کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

شاخص بورس در مرز 74 هزار واحد متوقف شد


کد خبر : ۷۶۵۵دوشنبه، ۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۴:۰۱۱۶۲۲ بازدید

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با تأثیر منفی هلدینگ فارس، چادرملو، سرمایه‌گذاری غدیر و گروه مپنا در کانال 73 هزار وا حد در جا زد و در مرز 74 هزار واحد متوقف شد.

در پایان معاملات امروز بورس تهران شاخص با افزایش 18 واحدی به رقم 73 هزار و 958 واحد رسید و در مرز 74 هزار واحد متوقف شد. در دقایق ابتدایی معاملات امروز شاخص از مرز 74 هزار واحد عبور کرد، اما با تأثیر منفی شرکت‌هایی بزرگی همچون هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس، چادرملو، سرمایه‌گذاری غدیر و گروه مپنا در کانال 73 هزار واحد درجا زد.

در مقابل ملی مس، پتروشیمی خارک، کشتیرانی، ایران خودرو، سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی و پتروشیمی پردیس بیشترین تأثیر مثبت را بر شاخص داشتند.

در جریان معاملات امروز بورس اوراق بهادار تهران بیش از 69 میلیون برگ سهم به ارزش 192 میلیارد تومان داد و ستد شد و در فرابورس هم بیش از 92 میلیون برگ سهم به ارزش تقریبی 74 میلیارد تومان مورد معامله قرار گرفت.

در فرابورس شاخص با افزایش 3 واحدی به رقم 847 واحد رسید که گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان، ذوب آهن اصفهان، گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه و پتروشیمی زاگرس بیشترین تأثیر مثبت را داشتند. در این بازار اوراق امتیاز تسهیلات خرید مسکن در اکثر سررسیدها روند متعادلی قیمت را در پیش گرفت و در محدوده 91 هزار تومان به طور میانگین داد و ستد شدند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها