کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

پایان 10 ساعت مذاکرات کارشناسی ایران و 1+5 در وین


کد خبر : ۷۵۸۱جمعه، ۲ آبان ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۵:۱۸۶۵۳۶ بازدید

رئیس هیأت کارشناسی ایران با 1+5 پس از 10 ساعت مذاکرات دیروز و امروز در وین گفت: بحث کارشناسی درباره برخی موارد اختلافی خیلی صریح و جدی بود و به اذعان ...

رئیس هیأت کارشناسی ایران با 1+5 پس از 10 ساعت مذاکرات دیروز و امروز در وین گفت: بحث کارشناسی درباره برخی موارد اختلافی خیلی صریح و جدی بود و به اذعان همه اعضا، بحث‌های انجام‌شده برای اخذ تصمیمات سیاسی مفید بود.

مذاکرات کارشناسی ایران با اعضای ١+٥ که از صبح دیروز (چهارشنبه) به ریاست حمید بعید‌ی‌نژاد مدیرکل سیاسی و بین‌المللی وزارت امور خارجه کشورمان و استفان کلمنت دستیار ارشد کاترین اشتون در شهر وین آغاز شده بود، ظهر امروز -پنجشنبه- پایان یافت.

این مذاکرات 2 روزه مجموعا ١٠ ساعت به طول انجامید.

حمید بعیدی‌نژاد پس از پایان این مذاکرات به خبرنگار فارس گفت که بحث کارشناسی درباره برخی موارد اختلافی خیلی صریح و جدی بود و به اذعان همه اعضا، بحث‌های انجام شده برای اخذ تصمیمات سیاسی مفید بود.

وی عنوان کرد که گزارش جلسه به مسولان عالی ارسال می‌شود.

در نشست سه جانبه ظریف، کری و اشتون که چهارشنبه هفته گذشته 23 مهر ماه به مدت حدود شش ساعت و نیم در شهر وین برگزار شد، طرفین توافق کردند که نشست کارشناسی ایران و 1+5 ظرف یک تا دو هفته آینده برای بررسی راه‌های حل اختلافات برگزار شود. وزرای خارجه ایران، آمریکا و اشتون همچنین توافق کردند که ظرف سه تا چهار هفته بعد از این دیدار، بار دیگر بر سر یک میز به گفت‌وگو بنشینند.

هشتمین دور مذاکرات جامع هسته‌ای نیز پنجشنبه هفته گذشته 24 مهر ماه به ریاست ظریف و اشتون و با حضور هیأت‌های مذاکره کننده ایران و گروه 1+5 در شهر وین برگزار شد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها