نرخ ارز مرجع نيز در پايان هفته نسبت به ابتداي آن بدون تغيير باقي ماند. اين درحالي است كه انواع سكه، هفته كاهشي را پشت‌سر گذاشت و بازار خريداران سكه نسبت به ارز در اين هفته كسادتر بود و اين‌بار ارز بود كه نسبت به سكه، بازاري سكه‌تر داشت. دلار شنبه و يك‌شنبه را روي محور ثبات و با نرخ 3213 تومان به پايان رساند اما در روزهاي بعد با تغيير مسير، ثبات نرخ به روندي افزايشي تغيير پيدا كرد. همچنين روز دوشنبه دلار پايين‌ترين نرخ را در ماه گذشته ازسرگذراند، كه البته اين روند طولي نپاييد و روز بعد به يكباره كاهش را كنار زد و با افزايش نرخ مواجه شد.

شنيده‌هاي روز دوشنبه از بازار منوچهري حاكي از آن است كه عده‌يي دلار را از بازار منوچهري خريداري كرده و به بازار دوبي برده تا با باز شدن هفته كاري بفروشند. اين درحالي است كه افزايش تقاضا در بازار سبب افزايش 17 توماني نرخ در آن روز شد.

دلار پس از فرازونشيب‌هاي روزهاي آغازين هفته، در روز سه‌شنبه كاهش نرخ ناچيز 2توماني را ازسرگذراند و روز چهارشنبه و پنج‌شنبه را نيز روي محور افزايش ادامه داد و در پايان هفته با نرخ 3243 تومان در بازار معامله شد. با اين حال دلار رفتار مشخصي از خود در اين هفته بروز نداد و برخي كارشناسان براين باورند كه حالتي انتظاري در رفتار اين ارز مهم ديده مي‌شود. به اين معنا كه رفتار ارز تا زمان تمديد مذاكرات كه تاريخ آن به 3 آذر موكول شده است چندان مشخص نخواهد بود.

 كاهش 11 هزار توماني تمام سكه

تمام سكه كاهش 11هزار توماني قيمت را در هفته گذشته پشت‌سر گذاشت و نيم سكه و ربع سكه نيز كاهش 5 و6هزار توماني را ازسرگذراندند. در اين رابطه كشتي‌آراي، رييس اتحاديه طلا و جواهر گفت: «در هفته گذشته به‌دليل ورود به ايام محرم ميزان تقاضا و دادوستد طلا در بازار داخلي كاهش چشم‌گيري داشت و به نظر مي‌رسد اين روند در هفته آينده هم ادامه داشته باشد.»

همچنين دراين خصوص كشتي‌آراي اظهار كرد: «با توجه به اينكه از اوايل هفته گذشته محرم آغاز شد قيمت طلا و سكه در بازار داخلي نيز كاهش يافت و نوسانات كمي هم كه شاهد بوديم به‌دليل نوسان قيمت ارز بود.»هرگرم طلاي 18 عيار نيز با ورود به ماه محرم با كاهش تقاضا و در همين راستا كاهش نرخ روبه‌رو شد و به قيمت 94 هزار و 900 تومان در بازار دادوستد شد.

320kadig0hj2gponz8a.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها