کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
دهکده ساحلی الیت
آژانش مسافرتی الی گشت
زیرپوش ضد عرق
کانال تلگرام ایران جیب

خودروهای جیلی شماره‌گذاری نشدند !

کدخبر:۷۶۹۴چهارشنبه، ۷ آبان ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۹:۴۰۶۳۷۰ بازدید

تبصره 13، تبصره‌يي كه وارد‌كنندگان خودرو اين روزها زياد با آن سر و كار دارند. بنا به اين تبصره هر وارد‌كننده موظف است به ازاي واردات هر خودرو، يك خودرو فرسوده را اسقاط ...

«تبصره 13» تبصره‌يي كه وارد‌كنندگان خودرو اين روزها زياد با آن سر و كار دارند. بنا به اين تبصره هر وارد‌كننده موظف است به ازاي واردات هر خودرو، يك خودرو فرسوده را اسقاط كند. اين كار در گذشته با پرداخت هزينه اسقاط به‌صورت غير مستقيم صورت مي‌گرفت اما در حال حاضر واردكنندگان بايد به‌صورت مستقيم اين كار را انجام دهند كه البته هزينه‌يي بيشتر را نيز متحمل خواهند شد. البته اين تبصره نيز بهانه‌يي براي تحويل خودروهاي وارداتي بدون پلاك به خريدار است.

وارد‌كنندگان خودرو جيلي از جمله افرادي هستند كه همواره خلف وعده داشته و حتي پس از گذشت 50 روز از زمان تحويل خودرو به مشتري، هنوز هم نسبت به شماره‌گذاري اقدام نكرده‌اند. بنابراين كساني كه اين خودروها را تحويل گرفته‌اند هنوز هم نمي‌توانند در خيابان تردد كنند و اين موضوع موجب اعتراض آنها شده است. البته دليل اين موضوع واضح است. اين شركت به دليل اينكه تبصره 13 را اجرا نكرده، از شماره‌گذاري خودروهايش ممانعت به عمل آمده است.

اين در حالي است كه شركت جيلي پيش از اين نيز همواره براي تحويل خودرو با مشتريانش دچار مشكل بوده و طبق وعده عمل نكرده است.

همراه مکانیک



دیدگاه ها

pepan: 1393/8/707:40:55،
60
16
دوست عزیزم واس خودروی داخلی اعمال کن این اسقاط رو ..
هزار جور اما و اگر داره واردات خودرو
مردم رو حسابی خاخول حساب کردین..
تا کی میخوایین این کار رو ادامه بدین
مهیار: 1393/8/708:55:57،
17
93
نوش جان همه اونایی که عاشق خودروهای خارجی هستند!
اسفندیار: 1393/8/714:04:21،
78
9
از برادران گرامی بیشتر این توقع نمیشه کرد
حمید: 1393/8/715:00:18،
33
19
مگه جیلی هم شامل تبصره 13 هم میشه ؟!!! خودش اسقاطیه ، حیف پول که بدی به این قراضه .
بی نام: 1393/8/720:50:39،
17
19
آقا حمید هر کسی حق انتخاب داره و کسی مثل شمااا نمیتونه دخالت کنه
اميدوار: 1393/8/707:48:51،
31
14
اكثر واردكنندگان همين مشكل را دارند مشكل زماني حادميشود كه ضعف نمايندگان در خدمات پس از فروش وتامين قطعات آشكار ميشود مثل نگين خودرو يا همين سايپا برا خودروهاي وارداتي
ذذ: 1393/8/707:52:08،
46
16
خوب یک راه حمایت از تولیدکنندگان داخلی همین سنگ انداختن جلوی پای وارد کنندگان است .
واردکننده که هم بلده زیر آبی بره هم امکانات این را داره که مشکلات رو بندازه رو دوش مصرف کننده ؛ در نهایت این مصرف کننده است که زیان می کنه
خریدار بیچاره: 1393/8/707:52:46،
29
16
جیلی رو لااقل ادم چند تاش رو توی خیابون شماره شده میبینه، اگه خلف وعده واقعی می خوای بشین پای صحبت مشتریهای نگین خودرو ...
p: 1393/8/707:53:08،
31
8
متاسفم برای دوستانی که الان این ماشینو خریداری کردن چون تو این کشور هیچ قانونی برای حمایت از مصرف کننده وجود نداره و ضمن پرداخت کامل وجه خودرو باید منتظر تصمیم آقایان بشینید در حالی که طبق قانون تحویل خودروی بدون پلاک به مشتری غیر قانونی ولی خبری از اجرای قانون نیست
پاسخ به p: 1393/8/721:08:46،
17
23
مصرف کننده هم وقتی این شرایطو میبینه نباید پولشو بریزه تو جوب وگرنه اسمش میشه ساده . هیشکی تا حالا از بی ماشینی نمرده.
امید: 1393/8/708:00:20،
13
45
خدا رو شکر مدارک و پلاک ما تو 10 روز اومد
ماشینم که فردای ثبت نام تحویل گرفتیم
علی : 1393/8/709:05:27،
23
12
مجید دلبندم 4 خودرو نه یک خودرو
رضا1: 1393/8/709:17:31،
27
13
با تشكر از ايران جيت بابت درج خبر و پرداختن به اين موضوع.
بنده در تاريخ 28 مرداد 93 خودرو جيلي صندوق دار با تحويل 30 روزه ثبت نام كردم و تا امروز با گذشت 69 روز هنوز بلاتكليف هستم. با دفتر مركزي هم تماس گرفتم ميگويند ثبت ناميهاي بهمن و اسفند 92 و فروردين 93 را پلاك كرده اند! و به مرور بر اساس اولويت ماههاي ثبت نام شماره گذاري ميكنند.
حال كي نوبت بنده ميشود؟ خدا داند! سازمان حمايت از مصرف كننده چه ميكند و چرا زودتر اقدام جهت حل مشكل نميكنند؟
ماهان: 1393/8/709:48:08،
49
29
جیلی +++++++++
سراتو 1600 سایپا ----------
reza: 1393/8/710:05:00،
28
16
بنظرم جیلی چون کمپانیه ولو سوئد رو خرید و ماشیناش خیلی با کیفیت و ایمنه مونتاژشم خوبه ولی این سراتو بیچاره مونتاژش افتاده دست سایپا دیگه خدا میدونه چی میشه یعنی بعد 10000 کیلومتر انواع صداها رو از داشبرد میشنوی
omid: 1393/8/710:12:33،
49
16
واقعا حیف این ماشین که دست شرکت جیلیران افتاده،اینا باید برن پراید بفروشن!!بنظرم جیلی نسبت به پولی که میدی هم خوشگله هم ایمن ولی کاشکی دست برادران گرامی نبود
kambiz: 1393/8/710:07:15،
38
13
صدرصد جيلي،ماشيني كه دست سايپا افتاد فاتحش خوندس
arsalan: 1393/8/712:10:02،
15
12
سلام من تاریخ ۲ اردیبهشت جیلی شاستی بلند ثبت نام کردم با تحویل ۶۰ روزه ولی الان ۶ ماه شده و تحویل ندادن از نمایندگی جیلی بابل خورشیدی هم خریدم تماس هم میگیریم میگن به ما چه می خواستین ثبت نام نکتین
امیر: 1393/8/714:18:01،
21
19
علت عدم شماره گذاری جیلی اینه که جیلی با وجودی که چینیه، ولی خودروی خوبیه و به نسبت قیمتش از کیفیت بالایی برخورداره. این امر منجر به زیان آشغال وارد کنها، وارد کنندگان هاچ بک های کره ای با قیمت بالای صد میلیون و دیگر مفت خورهای مربوطه شده و برای اینکه چوب لای چرخ جیلی بزارن، خوب به قانون متوسل می شن. والا شما باورتون میشه که الان همه ی وارد کننده ها دارن این قانون رو رعایت کنن.
فرشاد: 1393/8/714:30:26،
16
15
من هم در تاريخ 7/ 2/ 93 از باليران شاسي بلند، ثبت نام 90 روزه كردم ولي با گذشت 6 ماه هنوز خبري نيست و متاسفانه جوابگو هم نيستند.
هادی: 1393/8/802:39:07،
14
22
جیلی واقعا ماشین بی خودیه
موش: 1394/8/1117:21:05،
20
25
تو سوار نشو یارو

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
تور لحظه آخری
ایران تلنت
نگین خودرو
آیسان پرواز

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

آسایشگاه خیریه
تور لحظه آخری
تورآنتالیا
دیجی استایل